Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Tjee Gulay, ik snap je dilemma! Maar wat Linda al zegt, het vergt tijd! Komt allemaal goed meid!

Wij hebben Tijmen net een flesje gegeven en hopen dat ie echt laat in de nacht pas weer komt. Ik ben benieuwd. Het maffe is trouwens dat hij na zijn flesje altijd even druk doet (met als gevolg meestal een mondje terug geeft ;) ) en dan is ie rustig. Hij kijkt ook altijd dan naar rechts; waarschijnlijk omdat daar wat lampen aan staan, ik weet het niet, hihi. Morgen wil ik hem eigenlijk wegen, want als hij 5 kilo is (een weekje geleden 4,5 kilo) dan mag hij meer voeding. En gezien zijn drinklust krijgt hij dat zeker op :) Wat dat betreft gaat het allemaal snel hoor, dat hele kleine is ervan af, het heertje krijgt al wat dikkere beentjes en een boller buikje! Kleintjes worden groot :)

XX

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ze worden echt snel groot :(
    Doe jij het echt op gewicht Lise?
    Ik geef op gevoel haha. Toen Iman niet meer genoeg had aan 120cc ben ik 150cc gaan geven, maar wist toen niet hoeveel ze woog.

Vind je ook dat het echt babykleine er al vanaf is?

Is er hier trouwens al een baby die zijn hoofdje zelf recht kan houden?
    Dat kindje wat ik laatst gezien had kon dat dus al. Zij is 1 dag eerder dan Iman geboren, maar 2 weken overtijd en Iman dus 2 weken te vroeg, dus eigenlijk 4 weken verschil.

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik las trouwens op borstvoeding.com dat het eigenlijk heel normaal is dat een kind tot zijn tweede a derde levensjaar een aantal keer per nacht wakker wordt voor voeding.dat dat een gezonde situatie is en dat doorslapen, zeker bij jonge baby's juist heel ongezond is. :-S

4. Isis

Isis Lid

26 sep 2006
    24
    0
    0
    Bloemist
    Almere
    Hallo Juli 2006 mama's,

Ik ben op 19 Juli 2006 bevallen een meisje.
    En vindt het heel leuk dat deze topic geplaats is, ik hoop dat ik gezellig met jullie mee kan kletsen en ervaringen mag delen.

Ik moet volgende week alweer werken en ik heb daar geen zin in, dan moet mijn kleine meisje missen.
    Ze heeft vandaag haar eerste prikjes gehad zielig hoor.maar ze heeft er nu gelukkig niet zoveel last van, je hoort weleen s dat ze ziek kunnen worden en koorts kunnen krijgen, gelukkig heeft Isis dt niet.

Liefs,

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    BRENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! Ik zie ineens iemand met Isis als gebruikersnaam voorbij komen! Dus je hebt het forum gevonden :)!

6. sweetangel100

Hoi Isis welkom hier! Gezellig!
    Er komen steeds meer mama's bij :D Waar waren die allemaal bij het bevallingstopic? ;)

Mmmm ik heb geen idee Gulay. Lijkt me toch niet fijn als je kind 2 is en nog niet doorslaapt 'snachts?
    Maar het kan zijn. En Flessenkindjes dan?
    Iman slaapt lekker door en ik zou niet anders willen :)
    InshAllah gaat het snel beter meid. Geef het tijd, haar ritme moet zich nog vormen en ze moet leren om op je te vertrouwen als ze alleen is. Ze moet leren dat je haar niet alleen laat ook al ligt ze in haar bedje en jij in een andere kamer. Begrijp je?. 9 maanden lang was ze altijd bij je en nu moet ze 'alleen' verder.
    En als het je allemaal n beetje veel wordt kom je hier bij ons afkoelen :D

Liefs

7. sweetangel100

Saona inbreker :)
    (net als ik bij augustus-mama's ;) )

8. Isis

Isis Lid

26 sep 2006
    24
    0
    0
    Bloemist
    Almere
    Hoi Nietje

Ja ik heb het gevonden

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik wil net zeggen, MOET JIJ NODIG ZEGGEN :) !
    Isis lag gisteren naast Joey in de box terwijl ik tegen haar mama vertelde dat dit forum misschien ook wel leuk was voor haar, en daar is weer een juli mama erbij :D !

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
  11. sweetangel100

Hihi grappig he. t forum moet t echt hebben van mond-op-mond reclame haha

12. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey hallo Isis, welkom hier! Kom gezellig met ons meekletsen!

@Linda; nee hoor, ik geef Tijmen niet op gewicht. Toen hij nl. nog op 120 cc zat, kreeg ik het idee dat hij meer wou. Heb toen het CB gebeld en die zeiden dat dat mocht. Nu heb ik af en toe het idee dat hij ook meer wil. En als ie 5 kilo is (zie ik op de verpakking van Friso) dan mag hij 180 cc. Ik probeer dat maar gewoon een dezer dagen als ie wil, maar als hij dat dan niet op krijgt, dan houden we het eerst zo. Ik weeg hem eigenlijk ook haast nooit. Ze zeggen op het CB dat je je dan ook alleen maar druk maakt of hij wel genoeg aankomt. Ik denk dat dat wel klopt. Maar zo 1 keer in de 2 weken wil ik toch wel eens weten hoe zwaar hij is :)

@Saona; wat leuk zeg, jou beeb is 1 dagje jonger dan de mijne!

En Linda, hier houdt Tijmen zijn hoofdje nog niet recht. Het gaat nog wat wiebelig, al zit er meer stabiliteit in dan een tijdje terug :)

13. sweetangel100

De hoeveelste is Tijmen geboren Lise?

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    AHA! Dus ik ben niet de enige augustusmama die af en toe mee 'spioneerd' met de juli mama's! We hebben toch ook met die zwangerschappen aardig dicht bij elkaar gezeten allemaal, dat schept toch een band :)

1 augustus dan ;)

15. sweetangel100

Ohw haha... Lise ik wist helemaal niet meer dat je niet in juli bevallen was :)
    Waren jij en Pluk nog over 31 juli dan... Want Saraah was toen nog op het randje in juli bevallen haha...
    Maar het schept ook n band Saona... Ik was eigenlijk 8 augustus uitgerekend, maar met 26 weken wisten we al dat de kleine augustus niet zou redden :)

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Vandaar dat je je lekker meebemoeid met de augustus mama's, je bent er gewoon toch een beetje een stiekem ;) Ik was 7 augustus uitgerekend :)

17. sweetangel100

Officieel wel ja :)
    Ben n beetje van allebei hahaha

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Je bent van twee kanten :)

19. sweetangel100

Hahaha...

Maar dames, ik ga Iman de laatste fles geven en dan duik ik ook onder de wol, ik ben zooooo moe!

Tot morgen en slaap lekker allemaal!

Liefs

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey..

gulay ik hoef iks voro di edoek te hebben wil m zo wel gewoon opsturen.. de post naar nederland duurt meestal maar 5 daen voordat ze m hebben.. dus zeg het maar hoor.. :) ik doe het graag..

hey en linda ik ben 7 aug bevallen dus eigenlijk ook geen juli mama mara wel in juli uitgerekend...;)

welkom isis... heeft je meisje de eerste prikjes al gehad? en geef je bv of flesvoeding? en slaapt ze al door...?

nou ik heb koppijn nu.. ben hartstikke misselijk alweer... en cailynn is trouwens ook wat ziekjes.. dankzij mn man.. hij had de riep en ik zei nog kom met je gezicht niet te dicht bijhaar en adem nier in dr gezicht anders word ze ziek.. en ja hoor nu voelt ze zich niet zo lekker.. wel zielig hoor.. maar ja zien wel wat ze doet vannacht...

ben vandaag snel naar de ikea geweest om een kastje te halen en naar de babys r us om luiers te kopen... die waren trouwens in de reclame.. 2 boxen van 172 luiers per box.. voor 29.95(voor 2 boxen dus he)
    wat kosten de luiers daar?

Deel Deze Pagina