tamer wordt besneden in een besnijdenis centrum. In het ziekehuis doe nze dat ook wel maar dan wordt het niet vergoed en het is veel duurder dan in een centrum. tamer wordt dan zeker verwend. Dat is juist de bedoeling.
En ik als echte hollander dan even Hij krijgt toch wel verdoving Heb net een minialbum in elkaar geflanst op de site van de kruidvat, ze kosten daar 2.79 en er konden 23 foto's in. Heb van elke maand zo wie zo 1 foto en heb er ook meteen 4 besteld. Voor de beide oma's en de beide Tante's. Ben benieuwd wanneer ze op mijn deurmatje vallen. Groetjes Anita
selam natuurlijk, ik weet alleen niet welke. Plaatstelijk verdoving of onder narcose. Dat weet ik niet. Ik krijg nog papieren thuis.
Gelukkig want het begon mij al spontaan zeer te doen Vanmorgen met de hond naar de dierenarts geweest omdat er 1 nageltje heel hard en raar aan het groeien was. Blijkt dus gewoon ouderdom te zijn en we moeten er rekening mee houden dat die nagel nu dus om de 4 maanden geknipt moet worden. Als hij er pijn aan krijgt dan kunnen ze hem er aan opereren en halen ze de hele nagel weg. Koste even 14 euro, we zeiden al tegen elkaar, dat geld kunnen we net zo goed investeren in een muilkorf een zo'n nagelschaar. Jacky wil namelijk niet dat mensen hem aan zijn poten komen vandaar hij altijd voor de zekerheid een muilkorf om krijgt Ach in april moet hij toch weer voor zijn inentingen kunnen ze het zo weer even bij knippen. Groetjes anita
Hee Lieve meiden... Nou Devon ligt nu sinds zaterdag avond in het ziekenhuis hij heeft een zwaar buikgriepvirus. Sinds vandaag gaat het gelukkig beter met hem hij heeft al een halve liga naar binnen gewerkt en een beetje sap gedronken en hij houdt het gelukkig binnen. Hij heeft nog wel een slangetje in z´n neus die doorloopt naar z´n maag. Hij krijgt dus ook nog sondevoeding. Nou me moeder is nu bij hem in het ziekenhuis, ik ga er zo weer heen, dus doei doei xxx Marijke
hallo, Yassir heeft al 2 dgn last van diarree, het loopt echt zo uit zijn luier. Ik douche hem meteen. Hij drinkt wel goed gelukkig. Wannneer moet ik contact opnemen met ha? Marijke@ heel veel sterkte! en hou ons op de hoogte. Layla@ ik moet ook een afspraak maken voor Yassir. Ik wil hem ook in de winterperiode laten besnijden. Ik denk dat het makkelijk is voor de genezing.
@Mamavyas: Drinkt hij goed? Zo niet, de huisarts bellen, maar misschien kan je dat sowieso beter doen voor de zekerheid? @Marijke: Heel veel sterkte, zielig voor Devon, hou ons op de hoogte!
Marijke, wat zielig voor de kleine man, gelukkig dat hij al aan het opknappen is en dat er ziekenhuizen zijn. Hou je ons op de hoogte. Mamavyas- heeft hij al langer last van diaree of is het sinds vandaag. Zolang hij nog goed drinkt en geen of weinig koorts heeft zou je het nog een dag of 2 kunnen aankijken. Maar als je het niet vertrouwd gewoon contact opnemen met je huisarts hoor. Groetjes anita
Joh die kun je mooi vergroot af laten drukken en dan leuk inlijsten en aan de muur hangen. Groetjes Anita
Mashalla wat een mooie foto Layla en Tamer wordt grote jongen. De diaree is nu 2 dgn, geen koorts. Yassir drinkt wel maar niet zoveel als normaal. Yassir is gelukkig nog wel actief. Ik kijk het morgen nog even aan en anders bel ik me ha.
Moet je ook doen hoor want je zit toch met het weekend voor de deur (heb toch liever mijn eigen huisarts dan een weekend arts) Had gehoopt dat het hier droog zou zijn vanmiddag zodat ik nog even naar de bakker kon wandelen, maar het ziet er niet naar uit. Dan vanmiddag maar 'even' de frituurpan goed schoonmaken bleeeeeh heb ik een hekel aan. Groetjes Anita
he meiden vanavond met tamer naar de huisartsenpost geweest. Tamer heeft al een week diarree maar met die hele zure geur. Overgeven, niet willen eten en weinig drinken. Nu mag hij 24 uur niets eten, allen water, thee of bollion met ors. Dan mag ik weer beginnen met brood. Zijn darmen zijn een beetje overactief. Hij heeft maar een beetje te eten en dan gaan ze weer werken die darmen. De dokter ginge hem onderzoeken, darmen luisteren en naar zijn oortjes kijken in zijn keel. Tamer bleef gewoon heel rustig liggen en vond het best leuk. De dokter was ook heel erg trost op hem. Hij heeft wel drukkere kinderen gezien.
Och arme Tamer, hopelijk vind hij dat wat hij dan wel mag ook lekker. Weten ze ook waarom zijn darmen in 1 keer zo actief zijn geworden.? Groetjes Anita
he anita Ik heb het eigenlijk nier gevraagd en de arts heeft het ook niet vertelt. stom eigenlijk. Maar ik was al blij dat hij er iets voor kreeg. Ik werd er echt gek van. Meneer wil maar een paar hapjes en dan gaat die mond dicht en soms geeft hij alles weer over wat ik er met moeite heb in gekregen.
selam met tamer is het helemaal niets vanochtend. Al weer 2 volle 3 diarreeluiers. en nu is echt water achtig. Net ook al weer overgegeven. Me kleine ventje is echt niet lekker.
heee Meiden! Nou Devon is gelukkig weer thuis sinds vandaag . Alles gaat goed en hij gedraagt zich ook echt weer als die oude boef als eerst. Toen hij zo ziek was als van de week lach ie alleen heel zielig en stilletjes in bed, zo kon ik hem echt niet. Het begon dus vrijdagavond, ik hoorde hem in bed huilen en ik ging kijken en toen lag ie in z´n eigen spuug. Ik dus verschonen hem gewassen en weer in bed. En toen gebeurde dat nog 3 keer! De volgende dag ging het ook maar door toen had ik de HA-post gebeld en die zeiden dat ik domperidonzetpillen moest halen, die werkte dus niet. s´avonds weer de post gebeld en ik mocht langskomen, toen had ik ORS meegekregen, dat wou die allereerst al niet drinken en als ik het naar binnen kreeg gooide hij het er dus uit. Weer de post gebeld en ik moest weer komen. En toen zeiden ze dat ie opgenomen moest worden. Hij kreeg toen een slangetje in z´n neus en dat vond ie echt niet leuk! Hij heeft hem er tot wel 5 keer weer uitgetrokken. en op een gegeven moment accepteerde hij hem eindelijk. Hij kreeg eerst ORS er door tot maandag maar omdat hij dus geen voeding kreeg raakte z´n lijfje helemaal op. Maandag ochtend kreeg hij een koortsstuip, nou dames dat was echt het engste wat ik ooit gezien heb. Echt zo zielig!, Daarna ging het gelukkig stukje bij beetje beter en vandaag zijn we goddank weer thuis. Sjonge dat is trouwens ook wat, kan ik eindelijk met jullie kletsen, maak ik zoiets naars mee Zo ik ga ff verder poetsen in huis. Hee Layla hou je je kleine wel goed in de gaten dat ie niet uitdroogt, hoop niet dat ie ook naar het ZH hoeft sterkte Groetjes Marijke