Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    waarom heeft hij dat dan neit gevraagd
     
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Jan heeft het gevraagd maar kreeg als antwoord dat het goed voor je hart was :) , kleine spraakverwarring dus.
    Ach als het de volgende keer er nog staat nemen we het gewoon mee en dan proberen we het gewoon overal overheen. ;) Al smaakt het dan misschien niet ons hart zal er ons dankbaar voor zijn :) 8)

    Groetjes Anita
     
  3. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee dag dames...

    Devon die breng ik s' avonds ook altijd met een vast ritueel naar bed en meestal gaat hij moeiteloos slapen. Soms blijft hij wel ff wakker en dan is het altijd luid gebrabbel dus dan laat ik hem lekker. Ik ga ook zeker niet kijken of waarschuwen dat ie moet slapen anders denkt ie hee dat is leuk, mamma reageert!

    En anita, geen idee ook waar je die saus voor gebruiken kan :( mischien lekker over een biefstukje? of over een of ander fruit :rolleyes: ik zou het anders nog een keer gaan vragen bij die winkel.

    Zo morgen heerlijk een vrije dag :)

    doei doei
     
  4. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Zo vandaag even knutselspulletjes geshopt voor een (aanstaande) 3 jarige, die zondag haar verjaardag gaat vieren. En ach omdat het zo leuk is ook maar wat stoepkrijt voor haar meegenomen :) , kunnen papa en mama lekker de straat boenen. 8)

    Hier gaat alles zijn gangetje, dus op dat gebied is er voor nu even weinig te melden.

    Groetjes anita
     
  5. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ach joh anita, gewoon dat stoepkrijt laten zitten het regent tenslotte vaak genoeg in NL ;)
     
  6. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Pfff heb al sinds gisteren een zere keel, net alsof ik heel hard heb lopen gillen :rolleyes: :evil:

    Jan is ook echt handig geweest, was naar de aldi geweest om een lasagne te halen voor het eten, hij had ook wat lekkers voor Kylian meegenomen. Die heeft dus poffertjes gegeten tussen de middag :rolleyes: . Ach ja straks maar eens even naar de super en wat te eten voor hem halen voor vanavond zodat hij toch zijn groente nog binnen krijgt.
    Normaal zou ik het niet zo erg vinden maar de laatste tijd is hij erg aan het mieren met zijn fruit en krijg ik er echt heel weinig in, als hij dan ook nog eens zijn groente gaat missen heb ik daar geen goed gevoel bij.

    Groetjes Anita
     
  7. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja idd ik probeer me ook aan fruit en groente te houden, maar als ze het 1 dagje missen zal het heus geen ramp zijn.

    Devon is ook gek op poffertjes, zit ie echt te smullen. Net als pannenkoeken vind ie heeeeerlijk!

    Gister ging ik trouwens langs de mac en heb ik een frietje en een milkshake met devon gedeeld, milkshake vind ie ook echt SUPER.
     
  8. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Kylian ook, we zaten er een paar weken geleden en toen moest Jan even plassen, nou die was nog niet van tafel weg of Kylian had zijn shake gepakt en zat er heerlijk van te drinken.
    Moest je het gezicht van jan zien toen hij terug kwam, :) .

    Groetjes Anita
     
  9. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam meiden

    we zij nog maar met ons 3en gebleven.

    met tamer gaat alles goed. Abdullah was zijn kinderwagen vergeten uit de auto te halen vanmorgen. dus ik moest met tamer gaan lopen naar zijn opa en oma. dus is bijna 20 minuten lopen in tamers tempo. Ik heb hem wel 2 keer op getild want hij werd wel moe maar hij heeft toch veel gelopen.

    ME stage is bekend! Eindelijk! Ik ga in berkel aan roderijs werken in een verpleeghuis. Ik ben even de naam vergeten. Ze bellen me morgen voor meer info. Kan ik eindelijk wat gaan uitvoeren.

    Tamer drinkt of eet ook heel vaak onze maaltijden of limo ookal heeft hij al apart gegeten, maar blijkbaar is ons eten lekkerder ookal is het het zelfde wat hij heeft gegeten. Kleine dondersteen...
     
  10. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee dag dames...

    Hee layla das ook lekker dan zonder kinderwagen je zal wel moe zijn! Ik woon op 4 hoog zonder lift en Devon wil tegenwoordig naar boven lopen :( Nou dat duurd dus ook vet lang.. en als ik hem wil optillen wordt ie kwaad! Leuk dat je in een verpleeghuis gaat stage lopen, lijkt mij eigenlijk ook wel leuk. Ik zou ook wel met gehandicapten willen werken is echt dankbaar werk dat ;)

    Hee anita was ie niet een beetje druk alleen na het drinken van die shake? Devon wel! Maar niet te vaak doen af en toe is vast niet heel erg :)

    Zo morgen nog een daggie werken en dan het hele weekend heeeeeerlijk vrij! :D

    Groetjes Marijke
     
  11. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Nee eigenlijk valt dat allemaal best mee, al let ik er wel op dat hij niet al te veel suiker krijgt en dat hij het ook niet vlak voor het naar bed baan krijgt.
    Kylian vind de mac wel leuk maar het liefst heeft hij gewoon aardappelen met groente en een stukje vlees en dan door elkaar geprakt. ;)

    Ja we zijn hier nog met zijn drieën, Sweet angel, Suusje en Hanan heb ik al een hele tijd niet meer vernomen. Jammer maar goed het is niet anders.

    Kylian wil ook eigenlijk alles het liefst zelf doen, hij eet ook altijd gewoon met ons mee, ik hoef hem alleen te helpen met de hapjes op zijn lepel te doen. En als toetje krijgt hij altijd yoghurt met iets erdoor. Het vreemde is dat als ik het maak hij het bijna nooit helemaal opdrinkt en dat hij dan heel langzaam drinkt. En als papa het maakt dat is het binnen no-time op :rolleyes:

    Groetjes Anita
     
  12. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

    ik was zeker moe toen ik bij me schoonouders kwam. Ik moest tamers rugzak, mijn tas en me schooltas met zware boeken ook nog dragen en dan tamer erbij. Ik was gesloopt en de dag begon net.
     
  13. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    pfffffffff wordt er al moe van als ik er alleen nog maar aan denk.

    Zo en nu gaan Kylian en ik lekker de rest van de poffertjes opeten :)

    Groetjes anita
     
  14. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee dag dames...

    zo vandaag schoonmoeder op bezoek gehad, was erg gezellig... ;)

    Hee anita wat een super banner heb je gemaakt! Echt geweldig! :) :) :)
     
  15. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Komt door Jan hoor, die zei dat de foto's wel leken op die foto's die ze maken als je gearresteerd wordt. (in de films dan). ;)

    Vandaag hebben we een verjaardag in Hardewijk, dus Kylian mag zijn middagslaapje dit keer in de auto doen :)
    Gisteren wat huizen gekeken (langsgereden) omdat we toch graag een huisje willen kopen. Niet gevonden. De eerste 2 stonden in een buurt die echt niet bij ons past, de volgende 2 waren heel klein (kleiner dan waar we nu wonen en het is juist de bedoeling dat we groter gaan ;) ) en de 5de moest helemaal opgeknapt worden (waar wij beiden geen zin in hebben).
    Morgen naar een meneer die ons alles gaat vertellen over Hypotheken en wat we kunnen opnemen, kijkt toch iets makkelijker. En dan verder op zoek.

    Groetjes Anita
     
  16. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    heeee dag dames...

    ik ga vandaag met me moeder een buggy kopen bij de arena boulevard. heb ik wel ff zin in en aangezien ik denk dat devon dan niet gaat slapen heb ik hem nu maar ff op bed gelegd.

    Hee anita spannend een huis kopen! ja ik zou ook idd zoeken tot je het mooiste huis gevonden hebt! Je zit er tenslotte wel aan vast en dan moet het echt bij je passen.

    Gister was het neefje van me vriend ook op bezoek en die heeft de computer eindelijk helemaal in het NL gekregen. Hij heeft dus windows helemaal opnieuw geinstalleerd. hij heeft ook een downloadprogramma voor muziek gegeven en nu zit ik me rot te zoeken naar dat ene liedje van zomer 2006 toen we zwanger waren en ik kan echt niet op de naam komen! Het is een spaansachtig liedje echt een heerlijk nummer, kunnen jullie me helpen? Het klinkt een beetje als una misa... nog iets :rolleyes:

    zo ik ga meteen ff iets doen hier in huis

    doei doei
     
  17. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

    @anita, spannend een huis kopen. dat hadden wij ook in 2006. hoop dat het gaat lukken want het is niet makkelijk nu.

    @marijke. lekker dat je pc nu nl is. ik vind dat ook altijd wel handig.

    gisteren was het internationale vrouwendag. en elk jaar zijn er feest in rotterdam. ik was naar een feest gegaan die er elkaar is op de zelfde plek.

    het was super gezellig. er werd marokanse, turkse en surinamse muziek gedraaid. er was eten en drinken maar je kreeg maar 1 consumpie bon en de koffie en thee was gratis...
     
  18. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Het is zeker niet makkelijk om een huis te kopen.

    vandaag maar eerst eens kijken hoeveel we op kunnen nemen, hier in het dorp waar we nu wonen krijgen we zo wie zo geen poot aan de grond om een huis te kopen. Zo hoog zijn hier de prijzen.
    Maar in de stad waar ik vandaan kom staan er op dit moment heel veel te koop voor prijzen waarvan wij denken dat we ze wel kunnen opbrengen. Dus we hopen daar onze slag te kunnen slaan.

    Groetjes Anita
     
  19. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja de huizenprijzen zijn hier ook belachelijk hoog, in amstelveen keek ik eens en dan zie je gewoon driekamerappartementjes voor 4 ton! Ze zijn GEK! :confused:

    vandaag weer lekker gewerkt, we stonden wel alleen met weinig mensen das altijd wel lastig. Devon gaat het verder goed eigenlijk niet veel te melden..
     
  20. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Nou we kunnen inderdaad genoeg opnemen om een huis te kopen maar die zal nu 100% zeker niet hier in het dorp staan (dan komen we toch echt 100.000 te kort :rolleyes: )

    Vandaag ga ik nog even een afspraak maken met een andere adviseur om te kijken wat die erover te zeggen heeft.

    Groetjes Anita
     

Deel Deze Pagina