Jenny, ik heb net je verhaal gelezen en ik vind het echt heel rot voor jullie allemaal! We hadden al een tijdje niks van je gehoord en ik begon zelf ook al te denken, waar is Jenny. Maar nu snap ik het. Ik kan me indenken dat je er helemaal doorheen zit, maar meid, je kunt hier terecht hoor, voor een luisterend oor en je kunt gewoon van je afschrijven! Ik ben blij dat je mannetje wat is opgeknapt in het ziekenhuis. Heb vertrouwen in je eigen kunnen als moeder, want heus, je kunt het! Je hebt alle liefde voor je kindje en dat voelt hij heus aan. Troost helpt ook al iets! Sterkte meid! XX Lise
welkom terug Linda..zo te zien was je vakantie wel zeker geslaagd Leuke fotos joh..En weet je Iman heeft wel wat van de vader..maar ze lijkt toch wel sprekend op jou. Echt een schatje, wat is ze weer groot geworden..
Dankjewel Lise, Jasper heeft vanacht weer redelijk in zijn eigen bedje geslapen. Alleen heb ik nog geen oog dicht gedaan. Maar ja dat komt nog wel. As woensdag moeten we weer naar het ziekenhuis. Ws Krijgt Jasper een helm!
Goedemorgen! Jenny, het komt vast wel weer, dat je zelf weer redelijk kunt slapen. Onbewust zit je natuurlijk met je gedachten bij Jasper! Had hij een voorkeurshouding dat hij nu een helmpje moet? Als het helpt, dan is het niet anders natuurlijk. Vanochtend om 5 uur wou Tijmen al zijn ontbijtje. En net, om half 10 kwam hij voor zijn 2e hapje, dus netjes gedaan Ach, als hij maar af en toe heel vroeg in de ochtend wil eten hoor je mij niet klagen, de ene dag is de andere niet, haha! Misschien gaan wij vandaag de stad in, het is koopzondag. Veel kijken, weinig kopen, al zal ik voor Tijmen wel weer in de verleiding komen XX
Goodmurning! Lise, lees het verhaal van Jenny maar eens, Jasper heeft een heel erge voorkeurshouding! De link staat 1 bladzijde terug in een berichtje van mij! Iman kwam vanmorgen om 6 uur en erna om half 10, heerlijk dus! Voor vandaag geen plannen, ik zou eigenlijk naar de JGB gaan, maar opeens kon mijn nichtje niet meer mee Kaartjes en alles al gekocht... Maar ja, als ik het op t forum zo lees mis ik niets Hier is ook koopzondag en heb op zich wel zin om even de stad in te gaan, maar op koopzondag is het altijd ZOOO druk Hoe vaak is Jasper wakker geworden vannacht Jenny? Ik weet zeker dat alles goed gaat komen hoor! En als hij een helmpje moet, dan maar beter nu dan is hij er ook weer snel vanaf! Ik ben een beetje gespannen vandaag... Een tijdje geleden reed mijn man met een klant de duitse grens over en toen werden ze aangehouden. Het bleek dat die man cocaine in zijn koffer had. Mijn man wist wel dat er iets niet klopte aan die man (hij betaalde hun bv altijd heel veel fooi), maar je gaat niet aan een klant vragen of hij zijn koffer eens open wil doen he Mijn man is toen een dag ondervraagd en alles en toen heeft hij tegen die man getuigd in de rechtbank. Nou, wij dachten toen dus dat alles voorbij was, kreeg hij 2 weken geleden een brief dat hij zich als BESCHULDIGDE moet melden in Duitsland voor verhoor.... En dat is dus nu maandag, morgen.... Ik moet hem gaan brengen, voor het geval hij daar zou moeten blijven Als verdachte kunnen ze je nl 3 dagen vast houden... Misschien dat die man opeens iets gezegd heeft over mijn man of zo, we weten het niet... Mad, waar hang jij eigenlijk uit? Melden op het forum xxxx
Jeetje zeg, dat is niet niks. Bah...kan me voorstellen dat je gespannen bent. Hoop dat alles goed komt morgen. Ja, Jasper heeft een enorme voorkeurshouding. Zo erg dat hij niet naar links kon kijken. Nu is zijn mooie hoofdje best wel misvormd. Het gaat nu al wel beter, hij kan steeds beter en langer naar links kijken. Woe horen we of hij een helm krijgt. Ze hebben in het ziekenhuis ook een knobbel in zijn nek ontdekt. Ws is dat een bloeding geweest bij de geboorte. Ook daar heeft hij last van. En zijn ene nekspier is korter dan de ander, met fysio moet het uiteindelijk allemaal goed komen.
hoi hoi, Jenny welkom terug meis! wat heb jij een paar heftige weken achter de rug zeg! bah! lucht hier lekker je hart en gelukkig begrijpen wij je allemaal! Evi heeft exact t zelfde met de voedingen! ook eerst normale voeding toen hypoallergeen toen pepti en nu sinds een paar dagen ook Nutramigen (ben meteen arm ) ook alles met Johannes broodpitmeel! hoe reageert jasper op de Nutramigen? vond hij t ook zo vies in het begin? evi reageert goed op deze voeding moet ik zeggen! wij gaan ook morgen naar de huisarts om vervolgens naar een kinderarts te gaan ivm met het vele spugen! spuugt jasper ook altijd zuur? en ruikt hij ook zurig zeg maar? pffff leef echt met je mee meid! en tja een helmpje is niet leuk maar nu kan het daardoor nog goed komen! beter dit dan dat je er te laat bij bent! x Sarah alvast een super fijne vakantie gewenst! ik hoop dat alles goed gaat met Noa.... en met t vliegen etc etc. pfff Lin wat een gedoe zeg! hopelijk willen ze je man alleen even horen en mag hij daarna weer weg! hope so voor jullie! Hier is t ook koopzondag en denk dat ik zo t huis uit ga vluchten! hans wilde gaan hardlopen maar t is hier 1 grote puinbak! ik ben nu in staking en doe niets meer! hij blijkbaar ook niet! ik kan daar zo boos om worden! ik werk nu ook 24 uur en ben echt geen superhuisvrouw en evi is ook niet makkelijk dus heb m handen vol en als hij dan ook nog eens gaat zeuren dat ik niets doe! nou de maat is vol hier! ik staak. vanmorgen op kraamvisite geweest bij noa van die collega zeg maar! wat een schatje was t zeg! en zo raar dat t zoveel scheelt! evi was echt een reus erbij vergeleken! zou ff een foto plaatsen. o Anita ik ga ook ff op Kylian stemmen x
Jenny ik heb je verhaal gelezen, geen wonder hoor dat je moe bent en je de tranen hoog hebt zitten, zou eigenlijk niet normaal wezen als je hier geen last van had. Eergister morgen wilde ik onze kippen gaan voeren en tot mijn schrik lag Bea (mijn kippie) zonder kop in de ren AAAAAAAAAAHHHHHHHH :c: De kippen van mijn man (HOE en Dini) compleet verdwenen, wel waren er sporen te vinden en dus zijn we tot de conclusie gekomen dat we last hebben van marters. Tuurlijk het zijn maar kippen maar ik vind het zo zielig, zit nu steeds naar dat lege hok te staren, heb nog niet de moed gehad de zooi schoon te maken (tja zal ik deze week toch moeten doen). Goed ik ga weer sluiten want we krijgen zo nog kraamvisite Groetjes anita
Oh, ik lees het inderdaad Jenny, dat Jasper een enorme voorkeurshouding heeft! Ik hoop echt dat met alle behandelingen het beter zal gaan met je manneke! Pluk; wat ontzettend zielig voor jullie kippetjes! Ik zou het ook erg vinden, mijn ouders hadden vroeger ook altijd kippen! En je raakt toch aan ze gehecht! Nemen jullie weer nieuwe? Wij gaan zo ff de stad in, als Tijmen tenminste zijn flesje op heeft XX
He bah...dat zal wel n naar gezicht zijn geweest als je je kippen zo vindt. Mad; jaasper spuugt ook veel zuur. hij krijgt daar nu medicijnen voor , maar nog zonder resultaat. die nutramigen is idd erg duur, we krijgen de voeding vanaf nu vergoed gelukkig. we merken geen verschil in voeding, maar omdat het niet goedgaat met jasper is het het beste om bij deze voeding te blijven. t is fijn om hier mn hart te kunnen luchten!
Hoi meiden, Ik ben lekker met Iman bij mijn ouders. Mijn moeder is ons komen halen en mijn man moet ergens hier in de buurt voetballen en die haalt ons strakjes weer op! Bah het is nu echt herfst he... Zo guur buiten Iman ligt ingebakerd op de bank te slapen, ze viel echt k.o. tijdens het drinken van haar flesje. xxx
He sweetangel, mag ik vragen hoe je Iman inbakerd. Wij deden het eerst volgens de doeken en de methode van Ria Blom, maar Jasper is zo sterk dat het bijna niet gaat. Nu hebben we zon pacco doek, dat werkt bij ons veel beter. Tegen ons is gezegd dat je in principe je kind voor zes weken inbakerd indien nodig 4 weken extra. Maar ik weet zeker dat Jasper geen oog dicht doet als we hem niet zouden inbakeren. Op zijn buik slaapt hij wel maar dat durven we snachts niet. Hij heeft vanmiddag trouwens weer behoorlijk gekrijst, hield weer even zijn adem in. Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen.
aaaah arme kippetjes Anita zielig hoor! Ik ben altijd begaan met dieren.... heb gister de stem wijzer gedaan en hun zeiden dat ik op de partij voor de dieren moest stemmen ha ha ha Jenny, je foto`s staan erop! je hebt een lief mooi mannetje! welke medicijnen heeft jasper gekregen tegen het spugen? heb er toevallig t een en ander over gelezen op internet.... er zijn nog best aardig wat medicijnen tegen he.... wij krijgen de voeding ook vergoed! heeft weken geduurd voordat we de machtiging rond hadden! we hebben vrijdag een brief gekregen dat het vergoed wordt.... x
Nou lieve mensen, ik had het vanmorgen echt even gehad. Tijdens de ziekenhuisperiode geen traan gelaten, maar vanmorgen dacht ik even dat we terug bij af waren want ze heeft al een paar voedingen uitgespuugd en had vanmorgen diarree... nou ik heb echt even heeeeeeel hard gehuild. Alle spanning kwam er ff uit denk ik...? Ze heeft het vast gehoord want daarna heeft ze niet meer gespuugd Ben wel ff naar buiten geweest met haar... zou toch moeten kunnen? Ik word anders echt gek van het binnen zitten.... en ze heeft geen koorts dus we hebben het er maar op gewaagd. Liefs
Heey Jenny, welkom terug! Wat een rottijd heb je achter de rug joh. En dan ook nog dat ziekenhuis.... logisch dat je het helemaal gehad hebt! Wat betreft een helmpje... mijn neefje heeft er ook eentje gehad en hij heeft er echt nooit last van gehad! Nu het helmpje weer af mag moet ie juist weer wennen (hij heeft nu pijn als hij zijn hoofd stoot, eerst niet natuurlijk ) en het stond m echt schattig!
Jenny, Iman baker ik in in een swaddle me doek.... CB zei tegen mij dat ik mag bakeren zolang Iman daar behoefte aan heeft, er zijn niet voor niets inbakerdoeken te krijgen tot 10 kilo! Wat een mooi mannetje is Jasper zeg! En hij kijkt wijs uit zijn oogjes! Hele mooie foto's! O ja, de 22e moeten we gaan stemmen he Mad... Ik ben ook altijd heel begaan met dieren, maar ik ga echt niet op de Partij voor de dieren stemmen hahaha xxx
Lilith, zeker moet je naar buiten kunnen met Sarah! Ze heeft toch geen koorts en ze hebben toch ook niet gezegd dat je binnen moet blijven? Heerlijk toch, even buiten! Gelukkig dat ze nu niet meer gespuugd heeft, hebben ze niet gezegd hoelang het ongeveer duurt voordat het virus uit haar lichaampje is?
ja inderdaad Lillith ik zou ook gewoon lekker naar buiten gaan hoor! gewoon sarah goed inpakken en een mutsje opdoen en lekker gaan wandelen hoor! juist heerlijk en voor haar ook natuurlijk! kan me voorstellen dat je t ff helemaal gehad hebt! bah je wordt er zo moedeloos ook van he van dat spugen! doe jij ook een schepje johannes broodpitmeel door de voeding heen? je zou het even kunnen doen... wij doen er 2 schepjes door heen en dan helpt bestwel. er zitten verder geen calorieen in dus je kunt t best proberen! ik ben moe... evi ligt gelukkig al vanaf 18:00 op bed! heb trowuens super gave kleertjes gekocht vanmiddag bij hema en h&m. ik heb voor evi een roze gestreepte pyjama gekocht! hij staat zooo gaaf! vanmiddag is m broertje langs geweest en heeft een heleboel foto`s van evi en mij gemaakt! zal er ff wat plaatsen! de lucht is hier weer wat geklaard! hans heeft gezogen en gedweild en was gevouwen soms helpt staken dus best wel ik ga nu lekker de bedden vershonen en m badkamer ff afmaken (had m al gepoetst maar alle flesjes etc. moeten nog op hun plek gezet worden! fijne avond! x