ha iedereen. hier gaat het allemaal fantastisch mijn bloedruk is mooi gezakt dus dat is al heel mooi de gyn was heel tevreden mag zelfs gaan werken (moet ik wel rustig aan doen) ben ook al heel wat minder misselijk. En anne doet het zo goed de laatste tijd ze slaapt nu smorgens een uur en smiddags wel 2 a3 uur.eind van de middag dan ook nog een uurtje en savonds gaat ze om 8 uur naar bed en slaapt dan tot ongeveer 6 uur smorgens goed he, ik vind het zo heerlijk.alleen ze wil niet in de kinderwagen dan is het echt huilen ook al ga ik gewoon lopen ik heb er al een buggy van gemaakt dit is wel iets beter maar ze houdt het niet lang vol gelukkig wil ze wel grsaag in de draag zak daar loop en fiets ik heel wat mee af.(maar dit zal straks wel niet meer lukken met een dikke buik.) We moeten alleen de huile zolder gaan verbouwen (je kunt nu naar zolder met zon vlisotrap en is niet geisoleerd.) we hebben namelijk maar 2 slaap kamers. Ik weet niet zo goed hoe we dit finansieel moeten doen maar ach daar komen ook wel weer uit veel tweedehans zoeken denk ik. groetjes gerdien en iedereen geniet lekker van het mooie warme weertje buiten.
@pluk he pluk, heb hetzelfde probleem met sem die maakt ook van die klak geluiden. En hij zit nog op speen 1 met een klein gaatje erbij geprikt en daar doet hij het nu iets meer dan 13 minuten over en met speen 2 soms minder dan 5 minuten! Dus of hij drinkt te snel en dan spuugt hij een aantal keer melk terug of hij moet zo hard werken dat hij heel veel lucht binnen krijgen met het gevolg dat hij krampjes heeft en/of moeilijk kan poepen! Heb dus ook diverse spenen liggen van avent en difrax, bibi en ga zo maar door...........niks helpt. Voed hem rechtop, tussendoor een fopspeen geven en tussendoor latenboeren. Speen wilt hij niet maar wel de fles en als ik hem laat boeren tussendoor, dan denkt meneertje dat hij klaar is met drinken! grrrrrrrrrrrrrr Ja ik ga toch ook maar beginnen met nutrix 1 thee lepeltje he?
dat klal geluid doet Lina ook hoor..vooral als ze honger heeft en ik r ff heb laten wachten..doet ze heel wanhopig..en vooral snachts hoor je die klakgeluid goed Lina heeft nu die avent-flesspeentje met 3 gaatjes..als ze 4 maanden is probeer ik weer een gaatje erbij..en ga zo maar door..En krijgt nog steeds..6 schepjes (5 flesjes per dag) maar ze drinkt het steeds helemaal op..volgens mij wilt ze meer...Vandaar dat ik nutrix erbij wil mixen.
Ik gebruik nu de difrax spenen maat M en nu doet Kylian zo'n 10 a 15 minuten over de fles, de laatste tijd wat langer want tegenwoordig wil meneer eerst even met mijn hand (en daarin dus de fles) spelen Gerdien, hetzelfde probleem hebben wij ook hoor. Wij hebben ook maar 2 slaapkamers dus als er een tweede komt dan moet ook hier de zolder eraan geloven. Wij wonen in een hoekhuis dus we hebben dan wel een vaste trap, maar voor de rest zal het dan ook geissoleerd moeten worden, die jaren 70 vloerbedekking erui enzo. En zul je straks zien als die twee wat ouder zijn dat ze bij elkaar op de kamer willen liggen Groetjes Anita
dames ik heb maar 1 tip voor jullie spenen probleem en dat is de dr brown fles die kan NIET vacuum worden gezogen en ze krijgen er bovendien geen krampjes van want wat dachten jullie wat al die lucht doet in die darmpjes..... http://www.sweetbabyfeet.nl/catalog/pro ... d23187dff1 en en en ; de beeb doet er normaal 20 minuten over zodat de zuigbehoefte bevredigd is! ik geef nog steeds alleen maar uit die flessen en wij probeerden ook van alles maar dit is super! suc 6 ermee! Lin, fijn van je sollicitatie meid! morgen de uitslag! joepie we gaan duimen voor je! Youdia had je al bij de siebel zo`n armbandje voor Lina gevonden? zat ik opeens te denken! ik heb net 2 uurtjes getukt! HEERLIJK! normaal doe ik dit nooi maar ik voelde me zo moe! en evi is naar het kinderdagverblijf vanmiddag en ik dacht zo nu eerst ff aanmezelf denken!
nee nog niet Mad.. ik ga as zaterdag zuidplein in..en ga er eens kijken wat ze allemaal hebben, ik laat het je wel weten dan...
hallo.... ik viel gisteren als een blok in slaap.. mn man kwam iets later naar bed en had een heel verhaal verteld maar wat ie nu gezegd had k heb eigenlijk gn idee meer strax toch eens vragen... cailynn slaapt nog steeds.. en vraag niet hoe ze slaapt zal dr eens een foto van maken ... echt heel vreemd pff zit nu een programma te kijken krijgt iemand een 4 ling... man das een hoop werk en een hoop geld denk ik ik zou dr niet aan moeten denken... hoop dat jullie de baan krijgen lin en lise...
oooo gezellig Zuid plein heerlijk overdekt winkelen daar daar heb je vast een winkeltje waar ze die armbandjes ook hebben! misschien dan nog wel goedkoper ook! die van mij was 85 euro volgens mij! christel slaapt cailynn nog steeds zo gekronkeld zeg maar? hi hi best een grappig gezicht! wij hebben net kip madras op mmmm en ga zo ff bij een vriendin langs koffie drinken x
Hallo dames, Ik ben sinds gisteren verkouden en moe. Me moeder heeft aangeboden om gisteren voor Yassir te zorgen. Zo heb ik lekker weer energie opgebouwd. Yassir is ziek op het moment en heeft heel veel verzorging nodig. Ik was dus erg moe. mad: Ik zie geen vooruitgang bij Yassir uitslag/eczeem wordt steeds erger. Hij vindt NUTRAMIGEN ookniet echt lekker. De kinderarts zegt dat ik het 3 wkn moet volhouden en dan kijken of het idd koemelkallergie is. Joudia: Yassir is nog niet besneden. Ik wilde het na de ramadan doen op 5 november maar hij heeft nu last van uitslag en wil wachten tot dat het beter met hem gaat. Ze zeggen hoe eerder hoe beter!! Sweetangel: Je hoeft niet heel lang in spanning te blijven(wat bertreft je sollicitatie). Ik denk wel dat ze jou aannemen jij kent het bedrijf erg goed en je hebt er opleiding gevolgd. Wat voor werk is het eigenlijk? Groetjes Hanan
Hello hello... Ik gister met 'ik heb leuke foto's gemaakt, ik zet ze in mijn album'... Nou NU staan ze er echt in Hanan, ik denk dat het meer een formaliteit is dat je erna moet bellen... Want ik ken de hele stichting goed en het was ook een heel positief gesprek... Ze zei eerst: bel maandag maar... Toen zei ik dat ik dan op vakantie ben... Toen zei ze: dan bel morgen maar, haha... Dus ik denk dat het wel goed zit... Ik vind het toch een beetje beangstigend... Ik heb nu 2 jaar ergens gewerkt, heb een vast contract, heb zekerheid, enz... En nu zou ik weer helemaal opnieuw moeten beginnen... Alle opbouwen en beginnen met een jaarcontract... Nou ja, ik kan gewoon echt geen nachtdiensten werken! O ja, het is een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking, ik heb SPW gedaan als opleiding. Gezellig Mad, op de koffie! Bakje leuten Ben vanmiddag gaan wandelen met Iman bij mijn moeder, lekker genieten van de laatste nazomerdag als ik de weerman moet geloven... Het was hier vandaag 24 graden en dat bijna in november! En Iman heeft vandaag de eerste keer in haar bedje bij mijn moeder geslapen! Ben wel trots op haar, want voorheen was dat 1 grote schreeuwpartij haha... Ik had haar ingebakerd in een hydrofiele luier, ik had de inbakerzak niet bij me... Heb ik de luier dichtgeplakt met afplaktape van de Gamma Maar ja, anders krijgt ze m los! xxx
Ik maak me echt zorgen om Sarah Ik heb haar net gebeld, maar haar nummer bestaat niet meer ? Hoop zo dat alles goed is!
Thanks En wat heb jij een lief mooi mannetje! Hoe hij ligt te slapen op de eerste foto... ZOOOO LIEF!
hey.. net wezen winkelen doet mn bank kaart het niet kei leuke broeken gezien nou ja heb maar geld gepint moet het dan zo maar betalen.. ga ze morgen op halen heb ze apart laten leggen.... en idd sarah is al lang niet meer geweest.... wie hefet dr voor het laatst gesproken dan en hoe ging het met haar?
Ik sprak haar dagelijks... Denk dat er niets is, haar internet was kapot en haar gsm deed raar... Toen smsde ze me vaker met de gsm van Remy, maar nu al 1 week niets gehoord
ben ik weer.. ik ga nu mn bed opzoeken denk ik.. morgen een paar dingen te doen en moet half 9 de deur al uit zijn... dus moet vroeg op.. mezelf douche cailynn aankleden etc.. maar goed mag ook wel een keer.. ooh en ben zo blij 9 nov komt er een h&m hier incl baby kleding.... nou eindelijk een winkel naar mijn keus.... kan niet wachten... jullie nog plannen? voor jullie is het namelijk al ochtend
Goodmurnin' Nu gaat het dan toch echt gebeuren, haha... We gaan foto's maken van Iman bij Portrait place... Om 10:15 uur... Natuurlijk ben ik weer aan de late kant, dus ik ga rennen en straks kom ik terug... Doeiixxxxxxxxxx
pfff is eslem eindelijk in slaap gevallen zelf..staan er kinderen op de hal te schreeuwen en met deuren te slaan dus natuurlijk is ze nu wakker en binnen nu en 5 minuten gaat ze vreselijk huilen.. Nu dus! K*T kinderen !