Hello ladys! Ik ben vanmiddag de foto gaan ophalen bij Portrait place bij V&D. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze kiezen zelf uit welke foto je gratis mag hebben, dat vind ik een beetje raar, maar ja. Gratis = mooi Mijn moeder heeft hele leuke kleertjes gekocht voor Iman bij de HEMA. 1 pakje maat 68, dat krijgt ze voor sinterklaas en 1 pakje maat 62 dat mocht ze nu al hebben. Verder heeft ze een tuimelbal gekocht, zooo leuk Bah morgen weer de 1e keer werken... Ik zie er echt tegenop Terwijl als ik aan mijn nieuwe werk denk, daar heb ik wel zin in, maar die maand uitwerken op mijn oude werk helemaal niet... Ze hebben me ook gelijk 4 dagen achter elkaar ingepland Hoezo rustig inwerken? Maar ik ga even afwassen, xxx O Jenny, slaapt hij nu helemaal niet meer of wat?
Ben je gek, is me veel te duur Ik zou wel willen, maar denk dat ik voor dat geld dan mooie foto's had gehad en geen man meer Vraag me wel af wat ze nu met die foto's gaan doen?
Heey, lijkt me leuk om dat idd ook te doen bij V&D. Maar kun je daar gewoon naartoe gaan of hoe zit dat....? Ben zo moe! Maar eerst nog ff het laaste flesje geven. Daardoor lig ik eigenlijk nooit op tijd op bed. Jullie ook niet zeker? Weten jullie eigenlijk vanaf hoeveel maanden ze een flesje minder mogen? Truste!
Hoeveel flessen met hoeveel krijgt Saraah Lilith? Je kan er gewoon naar toe gaan, maar in de babydoos van prenatal zit een bon en je krijgt er ook nog van van die mevrouw van felicitas. Je krijgt dan telkens 1 grote foto gratis (kost anders 35 euro per foto), maar ik dacht dat ik die zelf zou mogen uitzoeken, niet dus... Iman ligt al vanaf 17 uur in bed Ze is met geen 10 paarden wakker te krijgen! Ik heb haar nu net een flesje gegeven op mijn schoot, maar ze wordt er niet wakker voor... Ze was ook doodmoe toen ze naar bed ging, nou ze zal het wel nodig hebben! xxx
Lin@ ja ik ben ook benieuwd wat ze met de fotos doen, wel raar dat je niet zelf mag kiezen welke je wilt hebben. Ik denk dat ik makkelijk te overhalen ben en meteen fotos zou kopen, mits er genoeg geld op de bank staat natuurlijjk. Daarom was ik trots op mezelf toen die hostess van felicitas gekomen was en ik niks gekocht of geabonneerd had . ik moet zeggen dat ik nog steeds van slag ben wat betreft oplichting hier op het forum. Ik durf nu gewoon niets te kopen van het internet. Ik weet niet of iedereen die topic heeft gelezen?
Ja Hanan, verschrikkelijk... En dan denk je mensen te kennen en te vertrouwen Trouwens dan moet jij die bon toch ook hebben van V&D? Die kreeg je gratis van felicitas! Cristel, waar ben je? Volgens mij al 2 dagen niet geweest?
Kylian wilde gisteren overdag weer niet slapen (moet hij zelf weten) dus heb ik hem tegen 19.30 uur naar bed gebracht (we hadden nog even gewandeld buiten lekker een frisse neus halen) Om 22 uur zijn laatste flesje gegeven en vanmorgen om 7.30 uur melde hij zich pas weer. Opzich wel lekker maar zijn hele schema ligt nu door de war , maar eens even afwachten of dit nu zijn ritme wordt want dan moet mama even een ander schema bedenken. Het rechtop zitten is nu echt een obsessie voor hem geworden (had hij bv niet het omrollen uit het winkeltje kunnen kiezen ) Dus zit hij nu in zijn domoo zak maar nee dit is nog niet rechtop genoeg naar meneer zijn zin, grrr en hij zit bijna vertikaal Hij eet me trouwens de oren van de kop aan 200 cc heeft hij niet meer genoeg, als het op is is het gewoon brullen dus bieden we hem nu maar 240 cc aan en die gaat ook bijna helemaal op Groetjes Anita
Goedemorgen dames! @Lin; veel succes vandaag met werken, komt vast helemaal goed, tis natuurlijk wel wennen! Enne...je bent morgen gewoon vrij ivm weekend? Gisteren moesten we met Tijmen weer naar het CB. Hij liep al tegen zijn slaapje aan toen we erheen gingen, dus ik baalde al! Eenmaal daar was hij wel weer wakker. Hij werd gewogen (5720 gram) en gemeten (62 cm) en toen moesten we (natuurlijk!) even wachten. Tijmen zette het op een brullen. Gelukkig, toen ik met hem ging rondlopen werd hij weer stil. Toen waren we aan de beurt. Dit keer de arts. Alles was goed; hartje, motoriek etc. Tijmen was toen nog vrolijk en onwetend, maar toen de vaccinaties kwamen in beide beentjes huilde hij natuurlijk...Gelukkig viel hij thuis snel in slaap! Maar goed, net als wat jij zegt Pluk, het hele voedingsschema is nu in de war, want het heertje werd pas om 8 uur vanochtend wakker! Op zich lekker voor mij, niet voor de voedingstijden, hihi! Ach, misschien dat ik hier en daar wat kan schuiven en ik weer op half 11/11 uur 's avonds uitkom met de laatste fles. Maar Pluk, wat apart zeg, dat Kylian zoveel rechtop wil zitten! Tja, je doet het maar, want als hij van liggen alleen maar gaat huilen Ik heb het topic over oplichting ook gelezen, wat erg zeg! Het is volgens mij ook op slot gezet, omdat mensen toch wel een beetje lelijk tegen elkaar gingen doen...! Zo, ga douchen, want in de box hoor ik gesnurkt in ver dromenbabyland, hahah!
Was het maar waar Lise, maar ik moet vandaag werken van 15-21, morgen van 12:30-16:30, zondag van 15-22 en maandag van 16-21 uur
Sarah drinkt amper 150+5 schepjes op dus ik denk dat ze eerst goed 200 moet gaan drinken voordat ik af kan gaan bouwen. Vanmorgen heeft ze maar 100 op.... dus ik denk dat ik straks wat extra geef, dit is toch niet normaal? Maarja... ze groeit wel goed... Slimme zet van de V&D, dat je zelf de foto niet uit mag zoeken, want daarom kopen veel mensen die andere foto's ook. Maar wel jammer 35 euries vind ik best veel voor een foto.
@Linda; als ik jouw werkschema zie, ben ik altijd blij dat ik niet onregelmatig werk. Maarja dat heeft natuurlijk ook weer nadelen...
Nou ja zeg om 10.30 uur had meneertje alweer honger en om half 8 heeft hij nog 240 cc gehad , ach tegen 14.30 uur weer een fles (of eerder ) pff gisteren had ik een dame van de thuiszorg die kwam zwachtelen, nou ik geloof niet dat ze het heel erg goed kan hoor. Doet ze eerst de watten over mijn benen en vervolgens een stuk kous af te knippen (op de gok hopend dat het de goede lengte heeft) en gaat dat erover heen worstelen (anders om gaat echt veel makkelijker), dan moeten er de zwachtels nog over, twee keer liet ze de rol uit haar handen rollen en dus moest het opnieuw. En gisterenavond slobberde me alles om de benen. Dus ik vanmorgen opgebeld of ze aub vandaag konden komen iov morgen omdat de zwachtels niet bleven zitten. Nou dat was goed. Staat ze er net weer en dus geef ik aan dat, naar mijn gevoel de zwachtels niet strak genoeg hadden gezeten (bij de andere dames kan ik er rustig twee dagen mee lopen en ben ik blij dat ik een nachtje zonder kan slapen) Maar volgens haar kwam dat alleen maar omdat de vocht uit mijn benen trok (okay snap ik maar zoveel dat je zwachtels naar beneden zakken en om je enkels swabberen?) Maar goed ze heeft ze opnieuw gezwachteld en ja het rolletje is weer een paar keer door de kamer gerolt en ik moest haar erop wijzen dat ze het rolletje verkeerd om had Verteld ze ook nog even leuk dat ze nu niet eerder weer komen dan maandag (kan d'r nu al vertellen dat deze zwachtels echt niet zo lang blijven zitten) Heb ook nog niets gehoord van de kousen meneer dus ik vrees dat de kousen maandag nog niet klaar zijn en moet ik nog een week met die stomme zwachtels lopen. Groetjes anita
hai Tjeetje Anita dat is dan ook niet echt professioneel gedaan zeg met de zwachtels! ik zou gewoon weer bellen als ze niet blijven zitten! je hebt ze toch nodig! tja t is wat he met die oplichtpraktijken hier! pfff ik hoop dat ze de dader snel pakken! echt geen fijn idee dat hier zo iemand komt op dit forum moet je toch echt wel niet helemaal lekker bij je stekker zijn zeg maar! Lise hopelijk komt Tijmen goed de dag door na z`n prikjes! geef m maar een knuffeltje van evi
Oplichtpraktijken, er is mij iets geheel ontschoten vrees ik dus wie brengt mij even op de hoogte Net brood wezen halen en ja hoor zwachtel nr 1 is al gezakt richting enkel :c: Groetjes anita
@Mad; zal Tijmen het knuffeltje van Evi geven (hij ligt nu weer eindelijk te slapen, zat tegen zijn slaapje te vechten ) @Pluk; zie het kopje "Let op, opgelicht!" onder 'te koop aangeboden'. Inmiddels is dat topic gesloten doordat mensen onaardig tegen mekaar gingen doen... Zo, ga even lekker zitten, relaxen, tenminste, als die ***buurman eens ophoudt met boren, grrr! XX
Hoi meiden, Ik ben niet gaan werken, ik heb me ziekgemeld... Ik storte helemaal in naar mate de tijd dat ik moest gaan dichter bij kwam, voelde me weer ongelofelijk bang, net als toen ik nog geen medicatie had. Ik heb de HA gebeld en ik moest me van hem ziekmelden. Hij denkt dat dit komt door een ervaring van mij in het verleden (wil ik nu liever niet over vertellen) en ik krijg nu andere medicatie en ga ook weer naar een psychiater. Mijn moeder is mij komen ophalen en nu ben ik bij haar. Sorry voor het korte verhaal, maar ik zit er echt even doorheen. xxx