hallo allemaal Lina heeft gisteren ook haar 2de vaccinaties gehad, was weer lekker huilen...de tranen rolden gewoon over haar wangen.Mn zoontje was er deze keer ook bij..en hij huilde ook mee Ze weegt nu 6030 en haar lengte=62cm
hoi.. ik denk dat cailynn aan het groeien is want ze werd vannacht 3x wakker m te eten.. dat is weer voor het eerst... en ze at gisteren ookal zoveel dus waarschijnlijk is ze weer aan een groeispurt kan ook wel want ze is vandaag 12 weken... verder moet ik nu wel 1 of 2 flessen geven want ik heb op het moment geen genoeg voeding jullie tips welke voeding het beste is
@Cristel; ik gebruik Friso, maar heb geen idee of je dat bij jou kan krijgen! Ik heb een nieuwe foto van Tijmen gemaakt, hij staat in het algemene fotoalbum (hij was aan het relaxen op het aankleedkussen ) XX
Ik heb ook 2 nieuwe foto's in mijn album gezet. Kylian eet sinds een paar dagen ook meer dan normaal Cristel in de flessen van 5 - 10 en 14 uur gaat nu 210 cc (= 240 cc met voeding) en 2 van de 3 flessen gaan helemaal op. in die van 18 en 22 uur kan ik gewoon 180 cc (= 210 cc met voeding) en daar heeft hij dan genoeg aan. Ik vermoed dus ook een groeispurt (lichamelijke dan) Groetjes anita
hey.. ja cailynn eet vooral na 12 uur smiddags hel erg vaak bina ieder uur niet normaal... leuke fotos trouwens
CHIPS, gatver de gatver heb ik afgelopen vrijdag met veel moeite nog een wintertrappelzak bij de kruidvat op de kop kunnen tikken, wil ik het net gaan gebruiken gaat die rits dus steeds weer open. Je kent het wel je rits in het midden en beide kanten open. 1ste keer ach kan aan mij liggen maar bij nadere inspectie blijkt het dus aan de rits te liggen en je raad het al natuurlijk nergens meer het bonnetje te vinden. Grrrrrrrrrr, heb dus nu maar een extra deken op zijn bedje gelegd. Groetjes Anita
Dat probleem van die rits ken ik Pluk! Heb het eens gehad met een winterjas, das ook behoorlijk irritant en koud! Nou ja, met een dekentje over hem lukt het vast wel
Hoi lieverds, Daar zijn we weer Vandaag zijn we bij Madam Tussaud geweest, veeeeel mooier dan in Amsterdam, het was echt super! Daarna op Oxford street geweest, zoveel winkels Ze hadden bij een babywinkel zo'n schattige pakjes voor baby's, 1 sneeuwpop, 1 kerstman en 1 rendier Geen gekocht hoor, mijn man houdt me goed in toom Iman was vandaag superlief, ze lag lekker in the babybag en sliep. Nu ligt ze lekker op de hotelkamer te pitten en wij zijn net lekker naar de chinees geweest, mmmm... We wilde eigenlijk naar de Thai, maar daar zat het vol Mijn man is nu weer heel lief voor me, en wederom beterschap beloofd dus we zullen zien. We wachten het maar af.... Morgenvroeg vliegen we om 10:45 uur naar Praag, dus daar ook weer computertje zoeken Hier in het Hilton hebben we gratis internet omdat mijn schoonzus hier werkt, maar in Praag is ook Hilton hotel, maar daar werkt ze niet maar hopelijk kan ze wat regelen (ze gaat met ons mee) Ik lees dat veel beebjes de 2e prikjes gehad hebben, Iman moet al bijna voor de 3e Maar ja dan is ze er ook snel vanaf! En Mad, Iman slaapt ook zo veel als we thuis zijn, HEERLIJK! Cristel, heb je nu al een test gedaan? De tante van je man zou toch maandag weer gaan werken? Gulay, als je het bedje nu eens andersom opmaakt, dan is het licht voor Eslem toch aan de andere kant! Iman had ook een erge voorkeurshouding Patricia, ik raad je echt een osteopaat aan, 2 x en Iman was er vanaf en nu ga ik nog elke 6 weken een keertje om 'het bij te houden'. xxxxxxxxxxx aan jullie en natuurlijk aan jullie kleintjes
Ik heb het bedje al andersom opgemaakt maar het hielp niet echt.. maarrr ik heb haar gister steeds zo borstvoeding gegeven dat ze dus die andere kant naar me keek (beentjes langs mijn lichaam zeg maar als ik de linkerborst gaf) En heb haar veel naar die kant laten kijken..en ze draait nu wel veel meer haar hoofdje naar die kant..dus ben benieuwd..misschien kan ik het dus zelf regelen..ze lag zowaar gister te slapen met haar hoofdje de andere kant op.. Ze heeft wel weer met mij op de bank geslapen want ze weigert nu echt om in haar eigen bedje te slapen..
Goedemorgen! Wat leuk Linda, dat je steeds even hier spiekt op het forum Ben blij dat jullie zo aan het genieten zijn op jullie vakantie, heerlijk! Vannacht werd Tijmen rond half 5 wakker, waarschijnlijk door een klapperende deur buiten, door die erge windstoten hier! Heb hem een aai over de bol gegeven en het speentje en alles was weer goed! Om half 7 wou hij zijn ontbijtje, een mooie tijd, maar ik was nog op apegapen. Nou ja, misschien vanmiddag een tukkie doen Heb hem zonet in bad gedaan en het heertje slaapt alweer bijna! Dat is vaak zo na een badje, vooral als ik 's ochtends een badje doe. Toch wil ik weer 's avonds gaan badderen, dan kan mijn vriend ook meehelpen en genieten van het gespetter, haha! Is het bij jullie nu ook zo stormachtig? Hier in het noorden zouden flinke windstoten zijn, misschien met hagel en onweer...tja, dan maar binnenblijven! XX
@sweetangel; ik ben via de huisarts naar de fysio verwezen, volgens de huisarts valt het nog best mee! (vind ik niet) Maar ik wacht het vrijdag af en als ik zoiets heb van neeeeeee dit is het niet, dan ga ik naar de oestopaat. Alleen hier op de kl*te eiland zit geen osteopaat, dus moeten wij naar Rotterdam Alleen ik ben van mijn man afhankelijk dus het zou fijn zijn als er 1 bij mij in de buurt zou zitten, zodat ik met sem in de kinderwagen heen kan lopen! Ach ik zie wel vrijdag, tot die tijd ben ik flink met sem bezig om zijn hoofdje de goede kant op de duwen. En ik heb spiegels opgeplakt en al zijn speeltjes links gezet, maar ik ben er al 4 weken mee bezig! Ik zie dat het niet nog platter wordt hoor, dus er zit wel degelijk verbetering in
maar hoe zit het nu eigenlijk..zodra ze niet meer op die kant ligt bolt het dan weer op ofzo? hehe of valt de schade die er is niet meer te herstellen? Ik ben van plan haar overdag in de zijligger te leggen en snachts mag ze slapen zoals ze wilt.. Of moet je echt contstant die andere kant op laten liggen?
Nee joh gekkie, komt gewoon goed hoor Alleen het duurt wat langer en het ligt natuurlijk ook aan hoe platter het is hoe langer het duurt voordat het zich hersteld. Ik twijfel ook niet dat het niet goed komt met sem, het valt wel mee hoor, maar als er nu niks aangedaan wordt dan ben ik veeeeeeeeeeel verder van huis hahaha En ik wil verkomen om sem zo helmpje aangemeten te krijgen Maar als het moet,,,,,,,,, moet het maar Zodra ze kunnen zitten, dan kan het schedeltje zich herstellen en dan zie je er bijna niks meer van en er groeit ook haar op! Ik zou het zo doen met Eslem wat jouw moeder gevoelens ingeeft. Maar als ik je een tip mag geven, zorg overdag dat je haar hoofdje af en toe naar de andere kant opduwd. Dan hoef ze niet te blijven liggen zo, maar dan is iid geval haar nekspiertje weer getraind Doe dit wel een paar keer per dag, bij sem zie ik al verbetering!
Het schedeltje is nog erg zacht, vandaar dat er deukjes kunnen ontstaan, wanneer 1 kant van de schedel steeds gebruikt wordt (als ze er op ligt) en de andere kant niet. Zaak is om te zorgen dat ze meer afwisselt qua ligging, want als de schedel gaat verharden raak je die deuk niet zomaar kwijt (het verdwijnt helaas niet vanzelf). Had je mijn pm nog gezien Gulay?
hey ja ik heb je pm gezien maar ben zo in de weer met eslem steeds dat ik niet heb kunnen reageren nog..! sorry hehe Ben net naar de supermarkt geweest ff van die natte doekjes gehaald..hoe heet dat in het nederlands hehe om haar billetjes mee af te vegen zeg maar..en magere yoghurt voor mijn dieet Nou ik hoop maar dat het goed komt met haar hoofdje..we gaan vandaag naar de dokter dus ik zal het er gewoon over hebben.. ze heeft dus ook een beetje een punthoofd en ik wil het daar ook over hebben..volgens mij komt dat dus doordat haar hoofdje lang gestaan heeft tijdens de bevalling..en ik wil weten of dat nog goed komt..het is niet heel ernstig hoor maar wel duidelijk vooral op foto's ziet ze er soms uit als een alien daardoor
Gulay, ik heb een foto gemaakt, wel een tijdje geleden zo 2 weken al. Daar kan je zien dat sem iets een plat hoofdje heeft aan die kant. Let alleen niet op mij hoe ik eruit zie, was snotverkouden en sem ook eigelijk hahaha
@hanan; O dank je Hoe gaat het met Yassir, gaat het al wat beter met zijn nieuwe voeding? Hij mag er ook wel wezen hoor