Ja op een of andere manier dringt het niet tot hem door dat het dan gaat lekken , ach ja zo zal ik ook mijn eigenaardigheden wel hebben. Het brood was veel te groot geworden zeg, de deksel van de bakmachine werd gewoon omhoog gedrukt en natuurlijk purken om het ding uit de vorm te krijgen, maar nu ligt het dan toch eindelijk af te koelen. Groetjes Anita
heeee dag dames! Wat zie ik nu? iedereen heb al een dag niet gepost! Nou dat kan toch zeker niet he Zo vandaag echt een lekker drukke dag gehad op me werk. Vrijdag is er altijd markt hier in de stad, dus we zaten echt de hele dag overvol. Ik houd wel van die drukke dagen, lekker de hele dag bezig en de tijd gaat ook hard. Dit weekend ben ik lekker vrij. Me leidinggevende had met me geruild om die zaterdagmeiden even onder druk te zetten. En dat is ook echt wel nodig, het zijn een stle kletskousen bij mekaar :x Devon heb echt zo'n last van z'n waterpokjes... Afgelopen nacht werd hij steeds wakker van de jeuk. En volgens mij heeft ie ze ook in z'n mond, ff kijken of ik morgen dan iets voor in z'n mondje kan vinden, want daar heeft ie echt de meeste last van volgens mij. zo ik ga weer lekker verder met me spelletje, wat een verslaving zeg! Groetjes Marijke
Aan welk spelletje ben je verslaafd Arme Devon zeg, jammer dat hij er zo'n last van heeft, je kunt er ook zo weinig aan doen, anders dan smeren en bepoederen. Hier gaat eigenlijk alles zijn gangetje. Laten jullie je kinderen ook tussen dingen kiezen. Ik heb ontdekt dat dat hier het beste werkt. 's morgens hou ik hem een fles en een bordje voor en vraag of hij pap of brood wil hebben. Hij kiest dan gewoon en gaat dan zonder morren het eten. Groetjes anita
hihi als ik devon laat kiezen dan pakt ie het allebei... Nee Devon die eet altijd wel alles wat ik hem voorschotel. Gelukkig is ie een goeie eter
Kylian dus 's morgens niet, de rest van de dag schuift hij gewoon alles naar binnen . Vanmorgen was het dus een pap morgen. Hij kan sinds gisteren zelf op de stoel klimmen en de deur open krijgen. De deurkrukken moeten we dus binnenkort eten omhoog gooien . Gisteren mijn nieuwe gordijnen opgehangen en om te kijken of ze pasten deden we ze even dicht, dit tot ongenoegen van Kylian die het meteen op een brullen zette Groetjes Anita
Goedenmorgen allemaal, fijn weekend gehad. Wij zijn gisteren met Kylian (en opa en oma) naar de kinderboerderij geweest. Kylian vond het geweldig en heeft heerlijk achter de geiten, schapen en kippen lopen hollen. Alleen de varkens (hangbuikzwijntjes) vond hij niet zo lekker om te aaien . We konden hem nog net stoppen anders had hij ook nog een paar geitenkeutels naar binnen gewerkt (tja die dingen lijken toch ook verdacht veel op dropjes). Samen met opa heeft hij nog de eendjes gevoerd, alleen waren de eendjes een beetje vol en dus werd er al snel over gestapt op meeuwen voeren Groetjes Anita
hey hey heb het druk gehad deze 3 dagen. vrijdag Altijd op vrijdag doe ik de grote schoonmaak door het hele huis. Wassen, srofzuigen, dweilen, stoffen. bedverschonen ect. Daarna moest ik werken van half 4 tot 11 uur. zaterdag. We moesten vroeg ons bed uit. Ik moest om 7 uur werken tot 11 uur. Daarna heb ik nog wat kleine karweitjes gedaan in het huis. Rond 4 uur zijn we naar onze vrienden gegaan. We hebben bij hun gegeten en het was erg gezelllig. Zondag Zondag ook weer vroeg me bed uit. IK heb gewerkt van 07.15 uur tot 13.45 uur. We wilden nog naar de kinderboerderij gaan maar tamer is halvewege in de auto in slaap gevallen dus we gingen maar naar huis. Abudllah ging koken en ik ging stofuigen, dweilen, opruimen en douchen.
Zo Layla dat klinkt als een druk weekend. Kylian is lekker verkouden aan het worden, dus is moeders weer druk in de weer met hoestdrankje, neusspray, luuf en zakdoeken. Zijn favoriete hobby is zijn neus snuiten zonder zakdoek Ik heb ook eindelijk Kinder mulitvitamine gevonden die ze al vanaf 1 jaar mogen hebben (over staat dat ze het vanaf 2 jaar mogen hebben). Het is van Optimax en ik vind het wel een fijn idee dat hij dit er gewoon extra bij heeft, wij nemen tenslotte zelf ook elke dag een vitamine pilletje. En hij vind ze ook nog lekker ook nog dus hij vind het net snoepjes. Maar ja van deze snoepjes mag hij er maar 1 per dag. Groetjes Anita
gode morgen dames... zo ik heb een lekker onrustig nachtje gehad, Devon heeft nu weer last van z'n oor. Had ff gegoogled en het schijnt na waterpokken te kunnen komen opzetten. Er komt zelfs een heleboel viezigheid uit. Ik dus net de dokter bellen, zegt ze dat ik het 2 weken moet aankijken later weer terug gebeld en toen heeft ze gelukkig een afspraak om 12 uur vanmiddag neergezet. Arme kind, hoef er alleen al naar te kijken en hij begint te huilen Hee Anita, eergister ook ff met die kleine man naar de geitenboerderij in het amsterdamse bos geweest. Je kan daar ook kleine flesjes melk kopen en dan geven aan de geitjes. Echt zo leuk voor die kinderen. Hij werd eergister trouwens opgegeten door een geit een geitje zat de hele tijd aan z'n pluishaartjes te knabbelen hihih zo ga maar weer, groetjes
Succes bij de dokter met Devon, en als je kind pijn heeft dan ga je zeker niet 2 weken afwachten. Groetjes Anita
Nou gister dus naar de dokter geweest en hij heeft oordruppels en speciale neusdruppels gekregen. Ik merk nu al dat het stukken beter gaat, ik mag er alleen nog niet aankomen. Waar is iedereen toch? wij zijn nu blijkbaar de enige die posten he. Vandaag weer een lekker druk daggie gehad op me werk. Devon was thuis gebleven met pappa. O ja dat vraag ik me af, trekken jullie kindjes meer naar mamma of naar pappa toe? Devon is echt een pappa's-kindje. Hij is wel altijd blij om me te zien als ik hem bijv. ophaal bij de creche, maar hij trekt toch altijd meer naar hem toe. doei doei... Groetjes
hey hey ik ben er nog steeds hoor. ik lees af en toe. maar ik heb niet zo veel te vertellen. er gebeurd zo weinig. tamer is nu goed verkouden. de hele dag een loop neus en hoesten. beterschap marijke !
Kylian is trekt echt naar mij toe maar dat komt natuurlijk ook wel omdat ik hele dagen met hem thuis ben. Gisteren is hij tegen de punt van de kast gevallen en nu heeft hij een mooie snee bij zijn oog. Gelukkig was de schade zo gebleven dat we niet naar de dokter hoefden (al hebben we wel even getwijfeld) maar de wond gaapte niet en bloedde ook niet door dus hebben we het zo gelaten (mijn man heeft ehbo). En nu ziet het er dus zo uit. Hij heeft er ondanks wel goed om geslapen. Ook hier een verkouden en kuchend mannetje, maar de bisolvon druppels helpen hier goed en deze kun je dus ook gewoon door zijn drinken doen dus dan heeft hij het niet altijd in de gaten dat hij ze in neemt. Groetjes anita
Tjonge jonge jonge jonge zeg wat is het hier uitgestorven. Met Kylian gaat alles gelukkig goed, zijn oog geneest mooi en nu is hij de vissen aan het kussen (het aquarium wel te verstaan) Vanmorgen heeft hij lekker toto 8.30 uur geslapen, das wel fijn want gisteren was het om 7.15 uur al dag. Stormt het bij jullie ook zo, hier hebben we vannacht een omweersbui gehad, jeetje zeg, het bleef maar flisten en rommelen, je kon er niet eens meer 1 rommel uit maken want het ging maar door en door. Gelukkig waaide het heel snel over dus dat scheelde en Kylian heeft er lekker doorheen geslapen. groetjes Anita
heeee dag anita... Ach die Kylian arme knul zeg.. Ach ja het is vallen en weer opstaan he Devon was een keer tegen de punt van de box aangevallen en had toen een wondje bij z'n wenkbrouw. Het leek wel een horrorfilm zo erg bloedde het. Ik moest het wel ff laten plakken bij de 1e hulp. Ja wat een storm he, hier ook idd. Devon werd er vanacht om 2 uur wakker van en gister en vandaag al om 6 uur was hij op. En normaal slaapt ie zeker door tot half 8- 8uur. Ik heb het hele weekend gewerkt, en morgen moet ik ook weer. Ik ben wel blij dat ik een baan heb alleen met zo'n koopzondag zie ik Devon gewoon 4 dagen achter elkaar bijna niet Is het trouwens normaal als de kleintjes echt extreem druk zijn? Devon is af en toe echt niet bij te houden gewoon! klimmen, rondjes rennen, dansen... enz, enz.. zo ik ga maar weer ff! doei doei
hey hey tamer was weer vroeg op vandaag. rond half 7 wilde meneer pap hebben en ik legde hem weer terug in bed, om vervolgens tot half 9 elke 5 minuten te gaan huilen. ik ga met tamer naar het cb dinsdag. Tamer heeft zo droge huid. Terwijl ik hem elke dag insmeers met zwitsal body lotion en sinds 3 dagen smeer ik hem in met kruidvat bodymilk voor de droge huid maar dat helpt ook niet. ben al een beetje opgeknapt. Maar tamer is echt de boel aan het terroriseren hier! Als ik aan tamer vroeg op een lieve manier dat hij dat niet mag doen of daar niet naar toe mag, wordt meneer boos en doet hij het toch. Dat gaat de hele dag al 2 weken zo. Als ik boos op hem wordt en gaat schreeuwen dan doet hij het wel. Met slapen is dat ook zo. Ik praat tegen hem, knuffel hem, geef hem een kus soms rpobeer ik hem te wiegen, dan leg ik hem in bed, doe de deur dicht en gaat vervolgens huilen. Als ik dat na 3 keer nog doe en dan meneer nog steeds huilt dan word ik boos op hem en dan zeg ik dat hij nu echt moet gaan slapen anders krijgt hij straf. Dan slaapt hij wel. Maar dat kan toch niet. Dit is nu al 2 weken zo. Ik word er zo moe van en me stem ook. Ik hou soms geen stem meer over. Hebben jullie een oplossing voor mij. zo zo, kylian is weer lekker bezig geweest. Mar die kleintjes kunnen zo veel hebben. tamer heeft ook zo vaak een tand door zijn lip gehad en een bloedend tandvlees. Maar zo gaat dat bij kinderen. Je wilt niet weten hoe veel ik ben gevallen als kind.
Kylian loopt hier ook de hele dag, alleen 's avonds als hij moe wordt dan wordt hij ook onbenullig, dan gaat het gewoon steeds harder. Layla, voor overdag zou ik gewoon 2 x waarschuwen en bij de 3de keer straf (in ons geval 1 minuut op een krukje zitten) aanhouden. Dat schept in ieder geval duidelijkheid. In geval van het naar bed gaan heb ik gewoon een vast ritueel waar ik niet van af wijk. Eerst pyama + zak aan, dan samen het gordijn dicht doen, daarna een verhaaltje, nog even knuffelen en dan naar bed. Dan is het gewoon weltrusten, de lamp uit en de deur dicht. Hij heeft dan wel eens periodes dat hij hardverscheurend gaat brullen maar dan is hij ook na 15 minuten wel stil en in dromenland. Groetjes Anita
hey hey ik doe het ook zoals jij het beschrijf. Als tamer niet luistert naar een aantal keer waareschuwen gaat hij 5 minuten op de trap zitten. En dan is het ook over maar dan wordt meneer weer boos op iets anders. Zo gaat het de hele dag door. Met het naar bed gaan. Tja ik probeer elek dag het zelfde te doen. En nu is ook overdag. Vanmorgen half 7 pap gegeven, luier verschoond, kusje en in bed gelegd. Ik duik zelf me bed in en meneer zet het op een schreeuwen wat dwars door de dichte deuren. HELP
Tja daar kan ik je niet mee helpen want als Kylian wakker is dan is hij ook wakker! en pikt het ook niet dat ik hem terug leg. Dus meestal is het voor ons 7.30 uur dag, maar er zitten ook uitschieters tussen van 6.30 uur en 8.30 uur. En vooral die eersten vind mama niet zo heel fijn. De enige manier voor mij is om tussen de middag samen met hem een dutje te doen zodat ik ook weer even bijtank Trouwens nog even een vraagje voor je. Jan is vanmorgen weer bij onze Turk geweest en die verkocht ook granaatappelsaus. Vonden wij wel heel lekker klinken alleen Waar gebruik je het voor ? Groetjes Anita