Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja Youdia, mijn kind gaat ook voor alles en iedereen... En Iman heeft echt RRR nodig... Rust, regelmaat en ritme... Maar soms voel ik me net zo'n debiel... Dan maken hun (van de kant van mijn man) dat belachelijk, omdat hun toch ook groot zijn gebracht zonder dat ze op vaste tijd in bed lagen enz... Niet mijn schoonmoeder hoor, maar mijn man wel eens, en zijn zus uit Engeland ook... Nou ik voel me er wel alleen in staan, maar ik doe toch wat ik het beste vindt voor mijn kind en dat heb ik hun ook gezegd... Wat hun zeggen gaat mijn ene oor in en het andere weer uit...
    Ik heb ook tegen mijn man gezegd: Nou goed dan blijf ik een uur langer met een huilend kind, dan is ze helemaal overstuur als ik thuiskom en dan loop ik de hele nacht met haar, niet jij, jij hebt er geen last van.... Ja toch?

2. Niet meer actief

o Hannan..mijn laatste pil is voor morgen..dan word ik als het goed is donderdag ongi..dus ik kan pas de volgende week mijn inhaaldagen gaan inhalen (6 dagen) :)

3. Niet meer actief

Ja Linda weet je wat het bij mij is..ik heb een zoontje van 5 jaar, die zo opgegroeit is , met herrie enzo..hij huilde vroeger heel veel..we gingen ook nadat hij 1maand oud was naar Marokko, en daar is het dag in dag uit bezoek, met volop kinderen..hij kon gewoon echt niet slapen..hij huilde maar in 1 stuk door..En in Marokko denken ze gelijk aan het boze oog enzo, en gaan ze met hem boven zon rookding heen en weer hangen..hij word daar lijkt net stoned van, en gaat slapen :rolleyes: , en ze gebruiken allerij dingen, om de boze geesten weg te jagen..terwijl mn kind gewoon rust nodig had thats it :) Ik werd gek, dat wil je niet weten, het liefst zat ik de hele dag in mn kamertje met hem, ik haatte het als iemand m van me pakte..het is gvd mijn kind..en ik weet wat hij nodig heeft :) ..Vandaar nu met Lina wil ik niet hetzelfde fout maken, ze is een rustige meid, en hopelijk blijft dat ook zo. Mijn zoontje is nu heel erg agressief..door het verleden.

4. sweetangel100

Goeiemorgen!

Fijn nachtje gehad!
    Iman heeft geslapen tot half 8 vanmorgen :)
    Uiteraard had ik haar wel nog een fles gegeven voordat ik naar bed ging en ook had ik deze keer haar een droge luier gegeven... Volgens mij werd ze daar dus wakker van smorgens :)

Ik heb spierpijn, dat willen jullie niet weten...
    Komt echt van het paardrijden... Van mijn schouders tot mijn enkels... En de 2e dag is altijd erger he, dus morgen... :(

Morgenvroeg foto's maken met Iman bij Portrait place... Ben ns benieuwd!

xxxx

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    morgen!

hier ook wel goed geslapen alleen ben ik nog steeds moe :rolleyes: heb vandaag weer eens een pj dag! ha ha ha t worden er wel veel zo he?! nou eigenlijk heb ik gewoon een joggingsbroek aan met een trui met capuchon die ver over m hoofd gaat :) heerlijk lekker warm!
    m brood komt uit de taoster! ga gezellig ontbijten met m meissie en ff atwt inhalen! hi hi

x

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Goedenmorgen allemaal

Eend is best lekker alleen vonden we allebei dat je het vlees wel wat moeilijker van de poten krijgt als bij kip (jeetje wat een breekwerk zeg).
    Het borst filetje is erg lekker (lijkt een beetje op biefstuk) en je moet overal het vel vanaf halen want daar zit dan weer een behoorlijke laag vet onder.
    Je moet het ook op die kant bakken en ik vermoed dat als je het er voor het braden afhaalt je heel droog vlees krijgt.
    Lekker en leuk dus voor een keertje maar ik vind kip wel net zo lekker.

Tja mijn man kookt bijna altijd (puur zelfbehoud vrees ik :D ) Ik ben niet zo'n goede kok ben ik bang en mijn timing is helemaal prukt (aardappels b.v veel eerder gaar dan de groente)
    Daarbij vind hij het heel leuk en moet hij, als ik kook, toch komen om de pannen af te gieten enzo ivm verminderde kracht in mijn handen en armen.

Kylian vind het nu heel leuk om even in mama's stoel te zitten, ik erop een krukje voor en dan hebben we hele gesprekken en onderzoeken we zijn voetjes.
    Bij mijn man ligt hij het liefst op zijn buik en gisteren pakte hij mijn man steeds bij neus en lippen, lief toch.

Als ik het dan terug lees in oei ik groei dan valt het mij op dat hij met sommige dingen precies bij zijn leeftijd (9 weken) past maar ook al dingen heeft die je dan weer bij de 12 weken leest. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij 3 weken 'te laat' is geboren.

Groetjes Anita

ps gisteren lag hij zo lief bij mij te slapen dat we er een foto van hebben gemaakt en die heb ik dus in mijn album gezet.

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    aaaah wat lief anita :D

hebben jullie ook zo`n hekel aan de was :rolleyes: ik moet vandaag 4 manden vouwen en strijken #-o eigen schuld tja ik weet t maar ik was alleen in t weekend ivm goedkope stroom etc. en daarbij zie ik mezelf echt NIET iedere dag met de was bezig zijn!
    t is best lekker weer trouwens hier! ben net ff wezen wandelen en ga straks ff naar de stad. ik moet ff een nieuw badpak hebben want vanavond ga ik weer aqua fitnessen en een bikini kan echt niet meer!
    evi is wat van slag... vanmorgen een haze slaapje van een half uur en nu is ze heel moe maar gaat niet slapen... ik wacht maar even af :rolleyes:

x

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Sinds ik een nieuwe wasmachine heb gaat het wat makkelijk.
    Daar zit een timer op dus ik stop 's avonds de was in de machine, stel de timer zo in dat het 's morgens om 9 uur klaar is en de machine doet de rest. :)
    Dus ik stap uit bed, haal de droge was van de lijn en hang de nieuwe op.
    Mijn strijk beperk ik tot het minimum, t-shirts die nu onder vesten gaan strijk ik niet (grootste gedeelte zie je toch niet), van Kylian hoef ik ook bijna niets te strijken (gewoon over de lijn hangen zonder knijpers scheelt een boel strijkwerk) en als mijn man iets aan wil wat ik nog niet gestreken heb dan doet hij het zelf wel even :)
    Ik waste eerst ook alleen in het weekend maar omdat ik dan de was bijna overal in het huis had hangen ben ik er maar vanaf gestapt en zit nu op 1 was per dag (en dan 2 dagen niet).

Net even de badkamer schoongemaakt, Kylian zolang in zijn bedje gelegd maar ja die begon meteen te jammeren. Jammer dan maar mama moet nu toch echt even poetsen.
    Resultaat, ik zit alweer beneden en meneertje ligt heerlijk in zijn bedje te slapen.

Groetjes Anita

9. sweetangel100

Goeieavond ladyssss

Ik kan de was ook niet bijhouden :(
    En heb een hekel aan strijken en vouwen, en dan hoopt het zich op en dan heb ik er nog minder zin in haha... Gelukkig dat mijn moeder altijd iets om handen moet hebben als ze hier is, ik zeg altijd niet doen, maar ben er stiekum wel blij mee hihi...

Zo vanmiddag moest ik om 13 uur bij mijn schoonzusje zijn om mijn haren te knippen en te verven en Iman zou even naar mijn moeder gaan zolang... Nou om half 1 lag mevrouw nog te slapen :confused: ... Toen ben ik maar eens de was gaan opruimen op haar kamer en toen werd ze n beetje wakker en ben ik maar gelijk tegen haar beginnen te praten, zielig he hihi...

Erna ben ik naar mijn schoonmoeder gegaan, Mabrouk Laid wensen en om 18 uur weer lekker naar huis toe... Iman flesje en ligt nu in bed en ik ga zo aan mijn tv avond beginnen hihi...

Op maandag kijk ik altijd GTST, Undercover Lover en HNTM... Vorige week was ik in slaap gevallen haha dus nu een nieuwe poging ;)

xxxx

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    heeh ik heb ook een hekel aan strijken en vouwen..en was ophangen..

pff weet niet wat eslem heeft vandaag..ze wordt steeds wakker..en begint dan te huilen..ik laat haar nu maar lekker huilen hoor daahaag er is niets aan de hand..

ze heeft wel een beetje verstopt neusje..zou het daardoor komen?
    En het is vrij koud in haar kamer..zou de kou op haar hoofdje komen ofzo? wat kan ik er tegen doen? Een mutsje op is ook niet goed...

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo dames!

Even een kort berichtje, morgen komt wel meer! We zijn om ongeveer rond 9 uur vanavond teruggekomen van Schiphol. Engeland was erg leuk, mooie bruiloft gehad en op zondag hebben we nog veel van de omgeving gezien. Natuurlijk ook de Local Pubs bezocht voor een drankje, haha. Maar ik heb Tijmen wel gemist hoor! Het ging gelukkig goed bij mijn schoonouders en nu ligt hij eindelijk in zijn eigen bedje te slapen. Hij is nu wel wat uit zijn ritme, want toen we hem ophaalden, moest hij eigenlijk slapen, maar werd door ons wakker...tja, huilen, wat een welkom...maar goed, morgen ga ik hem lekker vertroetelen en helaas de bergen was van ons weekend wegwerken en ook nog me voorbereiden op 2 (!) sollicitaties deze woensdag, pfff! Morgen ben ik er weer, moet ook nog alle pagina's doorlezen, die jullie hebben volgeklept tijdens mijn afwezigheid ;)

XX Lise

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Na een drukke dag eindelijk weer lekker thuis. Ik was zo moe dat ik er gewoon chagarijnig van werd. Ik had nergens zin in(ik heb ook weinig geslapen) Yassir krijgt nog steeds nachtvoeding, aangezien ik bij mijn moeder ben gaan slapen moest ik het deze nacht alleen doen. Ik kon ook niet uitslapen ivm feest. Ik zag het even niet meer zitten vanavond, ik was ook de hele tijd chagarijnig tegen me man. Wat me man ook doet is niet goed. Wie heeft dit ook weleens? :(

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ben ik ook eindelijk weer.

een heel druk weekend gehad... pfff... kwam niet eens aan internet toe... erg he ;) maar ben ik weer.. jeetje zeg moest heel wat bij lezen..
    nou met cailynn gaat het goed.. alleen gister avond wilde ze niet gaan slapen maan en das erg de heletijd jengelen totdat ze kreeg wat ze wilde..

mn man wil in de zomer naar nederland verhuizen misschien nou we zien wel hoe hij het vind in dec... hier is op het moment vel te veel criminaliteit en we willen dus echt weg hier.. 2 weken terug overval hier op de hoek en gijzeling 2 of 3 mensen gedood swat team enalles wsa er nou lekker is dat... en als we naar een echte veilige buurt willen wonen betallen we kei veel geld en ja dat ehbben we niet.. plus mn vader is helemaal alleen en dat vind ik dan ook weer zielig...

verder dadelijk lekker naar het strand.. heerlijk het is hier nog steeds zon lekker weer. 26 graden mij hoor je niet klagen....
    nou ga weer ik denk dat mn eten zo door de wc wordt gespoelt voel het alweer omhoog komen..,.,

daaaag

en linda ja ik heb ongeveer hetzelffe accent als jou.. maar niey precies.. ;)

14. sweetangel100

Goeiemorgen!

Zoals verwacht was ik weer in slaap gevallen voordat HNTM begon haha... Dus vanavond maar de herhaling kijken...

Iman is net wakker geworden, flesje gegeven en nu ligt ze weer in bed, maar ik heb niet het idee dat ze nog eens lekker n paar uurtjes gaat slapen, daar was ze veel te wakker voor, dus ik ga maar even aan de pc en ontbijten ipv nog even terug naar bed.

Lise, fijn dat jullie het leuk gehad hebben!
    Is het weekend toch omgevlogen he...
    Waar heb je sollicitatie's woensdag?

Hanan, is toch logisch meid? Je was gewoon doodop... Ik was ook blij toen ik weer thuis was... Die drukte pfff... En iedereen wil Iman 'hebben'.... T is geen pop! ...

Gulay, alle beebjes zijn in het begin verkouden... Ze zijn helemaal niet gewend aan stof en alles en nog heel vatbaar!
    Je kan een zoutoplossing maken om het neusje open te houden, maar een mutsje is niet nodig hoor, Eslem kan toch goed haar warmte vasthouden? En met de kou zal het wel meevallen of niet, wat moeten we hier dan wel niet zeggen :)

Cristel, hoe zit het met de zwangerschapstest? :D

Wat gaat iedereen doen vandaag?
    Mijn moeder komt om half 12 oppassen en dan ga ik boodschappen doen en naar de nagelstyliste en als ik erna nog zin heb ga ik maar even naar de zonnestudio, want voor mijn zwangerschap ging ik elke week dus voor mijn gevoel ben ik nu een ongeloofelijke bleekscheet haha... Eerst vroeg ook iedereen of ik ziek was, omdat niemand mij zo 'wit' gewend is.
    Dan om half 5 moet ik bij Portrait Place zijn voor foto's van Iman :D

Saraah! Me worries about you :(

xxxxx

15. sweetangel100

Dit vond ik wel mooi... En slaat ook nog op iedereen:

Als je ooit verdrietig bent,
    Weet in je hartje dat je iemand kent,
    DIe je kan vertrouwen,
    Waar Je op kan Bouwen,,
    En die altijd van je zal houden,
    Dat is mama..

Als je je ooit eenzaam voelt,
    En onbegrepen.. Niet zoals jij bedoelt,,
    Heb je snachts nare dromen,
    En weet je niet waar je heen moet komen,
    Kom naar mama..

Als je ooit iets doet, Waar je spijt van krijgt,
    Voel je je vrolijk of bedreigd,
    Twijfel niet,
    Want ook na een donkere val,
    Is er altijd iemand die je begrijpen zal,,
    Dat is mama..

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja een zoutoplossing hebben we al..maar het was gister echt erg..ze snurkte helemaal :D
    Wow Eslem ligt al bijna 10 minuten in de box! hahaha..ze zal zo wel gaan huilen hihi..

Nou het is hier super koud in huis..we lopen met dikke sokken en dikke truien en vesten..er wordt namelijk nog niet gestookt :)
    Bij jullie is er een verwarming die denk ik altijd wel aanstaat..hier dus niet :)
    En daarbij komt er allemaal tocht door de voordeur..
    Over een maand gaan ze pas stoken..
    Heb gisteravond de electrische verwarming bij Eslem op de kamer gezet en ze heeft toen doorgeslapen tot half 1 gelukkig..
    Was wat aangenamer dan die koude lucht langs je hoofd..

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    mooi gedichtje!

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    morning,

o wat een lief gedichtje zeg lin! ontroerend vind ik m! heb m meteen opgeslagen :D
    fijn lise dat t zo leuk was in engeland!

lekker ff tutten vandaag he lin!

sarah where are you :(

christel ikzou me ook niet veilig voelen! bah straks kan cailynn niet eens buiten spelen....

gulay ik wil je niet bang maken maar een verwarming is gevaarlijk voor de kleintjes! je kunt beter 1 of 2 dekens extra doen dan verwarming. wij wonen in een oud huis en t is bij ons boven ook heel koud. evi doe ik in een slaapzakje met een laken en deken. je moet aan de voetjes voelen en beentjes als die lekker warm zijn is t goed. koude handjes zijn gezond :D

hanan t is logisch als je moe bent dat je zo doet hier zeggen we wel eens; de mensen van wie je t meeste houdt gooi je t verst weg! tegen iemand die je niet goed kent zal je niet zo snel uitvallen toch!

evi zit op schoot! gaat dus niet zo hard met tikken ha ha

hier al. goed. kom straks terug evi moet naar bed...

x

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Daar ben ik weer! soo heee :confused: ik was gisteren mmmmooooeee! ik ben knock out in slaap gevallen. Het gaat weer gelukkig beter vandaag. Moet nog wel het huishouden doen.
    Lin inderdaad Yassir is gisteren ook van arm naar arm gegaan, heel de familie wilde hem vast houden en bewonderen(is een beetje normaal in onze cultuurhihihih :D ).

Ben vandaag met Yassir naar de kinderarts geweest, voor zijn uitslag(eczeem)!!! ik ben flink tekeer gegaan en ik moet zeggen het heeft nog gewerkt ook ;) . Ik krijg een andere kinderarts jippie!!!. Bij de voormalige kinderarts had ik geen goed gevoel. Ik wilde dat er meteen actie moest komen. Ik kreeg bij hem zalfjes terwijl de CB arts en me HA allebei vermoeden hadden dat het koemelkallergie is. Er is nu een plan gemaakt. Yassir wordt getest op koemelkallergie en krijgt nu 3 wkn NUTRAMIGEN. Na 3 wkn moet ik terug komen en gaan ze kijken of de uitslag minder is. Yassir houdt geen vloeibare voeding binnen, dus hoe dikker hoe beter. Met Nutrilon Pepti hield hijniks binnen. Dus nu maar NUTRAMIGEN proberen, hij heeft nu 2 flesje op zonder teveel spugen. Ik hoop zo dat dit goed gaat.

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Pff..zou Eslem een sprongetje hebben..
    Ze huilt nu sinds gister elke keer als ik haar in bed leg (behalve de nacht) nu ook weer..ik weet dat ze echt dood op is..en ze ligt toch weer te huilen...
    aah zo zielig..maarja even doorzetten pff...

Deel Deze Pagina