Hai hai.... Mad hoe weet jij dat van mijn sollicitatie PB's mag je niet openabaar maken hahahaha Ik heb een sollicitatie bij de stichting waar ik mijn opleiding heb gedaan, dus back 2 my roots Iman wordt ook eenkennig, maar vooral ook als het erg druk is, dus dat heeft Lina misschien ook... Wel raar dat geen een test het goed doet Cristel haha... Dat kan toch bijna niet? Misschien doe je iets fout? En wanneer ga je dan bloed af laten nemen? Lise HEEL VEEL SUCCES! Ik heb ook al lang niets meer van Saraah gehoord, eerst smste we steeds, maar haar gsm is kapot en toen smsde ze vaker met de gsm van Remy, maar nu al heel lang niets meer gehoord Heb haar gister nog gesmst, maar sms is niet aangekomen... Zo ik ga dalijk als Iman wakker is met haar naar de verjaardag van mijn schoonbroer, niet te lang, heb er geen zin in! xxxx
Hallo, Mad: Als Evi op vaste voedsel kan dan moet je toch alsnog melk geven? Met Yassir gaat het nog steeds niet zo goed. Zijn huidje ziet er vuurrood uit. Heb net de Kinderarts gebeld en die zegt dat we het moeten doorzetten en echt 3 wkn met deze voeding door moeten gaan. Yassir is gelukkig wel alert. Yassir is wel heel huilerig en vind zijn niewuevoeding niet zo lekker. Ik smeer hem de hele dag met vaseline lanette creme, zijnhuidje is zo droog . Ik gebruik geen zwitsal of andere geur produkten(wel doekjes voor zijn billetje van zwitsal). Advies van de Kinderarts was om hem 1x per week in bad te doen(blleeeeehh). In bad gebruik ik vettende badolie van balneum. Vervelend dat Evi ook niet echt lekker in haar vel zit. Hoop dat het gauw weer hee goed gaat met onze kindjes.
hehehe wat hebben onze kids toch deze dagen..@Hey Hannan..geef je Yassir al wat nutrix of fruithapje? ik wil nl Over 2 weken rustig ermee beginnen met Lina. Ze kreeg net een flesje met 1 kleine theelepeltje nutrix erin...en dat dronk ze helemaal leeg, zonder te kotsen deze keer..
Weet je wat nu zo raar is, van water (ook zonder iets erin) droogt je huid uit. Dus hoe vaker je hem in bad doet hoe droger zijn huid wordt. Kylian krijgt al een paar weken in zijn laatste fles Nutrix en ik heb het heel langzaam opgebouwd van 1 theelepel naar nu 2 eetlepels en hij heeft nergens last van. Moet wel zeggen dat hij de laatste fles veel 'mooier' drinkt dan de andere 'gewone' flessen. Veel rustiger en met veel minder kabaal. Ik heb wel soms het idee dat hij toe is aan b.v. een hapje fruit maar ik durf het nog niet aan, 6 nov maar eens overleggen met het cb. Groetjes Anita
Hey meiden! Ben ik even weer, heel snel tussendoor. Dank jullie wel voor het duimen! Ik heb vanmiddag mijn eerste sollicitatiegesprek van de dag gehad. Het ging goed al zeg ik het zelf. Maar ja, er zijn nog 2 kandidaten en ik weet al dat er eentje meer ervaring heeft dan ik...dat is van te voren al tegen mij gezegd...maar ja, ik weet dat ik echt mijn best heb gedaan en heb toch maar weer ervaring opgedaan met zo'n gesprek! Ik hoor het deze week! Straks, om 19.00 uur heb ik nog een sollicitatiegesprek, voor de functie van directiesecretaresse. Wel maf dat het in de avond is, daarom gaat mijn vriend mij heenbrengen, met Tijmen achterin en ik bel hem als ik weer klaar ben. Het is nl. op een industrieterrein en tja, zo licht zal het daar niet zijn... Verder alles goed hier, Tijmen is gelukkig al een paar dagen uit zijn sprongetje en dat is te merken! Hij babbelt veel meer en heeft al echt een duidelijk willetje. Zijn hoofd hoeft ook helemaal niet meer ondersteund te worden, al dat ik dat nog wel automatisch En hij slaapt nu echt elke nacht door, van 23.30 tot 7 uur! Echt top! Nou, ik kom vanavond nog wel even langs! En ga nu maar even een boterhammetje wegwerken, moet niet met een lege maag naar het gesprek XXX
hola... hoe is het hier? lise hopelijk krijg je 1 van de 2 banen maar dat zzal vast wel hoe is het met tijmen nu... gulay: hopelijk gaat het snel beter met eslem... heeft ze al een ritme... ooh en die test ja geen wonder dat ie het niet deed ik weet niet of het wat uitmaakt maar ze hadden me een test toe gestuurd die over de datum was... dus ik heb net gebeld en ze zouden me een doosje met 3 testen toesturen gratis... eikels zeg.. ik laat bloed afnemen wanneer zn tante weer gaat werken.. die is op het moment ziek.. normaal doe ik het zo vlak voordat ze gaat werken neemt ze het af .. lekker vroeg in de ochtend 6 uur.. hopelijk is ze snel beter ... maar ik denk dat ze maandag pas weer gaat dus even wachten.... cailynn heeft weer lekker geslapen. dus ik ook maar ben nog wel moe... bah... hoe is het verder met alle beebs?
hey cristel..eslem heeft een sprongetje...dus ze is even erg in de war qua ritme..maar verder is ze super gezellig en ze wordt elke dag liever en mooier en leuker hihi
Hello hello... Zit er dan een houdbaarheidsdatum op die testen haha dat wist ik niet... Er is elke keer iets met de testen he Cristel... Ben ns benieuwd wanneer je een 'goede' test kan doen! De verjaardag viel heel erg mee, was best gezellig hihi... Iman heeft de hele middag op mijn arm geslapen, zooo lief! En vanavond in badje heb ik zo'n schattige foto's gemaakt! Ik zal er een paar in mijn album zetten, moet ik er wel een paar andere wissen Lise, hoe is het gegaan vanavond? Morgen sollicitatiegesprek om kwart voor 10... Echt spannend hihi... Ook al is het waar ik al eens 4 jaar gewerkt heb en mijn diploma heb gehaald... Het is toch ook heel wat, nu heb ik een vast contract en natuurlijk toch zekerheid... Dus ik laat wel wat achter en moet weer overnieuw beginnen... Maar ja, we zullen zien! Welterusten dames xxxx
Salam Youdia, alles goed meid en met de kleintjes ook? Ik heb Yassir 1x Nutrix gegeven ook een theelepeltje. Ik begin er momenteel niet aan, omdat Yassir heel erg veel uitslag/eczeem heeft op zijn gezichtje. Er is een stappen plan gemaakt met de kinderarts, Yassir wordt op het moment getest op koemelkallergie. Ik zou graag willen beginnen met Nutrix maar moet het nu rustig aan doen.
@Linda: De sollicitaties gingen goed! Maar ik ben altijd maar op mijn hoede, want ik heb al vaker meegemaakt dat ze een ander, ervarener iemand kiezen...maar goed, ik heb echt mijn best gedaan en hoor het van beide deze week, of anders begin volgende week! Ben vandaag ongesteld geworden, grrr! Een krampen dat ik heb en rugpijn...bah, niks aan, maar ja, betekent wel dat de ongi volgens het boekje gaat Zo, nog even bankzitten en Tijmen om half twaalf zijn laatste fles en dan lekker slapen, heerlijk, na zo'n spannende dag! Welterusten iedereen! XXX
hey.. nu ben ik de eerste of de laatste het is maar hoe je het ziet bij jullie is het nu al bijna 8 uur denk ik hie ris het pas 11 uur savonds nou ja bijna dan... en je er zit een houdbaarheids datum op die testen.. maasr ja met bloed prikken ben je er ook zeker van ja of nee... dus das is veel duidelijker... maar zoals ik al zei ga ik er niet van uit.. alleen die duizelingen en misselijk heid moet ergens vandaan komen dus misschien komt uit het bloed sowieso wel iets naar voren... cailynn net op bed gelegd maar volgens mij is ze weer wakker en ik wil eigenlijk gaan slapen dus we zullen zien hoe het gaat... ben moe ben er morgen weer
jeetje cristel je laat iedereen wel in spanning hoor Gister trouwens poging gedaan..oh my gosh PIJN! Hebben het daar maar bij gelaten.. Ondanks eslem haar sprongetje gaat het op de een of andere rare manier savonds en snachts wel goed.. Heb haar gister avond rond 7 uur op bed gelegd..en ben nog wel een aantal keer bij haar geweest..en uiteindelijk bij me genomen en is ze bij mij in slaap gevallen..toen lag ze rond 8 uur in bed..maar ze heeft wel tot 1 uur doorgeslapen! En toen van 2 tot 10 voor 5 en van 10 over 5 (ong) tot kwart voor 8 ofzo.. Heb nu ook een poging gedaan dus ben benieuwd..
Goedemorgen! Ben ik nou de enige of krijgen jullie ook zo weinig slaap? Als wij Tijmen rond 23 uur zijn laatste flesje geven, liggen we er zelf rond 24 uur in. En vanochtend om 6.15 uur wou Tijmen zijn ontbijt. Betekent dat ik zo rond de 6 uurtjes slaap per nacht krijg....ben er nu wel aan gewend, maar een nacht van 7 of 8 uur lijkt me ook wel eens fijn Ik ga maar eens douchen, even weer fris aan de dag beginnen XX
Heey allemaal! Zo... heb weer 2 dagen gewerkt en ben niet meer op het forum geweest tussendoor. Lise, dat herken ik wel hoor! Ik lig ook altijd laat op bed door die laatste voeding. Linda ik duim nu nog even voor je... dat weet jij niet want jij hebt over 5 minuten je gesprek.... ben benieuwd! Ik ga er weer vandoor, ga lekker ff sporten. Liefs
en lise al iets gehoord? duim voor je meid! go linda go linda! hopelijk gaat je gesprek goed! ja klopt hanan dat ze bij vast voedsel ook nog wel melk krijgen maar 1 fles is beter dan 5 merk je al iets van de nieuwe voeding? hier alles oke! ga ff de bende opruimen hier en flesjes stereliseren! hoe vaak doen jullie dat eigenlijk nog? ik nog steeds iedere dag! heb net heerlijk gedoucht met evi! ik zou vannacht weer moeten werken maar m dienst valt uit er zijn geen kinderen iedereen is naar huis met de herfstvakantie! morgen avond ga ik tapas eten met m collega`s! heb ik echt zin in! x
goeie murge.. @Pluk..wat bedoelde je met dat je kleine kabaal maakt tijdens het drinken? want dat deed Lina ook toen..ik snapte er niks van...ze had honger..maar als ik haar toen de fles gaf, dan ging dat gepaart met huilen ..Ik dacht mischien dat er te weinig uitkwam uit het flesje..dus ik een andere speentje gepakt met 3 gaatjes..daar ging het weer te snel..en verstikte haar bijna..hehehe een hele gedoe..maar nu gaat dat wel lekker hoor.Ja jou kleine was volgens mij 2 of 3 weken over tijd toch...dus die heeft altijd wel een voorsprong. 2 theelepeltjes nutrix..zo zo..Ff bij Lina proberen.@HANAN..ja je kan er beter nog niet aan beginnen..eerst ff kijken was de uitslag is..komt goed inshaalah.@LINDA..Iman was toch al voor haar 2de keer ingeent toch? hoe reageerde ze er deze keer op?Lina moest afgelopen maandag maar toen was het suikerfeest..en hadden het maar verschoven op de aankomende maandag :x
Hello hello... T gesprek ging heeeel goed... Maar ja ik heb er natuurlijk ook al 4 jaar gewerkt! Morgenvroeg kan ik bellen, dus toch nog maar even afwachten Ben nu bij mijn moeder, Iman ligt lekker in bed! Heerlijk weer hier vandaag, 23 graden! xxx
Nou meneertje zuigt zo hard dat hij het zelfs in zijn eigen mond vacuüm zuigt, daardoor maakt hij dus klak geluiden tijdens het drinken. We hebben nu van die difrax (schuine) flessen, daar kun je dus de bodem van los draaien zodat je hier geen last van zou hebben, nou zelfs dat helpt niet. Alleen dus als er nutrix in de voeding zit heeft hij er geen last van. Waarschijnlijk omdat hij dan precies goed zuigt om het dikkere spul door de speen te krijgen. We hebben ook van alles geprobeerd, heb een heel spenen assortiment thuis maar niets helpt, heb me er dan ook bij neer gelegd. Hij eet goed, geeft bijna niets terug, hoeft bijna nooit te boeren na het eten, ik vind het wel goed zo. De flessen steriliseer ik nog elke dag, maar gaat ook wel makkelijk met die stoombak die ik daarvoor heb. 7 minuten in de mag en het is klaar. Groetjes Anita
hehehe wel grappig die Kylian ..Ik ga het ook zo proberen ..kijken wat Lina ervan vind...ik wou vandaag een klein lepeltje fruit bij haar probereb..ik dus een lepeltje van de verpakking open gemaakt..schoon gemaakt..wat fruitpapje in haar bordje gadaan..ff wat opgewarmt...net toen ik haar wou oppakken van haar box...lag madam al te slapen