Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemidddag,

Mijn schoonvader is vrijdag nacht overleden. Ik vond het zo moeilijk om mijn man zo te zien. Hij had onwijs veel verdriet(logisch natuurlijk).

Yassir krijgt tandjes en is hangerig en huilerig. We hebben bij mijn moeder geslapen, hij was zo vrolijk vannochtend om 6 uur sochtends. Iedereen sliep nog bij mijn moeder thuis. Ik zat de hele ochtend sssttt ssstttt! ik vond het eigenlijk wel zielig. Vanaf vandaag slapen we weer thuis. Me man is in Marokko en ik vind het saai alleen thuis. Maar ja we h ebben maar 1 nachtje geslapen dus zo erg was het niet. ;)

Laya@ gelfeliciteerd en je hebt me helemaal gerust gesteld! Krijg je het vergoed trouwnes? ik heb ff gekeken, wij krijgen het vergoed gelukkig.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

we krijgen het helemaal vergoed. daarom was ik voergegaan op zilverenkruis. Cz vergoed het niet. Maar ik moest bij zilverenkruis wel 3 sterren nemen.

Gecondoleerd mamavyas.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    MamavYes gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.
    Heel veel sterkte en ook voor je man natuurlijk.

Layla, fijn dat het goed gaat met Tamer, nog 4 dagen en dan groot feest :({|= :D .

Marijke, ik gebruik de wandelwagen nog steeds hoor, maar hij past hier ook precies in het nisje waar de jassen hangen dus het staat niet in de weg.

Gisterenavond belde mijn schoonzus in tranen op, hadden zij en haar man ruzie gemaakt in de auto en toen was hij uitgestapt en wilde niet meer bij haar in de auto.
    Ik hem bellen of wij hem dan even op moesten halen. Maar nee hij wilde lopen (was nog zo'n 20 km tot aan huis).
    Dus toen maar mijn schoonzusje weer gebeld en gezegd dat ze maar gewoon naar huis moest rijden.
    Nu was ze net hier en hij had nog geen woord met haar gesproken, tja ik kan ze er niet mee helpen ze moeten het zelf oplossen, weet ook niet waar ze ruzie over hebben en dat wil ik ook niet eens weten.

Hmmm dat is makkelijk ik zie net dat Kylian iets pakt en zelf in de prullenbak gooit. :)
    Het is altijd opletten of het iets is wat inderdaad in de prullenbak mag of niet.
    Tot nu toe al een paar keer zijn muts er weer uitgevist (blijf dat ding wassen :rolleyes: ), en speelgoed.

Groetjes Anita

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

het is zo lekker weer hier in rotterdam. Echt lente. De zon schijnt en het is niet koud. Ben net met tamer naar buiten geweest en hij viel een half uurtje later in slaap.

Tamer gooide in het begin alles in de vuilnisabk. Meestal onze mobiel en de sleutels en speelgoed. Nu alleen dingen die ook in de vuilnisbak moeten. WE vragen ook aan hem of hij het weg wil gooien. En hij doet het met veel plezier. En hij doet de vuilnisbak dicht. Soms als ik hem open laat dan doet tamer hem dicht.

Inderdaad nog even en dan is het feest! We weten al van onze vrienden wat tamer gaat krijgen maar ik zeg nog niets.

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee dag dames...

Op de creche leren ze Devon om z'n luier in de prullenbak te doen. Dus ineens ging hij dat thuis ook doen, behalve als het een hele vieze is tuurlijk. Of ie ook wel eens andere dingen in de prullenbak gooit weet ik niet, hoop het niet! hihi..

Hee Anita, aan de ene kant kan ik de kinderwagen wel bewaren want hij staat beneden in de schuur, maar aan de andere kant is het zo'n groot onding, kan er niet eens de bus mee inkomen en in de tram in Amsterdam moet je hem tegenwoordig ook nog eens inklappen. Nou dat gaat echt niet met die x-adventure! Ik kan hem dus ook niet ff achterin de auto van me moeder doen. Het wordt voor mij dus echt tijd voor een mooie buggy. Waar kan ik trouwens een mooie kopen met alles d'r op en d'r aan? Prenatal? Bij de Hema hebben ze hem soms ook maar niet op het moment. Nou ik ga anders wel ff zoeken op het net.

Groetjes Marijke

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Bij prenatal hebben ze altijd wel buggy's, ik heb hem toevallig bij babypark gehaald toen ze afgelopen zomer in de aanbieding waren.
    Ik wilde graag dat er ook een ligstand op zat en deze heeft ook een cupholder eraan zitten, reuze handig moet ik zeggen want je neemt zo heel makkelijk zijn tuitbeker mee.
    Ik heb een grijs met gele, vond ik lekker vrolijk. ;) en hij ligt standaard bij ons in de auto zodat we zo weg kunnen als het ware.

Gisteren was het hier ook mooi weer, zo mooi zelfs dat ik het voortuintje maar even gewied heb. Tja we hadden gehoopt dat het onkruid wel dood zou vriezen deze winter maar dat zit er niet in ben ik bang. :)

Groetjes anita

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey hey

ik had tamers buggy bij kruidvat gekocht toen hij in de aanbieding was. En hij is super. Hij ka ndan niet helemaal plat maar dat geeft niet. Tamer slaapt er toch in.

De wandelwagen staat nog in de schuur maar ik ben van plan om die naar de zolder te verplaatsen

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian is sinds gisteren trotse eigenaar van zijn eerste echte blauwe bult (al is die vandaag al een stuk minder ;) ).
    Hij heeft dus ontdekt dat de deurpost harder is dan zijn hoofd 8) .

voor de rest kabbelen we hier rustig door, vanmiddag even boodschappen doen voor de verjaardag en dat is het dan eigenlijk wel voor vandaag.
    Heb nu lekker rundvlees op staan zodat het lekker lang kan pruttelen.

Groetjes anita

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dames bedankt!

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hier heeft Kylian duidelijk zijn dag niet, was om 6.45 uur al wakker, wilde niet eten en niet drinken en toen we naar de bakker gingen wilde hij niet zelf lopen maar ook niet in de wagen .
    Resultaat was dus dat ik met een huilend kind (in de wagen want mama is niet gek die gaat echt niet tillen) bij de bakker stond. De bakker dacht hem wel stil te kunnen krijgen met een krentenbol, had die dus lekker mis want als Kylian krang is dan is die krang en dus werd de bol weggeduwt. Maar ja als je moeder dan heel overdreven lekker die bol gaat eten dan wil je hem natuurlijk heel snel terug .

Ben benieuwd wat de dag nog gaat brengen :rolleyes: , voorals nog is hij nu lief aan het spelen met zijn trekker.

Groetjes Anita

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

kylian heeft zeker zijn dag niet vandaag. KOmt goed. Gewoon met zijn verkeerd been uit bed gestapt, hihi

Met tamer gaat het goed, maar het doet nog steeds pijn. woensdag is zijn klem eraf gehaald maar het buisje niet. Die moet er vanzelf afvallen, de volgende ochtend was die er al af. Het is nog wel rood en dik maar dat moet binnen 2 weken over zijn.

Morgen het grote feest! IK kan haast neit wachten om de mooie kleding bij tamer aan te trekken

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Aangezien ik hem uit bed haal zou het dan toch technisch mijn eigen schuld zijn :) :(

en morgen is het

FEEST !

We wachten de foto's in spanning af.

Groetjes Anita

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Lieve Tamer, heel veel plezier vandaag met je feest. Ik hoop dat je heel veel mooie cadeautjes krijgt en dat het eten wat mama gemaakt heeft erg lekker is (maar daar twijfel ik niet aan ;) ).

Groetjes en een dikke kus Anita en Kylian.

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hallo lieve anita en kylian

Mama en papa zijn al druk bezig met het eten. Papa gaat straks mijn mooie taart halen en ik mag vanavond ook een stukje. Na mijn middagdut mag ik mijn mooie kleren aan. Rond 4 uur komen de mensen op bezoek en dan mag het feest beginnen met kadotjes uit pakken.

Morgen laat mama de foto´s wel zien hier.

Een knuffel en een kus terug van tamer en mama

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Gefeliciteerd Tamer!

16. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Gefeliciteeeerd Tamer, en een hele leuke dag toegewenst! :D :D

17. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hee dames....

Vandaag is het feest; IK BEN JARIG! :D :D :D

Ik ga lekker naar familie want me opa is ook jarig, dus wordt een mooie dag vandaag!

Groetjes Marijke

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Marijke GEFELICITEERD (toevallig want mijn zus is vandaag jarig, mensi morgen en ik overmorgen.) :)

Tamer heb je een leuk feest gehad?

Wij wel alleen viel gisteren even zijn tand door de lip en ook niet zo'n kleint beetje ook, het leek wel een bloedbad. Zijn lip is nu wel iets dikker maar hij lijkt er niet veel last van te hebben.

s'middags zijn onze vrienden geweest, hun dochter is 8 maanden ouder dan Kylian en nu kun je merken dat ze met elkaar beginnen te spelen, al is alles bij M wel -van mij-. Gelukkig trekt Kylian zich daar weinig van aan, ze mag het gerust hebben. Zijn drinken geeft hij gewoon af en pakt dan haar beker (ach wat maakt het uit) ook zijn chipjes mag iedereen gerust hebben :) .

Groetjes Anita

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113

Zijn ze niet lief ! O:)

Groetjes Anita

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey hey

gefeliciteerd met jullie verjaardag anita en marijke nog vele jaren.

Het was super gezellig gisteren. Tamer is lekker verwent. HIj heeft een laptop gekregen met muziek en speletjes enzo. Hij is er nog wel te klein voor maar dat geeft niet. Een faototoestel voor kinderen. Je kan er geen foto´s van maken maar hij geeft wel geluid. Verder heeft hij van zijn tante en opa en oma geld gekregen en van andere vrienden goud.

We hebben lekker gegeten en er was veel over natuurlijk. Maar me schoonzus en me schoonouders hebben wat meegekregen anders krijge nwij het niet op. Tamer was op een gegeven moment wel moe. Maar kon niet slapen. HIj sliep pas rond 23.00 uur. Maar was gewoon weer optijd wakker. Rond half 8.

hier wat foto´s

http://s41.photobucket.com/albums/e261/ ... 76523c.pbw

Deel Deze Pagina