Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey..
    ja mad daarom gaan we ook volgend jaar verhuizen of naar een andere staat of naar nederland

wel een lekkere nacht gehad... maar ben nog steeds kapot

ooh en lin die test ja heb ik gedaan werkt die test niet kreeg geen 1 streepje.. dus ik laat zn tante wel bloed afnemen deze week een keer.. die werkt namelijk in een labaroatorium waar ze bloed enzo testen dus die doet dat altijd. dan zien we wel..

cailynn is vrolijk vandaag kijk maar(wel weer een beetje ontduidelijk

http://video.tinypic.com/player.php?v=4cbed4z

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hey cristel daar ben je weer :):)
    hoe ist?

Oooff Eslem huilt hartverscheurend..het valt me echt zwaar...:(
    nog 4 minuutjes en dan ga ik naar haar toe..dat wordt dan de tweede keer..als ze dan niet stopt dan haal ik haar eruit hoor..weet het ook niet..

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey gulay.. daar ben ik idd weer.. eindelijk weer rust phoe phoe... zit eslem in een sprongetje? cailynn had dat afgelopen weekend denk ik of ze kon niet tegen de drukte kan ook nog.. maar ze was me toch chagarijnig..bah.. echt vervelend was dat.. maar ja kan gebeuren ik dnek dat het ook de drukte was ik vond het zelfs al te veel

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hai hai....

Vandaag heerlijk getut... Mijn moeder was om half 12 hier en toen ben ik lekker naar de zonnestudio gegaan... Ik moet weer helemaal van 0 opbouwen :( dus vandaag maar 8 minuten, is te kort om lekker in slaap te vallen haha... Zo bouwen we nu per keer met 2 minuten op tot 20 minuten weer.... Maar dat is een soort zonnekanon, dus je ziet wel al een lekker tintje :) ... Daarna lekker naar de nagelstyliste, dus ben nu als nieuw ;)
    Daarna uitgebreid boodschappen gedaan bij C1000 want door de ramadan hadden we helemaal niks meer in huis...
    De pampers zijn er trouwens in de aanbieding: 3 voor 26,50...
    Nou we zijn weer failliet maar de koelkast is wel vol :)

Iman ligt lekker in bed, de fotosessie heb ik verzet naar vrijdagmorgen omdat ik perse mijn moeder mee wil hebben.

Ja Hanan in jullie cultuur is dat idd normaal hahahaha, maar in mijne niet en dus gebeurd het ook niet met mijn kind :)
    Iman wordt er heel onrustig door!

Net lekker gekookt voor mijn mannetje, heerlijk dat hij nu weer thuis is met eten!

Dalijk GTST kijken en erna nieuwe poging HNTM hahaha
    Ik heb extra nog niet op de site gekeken, zodat ik nog niks weet.

xxxxx

5. sweetangel100

GRRRRRRRRRRRRRR zit ik shownieuws te kijken, is daar de winnares bij van HNTM :)
    Maar toch maar kijken straks ;)

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    HNTM hoelaat is dat?

7. sweetangel100

Sorry Hanan, om half 9 :)
    Heb je nu niet meer zoveel aan he ;)

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    He meiden!

Ben ik weer even. Vandaag eigenlijk geen tijd gehad om te posten, want had aardig wat te doen in huis! En natuurlijk extra aandacht aan Tijmen na hem een paar dagen niet te hebben gezien ;)
    Ben nu ook echt moe, maar moet morgen wel een beetje fit zijn voor mijn sollicitatiegesprekken. Linda, je vroeg waar ik die heb; de ene heb ik bij een gemeente (communicatieadviseur) en de ander bij een vastgoedbedrijf (directiesecretaresse). Ben best wel wat zenuwachtig, maar ga mijn best doen en zie het dan wel weer!
    Tijmen heeft vandaag veel geslapen en ook veel gebabbeld! Zijn geluidjes klinken alweer anders dan vorige week, misschien komt dat wel door zijn sprongetje van toen! Hij ligt nu lekker te slapen, maar om 23 uur moet hij nog wel zijn laatste fles. Als het net als gisteren gaat, slaapt hij lekker de hele nacht door :)
    @Hanan; welkom hier! Ik zag net pas dat je nieuw bent bij de juli-mama's!

XX

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb gekeken, vind het best gek dat Sanne gewonnen heeft.

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lise: Bedankt en jullie veel van horen ;)

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey...

heb net undercover lover zitten kijken online.. jetje zeg ik zou het niet kunnen hoor.. dat mensen daar sowieso aan mee doen maar ja... kijkt iemand anders dat ook of ben ik de enige hier...volg trouwens ook onm.. zijn ook bijna de enigste dingen die ik online kan kijken hier ;)

pff ik moet nog zoveel was opvouwen ik heb dr helemaal geen zin in bah.. moet cailynn ook nog aan kleden mevrouwtje ligt nog in dr pyama maarja ze slaapt nog oonee ze is nu wakker aan het worden..

12. sweetangel100

Goodmurning... Iman was om half 3 aan het jengelen, maar ben niet gegaan... Om even over 5 melde ze zich al voor de fles, maar ze dronk m helemaal leeg en had dus echt honger!

@ Hanan: ik had gedacht dat Daisy zou winnen... Maar Sanne heeft wel een internationaler uiterlijk...

Cristel, ik kijk Undercover lover ook! Op maandag en woensdag! Vanavond weer...

xxx

13. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    gulay... ik heb een mirena spiraal genomen omdat ik ook bv geef en mini pil vond ik niet ideaal

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Sweetangel: Sanne is blond en blauwe ogen ja dat is standaard. Ik vind haar te mager. Er is al een discussie gaande in de haute couture over het (te) mager zijn. Het gaat soms echt heel ver, je ziet echt dames waarvan ik denk anorexia misschien?.

Sylvia is ook erg mooi, zij is er in gebleven voor de kijkcijfers ;) .

15. Niet meer actief

goeie morgen mama's...hoe gaat het hier? En hoe is de "suiker"feest gegaan? Ik was die dag naar mn ouders gegaan..en weet je wat me ineens opviel...Lina huilt als ze door een ander gekeken word, laat staan als ze opgetild word :confused: ...nog nooit heeft ze zoveel gehuild :) Ik kon haar bekant niet meer troosten..ze bleef maar om haar heen kijken en huilde weer..Ik wist dat deze periode zou komen..maar zo snel al :(: :) Hoe zit dat bij jullie? O en vandaag heeft ze 2 keer een hele boog overgegeven :( ...

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Sinds gisteren lijkt het erop dat Kylian door zijn sprongetje is, jemig deze heeft toch wel een paar dagen geduurt Maar dat komt misschien ook omdat hij verkouden was.
    Maar goed sinds gisteren weet hij zichzelf weer aardig te vermaken in de box en hij doet nieuwe dingen sinds gisteren.
    Hij stopt nu zijn duim in de mond i.p.v zijn hele knuist - hij draait zich om naar het knuffelvarken in de hoek van de box zodat hij bijna (alleen bovenlichaam) op zijn zij ligt - hij laat zich optrekken tot zit - hij heeft in de gaten dat hij ook voeten heeft en vanmorgen probeerde hij op het aankleedkussen zijn kontje omhoog te doen (zette zich af met voetjes).
    Ook is hij in 1 keer erg geintresseert in de foto's die hier aan de deur hangen.

Net even wat boodschappen gedaan en toen kon meneer voor het eerst zijn winterjas aan (nog wel iets te groot maar tegen het eind van de winter zal die wel precies pas zitten) Moest vorige week al de gordeltjes van de maxi verzetten en vandaag dus de gordels van de wandelwagen, kortom meneer is gegroeid :)

Groetjes Anita

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Pfff ik weet echt niet wat Eslem heeft...ik denk toch echt een sprongetje?
    Elke keer valt ze in slaap in bed..zodra ze merkt dat ik de kamer uit bent zet ze het op een bleren dat wil je niet weten..en het ging zo goed de hele week! Ik snap er geen fluit van opeens is ze zo..
    Word er doodziek van kan weer geen stap zetten..
    De nacht is ze (tot nu toe) wel gewoon normaal en valt ze in slaap zonder te huilen..

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoooooi!

Ooooo Hanan ik had precies t zelfde met evi en dr voeding! evi houdt namelijk ook niets binnen ook nutrilon pepti niet! alleen als ik het verdik met johannes broodpitmeel dan gaat het goed! dus dat krijgt ze in iedere fles!
    ik ben erg benieuwd wat de nieuwe voeding voor Yassir gaat doen! ik hoop echt dat t gaat werken voor jullie. x
    ik kan ook echt niet wachten tot evi overgaat op vast voedsel want ze ruikt altijd zuur en ik heb ook t idee dat het nog steeds niet helemaal lekker zit.. zo zielig he. wat voeding wel niet kan doen bij die kleintjes! pffff

Lin dit soordt dingen moet je vaker gaan doen voor jezelf! heerlijk relaxen meid! doet een mens goed he?!
    en wat spannend een sollicitatiegesprek.... wie wat waar?! suc 6

Lise moet vandaag solliciteren! zal aan je denken meis en hopen dat je wordt aangenomen...

christel balen van je test! ik zou helemaal gek worden van onzekerheid!
    t filmpje is weer zo donker van cailynn :( zie niets :(

Youdia evi wordt inderdaad ook al een beetje eenkennig! maar misschien was t ook wel omdat t te druk was voor Lina.... hoe is het nu met dr?

gulay misschien heeft eslem weer een regeldag/ dagen....

ik kom uit de nachtdienst en ga ff m huis poetsen en dan ga ik snel evi halen! hi hi.... heb trouwens wel relaxed op m werk kunnen slapen want ik ging er om half 12 in en om kwart voor 9 uit! kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst zo lang kon slapen ha ha ha

sarah echt balen van je pc... ben zo benieuwd hoe t met jou en Noa gaat!
    x

19. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    wow pluk; omdraaien en optrekken tot zit :confused: :confused: :confused:
    evi is echt lui volgens mij! die kan dat echt niet! ze kan alleen met de babygym spelen..... en ze is nog wel wat weekjes ouder dan Kylian!

x

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    regeldagen is dat het zelfde als een sprongetje?

Eslem is trouwens 5300 gram :)
    En ong. 57/58 cm (heb zelf gemeten dus het is niet echt helemaal precies)

Deel Deze Pagina