Zo gaat het hier ook, Kylian veraad zich er zelfs soms mee want dan hebben we niet gezien dat hij iets deed wat niet mag (aan de dvd speler zitten b.v) en dan komt hij snel een kusje geven. Hij denkt dat als hij iets doet wat niet mag en als hij dan een kusje geeft dat we niet meer 'boos' zijn Wel fijn dat ja alle dingen al frituur,bak en kook klaar hebt . Moet je man het schaap nog zelf uitbenen of krijg je het kant en klaar aan. Zo te horen wordt het gewoon een 1,5 jaar verjaardag Groetjes Anita
selam me schoonvader heeft de lam besteld en die wordt geslacht. De poten gaan er af, de ingewanden gaan er uit, de kop, de staart en de vacht gaan er ook af. We moeten dan zelf de rest doen. Gelukkig hebben we een lam. In 2003 hadden we en schaap en we hadden veel vlees. Niet geloven. Ik had geen plek meer in me vriezer voor andere dingen en terwijl we al wat vlees hadden weggegeven. Vorig jaar voor de geboorte van tamer hadden we ook een schaap geslacht in turlije en die had weinig vlees. Terwijl hij veel groter was dan die schaap in 2003.
Het ene schaap zal wel iets vetgemester zijn geweest dan de andere Kylian werd hier om 6 uur huilend wakker, dus hem eruit gehaald en een schone luier gedaan en toen maar weer terug gelegd. Toen moest hij weer huilen omdat ik hem terug legde maar binnen 5 minuten sliep hij gelukkig weer tot 8.30 (dus dat was wel weer lekker). Daarna boodschappen gehaald, was hoognodig want het drinken was op. In de winkel zagen we appelchipjes liggen en dat leek mij wel wat voor Kylian (gewone appel weigerd hij te eten ). Dus thuis meteen uit proberen, lekker joh en dat vond Kylian ook, we hebben met zijn tweeën het hele zakje leeg gegeten (zat 50 gram in dus zo heel groot is de schade niet ). Groetjes Anita
Ik had ze ook nog nooit gezien maar vind het eigenlijk wel een leuk alternatief voor de "gewone" chips. Jan werd eergisteren wakker met een zere enkel die wat dikker was en pijnlijk. Gisteren kwam hij thuis van het werk en vertelde meteen dat ik vandaag een afspraak moest maken voor hem bij de dokter, ook al vond hij de pijn op dat moment best meevallen (verteld hij net dat hij ook een paar paracetamolletjes op had). Vannacht heeft hij de hele nacht liggen woelen van de pijn en zijn enkel wordt alleen maar dikker. Dus om 9.30 uur moet hij naar de dokter, ben wel heel benieuwd want hij is niet omgezwikt of dergelijke, gewoon naar bed gegaan en ermee opgestaan . Groetjes Anita
hey hey goedemorgen veel beterschap anita. Zijn voet goed hoog houden dat kan wel eens helpen. vaandaag weer de grote schoonmaak, wassen en bed veschonen. Ik ga ook de woonkamer versieren. Omdat tamer morgen wordt besneden. En dat blijft hangen tot volgende week anita, leuke filmpjes op de je site van kylian. lekker dat je man kylian liet liggen. we lzielig hoor.
Ja het lijkt heel zielig maar wij weten dat Kylian alleen zo blijft liggen als hij heel erg boos is, het huiltje is ook echt zijn boos zijn huiltje Als hij zich zeef heeft gedaan dan is het huiltje veel zachter en dan haalt hij ook geen adem . Nou Jan is naar de ha geweest en nu blijkt zijn enkel dus gewoon flink verstuikt te zijn. Nou nu alleen nog iemand die ons uit kan leggen hoe je in je slaap je enkel kunt verstuiken Layla bij de action hebben ze altijd wel leuke slingers en ze zijn helemaal niet duur. Ze hebben er ook ballonnen (al denk ik niet dat die een week kunnen blijven hangen 8) ) Groetjes anita
ik heb de ballonnen al op geblazen en slinger hebben we algekocht. als de ballonen op zijn voor zaterdag dan kopen we gewoon nieuwe. ze waren maar een euro ofzo. uds dat valt best mee.
Heee dag dames... Zo vandaag druk gewerkt... pfff was echt druk Hee anita wat vervelend voor je man.. en das zeker vreemd in je slaap je enkel verstuiken Mijn broer heeft ook wel eens last van een verdikte enkel, hij was dus naar de HA, bleek dat ie jicht had! En dat terwijl hij heel af en toe maar een biertje drinkt.. Sommige mensen zijn daar gevoeliger voor... Zo wat gaan jullie eten, of hebben jullie al gegeten? Ik ga lekkere hollandse pot eten aardappels vlees groente mmm lekkerrrr Groetjes Marijke
Wij hadden macaroni, gisteren. Voor vandaag weet ik het nog niet, we gaan vanmiddag op visite dus het zal wel iets makkelijks worden. Omdat ik op mijn verjaardag maar 6 mensen krijg zit ik er aan te denken om dan bladerdeeg hapjes te maken. Gewoon bladerdeeg en dan vullen, maar mijn fantasie komt niet verder dan gekruid gehakt en brie, dus als een van jullie nog ideeën heeft dan zijn ze hartelijk welkom. Gisteren zijn mijn ouders nog even langs geweest en nu is Kylian maar liefst 3 autotjes rijker (die van megabloks) En zondagavond komt mijn schoonmoeder op visite die melde van de week dat ze een mickey mouse laptop voor Kylian had gekocht, ben heel benieuwd of hij daar al wat mee kan. Groetjes Anita
selam nou meiden, het is gebeurt hoor We kwamen om 9.20 uur daar. Tamer kreeg dormicum om rustig te worden. Tamer ging al gelijk raar in zijn ogen kijk alsof hij dronken is. Daarna even wachten tot dat die dormicum goed werkte. We gingen naar de operatie kamer. Tamer werd plaatstelijk verdoofd. Dat deed wel pijn maar de rest niet. Het ging best wel snel. We hebben nog foto´s gemaakt. Toen we thuis kwamen begon het huilen. Tamer wilde gaan lopen en staan maar dat kon nog niet. De dormicum was nog niet uitgewerkt. We konden niet eens ontbijten. WE hebben tamer maar alles gegeven wat hij wilde, maar hij was wel stil. Rond half 1 kreeg hij slaap en heb hem in slaap gewiegd. Toen hij dan eindelijk sliep. gelijk maar me klusjes in huis gedaan. Later ging ik bij tamer kijken en lag op zijn buik, ik wilde hem op zijn rug leggen en meneer wrd wakker. Gelijk weer huilen. zoalng ik bij hem was was hij stil anders ging hij huilen. IK heb hem zijn knuffels gegeven en hij is nu stil, eindelijk. NIet makkelijk. IK hoop dat het morgen minder is.
Tuurlijk is Tamer van slag voor vandaag, er is natuurlijk ook heel veel gebeurt nu in zijn leventje. Hij moest iets drinken voelde zich daarna raar, heeft heel veel vreemde mensen gezien en daarna had hij pijn. Morgen zal hij ook nog wel pijn hebben maar daarna gaat het meestal al snel een stuk beter. Trouwens Kylian slaapt altijd op zijn buik, die draai ik ook niet om hoor want dan begint het krijzen. Groetjes Anita
Heee dag dames... Zo vandaag weer gewerkt... was natuurlijk weer lekker druk en moest ook nog leiding geven aan een zooitje kwebbelende puberende meiden Heeee Layla! Gefeliciteerd met je kleine man! Heel veel sterkte ook voor als ie er nog last van heeft. Maar gelukkig is het nu, later is ie alles weer vergeten! Ik heb wel eens een programma erover gezien, dat moeders het er best moeilijk mee hadden.. Had jij dat ook? Groetjes Marijke
selam het valt wel mee hoor nu. Hij is na zijn middag slaap je weer bijna de oude. alleen het verschonen doet nog pijn. en tamer kreeg geen drankje maar een zetpil. morgen moet ik de wond 3 keer perdag spoelen en dinsdag gaat de klem eraf
Tja het is natuurlijk vervelend luier verschonen, maar met een wond in een plas/poep luier blijven zitten lijkt mij ook niet bevordelijk. Al denkt Tamer daar misschien wel anders over. Ach hij is nu nog zo klein dat hij dit allemaal wel weer vergeet en volgende week heeft hij een lekker groot feest (hopen dat hij zich dat wel herinnerd ) Wij zijn gisteren bij mijn nichtje op visiste geweest die is nu bijna 8 maanden zwanger maar volgens mij wordt het kindje niet zo heel groot (als je op de buikomvang uit mag gaan). Nu is ze eind maart uitgeteld maar ze gaan er zo van uit dat het kindje vroeger zou komen dat ze voor eind april al een vakantie hebben geboekt. Ze gaan dan voor een weekje met de auto naar Frankerijk. Maar stel nu dat ze precies op tijd bevalt of toch over tijd gaat dan is het kindje hooguit een maand als ze vertrekken (als ze net als mij 20 dagen overtijd gaat is het net een weekje oud ). Goed in iedergeval zou het niet mijn keuze zijn. Groetjes Anita
hey hey Met tamer gaat alles goed. Je merkt eigenlijk niet dat hij besneden is omdat hij weer de oude is. Lekker spelen, eten en wandelen met papa buiten. Allen het verschonen en het spoelen van de wond onderde douche is nog gevoelig. @anita, dat was ook de reden dat we de besnijding vroeg hebben gedaan zodat hij het niet kan herinneren. als ze al wat ouder zijn dan worden ze bang, durven niet te plassen. plassen in bed of krijgen nachtmerries. Dat wil ik voorkomen.
Layla, als ik Kylian zou laten besnijden dat zou ik er ook voor kiezen het op een leeftijd te doen waarop ze er het minste last van hebben. Marijke, wil je de kinderwagen dan niet bewaren voor een eventuele 2de? Kylian ligt hier te kreunen over zijn bankje, hij is aan het poepen en dat betekend niet storen want anders dan houdt hij het op . Gisteren kwam mijn schoonmoeder langs met cadeautjes. Een nieuwe zomerjas, heel leuk hoor maar ik had gehoopt voor het eerst zelf een jas voor hem te halen. Had op internet al een leuke gezien van bad boys en dan meer een model moterjas. Maar ja dat is dus nu niet meer nodig . Het is wel een mooie jas hoor, licht blauw met wat lichtere aarde tinten en je kunt hem ook nog aan 2 kanten draagen. De andere kant is een grijze sweatstof met een grote blauwe print op de rug. Dan nog een nieuwe zwart overhemd en een trui (maar zo'n zelfde trui had ze hem 4 weken eerder ook al gegeven en ze had het bonnetje niet meer dus nu heeft hij 2 dezelfde truien ) En tot slot nog een mickey mouse laptop (vanaf 4 jaar) waar hij nu dus nog weinig mee kan. Ach ja we gaan gewoon met het ding met hem aan tafel zitten want er zaten wel wat muziekjes op en laat Kylian daar nu dol op zijn. Zo het poepen is klaar dus nu kan ik gaan verschonen, straks even lekker wandelen (wat is het toch heerlijk weer), het kippenhok schoonmaken (moet hoognodig gebeuren) en van middag willen Jan en ik de schuur opruimen. Groetjes Anita
hallloooo Nou Devon is lekker naar de creche en laat ik lekker vrij zijn! Zo Anita, ik zie dat jij lekker druk gaat zijn dus vandaag? Ik ben ook al een beetje begonnen met een grote voorjaarsschoonmaak. Ik heb lekker me handen vrij en geen Devon om me heen lopen, dus nu kan dat het best! @anita Mischien wil ik ooit nog wel een 2e maar dat gaat voor mij zeker nog wel een aantal jaartjes duren, dus tegen die tijd koop ik dan wel weer een nieuwe. En het is zo'n ongelovelijke sta in de weg! Die kinderwagen staat echt als eerst in de schuur, en dan is de schuur echt helemaal vol. Vooral er nu steeds meer dingen bij komen te staan. Ik had van de week de box uit elkaar gehaald dus het wordt nu echt erg krap daar. Nou dames geniet van deze overheerlijke mooie zonnige dag! Groetjes marijke