Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
  2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    he meiden

verder nog wat leuks meegemaakt dis weekend. Wij niet. Ik moest werken tot 12 uur. Vrijdag en gisteren turks brood gemaakt gevuld met tr kaas,

http://yemekgunlugum.blogs.com/yemek_gu ... gaca21.jpg

loempia´s en bladerdeeg gevuld met worst gemaakt. Daarna in de oven en in de vriezer. De loempia´s moet je natuurlijk bakken dus die gingen gelijk de vriezer in. We krijgen 2 peuters, 9 volwassenen op tamers feestje. Dus ik moet wel voldende eten hebben. Volgend weekend ga ik gevulde wijnbladeren maken (sarma) en die doe ik ook in de oven. Ze zijn dan niet gaar.

http://www.kultur.gov.tr/TR/resimgoster ... armasi.jpg

Verder een dag van te voren gabak maken en de dag zelf 3 salades en de sarma koken in water net als rijst.

Kan echt niet wachten!

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    mamavyas hoe is het nu met je nichtje.

Layla, hopelijk gaat het nu dan steeds een beetje beter met Tamer want ziek op je eigen feestje kan natuurlijk niet. Ik vraag me ook af of ze wel besnijden als je kindje ziek is (ivm verminderde weerstand en de wond die dan toch in contact zou kunnen komen met de diaree)

Marijke hoe gaat het met Devon?

Wij zijn gisteren uit eten geweest met mijn schoonmoeder en haar man omdat ze 2 jaar getrouwd waren.
    Was erg leuk want we gingen eten bij de oude vriendin van mijn oma, zo leuk want ze loopt altijd nog even door de zaak opzoek naar bekenden.
    En toen stuitte ze dus op de kleindochter van haar vriendin met achterkleinkind.
    Ze was zo lief, vertelde meteen dat Kylian heel veel op mijn oma leek en dat oma (als ze nog zou leben) zo glukklig zou zijn met die kleine zoon. (aangezien mijn oma vlak aan de duitse grens woont is haar vriendin en tevens overbuurvrouw duits).
    Ik heb een heerlijke T bone steak gehad en Kylian een klein kippeschnitzeltje met patat. Daarna hebben we een ijsje met chocoladesaus gedeelt.

Groetjes anita

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    he meiden

wat is het rustig hier!

Met tamer gaat het stukken beter. Geen poepluier te bekken vandaag alleen vanmorgen 1tje. Hij eet en drinkt weer als van ouds. Eindelijk. Hij doet nu met veel plezier zijn mond open als we aan het eten zijn.

Ik heb vandaag weer gefitnessd. Spinning en total workout. En daarna de sauna. Wel lekker om te zweten. Al die viesigheid uit je huid.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Het is hier inderdaad rustig Layla, trouwens mooie foto van jou en Tamer.
    Wat fijn dat Tamer weer zijn oude ik begin te worden, en netjes op tijd voor zijn grote feest ;) .

Kylian heeft vanmorgen tot 8.45 uur uitgeslapen 8) , donderdag maar even mijn wekker zetten want we moeten dan om 8.15 uur al op het cb zijn. Dan mogen we er toch zeker wel om 7 uur uit willen we om 8 uur op de fiets zitten. Alleen nu hopen dat het droog is want het is mijn enige vervoer. Als het echt niet wil dan knip ik een gat uit een vuilniszak zodat het over Kylian's hoofd kan en hij niet al te nat wordt. ;)

Groetjes Anita

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

gelukkig wel hoor. Maar het duurt nog even voor zijn feest. Op 9 feb besnijdenis. de feest op 16 feb. Dan kan hij nog een week herstellen.

De taart is al bestelt bij de hema. Ik heb die leger foto genomen.

Ik heb gisteren bij de hm kortingen gezien op de winterkleding. En er zaten ook regenjassen tussen voor 5 euro voor meisjes en jongens. Ik had er wel een willen nemen maar er was geen jas in de maat van tamer.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kijk dan hebben Tamer en ik allebei een feesie op de 16de want dan ben ik van plan mijn verjaardag te vieren. ;)

Kylian heeft afgelopen najaar een mooi winterjasje van mijn ouders gekregen die (gelukkig) maat 92/98 hebben gekocht en dus past hij er nog prima in.
    Heb al wel naar zomer jassen gekeken maar besloten er nog even mee te wachten want ik heb geen idee welke maat ik het beste kan kopen.
    92 of 98 :rolleyes:

Ga je nog uitnodigingen versturen voor het feestje, ik heb dat toen voor Kylian's verjaadag wel gedaan. Zelf gemaakt in photoshop, laten afdrukken als gewone foto en toen op dikker papier de tekst geprint, uitgeknipt en daarop de foto geplakt. Waren toen erg leuk geworden.

Groetjes Anita

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

nee, we gaan geen uitnodigen sturen. we hebben gewoon de mensen zelf gebelt.

ik koop pas zomer kleding als het al wat warmer wordt. ik heb al kleding in maar 92. lange broeken, korte broeken, hirts met lange mouwen en korte mouwen. die hebben we gekocht vorig jaar toen er veel kortingen waren. en tamer heeft ook veel kleidng gekregen voor zijn verjaardag en en af en toe krijgt hij kelding van vijn tante, oma en overgroote oma.

en hoe oud word je.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    34 alweer :oops: :rolleyes:

pfff het gaat soms hard hoor.

Wij hebben vorig jaar ook al wat zomerkleding in de uitverkoop gehaald en ik had nog wat kortebroeken in maatje 86 die ik er nog heb liggen.
    Omdat hij om zijn middel toch smaller is en bij een korte broek wat kortere pijpjes toch niet opvalt hoop ik dat hij daar deze zomer ook nog wat plezier aan beleeft.

Groetjes Anita

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    de tijd gaat zeker snel

ik word 24 feb 24 jaar.Leuke combi, hihi. Soms dan zie ik die jongere (ronde de 17 jaar oud) rond hangen en dan denk ik zo was ik ook. En dat is nog niet zo lang geleden, maar voel me soms toch wel weer een stuk ouder. hihi

tamer draagt nu 86 en rond zijn middelis die goed soms een beetje strak maar zijn pijpen zijn te lang waar door hij er op loopt. Soms draagt hij maar 92 met sommige kleding stukken. Soms vallen ze klein. Tamer is nu 83 cm en ik denk dat hij van de zomer toch maat 92 gaat dragen.

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hee meiden!

Nou met Devon gaat gelukkig alles weer helemaal TOP. Hij is weer helemaal de oude boef als eerst.

Vandaag ff lekker naar de stad gewandeld, en toen zijn we nog ff langs de Hema gegaan. Devon had een bord poffertjes helemaal alleen leeggegeten! :)

Sinds gister had Devon opeens interesse in z'n po. Hij wou er de hele tijd opzitten en toen ik daarna in z'n luier keek had ie nog gepoept ook :D
    Ik ga hem nu dus ook af en toe zonder luier erop zetten, hopelijk wordt ie dan snel zindelijk.

Zo ik ga weer ff verder kijken op internet, mischien tot straks!

Groetjes Marijke

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian zit hier ook al op de po hoor rustig zonder luier, alleen is het meestal zonder resultaat :rolleyes: , of hij laat een hele dikke scheet :(

Kylian schommelt nu tussen maat 86 en 92. De grote 86 passen hem nog wel maar dan liefst de broekjes met verstel elastiek erin zodat ik het middel kleiner kan maken. Maar de laatste tijd gaat het weer hard en kan ik de ene broek na de andere in een doos stoppen omdat de pijpen te kort zijn :rolleyes:
    Vaak zijn van de truien enzo de mouwen goed maar is de rest te kort :rolleyes:

Groetjes anita

15. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Dus jullie hebben al een po aangeschaft? Wij nog niet, ik denk dat ik er nog even mee wacht.

Sarah heeft maat 74 onder en 80 boven. Volgende week naar het CB, ben benieuwd.

Wat geven jullie je kleintjes als tussendoortje trouwens?

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian krijgt een bisquitje of fruit tussen door en heel af en toe een snoepje, hij is trouwens meer van het drinken en vraagt daar zelf om.
    Dan pakt hij zijn beker uit de kast en komt ermee naar je toe.

Wij moeten morgen naar het cb, ben wel heel benieuwd wat de nieuwe cijfertjes zullen zeggen.
    Mijn schoonzus gaat mee want die was toch wel heel nieuwsgierig wat er op zo'n cb allemaal gebeurt en ach er hoeven geen spuiten e.d. meer gegeven worden dus het zal allemaal wel bij praten blijven.
    Daarna moeten ze nog een keer met 2 jaar, met 3 jaar en krijgen ze bij 3 jaar en 9 maanden nog een spuit. Wat gaat dat toch eigenlijk hard zeg, in het begin had ik het idee dat ik alleen maar naar het cb liep en nu hoef je nog maar 3 keer.

Groetjes anita

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

dat had ik ook hoor anita. cb in en uit. Maar ik ga af en toe nog tussen door. omdat ik wel nieuwsgierig ben of tamer goed gegroeid is.

In maart moet tamer weer naar de kinderarts. Tamer is met 34 weken geboren en moet nog even voor controle. Ik denk zelf dat dat voor de laatste keer is want het gaat heel goed met tamer en hij is best bijdehand voor zijn leeftijd en doet gewoon alles als zijn leeftijds genoten.

tamer krijgt meestal kapiteit koek of een koekje, een snoepje of een chippie als tussen doortje. Net waar hij maar trek in heeft.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Propt Tamer ook zo met een kapitein koek. Als ik Kylian er 1 geef dan heeft hij het in 2 happen op. Eerst een normale hap en dan bij de 2de doet hij zijn mond open, hand achter de koek en schuift (lees propt) hij het zo naar binnen.
    Dat doet hij met het brood ook, neemt 3 stukken tegelijk in zijn mond en gaat dan rustig zitten kauwen :rolleyes:

Groetjes anita

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

soms wel ja, dan zit izjn mond zo vol dat hij het dan weer uit spuugt. Maar eigenlijk met alles wat ik in zijn hand geef.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    jeetje meiden wat is het stil hier!

ik verveel me hier een beetje. waar is iedereen toch.

Deel Deze Pagina