Wat een gedoe inderdaad zeg, die oplichterij... Dat maakt de wereld wel een stuk leuker zo he! NOT Ik kan me daar echt boos om maken. Je kunt tegenwoordig ook niks meer in vertrouwen doen! Waar is de eerlijkheid gebleven?
Hoi meiden..wegens het oplichterij van iemand, ben ik degene die hier de schuld van krijg. Het is aan de politie gemeld ,. Tot die tijd zien jullie me niet meer verschijnen..en ga ik afscheid van jullie nemen..het was een leuke tijd hier met jullie, heb echt een band met jullie gekregen, zorg goed voor jullie kleintjes en veel geluk toegewenst. Veel liefs Youdia.
Dat vind ik ook, als je er echt niets mee te maken hebt, waarom ga je dan weg? Meiden bedankt voor jullie lieve woorden! Ik heb het net geprobeerd om uit te leggen aan mijn vader, maar hij begrijpt mijn gevoel niet... Mijn moeder wel, volgens mij kennen mannen dat gevoel niet! Het zit me ook erg dwars dat ik zo moet zeulen voor een oppas, ik wil niet zeulen met mijn kind... Wat een gedoe allemaal... xxx
Yeah right niks mee te maken, zogenaamd licht die kennis van je ons op, wel heel toevallig dat jullie dan beiden hier op de site zitten. Als iemand mijn nummer gebruikt om te stelen geef ik hem hier aan op de site aan iedereen. Maar je verhaal klopt niet want jij bent hier en bedriegt ons, die kennis van je die het nummer gebruikt die zet de advertenties niet maar JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUIGELAAR!LEUGENAAR! DIEVEGGE! Geloof me, jij wordt gepakt. De politie zal voor je deur staan en dan kan je liegen wat je wilt maar die hebben wel ervaring met het soort gek als jij hoor. Dat wij niks kunnen doen is anders maar jij wordt gestraft!
omdat ik liever met bewijzen kom, dat ik er niets mee te maken heb. maar hopelijk kom ik hier binnenkort wel mee.. want dit is gaande sinds ik 6 maanden zwanger was..en nog steeds geen resultaat. groetjes!
Youdia@ Jammer meis dat je weggaat, waarom ga je eigenlijk. Ik vind het geen goede actie van je. Hopelijk tot horens. Lin@ Mannen begrijpen dit soort situaties niet zo goed, me man begrijpt mij soms ook niet als ik me gevoel uitleg. Hij kijkt me soms aan .. . Ik laat het maar zo. Want anders komt ie met domme vragen of opmerkingen. wie past er op Iman je moeder of je schoonmoeder. Nicht van je man doet ook gedeeltelijk oppassen toch?. Kunnen ze niet bij jouw thuis oppassen? Misschien is het raar of juist niet ik durf Yassir bij niemand te laten, behalve bij mijn moeder. Me zusje van 17(bijna 18 ) doet ook oppassen en dat vertrouw ik wel, bij een ander BBRRRR. Ik ging vanochtend even naar de creche, ik nl Yassir 1 dag in de week naar de creche brengen. Zo heb ik ook weer tijd voor mezelf en kan ik op die dag me afspraken in plannen bijv. psycholoog, tandarts etc. Toen ik daar weg liep had ik een heel angstig gevoel. Die gevoel was zo vreemd ik druf me kind niet ergens achter te laten OMDAT IK ZOGENAAMD TIJD VOOR MEZELF WIL. Met creche was niks mis hoor begrijp me niet verkeerd. Ik weet het niet.. ik kan het denk ik niet uitleggen.
Rabia enYoudia@ dames we zijn volwasse vrouwen kom op. Forum is om lekker te kletsen over onze kids en over ons zelf. Ik wil graag dat het hier leuk blijft, en meerderen van ons.
ik snap het niet sorry, forum beodelje toch natasja! sorry . Ik vind het een SUPER forum en heb veel geleerd hier, en ontzettend veel steun gehad aan andere dames.
@Lin; veel sterkte meissie, het komt allemaal goed! Je bent sterk, maar eerst heb je rust nodig! Ik denk aan je! XX Lise
Lieve dames, bedankt voor jullie superlieve woorden Door jullie voel ik me al iets beter, want door hoe mijn vader reageerde begon ik te twijfelen of ik wel normaal ben... Het is ook echt niet dat ik niet wil werken, maar ik kan het gewoon niet nu... Ik word gek als ik eraan denk dat ik Iman bij iemand anders moet achter laten, behalve, idd Hanan, bij mijn moeder... Maar zij kan ook niet altijd, zij werkt zelf ook en ik dacht dat het nichtje van mijn man een goede oplossing was, zij zou hier thuis komen oppassen, ik wil nl absoluut niet dat ze bij mijn schoonmoeder blijft, zij heeft nogal rare ouderwetse ideeen, maar toen het moment dichterbij kwam durfde ik haar toch niet bij zijn nichtje te laten... Ik kan het gewoon niet, al wil ik het heel graag, ik draai helemaal door als ik eraan denk... Wat dus zo rot is, ik heb dus per 1 dec ontslag genomen op mijn oude werk en begin dan aan de proeftijd op mijn nieuwe werk... Als ik 1 dec dus niet 'beter' ben ben ik werkloos Nou ja, we zien het wel, ik ben ondertussen wel zover dat ik denk wat niet gaat, gaat niet en dan kom ik maar tijdelijk in de ZW... Mijn baas zei ook dat iemand op deze manier wel aanwezig kan zijn op het werk, maar niet kan werken, snappen jullie? Mijn baas was trouwens zo lief... Hij zei dat ik hem altijd kon bellen als ik wilde praten of als hij iets voor me kon doen enz... En dat hij in het weekend ging nadenken over hoe hij me kon helpen... En dat terwijl ik daar wegga... Hanan, ik denk dat wij precies hetzelfde hebben en ik denk dat als ik dat zo hoor dat jij idd ook een depressie hebt hoor... Die angst-aanvallen zoals jij bij de creche had, gadver dat heb ik precies... Ik durf Iman alleen bij mijn moeder te laten en dan bel ik nog telkens of alles goed is... En mijn moeder zei vandaag dat ze vind dat mijn man ook wel eens iets meer mag doen, want hij voetbalt 5 dagen per week en op die avonden moet ik dus een oppas zoeken, terwijl hij ook gewoon thuis zou kunnen zijn... Mijn moeder vindt dat hij van de 5 dagen er zeker 2 kan laten vallen... Op zich heeft ze gelijk, ik kan ook niet 5 dagen in de week op mijn paard gaan rijden, maar ik weet dat dit tot ruzie gaat leiden en dat kan ik nu echt niet aan... Het ging juist zo goed met me, en nu heb ik echt een terugval, met huilen en alles en het ergste is nog: vandaag ben ik een jaar getrouwd! En dan voel ik me zo K*T op die dag Mijn man was me net komen halen bij mijn moeder en hij had geen bloemen of niets bij zich... Dus ik er helemaal niets over gezegd, had ik hem bij zijn broertje afgezet, smste ik hem in de auto: ja en bedankt voor de bloemen he, zo voel ik me toch nog een beetje feestelijk op deze kl*te-dag voor mij, ik heb spijt dat ik wel iets voor jou had (had parfum)... Kom ik thuis, staat er een hele mooie vaas met witte lelie's met zwarte veren tussen en een lief kaartje eraan IK SCHAAMDE ME DOOD... Dus ik bel hem op... Ik zeg tegen hem: het spijt me lieverd, sorry... Hij zei: ik dacht al, gek wijf... hahaha... Hij zegt tegen me: heb je al op het bed gekeken?... Ging ik kijken, lag daar een rode roos... Lief he? Dat maakt mijn dagje toch weer n beetje goed... En jullie, ook alle mama's die hier normaal niet kletsen en nu extra voor mij even komen, heeeeeeeeeeel erg bedankt! Jullie zijn mijn schatten! O ja, en alle inbrekende dames die herrie komen schoppen (al kan k de boosheid goed begrijpen hoor!), NIET HIER! Lise; Wat een leuke foto! Hij kijkt zo wijs he xxxx
O ja, ik krijg net een sms van Saraah, ze zijn goed aangekomen in Egypte, Noa heeft zich goed gedragen in het vliegtuig!