Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Ja het lichaam is het favo om te ontdekken, hier ook hoor.
    Hij weet zijn neus, knie, tenen, piemel enz allemaal aan te wijzen.

    Groetjes Anita
     
  2. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha hoofd schouders knieen teen, maar dan de moderne versie :D

    @ mensi: over 5 weken... dan ga ik ook volgens mij ... ik ga de 25e 2 weken weg. Jij?

    @ pluk, we willen aan het eind van de zomervak nog even met de auto weg. Duitsland of tjechie.. maar even kijken wat het dan wordt. Jullie al een idee?

    @ layla, jammer dat er nog geen plannen zijn, maar wie weet ga je ineens toch nog even er tussenuit.

    Vien is nu naar het buurthuis verderop tot 15.30 uur. Knutselen. En ik ga ook maar weer even aan de slag. Mensi is jullie huis al verkocht? en Pluk gaan jullie nog verkopen?

    groetjessssssssss
     
  3. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    :) zal de woningbouwvereniging leuk vinden als ik hun (huur) huis verkoop :) :)
    Nee we hebben besloten lekker te blijven zitten waar we zitten en hier de zolder om te gaan bouwen tot extra kamer.
    We willen in iedergeval een bungalow of appartement voor de vakantie met 2 slaapkamers omdat met Kylian niet te hokken valt :) :)

    Groetjes Anita
     
  4. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    he meiden

    @suus, nou willen met ons 5 jarig huwelijk een lang weekend naar istanbul met z´n tweeen maar het staat nog niet vast en het is pas in september dus we weten het nog niet...maar ik hoop het wel
     
  5. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Oh dat is wel heel leuk! doen!

    en pluk, gewoon verkopen die hap..misschien merkt hij het niet.
     
  6. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Zaterdag naar de Toppersss. Zin in!
     
  7. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    hihihihi dan verkopen we het aan onszelf :) :) :)

    Leuk hoor naar de Toppers, gezellig even er lekker tussenuit.

    wij krijgen morgen de zoon van mijn vriendin te logeren (hij is 5), en we zijn zeer vereerd want wij zijn de eersten waar hij bij wil blijven slapen (uitgezonderd van de opa's en oma's).
    Gaan we gezellig bbq en met zijn allen, hij denkt alleen dat we soep met broodjes eten (hij lust geen soep ;) ).

    Groetjes Anita
     
  8. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    foeiii kleine kinderen pesten.
    Wel leuk zo'n logeetje. Zal Kylian ook vast gaaf vinden. Q mag na de zomer naar de peuterspeelzaal. Maar het stomme is, ik zie het hem nog niet doen. Zo met rugzakje op, in de kring zitten etc. Maar dat dacht ik bij vien ook niet, maar tussen VOOR de zomervakantie en NA de zomervakantie zit een enorm verschil in ontwikkeling weet ik nog wel bij haar. En ineens was ze er klaar voor toen de vakantie om was. Dus we wachten vol spanning af. En anders stel ik het even uit met de kleine mr Q

    Vien is dinsdag jarig. Ze heeft dan gelijk dr feestje na school en fam feest is volgend weekend.

    A.s zondag gaan we naar Kernie's wunderland. En het schijnt mooi weer te worden, dus da's fijn!
     
  9. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hi Suus,

    Gefeliciteerd met Vien!

    Ik ben net terug van Kreta, was heerlijk en leuke mensen zeg!
    Waar ga jij in Kreta? ik ben in Malia geweest.
     
  10. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Suus alvast gefeliciteerd met Vien.

    Kylian mag na de zomervakantie ook naar de peuterspeelzaal. Ben heel benieuwd hoe het gaat want hij is geen mannetje dat stil wil zitten, dus ik voorzie problemen in de kring en aan tafel.
    Maar goed we zullen het wel zien.

    Hoe was het zondag?

    Groetjes anita
     
  11. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai
    dank jullie wel
    pretpark zondag was leuk.
    Vandaag op school gevierd. Mag je dan bijblijven, dus dat is leuk.

    Malia ken ik wel. Quad-city haha. Ik zit in Gouves. Chersonissos en Malia vinden we iets te druk, zoeken we absoluut wel altijd als we op kreta zijn op hoor, maar dan 's avonds weer terug naar rustiger gebied. Nu zat jij in een prima periode hoor. Maar in de zomer is het allemaal jongeren enzo. Dus vandaar dat we wat meer buiten die plaatsen zitten. Bij Malia vond ik overigens het STAR-beach erg leuk. Gaan we deze keer dan ook zeker weer opzoeken. Ik heb tot nu toe een keer in Gouves, een keer in kokkini chani en twee keer in piskopiano gezeten. En nu weer terug naar Gouves, maar wel een ander app.complex. Probeer altijd graag steeds iets nieuws uit :)
    Heb je kreta verteld dat ik eraan kom? Heb het zo gemist. Ben de afgelopen jaren steeds naar andere landen geweest. Even mijn horizon verbreden haha, maar kennissen van ons wonen op kreta, dus die gaan we maar weer eens opzoeken. Maar wel zelf een app complex gekozen om te zitten, wanr dan kun je toch meer je eigen gang gaan vind ik.
     
  12. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Wij blijven dit jaar lekker in nederland, we gaan naar bruinisse (zeeland) en hebben daar een appertementje.
    Een hotelletje hebben we eind maart nog gedaan, erg leuk maar ook erg vermoeiend zo met je kind op de kamer.
    Die van ons wil niet slapen totdat wij ook slapen en is dan ook nog eens om 6 uur alweer paraat.
    Nu hebben we dus lekker een appartementje met 2 slaapkamers, kan Kylian tussen de middag ook rustig een tukkie doen.

    Groetjes Anita
     
  13. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja, wij zorgen ook altijd voor aparte slaapkamers. Kunnen de kinderen op tijd naar bed en zelf kun je nog lekker met een wijntje gezellig opblijven. Ik ga met een vriendin en mijn kids. Eind van de zomer doen we dan nog zelf met het gezin een autovakantie. Bruinisse had ik nog nooit van gehoord. Maar Zeeland schijnt erg mooi te zijn. Ben helemaal nog nooit in zeeland geweest geloof ik.
     
  14. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Wij gaan naar www.aquadelta.nl het schijnt er vooral voor kinderen van 1 tot 4 een paradijs te zijn.

    We zullen dus zien.

    Groetjes Anita
     
  15. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hallo dames,

    ook weer even een berichtje van deze kant.
    heb een beetje terug gelezen en volgens mij gaat het met iedereen en de kids wel goed! mooi zo!

    Lekker vakantie plannen aan het maken! wij zijn net een weekje terug uit portugal. (algarve)
    Was echt heerlijk! we willen in de zomervakantie nog wel een keer! misschien griekenland? of gewoon hollandia ;)

    Griekenland is toch super warm in de zomer (ala turkije?)

    Iedereen heel veel plezier op vakantie alvast!

    liefs!
     
  16. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Nou het heeft hier even geduurt maar Kylian wil nu wel op blote voeten door het huis lopen. :) , de deur gaat hij niet uit want op de kokosmat blijft hij stokstijf staan gillen en weigerd dan nog een stap te zetten :)

    Voor de rest zijn er 2 woordjes bijgekomen Ja en heb.

    En papa heeft hem gisteren krijt cadeau gedaan zodat hij op zijn bord kan tekenen. Nou groot succes hoor alleen heeft Kylian er meer intresse in om ze op de grond te laten vallen. Dan rollen ze zo leuk uit elkaar en hou je allemaal kleine stukjes over :rolleyes: .

    Groetjes anita
     
  17. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hehe leuk he al die nieuwe woorden.

    luca is net een papagaai.

    moet je echt ontzettend mee uitkijken... :)

    Verder loopt hij enorm voor met praten. Hij weet alles en zijn woordenschat is ook erg groot.

    Hij praat echt met lettergrepen. Als je vraagt luca waar zijn we op vakantie geweest? is het antwoord":
    Port- u- gaaaal
     
  18. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Kylian zit altijd heel lang op een woord te broeden en zegt het echt niet eerder dan dat hij zeker weet dat het er (redelijk) goed uitkomt.
    Soms 'betrappen' we hem, dan denkt hij dat hij alleen is en dan is hij aan het oefenen :rolleyes:

    Groetjes Anita
     
  19. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    hoe gaat het allemaal met jullie?

    Hier hobbelt alles rustig door, Kylian leert nu nieuwe geluiden en is er druk mee aan het oefenen geslagen.
    Ook kan hij heel goed zingen (op zijn manier dan) als je vraagt of hij een liedje voor mama wil zingen dan komt er een zangerig mama mama mama maaaamaaa uit en voor papa heeft hij de papa papa paaapaaa versie :)

    Groetjes anita
     
  20. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Vannacht gaan we vliegennnnnnnnnnnnn
    En het schijnt nu super heet te zijn op kreta, maar daar kunnen we gelukkig goed tegen. En tussen de middag kids siesta en wij luieren op het balkonnetje. ik heb zinnnnnnn

    knuff aan alle kindjes
     

Deel Deze Pagina