Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Dag dames....

Zo was weer een lange dag vandaag. Allereerst die lange autorit, helemaal naar Enschede bleh.. Maar heb het wel heel gezellig gehad. Heb een bon voor de bijenkorf gehad, een cd-bon en van me moeder een strijkplank met een mooi strijkijzer. Had ik ook echt hard nodig, want die andere had het stomen al opgegeven :(

Hee Anita wat een leuke foto's van Kylian! Lief he als ze een beetje samen beginnen te spelen. En ja delen moet je leren he. Devon die graait ook altijd al het speelgoed van de andere kindjes weg, de boef!

Layla, Tamer is dus superverwend zeg! Wat een leuke kadootjes heeft ie gehad!

Zo ga maar weer es..

dag dames welterusten, moet morgen weer vroeg op om te gaan werken :(

2. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ha meiden,

Ben een weekje op vakantie geweest. Gefeliciteerd Tamer. En Marijke, jij gefeliciteerd met je verjaardag.

Wat een schattige foto's, Pluk! Die rode wangetjes van Kylian vind ik nog steeds het leukst. :-D

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ja die rode wangetjes heeft hij altijd (net als mama ;) ) en dan vooral wanneer hij moe is (net als mama).

Layla, Tamer leek echt wel een prinsje (een persisch prinsje :) ) en het eten ziet/zag er ook heerlijk uit.

Ik pas dus nu op het huis van de buurvrouw omdat ze op vakantie is, steeds even de post weg halen, plantjes verzorgen enzo.
    Kom ik daar gisteren binnen om de post even weg te pakken blijken ze te hebben geprobeert brand te stichten, via de brievenbus, dus post, vloerbedekking, deurmat en deur verbrand en de rest van het huis gewoon zwart van de roet. :evil: :evil:

Groetjes Anita

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Echt? Jeetje, en wat nu dan?

5. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Oh heb het al gelezen in de lounge.

Wat zielig voor dat mensje zeg... en jij bent een lieve buurvrouw!

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jeetje he wie doet nou zoiets? Die heeft ECHT een gaatje in z'n hoofd.
    Heb je je buurvrouw al kunnen bereiken?

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Had tegen etenstijd de politie weer voor de deur staan om te melden dat ze toch een buurtonderzoek gingen doen.

Ze dachten niet dat er wat uit zou komen maar je kunt natuurlijk nooit weten.

Toen ik Kylian naar bed bracht ging de telefoon en belde een andere dochter van de buuv op. Zij had wel tijd om volgende week even het halletje schoon te maken.
    Heb haar toen uitgelegd dat ik het gevoel kreeg dat hun het onderschatten, omdat de roet echt overal zit en het huis dus van boven naar beneden schoongemaakt kon worden.
    Haar bed b.v is helemaal zwart gepikkeld, huiskamer ook enz enz.
    Heb hun toen ook verteld dat het veel verstandiger was om contact op te nemen met de verzekering om te informeren of het eventueel schoon laten maken van het huis door haar verzekering vergoed wordt.
    Dit gaan ze nu doen ik ze nemen later weer contact met mij op, vreemd genoeg hebben wij wel een sleutel van haar huis maar de kinderen dus niet.

Groetjes Anita

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Layla Gefeliciteerd! Tamer is inderdaad echt een prins :D .

Pluk@ jeetje zeg je bent vast en zeker geschrokken. Idd gek :( dat jullie de sleutel hebben en haar kinderen niet.

9. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee dag dames...

Nou Devon heeft het te pakken hoor; Hij heft waterpokken! :( Maar god dan heeft ie het wel vast gehad.

Anita veel sterkte met al dat gedoe zeg, ik zou er chaggie van worden.

Groetjes Marijke

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

jeetje meid, nou beterschap en goed insmeren met talkpoeder en proberen hem niet te laten krabben adners krijgt hij littekens.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nou ik heb eindelijk 1 van de kinderen zover gekregen dat ze kwamen kijken en zit nu te wachten op het schoonmaakbedrijf die wouden komen kijken. Ze zouden om 9.30 uur komen, om 9.15 uur belden ze dat het een uurtje later zou worden en ze zijn er nog steeds niet geweest.
    Als Kylian straks wakker is ga ik toch echt eerst even boodschappen doen want anders hebben wij met zijn tweetjes niet eens een boterham vanavond :rolleyes: :evil:

Groetjes Anita

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey hey

wat is het urstig hier.

Waaro,m komen linn en suus hier niet meer mee kletsen. dat is al volgens mij ala 2 mnd zo.

en anita zijn ze al langs geweest.

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik zou niet weten waarom Lin en Suus hier niet meer mee kletsen.

Ja tegen 13.30 waren ze er dan toch, hij heeft alles bekeken en omdat het een huurhuis is gaat hij nog contact opnemen met de woningbouw want nu heeft hij alleen een opdracht om de eigendommen van de buurvrouw schoon te maken maar het huis is dus eigendom van de verhuurder (woningbouw dus) en die moeten dus een opdracht geven voor het schoonmaken van de muren,plafonds, deuren en kozijnen :rolleyes:
    Gelukkig gaat de verzekeringsman dit allemaal regelen dus dat scheelt weer.

Kylian gaf vanavond zelf aan dat hij naar bed wou :) , hij trok aan mijn mouw (dat doet hij meestal als hij iets van je wil) en liep toen naar de deur en vervolgens naar de trap om naar boven te gaan :)

Groetjes Anita

14. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    hee wat goed dat het nu toch allemaal goed geregeld wordt Anita. En wat leuk dat Kylian zelf aangaf dat ie wou gaan slapen (mamma ik ben zo moe mag ik alsjeblieeeeeft naar bed? :) ) hihihi

Devon vandaag weer naar de creche gehaald, en nu heeft ie echt veeeel waterpokken :( Ga morgen maar meteen ff mentholpoeder halen ze zeiden op de creche dat dat goed werkt tegen jeuk en dat het dan niet zo snel littekentjes worden. Het is echt zo'n zielig gezicht... Het is net of ie een enge ziekte heeft!

Zo ik spreek jullie morgen wel weer, dan ben ik lekker vrij :D

Groetjes Marijke

15. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    heee best rustig hier...

iedereen zeker lekker aan het werk?

Waar zijn al die meiden waar we altijd mee kletsten toch gebleven; Linda zie ik nog wel es langskomen maar zo zie ik nooit meer mad en saraah.

wel jammer, maar met jullie is het ook gezellie hoor dames! ;)

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Marijke volgens mij is er van de vsm ook een speciaal antijeuk creme-pje voor wanneer je kindje de waterpokken heeft.
    Kou neemt ook een gedeelte van de jeuk weg dus ik zou Devon ook niet te dik inpakken ;) of een verkoelend bad.

Onder onze vrienden (de kids dan ;) ) is er ook een waterpokken uitbraak geweest. Een week na haar verjaardag brak het dus uit bij de kleine van mijn vriendin dus kon mijn vriendin iedereen bellen om het te melden. Je kunt het niet tegen gaan maar dan wisten mensen in ieder geval waar het vandaan kwam.
    Hihih iedereen heeft de pokken gehad behalve Kylian :confused: :)

Mad tikt mee met de augustus mama's dus die kun je daar vinden, waar de rest is weet ik ook niet.

Groetjes Anita

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

ik ben met tamer naar de peuterspeelzaal geweest waar hij over 5 mnd naar toe gaat. tamer vond het heel leuk daar. Gisteren had ik nieuwe schoenen gekocht voor tamer maar ze zijn te zwaar voor hem.Dus heb ik de schoenen terug gebracht. Eigenlijk wilde ze ze niet terug hebben omdat tamer ze al aan heeft gehad maar deze keer maakte hij een uitzondering. Daarna heb ik bij de sport winkel nike schoenen gekocht voor tamer. Die zitten super en tamer is er ook blij mee. De schoenen zijn zo licht dat je het niet eens voelt op je handen.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik heb bij Kylian nog nooit vernomen dat hij zijn schoenen niet lekker vond zitten, ja alleen die keer dat hij uit de maat was gegroeid, maar dan kan ik het me ook voorstellen. ;)
    Hij is al net zo'n schoenenfreak als zijn vader :) en heeft nu 3 paar schoenen. Papa heeft er nog meer dan mama dus dat zegt al heel wat :rolleyes:

Wij zijn nu een lekker brood aan het bakken, wit en om uit te proberen of het wel wil gaan er chocoladerozijnen door :) .
    Net de koelkast uitgesopt want mijn man heeft er vlees in laten ontdooien. Geen bordje eronder en op het bovenste rekje leggen, goed je hebt dan weinig voorstelling nodig om de chaos te bedenken.

Groetjes Anita

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

de schoen waren echt leuk. bruin met groen. maar die had een dikke zool en hij was best zwaar voor tamer. hij viel er elke keer mee. Nu heb ik zwarte nikes gekocht en die wegen bijna niets. tamer loopt er nu mee als hij er op vliegt.

heeft je man dat nou al weer gedaan. vorige keer ook al.

20. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee dag dames...

Ik heb nu mentholpoeder en een cremmetje van VSM idd. Er staat op tegen schaaf- en brandwonden, maar die meneer bij de drogist zei dat het ook tegen de jeuk helpt en dat er minder snel littekentjes van kan komen. Hij zat vandaag trouwens zo grappig z'n rug te schuren langs de tafel... Was echt een komisch gezicht alleen wel zielig dat ie zo'n krieb heeft..

Devon heeft 2 paar schoenen, een paar nike's en een paar nep-puma's met spiderman, had z'n oma mee genomen uit Turkije. Ik zat laatst trouwens timberlands te zoeken op internet en ik zag ze voor 40 euro op www.coccinelle.nl das toch mooi ff de helft van de prijs! In de winkel betaal je er 80 eurootjes voor! Alleen helaas (nog) niet in z'n maat te bestellen. Als ik maat 23 zie koop ik ze direct!

Ik had vandaag trouwens een tarrotlegging van iemand hier op het forum, je kan haar in de lounge vinden. Het klopte gewoon echt allemaal! En van sommige dingen hoop ik dat ze gaan kloppen :)

zo ik kan lekker rustig achter de computer, me vriend is voetbal kijken :)

tot straks nog!

Deel Deze Pagina