Ik bedoel meer in het opzicht van (zeker omdat ze nu zo moeilijk is weer met in bedje slapen) dat ik haar niet ingebakerd aan de bost wil overdag..dus dan baker ik haar niet in..dan is ze eindelijk aan het wegdommelen aan de borst en dan wordt ze weer klaarwakker tijdens het inbakeren En omdat de inbakerzak niet strak genoeg is moet ik er dus nog iets om heen knopen wat het weer een hele klus maakt Ach het valt natuurlijk wel mee...maar het liefst zou ik haar gewoon lekker in bedje doen zonder dat ze ingepakt zit..maar die tijd komt ook wel insaAllah
ohja..he jammer..zag zo'n boekje voor 4 euro..maar dat was inderdaad 8 sprongetjes..nouja dan heb ik er niet veel aan..die andre zijn allemaal 15 euro en duurder... dat wordt te duur voor mij..
zit ik helemaal moeilijk te doen op marktplaats etc. om oei ik groei te bestellen/ bieden zegt m buurvrouw opeens he ik heb ook zo`n boek wil je m lenen gelukkig heb ik dus nog geen reacties gehad van marktplaats! ik ga m zo eens ff bij dr halen! toevallig kwam ik dr gister tegen en hadden we t over sprongetjes en zo kwamen we op t boek he gulay ik had dat ook wel een beetje met t inbakeren dat ik t zielig vond en dat dacht van ja zometeen is er iets en dan kan ze niets met dr handjes doen... maar toen ging ik kijken wat het beste was voor evi en dat was toch inbakeren. ze voelen zich er geborgen bij! en in je buik heeft ze ook 9 maanden opgevouwen gezeten en dat vinden ze juist heerlijk. ik denk dat je er iets meer over moet gaan lezen om meer t gevoel er ook bij te krijgen. en anders moet je t zonder doek proberen maar dan heb je weer kans dat ze helemaal niet slaapt! Balen zeg van je paketjes ik duim voor je dat die van je moeder nog komt! zou echt zonde zijn ja! zo net ff een inbroprufen ingenomen en ik kan er weer tegen aan! hans is voetballen en ik krijg zo visite! dus moest alles nog ruimen etc. Lin ik hoop voor je dat je t allemaal gaat redden met inpakken etc. je zou nu wel heeeel druk bezig zijn! mijn moeder/ schoonmoeder komt altijd ff in m huis poetsen als wij op vak. zijn! heerlijk is dat in een schoon huis terug komen! x
Hmmm... das jammer Gulay. Maargoed, als je dat boek van 4 euro koopt, heb je in ieder geval de eerste 8 toch? Hebben jullie toevallig de Lama's gekeken gisteren? Ik lag werkelijk onder de bank van het lachen.... geweldig... ik had het gewoon benauwd na afloop. Ik moet dat echt niet te vaak zien want dan komt het niet goed met mijn hart denk ik. Trouwens, ik denk dat de oorpijn bij Sarah minder wordt, ze is alweer wat levendiger.
Geen idee... Ik weet wel dat het 2e boek veel uitgebreider is... Lilith, ik wilde de Lama's gaan kijken, maar heb het niet gered, lag K.O. xxx
Nou... dat neem ik aan van wel Gulay, maar zeker weet ik het niet hoor! Maar je zal er allicht iets aan hebben denk ik.
Heeeeee dag dames... Vandaag logeer ik samen met Devón lekker bij me schoonzus en me broer. Een avondje flink zuipen Met devon gaat het nog steeds Super. Hij groeit echt hard, volgens mij nu zeker al zo'n 7 kilo. Maar volgens mij is die weegschaal thuis niet heel betrouwbaar. heb van de week ook alle te kleine babykleertjes weggebracht. Toch wel jammer eigenlijk, stond hem allemaal zoooo leuk! Maar ik vind het toch ook wel leuk dat hij steeds groter wordt. Ik ben nu trouwens lekker aan het solliciteren voor 3 daagjes in de week, hoop dat ik snel weer aan de bak kom, want ik wordt gek thuis zo niks doen. Hee Gulay ik lees dat je je kindje niet wil inbakenen, maar het is echt niet zielig hoor, ik merkte toen ik het de eerste keer gebruikte dat hij het echt heel fijn vond. Hij sliep echt meteen. Ik ook eindelijk nachtrust. Ik heb Devón trouwens van de week voor het eerst een bananenhapje gegeten hij vond het echt heel lekker! Hij werd echt kwaad toen z'n bordje leeg was. Maar ja ik ga hem niet het hele potje geven, hij is tenslotte 3 maanden het het mag pas met 4 maanden. zo ik ga er weer vandoor! xxx Marijke
haaai Marijke! leuk dat je er weer ff bent fijn dat alles zo goed gaat! en uuh lekker zuipen vanavond hi hi! mijn kater van gister is er nog steeds! pfffff Lillith echt zooo zielig dat sarah nog steeds zo ziek is! heeft ze geen druppeltjes gekregen voor dr oortjes? hans is nog steeds NIET terug van de voetbal mannen heb lekker de openhaard aangemaakt! heerlijk vind ik dat! we willen eigenlijk verhuizen maar denk niet dat ik m openhaard kan missen Linda als ik je niet meer spreek vanavond ; Heeeeel veel plezier op vakantie! je zal vast nog wel ff langskomen op t forum tijdens je vakantie gok ik zo hou ons maar op de hoogte! Engeland ging je toch of was t nou schotland.... anyway; have fun and enjoy! xxx
heee Linda wat lees ik nou ga je op vakantie? Wat heerlijk zeg! Ja Mad, echt lekker nu ik sinds een maand gestopt ben met die Bv geef ik mezelf iedere vrijdag en zaterdag een flesje wijn, heerlijk met een heleboel sigaretjes maar vanavond gaan we het ff extra gezellig maken. Heerlijk zeg nu kan ik vandaag en morgen ook ff gezellig met jullie meekletsen. Echt heel jammer dat dat niet meer dagelijks kan. jeetje Lilith is je kleine ziek? Wat heeft ze? Devón had van de week trouwens ook voor het eerst 38 c koorts maar hij had nergens last van. Wat ik dan wel van de dokter mag doen is zo'n paracetamol zetpil 60 mg, en dan slaapt ie ook meteen als een roos.
hey.. mad:ja we hebben en ritme maar door 1 of andere reden was ze er eergister uit.. maar haar ritme is... 21 uur badje 21.30-22uur naar bed.. wakker worden tussen 6-7 uur dan wee wakker worden 10-11 uur slapen 13-14 uur en dan meestal is ze wakker tot savonds soms valt ze welles voor 30 min in slaap ofzo maar dat is het... ooh en inbakeren heb ik maar 5 dagen gedaan als ik dat nu zou doen word mevrouw kwaad dus dat doe ik maar nie ik zou dr juist slapeloze nachten van krijgen.. om 1 of andere reden vind ze het fijn om vrij te liggen... als ze smiaddags welles op ons bed ligt en mn man gaat er te dicht naast liggen wordt ze me toch kwaad oeioei... verder vandaag niet zo veel plannen... jullie wel? ooh en linda veel plezier in londen hoevee dagen ga je?
Hoi hoi! Ben ik heel even. We krijgen nl. zo verjaardagsvisite; mijn vriend was vorige week jarig en nu vieren we het! Gezellig, lekker met veel taart en hapjes Morgen kom ik weer! En Linda, als ik je niet meer zie, ontzettend veel plezier in Engeland! Hoe lang gaan jullie? XX Fijne avond Lise
Hoi meiden, NATUURLIJK kom ik tijdens de vakantie langs hier We gaan naar London tot woensdag en dan tot vrijdag naar Praag, vrijdagavond ben ik weer terug Tenminste.... ALS IK GA... Voor de verandering WEER eens ruzie... Ik word er zo moe van en ik weet niet wat ik er aan kan doen. Mijn man staat op om half 3 (logisch hij had nachtdienst gehad), eet een boterham en gaat naar zijn moeder en deelt me mee dat hij om half 6 terug is om te eten... Dus ik vroeg al van waarom moet je nu weer zolang naar je moeder en dit en dat, maar hij liep gewoon de deur uit. Dus ik zit hier met een afwas, vouwwas, een koffer dat ingepakt moet worden en een kind dat graag ge-entertained wordt als ze wakker is... Dus ik bel met mijn moeder en toen zei zij: weet je wat, pap en ik komen bij je eten en dan halen we frites en dan hoef je in elk geval niet te koken... Nou toen kwam mijnheer thuis en was hij geirriteerd dat ik niet gekookt had. Dus k zei tegen hem: hoe moet ik in godsnaam tijd vinden om te koken met alles wat ik nog moet doen en Iman ook nog erbij? Ik zei: ik wist niet dat je weer eens de hele middag weg zou gaan, ik dacht dat jij misschien Iman zou kunnen pakken zodat ik mijn handen vrij had. En toen zei ik tegen hem dat ik sowieso niet begrijp waarom ik altijd alles alleen moet doen als we op vakantie gaan en dat hij alleen maar hier komt slapen en vreten enz.. En toen zei hij in het marokkaans: genoeg, hou je mond jij... Dus ik schreeuwde tegen hem: wat? Moet ik mijn mond houden, hou jij zelf je mond idioot... Jij ziet nog niet eens wanneer ik wat hulp kan gebruiken. Ja en toen ging hij weg en knalde de deur achter zich dicht en hij heeft WEER EENS zijn telefoon uitgezet... Dus ik heb hem op de gsm van de taxicentrale gesmst dat ik niet met hem naar Engeland ga, dat hij maar lekker alleen gaat. En weten jullie? Heel eerlijk.... HEB IK ER HELEMAAL GEEN ZIN IN Ik moet er niet aan denken om een week lang op elkaars lip te zitten, ik ben zooo graag lekker alleen met mijn meisje... Zo ik heb het er weer uitgekotst Ik heb het koffer dus ook nog niet verder ingepakt, nou ja ook echt niet aan toegekomen, voor Iman zit alles erin (bijna koffer vol haha), maar van ons nog niet.... Als hij het nog goedmaakt dan doe ik dat morgenochtend nog en anders gaat hij maar lekker alleen naar zijn altijd-overal-mee-bemoeiende zus en blijf ik lekker een weekje alleen op mijn rust met Iman. Marijke sorry dat ik zo negatief ben als je er weer even bent Super leuk dat je weer langskomt! Trouwens, wil je mij niet je gsmnummer PB'en? Als we dan overleggen over een meeting-datum dan kan ik je smsen, zodat je iets weet en ook iets in kan brengen Lise nog proficiat met je mannetje en veel fun 2night! xxxx
hey... erg linda dat het weer zo moet zeg en vooral als je lekker op vakantie gaat.. ik dacht dat jou zus daar werkte.. anders kon je toch mooi lekker alleen met iman gaan dan blijft hij toch lekker thuis ebn jij er even uit... en marijke leuk dat je er weer bent.. we hadden tegelijk gepost dus had je niet gezien
Hallo dames, Nou dat de klok een uurtje achteruit is gegaan daar trok Iman zich niet veel van aan, half 7 meldde ze zich (nieuwe tijd) Maar is niet erg, want voor mijn gevoel was het ook al half 8. Nou ik was op de bank in slaap gevallen en werd om 3 uur wakker en toen had ik 5 gemiste oproepen en een sms van mijn man of ik hem wilde bellen. (hij had nachtdienst) Dus ik bel hem, is hij beledigd dat ik hem toen pas belde ... Ja uhh hallo, normale mensen slapen om 12 uur (toen had hij me gebeld)... Hij zei: Ja ik moet nu weten of je meegaat morgen anders dan vraag ik iemand anders mee... Ik heb tegen hem gezegd dat ik het niet weet, ja hallo, ik was net wakker en het was midden in de nacht... Ik zei ook tegen hem dat hij vanavond wel eens naar huis had kunnen komen om er over te spreken... Ja volgens hem had hij mijn sms pas uren later gezien jaja.... Hij zei tegen me dat ik het dan maar morgenvroeg moest zeggen of ik meega of niet. Nou toen ik opgehangen had werd ik een beetje meer wakker en toen dacht ik wat is het toch een eikel, me een beetje voor blok zetten midden in de nacht aan de telefoon... Dus heb ik hem gesmst dat hij ipv me zo voor blok proberen te zetten ook wel eens kunnen praten over wat er aan de hand is, enz enz... Nou om 6 uur hoorde ik hem thuis komen, heb net gedaan of ik sliep, en hij ging gewoon slapen... Nou ik heb echt echt echt geen zin om te gaan, dus ik ben er echt over aan het denken om serieus niet mee te gaan... Sorry voor mijn gezeur op de vroege morgen Marijke: heb je een kater? Mad: kater weg? Lilith: Hoe is het met Sarah nu? Cristel: het is dus zijn zus die daar woont, ik heb geen zus alleen een broertje, maar ik blijf nog liever thuis dan dat ik erop uit ga xxxx
Hebben jullie dit gezien? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=23409 De eerste juli-mama's 2007 zijn er al!
Goede morgen dames... Nee hoor geen last van een kater! Vervelend he ineens dat tijdsverschil. maar heb Devon gisteravond om 11 uur z'n laatste voeding gegeven en dan om 6 uur norale tijd weer. Ik geef hem trouwens nu echt op vaste tijden voeding. Ik merk dat hij dat ook prettiger vind, en hij slaapt veel meer. Ik denk trouwens dat er een tandje aan zit te komen bij Devon. Hij kwijlt zoveel! En hij kouwt opeens de hele tijd op z'n handje. Zo was weer ff gezellig gisteravond. Lekker drinken totdat je er bij neervalt.Ik ga er weer vandoor! xxx Marijke
Goeiemorrugu! Nou Linda, wat balen zeg van je man... wat laat ie jou stikken zeg... ik kan me echt voorstellen dat je geen zin hebt in die vakantie. Dan zit je idd heel de tijd op elkaars lip... maar ik hoop dat het nog voor je vakantie goed komt tussen jullie... Met Sarah gaat het gelukkig een stuk beter! Ze zit nog wel met haar handje bij haar oortje, heeft soms nog pijn maar voor de rest lacht ze veel en heeft ze gelukkig geen koorts. Nee, ze heeft geen oordruppels gekregen maar een penicilinekuur en neusdruppels. Marijke, TANDJES? Dat zou grappig zijn... mijn nichtje had met 3 maanden al 2 tandjes! Echt heel vroeg he! Fijne dag allemaal!