Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    die krijgen jullie pas te zien na zijn feestje!

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nou ja zeg wat is dat nu moeten we helemaal wachten tot de 16de :) ;)

Kylian mag ook nieuwe kleertjes aan de 16de, zal kijken of ik dan ook een mooie foto kan maken.

Pffff heb net zijn kast weer helemaal nageplozen met dingen die hem niet meer passen, ik smijt dat altijd achter een deurtje van zijn commode.
    Nou het was weer een doos vol. We hebben dus nu al 3 dozen vol, als excuus voer ik hierbij aan dat er 1 doos met kleding van mijn vriendin bij is. Die hoeft ze niet meer terug omdat ze niet meer kinderen wil (ze heeft er 2)

groetjes Anita

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

even geduld hebben hoor. Ik heb de kleding zaterdag gewassen met de hand en gespoeld in de wasmachiene. ik was bang dat het er niet goed uit zo zien als ik het gewassen in de machiene. De kleding was neit vies maar het rook naar sigaretten.

heb je pas vanaf de geboorte van kylian 3 dozen. ik heb er al eenstuk of 10. en die liggen ook in dozen op de zolder. ik heb maar weinig kleding weggegooid. als de kleding in maat 86 te klein wordt gaan er wel een paar kleding stukken de vuilnis in. de vlekken gaan er niet uit en ze zijn al zo vaak gewassen dat het er niet meer zo mooi uit ziet.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ja 3 van die verhuisdozen vol sinds zijn geboorte waarvan er dus 1 is met alleen maar kleertjes die ik van mijn vriendin gekregen/overgenomen heb.

De kleertjes die verwassen zijn of vol vlekken zit gaan hier ook gewoon de vuilnis in hoor. Ik had nog heel veel kleertjes maatje 74 en 80 klaar liggen die nog in de doos moesten.

Kylian ligt nu lekker op 1 oor, hij wil de laatste tijd niet dat je zijn tanden poetst. 1 keer wat minder goed poetsen is natuurlijk niet zo erg maar ja daarna moet het toch. Vreemd genoeg maakte hij dit keer geen bezwaar tegen het nagelknippen :rolleyes:

Groetjes Anita

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee dag meiden...

Vandaag weer lekker gewerkt, en devon was dus op de creche..

Ik lees dat jullie de kleertjes van jullie kindjes gewoon weggooien! Is eigenlijk best wel zonde.. Waarom gooien jullie ze niet in zo'n kledingbak, tweedehandswinkel en er bestaan ook van die organisaties die kleren naar arme landen stuurt. En dat zijn niet alleen landen in afrika maar ook Polen, Rusland..
    Ik gooi Devon z'n kleertjes altijd in de kledingbak, het leukste bewaar ik natuurlijk en andere dingen kan ik weer weggeven! Zo worden ze toch nog optimaal gebruikt ;)

zo ga weer ff verder kijken...

doei doei, tot snel!

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hihihih marijke, ik denk niet dat ze veel aan de kleding zullen hebben die ik weggooi.
    Een paar broeken met kapotte knieën van het kruipen buiten :rolleyes: ;)
    De rest zit allemaal netjes in de doos voor een eventuele nr 2.

Ik heb vandaag een lekkere baaldag, slecht geslapen vannacht en dan ook nog eens opstaan met een barstende zere kop :rolleyes: . Mijn ontbijt was dus vanmorgen ook uitgebreid met 2 paracetamolletjes.

Groetjes Anita

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

mijn dag was ook neit echt lekker. vanacht slecht geslapen. tamer kon maar niet in slaap vallen. heb elk uur van de klok gezien. Heb tamer maar naast me gelegd en toen sliep hij wel. rond 8 uur sliep meneer nog . rond half 9 werd hij wakker.

vanmiddag een boeterham met een omelet genomen nog geen 5 minuten daarna lag die in de wc. kon het niet verdragen blijkbaar.bah

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mijn eten is er gelukkig wel in gebleven, al moet ik zeggen dat het broodje van vanmorgen met moeite ging :rolleyes: .
    Ik heb wel ontzettende koude benen :rolleyes:

Groetjes Anita

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    GOedemorgen Ladys,

Yassir doet het heel goed op de opvang. Hij is de laatste dagen wel erg huilerig en hangerig. Kiesjes komen door en hij knuffelt ook lekker veel!

Yassir moet ook nog besneden worden, ik ga eens kijken op de site en een afspraak inplannen.

Me man is naar Marokko zijn vader is erg ziek. Ik ben al paar dgn alleen en moet zeggen dat heel zwaar is om alleen voor Yassir te zorgen PPFFFFF! en aangezien hij ook nog slecht inslaapt. Ik merk wel dat hij na een dag opvang erg moe is en makkelijker in slaap valt.

Layla@ ik ben erg benieuwd naar tamers outfit. Ik ben benieuwd hoe de besnijdenis gaat en hoe tamer hierop reageert. Hou me op de hoogte. Misschien kan ik me dan voorbereiden op een aantal dingen.

Pluk@ ik heb ook echt 5 dozen of zo van Yassir en heb al een hele hoop kleding weggegeven. Ik wil de dure en mooie kleding nog bewaren voor nr 2 ;)

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hoihoi, hier ben ik ook weer. Hier is het namelijk ook een ziekenboeg geweest (waar niet, je hoort het overal). En nu zijn we allebei weer aan het opknappen.

Wanneer wordt Tamer besneden? En waarom moet dat eigenlijk als je moslim bent? Ik heb het geweten, maar nu niet meer.

Sarah lag net te krijsen in bed. Ze is gewoon zo moe dat je er niks mee kunt beginnen, echt zielig. Ik hoor haar al wat rustiger worden en dan valt ze vanzelf in slaap.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Zo doen wij het ook hoor MamavYas gewoon bewaren voor nr 2, vooral de hele kleine kleertjes is er veel uni en kan dus ook goed door een eventueel meisje gedragen worden.
    De rest kan ik dan altijd nog doorgeven als ik het echt niet nodig blijk te hebben.
    fijn dat je mannetje het zo goed doet op het dagverblijf.
    Is je schoonvader erg ziek?

Lilith, fijn dat je weer terug bent, je hoort inderdaad dat er heel veel zieken zijn, tot nu toe gaat het allemaal redelijk langs ons heen, op af en toe een dag hoofdpijn na (maar dat is een dames kwaaltje bij mij ;) ).
    Moet natuurlijk niet te hard roepen want dan zul je zien dat er morgen hier 1 op apegapen ligt :rolleyes: .

Als ik het goed heb dan wordt Tamer de 16de besneden, in ieder geval hebben ze dan het feest. :)

Groetjes Anita

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer word a.s. zaterdag besneden. Tamer krijgt medicijnen om wa rustig te worden. Dan krijgt hij verdoving. Er wordt dan een klemmetje op gezet. Helemaal wat er gaat gebeuren weet ik niet. Binnen halfuurtje is het klaar. Na 3 dagen moet hij terug komen en dan wordt het klemmetje er af gehaald. Wat er allemaal precies moet gaan geberuen weet ik niet. ik moet nog papieren krijgen en hun site doet het nu niet. Daar ston het er ook op.

zijn kleding is echt super! Net een echt klein prinsje. maar de foto´s krijgen jullie pas na zijn feest op 16 februari te zien.

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

zijn besnijdenis is a.s. zaterdag en een weeek daarna de 16e het feest.

De vraag op waarom moslims besneden worden.

De profeet mohammed is besneden geboren en daarom worden alle moslims ook besneden.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    en ik maar denken dat het iets met Hygiëne te maken had, blijkt het dus een soort van aangeboren iets te zijn :rolleyes: :) .

Ik zit heel sterk te twijfelen of ik een wandelingetje richting de buurtsuper zal gaan maken met Kyian. Het is wel droog maar het ziet er dreigend uit en ik heb geen zin nat te worden.

Groetjes Anita

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

natuurlijk ook voor de hygiene, maar ook van wege de profeet mohammed. gekkie

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Gelukkig ik ben dus niet geheel dom ;) ;)

Uiteindelijk toch maar even naar de buurtsuper gelopen, Kylian heeft het hele stuk meegelopen, in de winkel netjes naast mij gelopen en bijna de hele weg terug (das toch een dikke 20 minuten aan 1 stuk lopen :confused: )

Groetjes Anita

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

heb het nog aan me man gevraagd. OM dat het belangrijk is voor het bidden, de koran lezen en dergelijke is het belangrijk om schoon te zijn. daarom moeten we altijd van te voren ons rijnigen. Daarom moet dus een jongen besneden voor de hygiene.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Tja omdat ik geen geloof aanhang zegt mij dat natuurlijk weinig ;) dus maar voor jullie is het belangrijk en een groot feest en daar gaat het om toch ;) . Hoe gaat het met de voorbereidingen? En mag je Tamer nog pijnstillers geven na de ingreep?

Hier net zo'n aaah moment met een paar traantjes (van moeders), ik had Kylian lekker in bed gestopt en voordat ik de deur dicht doe zeg ik altijd nog even weltrusten.
    Zegt hij toch trusten terug :) , nou daar wordt deze moeder toch even helemaal week van :)

Groetjes Anita

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

de voorbereidingen zijn klaar. de taart is besteld. Die halen we op op de dag zelf. Op de dag zelf. haal ik alles uit de vriezer zodat ik het niet hoeft te ontdooien in de magnetron. De loempia´s moeten in de frituur. De sarma moet gekookt worden. De lam die we bestled hebben moet in stukken gesneden wroden en dat gaat de oven in. Ik ga nog salades maken en turkse rijst. Verder gaan we vrijdag de woonkamer versieren met slingers en ballonen.

Het is net een 2e verjaardag voor hem maar dan veel leuker. Echt zijn eerste verjaardag was helemaal niet leuk. Deze keer wil ik het lekker uitgebreid doen.

Ik heb vandaag de papieren gekregen. Om 09.20 uur moeten we er zijn. tamer mag 3 uur van te voren niets eten of drinken. Ik haal hem dan rond 6 uur uit bed en dan geef ik hem pap. Dan heedt hij toch nog wat gegeten. Die dag zelf meot hij onder de douche want hij mag na de operatie niet dochen, de volgende dag pas. En tamer krijg gelukkig pijnstillers. Woensdag meoten we terug komen en dan wordt het klemmetje er af gehaald.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ay zo lief!

dat had ik gisteren ook. Ik ging fitnessen ik zei tegen tamer "Mama gaat weg, krijg ik nog een kusje". Krijg ik een kusje van hem en hij zwaaide me uit. Zo lief. Sinds een maand geeft hij kusjes zo lief. En zijn lippen tuit hij dan ook.

Soms als ik boos op hem ben dan steek hij zijn hand uit en dan moet ik hem een kusje geven omdat hij dan stout is geweest. Of hij komt naar me toen en tuit zijn lippen.

Deel Deze Pagina