hoi meiden, Hanan ik leef met je mee meid! begrijp heel goed hoe je je voelt... hopelijk kun je snel terrecht bij de psycholoog en krijg je goede medicijnen zodat je je weer wat beter in je vel voelt... hoop ook echt voor je dat het snel beter gaat met Yassir dat zal waarschijnlijk ook wel meespelen, je hebt al zoveel voor je kiezen gehad! echt knap van je dat je je hoofd nog boven water kan houden! schrijf hier ook maar lekker van je af hoor meid! He youdia! welcome back! fijn dat ie nu weer oke gaat met Lina! denk dat we allemaal er wel tussen uit willen om rust te krijgen je zou bijna geld gaan bieden om 12 uur achter elkaar te mogen slapen Anita; het CB mijn god wat een gedoe daar zeg pfffff Arniflor zalf/ gelei van VSM helpt ook erg goed om dat op de prik plek te smeren! wordt het niet zo blauw en dik! ik ben ook een doos; geef ik jou die tip terwijl m eigen arm nu zeer doet van de griepprik en ik heb t er zelf niet opgedaan Christel; ik wilde je iedere keer al feliciteren omdat ik weet dat je het graag een 2e wil maar omdat het iedere keer nog zo onzeker is durfde ik t nog niet zo goed.... maar ik ga het nu toch doen in de hoop dat alles oke is etc. GEFELICITEERD! hoeveel weken ben je nu? Gerdien fijn dat alles zo goed gaat met jullie! HIer gaat het slecht.... Evi huilt al 2 a 3 dagen ontzettend veel en ik draai een beetje door geloof ik... ik zie er slecht uit en kom nergens meer aan toe... maandag mogen we god zij dank al naar de kinderarts! vanmorgen bij een vriendin geweest die me gelukkig begrijpt en daar heeft evi ook gegilt maar t was ff jammer want of ik nu thuis of daar ben ze huilt toch wel! en ik moest gewoon ff weg! heb daar lekker m hart kunnen luchten .... zij heeft een baby die is 3 weken ouder maar die huilt echt bijna nooit en is heel rustig.. als ik dat zie wordt ik wel jaloers moet ik zeggen! weet dat het ook niet mag en dat alle kindjes anders zijn maar nu na 15 weken vechten voor voeding spugen huilen bakeren slapen etc ben ik even op..... en als iemand boe zeg begin ik te janken! gister bij de dokter hield ik t ook net aan droog... hij zegt ook dat het niet goed is dat ze nog zoveel huilt en spuugt maar zegt ie; ze ziet er wel goed uit qua gewicht lengte etc.... dan voel ik me dus al niet begrepen snappen jullie!? sorry voor m geklaag maar ik zit er ook ff door!
ooo lise wat een gezeur zeg van t UWV! een vriendin van me had ook al zo`n gedoe met hun gehad! wordt je toch niet goed van! en Evi wordt s`morgens ook nog zo vroeg wakker... ik denk dat dit nog komt doordat de klok is verzet! die kleintjes hebben de zomertijd nog in hun hoofd ik probeer evi nu ook s`avonds maar wat later in bed te doen want ik wordt gillend gek iedere dag tussen 5-en 6 in de ochtend! pffff x
Jeeh Mad, heel herkenbaar hoe je je voelt. En dat is niet leuk.. Ben benieuwd wat de kinderarts zegt. Ik moet zeggen dat we door de gewone huisartsen ook niet echt gehoord werden. gelukkig door de kinderarts wel, hopelijk geldt dat voor jullie ook. Van Jasper werd dat ook gezegd. Ja het groeien enzo dat gaat allemaal goed. Het is al zo fijn dat je je bergrepen voelt. Dat doet al heel veel. dat vind ik ook het fijne van dit forum. ik hoop voor je dat Evi weer wat rustiger wordt. Enne...klaag hier maar lekker hor. Als je wil mag je me ook toevoegen aan de msn. Liefs Jenny
O, Mad..vind het erg dat het wel eens tegen valt voor je...komt goed meid. Ik heb ook in die situatie gezeten, maar weet wel zeker dat het 10 keer erger was, ik was 20 jaar en stond er al1 voor, snapte niks van babys...mn zoontje huilde, ik kon m niet troosten, en huilde maar mee. Het was werkelijk een hel gewoon. Als iemand me destijds vroeg wanneer er een 2de zou komen..had ik soms wel de neiging om ze te killen Het was mn eerste kindje en had altijd gezegt dat het ook gelijk de laatste is! ik dacht destijds echt dat ik het gewoon verdiende ofzo, omdat ik ook niet zon lievertje was..nadat mn zoontje 4 jaar werd..en eindelijk naar de kleuterschool kon..werd ik weer helemaal verlieft op babys, ik zag ze overal, en overal zwangere vrouwen en kids..ik werd gek!! ik wou zsm zwanger worden............eerste maand niet gelukt, en natuurlijk kreeg mn man weer de volle laag , de 2de maand was ik eindelijk zwanger! en ging meteen al shoppuuuuh!! ik hoopte op een dochtertje..die ik Lina kon noemen (mn schermafbeelding stond al maanden LINA) , en hoopte een rustig kindje. Toen ik te horen kreeg dat ik een meisje had, kreeg ik bekant een hart/hernia aanval! Toen ze eindelijk geboren was, is het precies het meisje waar ik op hoopte ...Ze slaapt op tijd , word over 10 uurtjes wakker..geef haar voeding , en ze speelt weer in haar box. Ik zou het helemaal niet erg vinden als ik nu weer zwanger zou worden, maar wacht er liever er nog even mee..we willen er 3. En ik wil na mn 30ste geen kids meer(denk ik er over). Ach we zien wel..komt goed meid, dit is ook maar een fase.
hey weet je..ik kom in allerlei soorten sites/forums..maar er word daar volop gescholden en mensen vervloeken en kleineren , op deze site heb ik nooit een conflict gezien.. 8) @ Jenny, het viel me nu pas op dat jouw kleine 1 dagje ouder is dan de mijne
Mad en de anderen, veel sterkte met de kleintjes! En wat Jenny zegt, het is al heel wat als je begrepen wordt! En Youdia, hier op het forum wordt inderdaad eigenlijk niet ruzie gemaakt. En waarom ook? Een forum kent zoveel gebruikers met verschillende meningen, maar die moeten we respecteren. Gelukkig is het hier gezellig, zo hoort het ook; we luisteren naar elkaar en begrijpen elkaar ! Ik kon net wel weer huilen, ben een beetje (kan dat?) door mijn rug gegaan... Ik weet dat het komt van verkeerd tillen van Tijmen en het over de box hangen. Ik belast gewoon de verkeerde spieren, snif. Heb mijn vriend gebeld of hij iets eerder van zijn werk kon komen en dat doet hij gelukkig. Toen het gebeurde, huilde Tijmen ook nog moord en brand en moest ik met een kromme rug een flesje maken (veel te vroeg, maar hij wou blijkbaar...). Heb m'n dagje wel weer gehad... Sorry voor mijn geklaag.... XX
He Lise, beterschap met je rug. Dat is niet fijn, zeker niet omdat je zoveel moet tillen. Mad, ik heb op dat allergieplein gekeken en jeeh wat is dat herkenbaar zeg. Jasper moet morgen weer naar het ziekenhuis dan wordt er goed na zijn hoofdje gekeken. Vanochtend moesten we een pasfofo laten maken voor het bijschrijven op het paspoort van Ben. Voor babys zijn de eissen niet zo scherp zeiden ze bij de fotograaf. Nou oke, Jasper stond er echt heel leuk op. Wij naar het gemeentehuis. Zie je dat vouwtje achter die bali allemaal moeilijk kijken. Komt ze naar me toe met zon apparaatje zegt ze dat ze die foto niet kan gebruiken want, ja moeilijk gedoe, maar iets van de verhoudingen klopten niet. Toen keek ze me zo aan, en ik ben de hele week al zo prikkelbaar, dus ik reageerde heel bot. ja jasper is heel erg asymetrisch dus de verhoudingen kloppen inderdaad niet. Uitiendelijk was het toch goed. Sjonge jonge zeg...ik had het daar echt gehad. Jasper was aan het huilen en Ben was daar rondjes met hem aan het lopen. En grappig dat ze dat vonden. Hrrr......
Hello ladys, Ik weet er alles van Jenny, met die pasfoto's... Ik heb er 5 weken over gedaan geloof ik, en een week voordat we op vakantie vertrokken was het eindelijk goed gelukt! (zie mijn album) Succes morgen in het ZH! Pfff ik ben de hele dag bij mijn moeder geweest, ik ben doodmoe en heb hoofdpijn. Ik wil eigenlijk lekker in bed tv gaan kijken, maar Iman is in bed aan het huilen, terwijl ze doodmoe moet zijn, want ze heeft bijna niet geslapen vandaag. Hopelijk valt ze zo in slaap. Mad, ik hoop dat het snel beter gaat met jou en ook met Evi. Wat vervelend allemaal zeg! Iman is gelukkig veel minder gaan huilen dan eerst. (zeg ik terwijl ze licht te schreeuwen in bed ) Pluk, het CB is soms niet helemaal normaal haha... Ik moet zeggen -afkloppen- dat ik best geluk heb met mijn CB, maar soms hoor ik me toch verhalen daar vallen je de schoenen van uit. De CB's zitten vaak ook niet op 1 lijn, het ene CB zegt dit, het andere dat... Trouwens vandaag met mijn moeder naar een goedkope drogist in Duitsland gegaan. Ik schatte dat ik voor 50 euro in de kar had, maar was 96 euro ... Gelukkig is mijn cardreader kapot van de Rabobank dus kan manlief niet online mijn rekening checken Erna ernaast nog 3 leuke truitjes voor Iman gekocht en een paarse broek en een rose broek, zo leuk, sommige dingen al in 68, voor 'later' Cristel, gefeliciteerd, hoe ver ben je nu? En weet je het nu ECHT zeker of denk je het (zoals al 2 maanden ) Zo Iman is van huilen naar vertellen en brabbelen gegaan haha... Dus ik ga de pyama aandoen, lenzen uit, make-up af en lekker in bed tv kijken, lekker warm! xxxxx
He sweetangel, hoe is het afgelopen met je vriend? Jasper ligt nu eindelijk lekker te slapen na heel de avond echt gekrijst te hebben. Af en toe denk ik dat ik hem weer beter terug kan brengen naar het ziekenhuis, erg he? Ik had zo gehoop dat hij beter in zijn velletje zou zitten, maar het is ech niet zo. Oke , hij heeft nu elke dag ontlasting en daar zijn we heel blij mee, maar toch blijft hij zo krijsen. Het is echt in de hele straat te horen terwijl we hoogrenenment glas hebben.Mn vriend zit er nu ook aardig doorheen, hij was steeds degene die me een beetje op de been hield. Hopelijk worden we morgen weer wat wijzer.
Oja, degene die weer zwanger zijn (sorry ben de namen vergeten) Gefeliciteerd! Jeetje moet er niet aan denken om weer te sexen. Ik ben ingeknipt en het is helemaal niet goed hersteld.
hai, tnx allemaal! echt fijn inderdaad om hier m verhaal ff te kunnen doen! ja erg he jenny op t allergieplein! ik zat ook te janken toen ik t allemaal las... ik herken alles bijna hier wordt je echt niet vrolijk van! maar ik heb ook wel wat gehad aan de tips etc. zoals bijvoorbeeld die ph meting... ik ga hier ook op aandringen maandag bij de arts! t kan bij jasper ook zo zijn dat die medicatie niet voldoende is.... hebben ze bij jullie zo`n ph meting gedaan? jeeetje Lise wat rot zeg van je rug! ja t is echt t beste om zo weinig mogelijk voorover te bukken in de box en echt je comode te gebruiken want dit is niet goed natuurlijk! hopelijk ben je er snel vanaf! lekker geshopt Lin heerlijk hoor! morgen werken van 9:30-19:00 dus ben er morgen avond pas weer! fijne avond! allemaal en dat we maar veeeel uurtjes mogen slapen vannacht! xxx
He Mad, nee bij jasper hebben ze geen ph meting gedaan. Ik heb er op het allergieplein over gelezen en ga het morgen eens aankaarten. Morgen moet jasper naar het ziekenhuis vanwege zijn asymetrie. Dit is een ander ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat die arts zegt over Jasper.
Oh jee, vergeten je te feliciteren Cristel: GEFELICITEERD met je zwangerschap! Hoe ver ben je? Ben heel nieuwsgierig! En Jenny, heel veel succes en sterkte morgen! En Mad, werkze morgen! XX
Hallo Ladys Ben vandaag wezen shoppen en heb 2 winterjassen gekocht en voor Yassir ook een "jas"(het is zo'n skipak zegmaar) een hele leuk met voeten eraan en wanden. Wat leuke kleertjes bij de H&M. Ze hadden een hoop leuke kleren voor 50% korting. Cristel wil je graag feliciteren maar het is toch nog niet zeker of je zwanger bent? Wilde je het graag zo snel? Groetjes
Goodmurning, Iman kwam weer om 00:00 uur om te drinken, gelukkig was mijn man net thuis van de nachtdienst en heeft hij haar een fles gegeven en kon k lekker doorslapen, daarna kwam ze weer om half 5. Ik hoop toch niet dat dit iets blijvends is, gek kind haha... Leuk Hanan, lekker geshopt! Ik ook gister O ja, over mijn man... Hij had besloten om zich niet afgelopen maandag te gaan melden, maar eerst naar een advocaat te gaan... Nu had de Duitse politie maandag al naar de zaak gebeld waar hij was ... De broer van mijn man heeft gezegd dat hij nog tot zondag op vakantie is. Gister heeft mijn man een advocaat gebeld, maar een advocaat hier in NL kan niks voor hem betekenen, omdat het over het Duitse recht gaat. Die advocaat heeft hem n nummer gegeven van een advocaat in Duitsland en die gaat hij vanmorgen bellen. Ik ben weer lekker op tijd overal mee, ik moet vanmiddag het contract gaan tekenen en dan moet ik pasfoto's meenemen, een kopie van diploma en uitreksel uit het bevolkingsregister. Nou pasfoto's heb ik gister snel laten maken, nu moet ik nog gaan kopieren en naar het gemeentehuis, weer lekker op tijd Dus ik ga me snel aankleden! Tot straks xxxx
Goedemorgen, Ik wil pasfotos van Yassir laten maken, maar wat zijn de eisen voor een baby? Waar moet ik op letten? Lin@ hopen dat het goed komt . I
He Hanan, voor babys zijn er niet van die hele strenge eissen. Wij hebben eergister pasfotos laten maken. Alleen deed dat vrouwtje van het gemeentehuis moeilijk want het was niet in verhouding ofzo. maar ja dat klopt want Jasper is ayametrisch. Daar kan ze dus niets aan doen. Maar wel heel leuk zo de eerste pasfotos!
Jenny thanx voor de info. Ik wilde ze vandaag maken, maar het weer hier bij ons is erg grauw. Dus heb ik ook geen zin om naar buiten te gaan.