Ik zal mij maar eens melden. Yassir is ziekjes en heeft nog eens ademhalings problemen. Hij is vorig jaar ook hiervoor opgenomen. Gisternacht ging het niet goed en ben voor de zekerheid naar de ha post geweest. Ik ben doorverwezen naar de kinderarts en daar hebben ze Yassir ingeneveld. Zoals voorheen moeten we gewoon verder met ventoline. Dit keer vaker puffen dan normaal. Yassir heeft soms nog koorts. Ik was al gisterochtend met hem naar de ha geweest en die heeft Yassir antibiotica voorgeschreven en heeft niets gezegd over zijn ademhaling hmm . Het gaat nu beter met Yassir en ik ben van plan om morgen maar eens te gaan werken. Yassir gaat morgenochtend naar me moeder( wel rustgeven voor mij). As vrijdagmiddag gaat Yassir voor het eerst naar de creche. Vanaf maandag gaat Yassir 4 dgn naar de creche. Anita@ Mijn nichtje is zondag ochtend ontslagen uuit het zkh. Me schoonzus was gelukkig op tijd. Nu drinkt me nichtje en is ze weer van ouds gelukkig. Zaterdag vieren we haar geboortefeest.
Dag dames... Vamdaag lekker de hele dag gewerkt. En devon naar de creche natuurlijk. Devon knijpt, krabt en duwt de laatste tijd steeds kindjes op de creche. Ik vind het zo zielig voor die kindjes en ik weet ook niet hoe je zoiets kan afleren. De leidsters proberen ook van alles wat maar hij blijft ermee doorgaan. Hebben jullie ervaringen met agresieve dreumesjes? Ik hoop dat ik een paar handige tips kan krijgen! Groetjes Marijke
Marijke ik denk dat je het op het moment zelf moet bestraffen want anders denk ik niet dat Devon nog weet waarom hij straf krijgt. Denk ook wel dat het weer een periode is waar hij doorheen gaat hoor. MamavYas. wat zielig dat Yassir zich zo ellendig voelt. Als je de bijsluiter leest wordt het je dan ook niet duidelijk waar de medicijnen voor zijn? Layla, blij om te horen dat Kylian niet de enige propper is Jan heeft deze week vroege dienst dus meestal ben ik dan na een uur of 2 niet meer aanwezig. We zijn net terug van het cb en Kylian deed het goed. Hij is nu 87,5 cm en weegt 12,935 gram. Hij hoefde geen testjes te doen, er werd gewoon gevraagd of hij al blokjes kon stapelen en of hij een bal kon gooien zonder om te vallen. Groetjes Anita
Ik weet het, hij is niet de kleinste dreumes die er rond loopt , alhoewel ik geloof dat Steven maar een cm kleiner is en Rick van Ramoontje nog weer iets groter Grrrr was net aan het fotoshoppen druk ik tot 2 maal toe op de delete knop, had net even geen zin meer om nog een keer weer opnieuw te beginnen. Groetjes Anita
hey hey kylian is zeker groot. Tamer is maar 83 cm. Maar het zijn mooie cijfers hoor. Ik heb een vriendin. Haar dochter is 1 mnd ouder dan tamer en zij is langer dan 90 cm en weegt rond de 13 kilo. Als haar naast tamer zie dan is tamer echt een ieniemienie mensje.
Kylian en de kleine meid van mijn vriendin wisselen het steeds af, de ene keer is Kylian langer de volgende keer zij weer. Zij is 8 maanden ouder dan Kylian maar het is erg leuk om ze zo met elkaar te zien spelen. Groetjes Anita
Hee dag dames Het is idd wel heel erg rustig hier he. Jeetje anita kylian is wel erg groot idd. Devon is denk ik iets van 83 cm en weegt nu... geen idee eigenlijk iets van 12 kilo. Hij past nog net maat 80! maar 86 zit hem nu nog ruim. Gek he dat die kleintjes zoveel verschillen. Groetjes marijke
Het is hier inderdaad rustig. Het ligt denk ik ook wel een beetje aan het genen pakketje wat je kind mee krijgt hoor. Ik zelf ben 1.74 en Jan 2 meter. Jan's opa was ook lang (ook 2 meter) en mijn oma was 1.80. Denk dat hij dat genenpakketje mee heeft gekregen. Had hij genen van mijn schoonmoeder en mijn moeder mee gekregen dan was hij ook niet zo lang geweest Sinds gisteren probeert Kylian hallo te zeggen, zo komisch want het klinkt als awwwwoooo En hij zegt poep alleen nog niet wanneer er daadwerkelijk poep in zijn luier zit Groetjes Anita
Hee dag dames... ik zit een beetje te kloten om ook zo'n mooie banner te maken. Ik had de vraag ook al in de launge gesteld. waar kan je een mooie maken? Groetjes Marijke
Hoi marijke, Jan heeft deze week toch late dienst dus ik wil aankomende week wel eens kijken wat ik voor je kan maken. Mag ik de foto's gewoon uit je album halen? Groetjes Anita
Ja het liefst wil ik een recente foto, ik heb wel een leuke waar ie een pet draagt, anders zet ik die straks wel in me album.. Bedankt!
selam marijke ik maak de banners zelf met psp 8. als je wilt kan ik hem voor jouw maken. stuur me dan even een pb.
Ik weet niet waar de rest is maar ik was winkelen Weer een goede buit, en dan weer vooral voor Kylian , een nieuw vest, overhemd en colbert Wat wel vreemd was dat ik bij een winkel niet kon pinnen omdat ik geen wereldpas had. Bleek de winkel duits te zijn en dus via duitsland zijn geldzaken te regelen. Compleet met duits pin apparaat. Moest Jan er verdorie aan te pas komen om mijn spullen te betalen. . En als ik nu in duitsland had gestaan had ik het gesnapt maar ik was gewoon in Enschede en dat is toch echt nederland. Het moet niet gekker worden. Groetjes Anita
Goedemorgen Yassir is vandaag voor het eerst naar de creche. Het gaat heel goed, ik heb net even gebeld met de leidster. Ik had een feestje het weekend. Pluk@ Ik zou het niet erg vinden als me man zou betalen .
selam @anita, dat ook raar ja. maar goed. @mamavyas, lekker gefeest. zaterdag moest ik weer werken. Het was lekker rustig in het verpleeghuis. en....we hebben de kleding voor tamers besnijdenis gekocht. Zo mooi! Zag er net uit als een echt prins.
Ach als het puntje bij het paaltje komt, komt het toch van dezelfde rekening af Layla we willen natuurlijk wel foto's van je Prinsje Groetjes Anita