Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    en ten tweede?

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Goedenmorgen allemaal

Gerdien wat vervelend dat je een blaasontsteking hebt, hopelijk gaat het snel beter.
    Ik voelde Kylian soms wat minder dan andere dagen, de vk zei toen dat hij zich w.s omdraaide en dus de ene keer met de beentjes naar voren toe trapte en de andere keer richting ruggegraat (wat je dus minder voelt).

Kylian is vannacht veel wakker geweest maar volgens mij krijgt hij er weer een kies door. Hij had gisteren ook veel ontlasting, en heeft voor het eerst in zijn leventje de billen echt kapot van de poep, zoooo zielig, hij begint al te huilen als je zijn luier uit doet. :(

Groetjes Anita

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hahahahah had geen zin meer om te typen.

Goedemorgen,

Beterschap voor Kylian.

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hanan, waarom heb je je naam veranderd?

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lilith@ FOEI! Je leest niet goed of je leest over mijn verhaal heen.

Ik heb mijn nickname veranderd omdat ik erachter ben dat een collega van mij ook actief is op dit forum. Ik wil toch wel een beetje anoniem blijven.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Je hebt groot gelijk hoor want anders weet zij straks alles eerder dan je eigen familie en das nie leuk.

Kennisen van ons zijn zwanger geworden via de mmm en haar familie wist dus van niets (ook haar ouders niet). Is ze daar een bekende tegen gekomen (in het ziekenhuis op de afdeling gyneacologie) en die heeft dus tegen haar ouders gezegd dat ze zwanger was want ze hadden haar gezien. :rolleyes: Ik bedoel hoe haal je het in je hoofd. Kon ze ook nog eens aan haar ouders vertellen dat ze daar juist was om het feit dat ze niet zwanger kon worden. :cry:

Groetjes Anita

7. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    :oops: Sorry sorry! Blijkbaar overheen gelezen... :oops:

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    No problem ;)

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Jipppieee ik hoefde er vannacht maar 1 keer uit en toen was een aai over de bol genoeg :) , dat is veel beter dan 3 keer ;)

Lopen de kleintjes van jullie ook al mee naar b.v een winkel. Kylian loopt naast me mee naar de winkel (normale snelheid ongeveer 10 minuten, Kylian snelheid een stuk langer :) ) Hij wil wel altijd mijn hand vast hebben, vind ik niet erg hoor :)

Groetjes Anita

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou.. de normale tijd naar de dichtsbijzijnde winkel is ongeveer 15 min lopen op mijn eigen snelle pas, met noa duurt dit 30 min.
    meestal neem ik de buggy mee, en laat ik haar 't laatste stukje lopen.. vindt ze super :D

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    heee dag allemaal!

Hierbij wil ik zeggen dat ik vanaf nu weer gezellig met jullie mee kan kletsen want ik heb sinds net internet thuis!

Alles goed met alle dames? Heb jullie echt gemist, en natuurlijk heb ik me altijd afgevraagd hoe het met jullie dreumesjes is!

xxx Marijke en Devon

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Wat fijn marijke dat je weer internet hebt!

Bij ons gaat alles goed, Kylian ligt op dit moment boven in bed te keten, ik hoor steeds vrolijk gegil, ach hij zal straks wel in slaap vallen.

Wij hebben trouwens de 18 maanden check-oproep gekregen en 31 januari om 8.15 uur zijn we aan de beurt.

Groetjes Anita

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Devon slaapt nu nog 1 keer per dag, hoe lang slapen jullie kids?

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian alleen nog tussen de middag en dan is het heel wisselend, soms slaapt hij een krap uurtje en soms slaapt hij zo 2,5 uur weg.

Groetjes Anita

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Heeey marijke.. :D

wat leuk dat je terug bent..

oh pluk, ik heb nog niks gehoord over wanneer ze weer langs moet komen, wel raar want over 2 weken is ze al 18 maanden..

oh en noa slaapt als ze bij mij is nog 1x per dag zo'n anderhalf a 2 uur, maar op het KDV slaapt ze meestal maar 40 minuutjes.

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

welkom terug marijke

tamer slaapt nog maar 1 slaapje per dag meestal van af half 1 tot half 4 soms later soms wat eerder.

Vandaag maar weer gaan fitnessen want het hele dag thuis zitten gaat me ook vervelen.

Ik ben nog steeds verkouden en ziek, de HA heeft me antibioatica voor geschreven.

Tamer is de hele nacht niet wakker geweest of misschien wel maar heb er neits van gemerkt. Ik sliep overal door heen. Komt door die medicijnen denk ik. MAar wel lekker kan ik ook is een keer goed slapen.

We zijn vandaag naar het consultatie bureau geweest. De arts was te vreden met tamer. Alles verloopt goed. Tamer begrijpt veel en doet wat er gevraagd wordt. HIj weegt 11300gram en is 83 cm lang. Dat was ook allemaal prima.

Straks moet ik naar het ziekenhuis voor me hand. Waar ik vorig jaar zo last van had. Dat is nu helemaal over. Heel soms voel ik er nog wat van maar dat is zo weinig. Maar ik moet voor controle terug. Geeft niet.

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Layla, fijn dat alles op het cb goed was, ik hoorde ook vertellen dat ze dan blokjes moeten kunnen stapelen, gaat een probleem hier worden want Kylian vind het veel te leuk om ze om te gooien. Hij kwakt er 2 op elkaar en mept de blokjes dan alweer om :)

Ook fijn dat het beter gaat met je hand, maar ook fijn dat ze het toch nog even willen controleren.

Saraah wat vreemd zeg want ik had de uitnodiging later verwacht omdat Kylian over 5 dagen ei0genlijk pas 17 maanden is. Op de 31ste moet hij officieel nog 20 dagen voordat hij 18 maanden is (komt weer precies overeen met de 20 dagen dat hij te laat is geboren ;) )

Ben wel benieuwd hoe lang hij zal zijn, ik zelf schat op 87 cm en volgens onze weegschaal was hij ruim een week geleden 12.6 kilo

Groetjes Anita

18. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Devon die slaapt ook nog maar 1x per dag, meestal zo'n 2 uur en op het KDV slaapt hij soms wel 3 uur.

Ik moet volgende week donderdag pas weer naar het CB benieuwd wat ze gaan zeggen, zal wel niet veel byzonders meer zijn, want prikjes krijgen ze gelukkig voorlopig niet meer.

Hebben jullie je vakantie al geboekt voor de zomer? Ik wel! Ik ga naar Portugal, lekker hoor ik heb er nu al zin in, duurt alleen wel nog lang ik ga pas in september :(

groetjes Marijke

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Nou wij weten nog niet zeker wat we gaan doen van de zomer..
    we gaan waarschinlijk een huisje kopen ..(morgen gaan we twee huizen bekijken) en ja we weten niet precies wanneer het rond is.. en ja we moeten een nieuwe keuken en badkamer... maar we willen wel graag, dus eerst maar kijken hoeveel we overhouden... :D

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer moest ook blokjes stapelen en dat ging goed. Wel scheef zodat het weer omviel maar het werd goed gekeurd. Alles wat je aan tamer vraagd of voor doet bij hem doet hij na. En hij heeft er de grootste lol in.

Tamer heeft 6 blokken van nijntje met cijfers er op. Je kan ze stapelen maar ook in elkaar doen van groot naar klein. En tamer is er best goed in. En dan haalt hij ze weer uit elkaar en begint weer over nieuw.

WE hebben nog geen plannen voor deze zomer. Abdullah moet wel naar turkiye maar voor zaken. We hebben een huis gekocht in turkiye en de cv ketel moet aan gesloten worden, dat kan ook zonder abdullah maar er meot wel voor betaalt worden.

Abdullah heeft collitus ulcerosa en als je dat hebt dan hoef je neit het leger in. Als je 5000 euro betaald dan kan je alleen 14 dagen het leger in i.p.v 18 mnd. Dat is best veel geld en je kan het uitstellen tot je 39e jaar. Nu hoeft dat niet meer v an abdullah is afgekeurd. Hij vind het wel heel jammer want hij wilde wel het leger in maar dat gaat niet. Stel dat hij een aanval krijgt tijdens de training in het leger. En voor die papieren en zo moet hij dus ook in turkiye zijn. Ik ga niet mee. Heb er niet zo zin in.

Verder zijn we dit jaar sept. 5 jaar getrouwd en we wilde met z´n 2en naar istanbul, maar we weten nog niet of we dat gaan doen.

Deel Deze Pagina