Heeee dag dames... Ik ga zo weer lekker richting huissie toe dus ff gedag zeggen! Het was leuk om weer ff met jullie te kletsen... O ja heb een vraagje, passen jullie kleintjes nog in de kinderwagenbak? Devon is er echt bijna uitgegroeid! En ik heb ook al de hoofdbeschermer uit de maxi-cosi moeten halen want hij stak er ineens met z'n voeten uit Nou ja gelukkig heb ik ook nog een wandelwagen... ik spreek jullie snel weer! xxx Marijke
Kylian heeft geen last gehad van het uurtje tijdsverschil, om 5.30 uur wilde hij gewoon zijn fles. Toen die leeg was werd meneertje toch een portie boos, ach dat kan een keer gebeuren toch? Maar met de fles van 10 uur werd hij weer boos omdat het op was dus om 14 uur hebben we hem maar 30 cc meer gegeven Wij proberen wel een voedingsschema aan te houden. tussen 5 en 6 een fles tussen 9 en 10 een fles tussen 13 en 14 een fles tegen 18 uur een fles en dan de laatste tussen 22 en 23 uur een fles. Meestal gaat hij zo tegen 19 uur naar boven, dan in bad en naar bed. Groetjes Anita
Goedemiddag! Jeetje Linda, wat een gedoe zeg, met je mannetje! Kan me voorstellen dat je nu echt zoiets hebt van, ik ga niet meer mee naar Londen! Toch hoop ik wel dat het tussen jullie goed komt hoor, want daar worden jullie beide lijkt me gelukkiger van! En Iman ook natuurlijk! Sterkte meid! En Marijke, leuk dat je er even was! En wat groeit Devon dan zeg! Nou, wij hadden een erg gezellig verjaardagsfeest. Heb wat wijntjes gedronken en merk dat ik toch minder drink, want zo goed kan ik er niet meer tegen sinds ik zwanger ben geweest en nu Tijmen er is! Maar maakt niet uit Tijmen kreeg, doordat de visite pas rond half 1 oude tijd wegging een erg late laatste fles. Maar hij werd gelukkig oude tijd om 8 uur wakker, dus 7 uur nieuwe tijd! Hij heeft lekker nog 2 uurtjes bij ons in bed gekeuveld en toen lekker in bad! Wat een lol had hij! Lachen en spartelen, prachtig! Gisteren heeft ie van mijn ouders nog een shirt en een tuinbroekje gekregen, zo schattig! De tuinbroek heeft hij aan, hij lijkt dan ineens veel groter! Vandaag doen wij het rustig aan, wat tv kijken, ik ga nog de laatste 50 (!) foto's van Tijmen inplakken en vanavond weer heerlijk het Blok kijken! Dat is eigenlijk het enige programma dat mijn vriend en ik echt samen kijken, oh ja en Samenwonen! Verder kijkt hij liever autoprogramma's terwijl ik dan net een film of soap of iets dergelijks wil zien. Gevolg: strijd in huize Tijmen, haha! Komt gelukkig altijd weer goed Zo, ga even verder op het forum kijken en dan maar aan de slag met de foto's! XX
Hello ladys Nou het is nog steeds niet uitgepraat, maar ik ga toch maar mee... Hij vroeg of ik nog langs zijn moeder wilde gaan met Iman en toen heb ik gezegd dat ik dat niet haal en dat altijd alles om zijn familie draait en dat ik me deze keer eens niet gek laat maken en ik niet langsga... Daar was hij wel stil van... Ik ben nu bij mijn ouders, maar moet nog gaan tanken en de banden van de auto oppompen en ook nog gaan pinnen dus ik ga er maar eens vandoor! Dames, tot morgen (neem toch aan dat het hotel computers heeft ) Heel veel liefs xxxxxx
Hey meiden.. Op een een of andere manier ben ik zo moe de laatste paar dagen..pff mijn benen doen gewoon pijn van de moeheid en heb ook nog eens hoofdpijn.. Verder is Eslem geloof ik weer de oude inşaAllah..ze slaapt weer lekker.. Maar nu was ze vannacht helemaal van slag :-S had haar op hele rare tijden en moest er 2 keer uit en ze was om 6 uur al wakker..dus was echt kapot vandaag.. Jeetje linda wat rot allemaal zeg..het lijkt me echt niet leuk als je in een huwelijk zit waar het steeds maar botst.. Sinds Eslem goed slaapt (ook al was ze weer een paar dagen van slag) zijn mijn man en ik ook weer helemaal de oude..niet dat er iets was ofzo..maar het begint wel weer allemaal relaxter te worden..gewoon weer tijd voor elkaar enzo.. Ik heb sinds de 40 dagen over zijn een beetje lichte 'pijn' (kan het eigenlijk geen pijn noemen..maar ik voel het laat ik het zo zeggen) in mijn baarmoeder..zou er nog van alles aan het gebeuren zijn daar ofzo? Het lijkt een heel klein beetje op ongesteldheids'pijntjes' maar ik weet zeker dati k niet ongesteld ga worden ofzo..tenminste lijkt me zeer sterk met borstvoeding.. Ook als ik voel daar waar de baarmoeder zit..dan voel het een beetje hard..ik weeet niet..het lijkt alsof ik het kan voelen zeg maar..het lijkt wel alsof er iets geribbelts onder mijn huid daar zit.. vreemddd! Het pakketje van mijn moeder is nog steeds niet aangekomen..bah ik baal er zo van..insaAllah komt het toch nog aan hoor..er zaten allemaal kadootjes in..een nieuwe pyama voor mij van de H&M, hydro luiers voor Eslem..kleertjes..kleren voor mij..etc Doe dua voor mij het zou zo zonde zijn.. Al wat van Sarah gehoord?
haaai iedereen hier ben ik ff.... heb tijdelijk ff geen internet thuis... ff gezeik met de provider en zijn nu bezig met een andere.. goed, ik ga niet 20 pag lezen hehehe ! maar hoop dat het met iedereen goed gaat... ben nu ff bij mn moeder... hier thuis is het een chaos... noa is niet normaal.. ze huilt van 10.000 tot 23.00 elke dag... joost mag weten wat er met haar aan de hand is... maar ik word er gek van, ik moet alles allen doen... en ik sta op t punt van intsorten... linda, ik mis je heel erg... mijn telefoon is ook totaloss... ik rpbeer gauw ff een anere telefoon te regelen... heb je kaartje gehad, wat ben je toch een lieverd ! noa doet wel veel meer, ze schaterd echt bij het lachen...en pakt al dingetjes echt wetend vast... ikhoop alleen wel dat adt huilen gauw overgaat... tot gauw hopelijk xxxx
gelukkig Linda is er nog, wou nog afscheid nemen van je..fijne vakantie wensen en zeggen dat je heel terug moet komen Maak je niet druk meid over je mannetje(weet niet eens hoe ie heet)..ga gewoon van je vakantie genieten daar, en hou ons op de hoogte als het kan..vind ik leuk. Nou Lina heeft sinds 2 dagen ook een bananenhapje op(twee lepeltjes maar) , en nutrix 1 lepeltje(van nutrilon) in elk flesje van haar..en het gaat tot nu toe wel goed..
ooooh.. lin je gaat weg.. nou heeeeel veeeel plezier.. en ja watbetreft simo... ik wou dat ik ff met je konpraten. ik wens je iig veeeeel plezier.. en geniet gewoon lekker.. xxx
ben ik effe snel met cailynn op schoot... leuk saraah dat je er weer efe was en lin veel plezier op vakantie geniet er gewoon van ok ik ga nu naar de outlets dus moet gaan maar kom wel online als ik terug ben met wat ik gekocht heb ooh en de klok terug ja wij wisten alniet waarom de tv klok versprongen was.. hahhaha
Hallo dames, Lekker weekend weg geweest heerlijk! Lin hoop dat je toch een onwijs leuk vakantie hebt.
Ja linda, fijne vakantie..je bent nu al weg denk ik maar toch Eslem lachtte vanochtend voor het eerst echt achter elkaar en met geluidjes..het was heel gezellig hihi Ze lacht al wel sinds ze een maand is..maar dat was echt sporadisch en zonder geluidjes.. Pff ben er toch echt achter dat Eslem echt alleen met haar hoofdje naar rechts ligt en ze weigert haar hoofdje de andere kant op te draaien..heb wel een zijligger..maar daar kan ze ingebakerd niet in..nu had ik het wel even geprobeerd (ze was niet ingebakerd) maar geloof niet dat ze het leuk vond om verplicht die kant op te liggen..*zucht* Ik zie nog niet echt wat eigenlijk heb niet het idee dat ze een plat hoofd krijgt..maar toch je weet het nooit..maar denk niet dat ik er veel aan kan doen hehe.. Pff sinds dat de klok is terug gedraaid is ze helemaaaaal uit haar ritme..weet niet of het daardoor komt..maar het is wel sinds die dag..gisternacht dus.. Nu slaapt ze dus haar avond slaapje tot ong 12 uur..en dan is ze vervolgens om de 3 uur wakker! Dus vannacht was het al volgt: 12 uur, 3 uur, 6 uur, half 9.. Dit is al vermoeiend..maar dan moet je er nog bij nemen dat ik ook nog moet bidden..die tijd gaat dus om 10 over 4 sochtends in..tot half 6..zoals je ziet precies net wanneer ik eindelijk weer lig te slapen! Als ze zo doorgaat stort ik in haha.. Het voordeel van flesvoeding is dan toch wel dat ze lekker doorslapen hoor hihi..
hoooi! Oooo Lin wat een toestanden zeg voordat je op vak. ging! ik moest gister werken vandaar dat ik dr niet was Hoop dat je toch nog goed bent vertrokken en de lucht is geklaard en dat je nu lekker in je hotelletje zit en alsnog lekker kan genieten x En Lillith? doen de peneseline al hun werk voor Sarah? hope so... Sarah... Jeeee je was er weer ff! balen zeg van je internet! ik zou helemaal gek worden zonder m pc`tje echt heel rot dat Noa nog zo veel huilt heb je ondertussen al maniertjes gevonden zodat t ietsjes minder wordt? of blijft ze dan ook door huilen? ik heb t zooo koud vandaag! bah! en m huis/ was is een zooi raak in een herfstdip denk ik.... ik had een depper gekregen met een soort peneseline voor m gezicht om te deppen tegen m acne... maar t wordt steeds erger en meer! ik voel me zo rot daar door! bah! krijg net een sms je van een collega waar ik vaak op bezoek ging... ze heeft een dochter gekregen vanacht! en ze heet.... Noa! x
aaah Gulay leuk zeg dat Eslem al zo gaat lachen! en brabbelen! heerlijk is dat he om naar te kijken! wat betekenen al die dingen onder jou banner als ik vragen mag? 30.10.06 / 1,70 / 65 / 63,8 was ik nieuwschierig naar
haha je hebt op het forume en topic over afvallen.. het is datum, lengte, gewicht wat je eerst woog en het gewicht van vandaag
Ik zou het wel in de gaten houden Gulay, voor je het weet heeft ze wel een afgeplat hoofdje! Bij sem was ik er te laat bij, nu heeft het weinig zin om zijn bedje om te draaien en hem aan te moedigen om links te kijken. Ik ben al een paar keer naar de fysio met hem geweest en ze zeiden dat hij waarschijnelijk een helmpje gaat krijgen Dus zorg dat Eslem haar wiegje andersom staat en probeer veel links te doen met haar, weet niet of ze in turkije daar wat aan kunnen doen?
Goedemiddag dames! Zo, heb een fijn weekend achter de rug! Gisteren weinig gedaan, lekker rustig. Vanochtend wel weer vroeg uit de veren, want Tijmen wou om 6 uur zijn flesje. Nou, na krap 6 uurtjes slaap ben ik dan nog niet helemaal goed fit Ik wou vanmiddag eigenlijk gaan wandelen, maar ja, het regent nu, grr en als ik de weersvoorspellingen mag geloven wordt het van de week alleen maar kouder en natter. En als ik ergens een hekel aan heb.....! Wat leuk zeg Gulay, dat je kleine veel lacht! Daar wordt je dan zelf ook helemaal blij van! En Mad, hoe gaat het met Evi? Vindt ze het nog steeds leuk als ze naar het kdv moet? Met Tijmen is alles goed, slaapt eigenlijk best wel veel de laatste dagen, maar dat vind ik niet erg. Kan ik ook nog het een en ander doen Hij is als hij wakker is heel vaak lekker vrolijk en brabbelt al behoorlijk! Ik zit trouwens nog even met zijn voeding; ik geeft hem nu 180/190 cc per keer, maar hij is inmiddels de 5,5 kilo gepasseerd. Volgens de verpakking mag hij dan 200 cc per keer...hoeveel geven jullie? XX Lise
Kylian heeft ruim 1,5 maand 180 cc per fles gehad (is 200 cc met voeding) Sinds gisteren bieden we hem 210 cc per fles aan (is 240 cc met voeding), dit drinkt hij niet helemaal op (laat ongeveer 10 a 20 cc staan) maar gaf duidelijk aan (werd boos) dat hij aan het vorige niet meer genoeg had. Gisteren zijn we naar de intratuin geweest, nou dat vond Kylian wel leuk met al die lichtjes, vond alleen de kerst afdeling wel wat tegenvallen, genoeg leuke dingen maar duur zeg (daag dat doen we dus maar niet). Dit jaar versieren we alleen de schouw, de box staat nu op de plek waar normaal de kerstboom staat en dus hebben we er geen plek meer voor. Ben dus wel van plan me helemaal uit te leven op de schouw (aangezien we dan toch ballen genoeg hebben ) Ben wel benieuwd in welke kleuren jullie je boom hebben. Wij hebben gebroken witte ballen en donker groene ballen. Kylian had gisteren zijn middagslaapje gemist en dus was hij tegen 18 uur helemaal munt. Ik de fles gegeven en even met hem al slapend bij mij een tv programma af gekeken. Tegen 19 uur wilde ik hem naar bed brengen en werd meneer toch wakker. Maar goed ik met hem op de arm richting deur zegt mijn man in 1 keer; Ja nu zal hij wel weer gaan huilen! op een beetje een vreemde beschuldigende toon. Heb hem een keer boos aangekeken en heb de deur hard achter me dicht gedaan. Ik ga echt niet staan bekvechten met mijn kind op de arm. De kleine lag net in bed, komt mijn man boven om te vertellen dat hij het zo helemaal niet bedoelde. Goed dat begrijp ik wel maar het kwam er wel heel rot uit deze keer. Groetjes Anita
Nou nee..in turkije kennen ze het begrip niet..misschien in het ziekenhuis maar niet onder de mensen zeg maar.. Mijn moeder vindt het trouwens ook belachelijk en geeft aan dat ze er bij ons ook nooit op heeft gelet..ach ik weet het niet.. Ze heeft ook een beetje een puntig hoofdje trouwens..iedereen zegt dat het vanzelf overgaat..maar ik weet het niet hehe..misschien komt het echt door de bolle wangetjes maar ik heb het idee dat het hoofdje lang heeft 'gestaan' en daardoor wat puntig is..het begint bij haar slapen zeg maar..onder de slapen loopt het bolliger.. Ik merk het vanzelf wel wanneer haar hoofdje echt plat wordt ik kan er verder ook niets aan doen..ze wilt niet die kant op liggen..waar ik haar ook leg.. Ik zat er dus aan te denken haar in de zijlegger te leggen maar dat kan niet als ze ingebakerd is..dus dan wordt het of of..en dan is de vraag nog maar of ze gaat slapen..en je hebt het gevaar dat ze op haar buik draait..want dat houdt die zijligger dus echt niet tegen he als ze zo 'groot' is als ze nu is..