Wat goed om te horen dit stimuleert mij weer om een vliegreis met yassir te boeken. Fijne vakantie Saraah!
Lin@ Je gelooft het niet maar, ik zat je verhaal te lezen en kreeg tranen in mijn ogen. Dit is gewoon een bevestiging dat ik echt depressief ben. Gelukkig wonen mijn schoonouders in Marokko. Ik heb vandaag ook niet zo'n leuke dag, heb ruzie met me meoder gehad. Zij is echt mijn steun en toeverlaat. Dit kan ik er dus echt niet bij hebben. Lin kom op meid het gaat ons lukken! Wij gaan het helemaal redden!
Goedemorgen allemaal! Lin ik heb gister veel aan je gedacht! dat je op werk zat en dat het niet zo goed met je ging etc. nu kom ik hier lezen en gaat t inderdaad niet zo best klote meisie! 1 ding; voel je vooeral NIET schuldig tegenover je werk! ze hebben ja al die maanden kunnen missen dus nu ook! Als het zelf niet goed met je gaat hoe moet je dan anderen helpen op je werk?! dat gaat niet. En t ging de laatste tijd juist weer een stukje beter met je en nu dit erbij kom op he meis! schrijf t maar lekker van je af hoor! Lief van je man zeg die bloemen! En gefeliciteerd met het eerste jaar man&vrouw zijn Lise wat een leuke foto zeg weer van jullie samen! zo maken jullie vaak een foto he? is leuk om naast elkaar te leggen straks om te kijken hoe Tijmen veranderd is zeg maar! leuk. Hoe is t verder gegaan met zn prikjes? Of heeft t wonder knuffeltje van Evi goed gedaan ha ha Hanan wat wordt Yassir ook al groot he! echt een kanp mannetje hoor! en dat weinige haar siert m juist! En je nichtje op de foto is ook echt een plaatje! leuk met die mooie jurk aan! Tja ik hoop ook dat de oplichterij snel wordt opgepakt! Jammer hoor dat dit allemaal zo hier moet op deze site! Ik ben gister wezen gourmetten met vriendinnen! was heel gezellig. Lag om 01:00 in m bedje en mocht uitslapen vandaag maar evi is wel een paar keer wakker geweest! pfff dat is echt vermoeiend want eer dat ik dan weer slaap..! ze wil dan rond een uur of 3 s` nachts opeens dr speen! hi hi geeft niets maar ik was t ook niet gewend.... ze sliep altijd door! en nu kwam ze ook al om 5 uur voor de fles! heeft hans gelukkig gedaan! nu ben ik weer wat fitter.
Goedemorgen dames, Mad@ thanx voor je complimenten. Onze uks groeien als kool(gelukkig maar). Leuk he foto van me nichtje in haar marokaanse jurk. Ze had ook makeup nou dat vond ze GEWELDIG! . Mad@ heerlijk he om even weg uit de poepluiers! ik moet dat ook maar eens doen. Ik heb gisteren een brief van het UWV gekregen, 17/11/06 heb ik eeen afspraak met een arts. Die arts moet uitmaken of ik idd ziek ben of niet. Ik ben benieuwd, ik zie er wel tegen op. Ik ga vandaag niets bijzonders doen. Als manlief zo wakker is vragen of die plannen heeft. Doeg
Goedemorgen ladies! @Mad; ja, ik maak elke dag foto's en dan neem ik Tijmen ook op de arm, arm uitstrekken en een fotootje van ons 2tjes maken Zo kom ik ook nog eens op de foto, want meestal maak ik van Tijmen en mijn vriend foto's en waar blijft mama dan Tijmen heeft niet echt last gehad van de prikjes (volgens mij heeft Evi haar knuffeltje effect gehad , is alleen wat vermoeiender, nu ook nog een beetje. Al vecht hij soms tegen zijn slaap, want papa is nu ook thuis, dus dan moet ie alles meemaken, haha! @Lin; meid, hoe is het vandaag met je? En nog gefeliciteerd met jullie 1jarig huwelijk! Is toch speciaal, he! @Hanan; komt vast goed, bij het UWV. Gewoon vertellen hoor, hoe je je voelt! Zo, heb net de weekboodschappen gehaald, net tussen de buitjes door. Het is ook een echte herfstdag vandaag, jakkie! Veel plannen hebben wij vandaag niet, misschien nog even wandelen met Tijmen, als het droog blijft. XXX
Zien jullie dat? Precies een jaar geleden ben ik lid geworden van het forum Wat gaat een jaar dan snel voorbij!
lin@ van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk. Voor de getrouwde dames: wie heeft er een foto van zijn grote dag? Laat zien! ik zal de mijne ook plaatsen in mijn album. Ga even zoeken naar een foto.
Morgen dames... Lise proficiat met je jubilieum Mad, bedankt voor je superlieve PB! En iedereen natuurlijk bedankt voor de lieve woorden Hanan, heb je werk? Of moet je naar het uwv om te kijken of je in de ziektewet kan? Zo ik kan niet teveel typen vandaag, ik heb heel veel pijn van de reuma vandaag, alle gewrichten doen pijn en mijn vingers het meest. Komt denk ik door de omslag naar heel nat weer opeens... Hopelijk tot straks xxxx
al me foto zijn te groot, ik ga vanavond even kijken. Hee Lin@ sterkte meid. UWV gaat kijken of ik daadwerkelijk ziek ben. Ik moet nog een paar dingen doen in huis, maar ik stel het steeds uit. IK HEB GEEN ZIN! het is al 12.40 heb nog niks gedaan.
Leuk idee om trouwfoto's neer te zetten. Heb ze ergens op cd staan maar vraag me niet waar..... moet ik toch echt ff gaan zoeken. Hanan en Linda, ik vind het echt balen voor jullie.... hoop zo dat jullie er snel weer bovenop komen!
Dank je wel Lilith. Ik wilde vanavond even fotos zoeken maar ik ga zo naar me moeder toe en blijf daar slapen met Yassir(was eigenlijk helemaal niet gepland) Manlief moet de hele nacht werken en ik heb geen zin om alleen thuis te blijven. Meiden ik beloof dat ik maandag me trouwfoto in me album heb staan. Succes Hanan
Goeiemorgen! Julllie liggen toch niet allemaal nog op je bedje he, op deze mooie zondagmorgen Hiephiephoera! Sarah gaat meer drinken, ze drinkt af en toe een flesje van 200. Ze heeft vannacht weer lekker geslapen. Pfff... ben echt nog moe zeg. Had gisteren de hele dag open dag op mijn werk. Maar het was heel leuk! Had heel de dag op hakken gelopen (die heb ik echt maar heel weinig aan) dus mijn voeten konden niet meer. X Lilith
Goedemorgen! Nee hoor, deze mama moest om half 6 vanochtend een flesje geven! Toen nog maar in bed gedoken, met Tijmen tussen ons in, hihi! Gisteren was zijn hele ritme in de war. Hij wou om 20 uur zijn laatste fles (overdag zat er veel minder tijd tussen dan anders), dus ik hield mijn hart vast voor vanochtend. Het werd dus een half 6 ontbijtje Vandaag niet veel plannen, tis guur buiten, dus we kijken wel. Gisteren, toen we 's middags aan de wandel waren, was het nog best aardig weer, met een zonnetje. Dus kijken of dat vandaag ook het geval is. Trouwens, vandaag heeft Tijmen voor het eerst zijn spijkerbroekje aan, van de H&M! Lijkt leuk! Nou, ga even beetje klungelen in huis, hihi! XX
haaai, Lekker he dat gure koude weer! Not! Sarah zit lekker in Egypte! Heerlijk ik hoop dat jullie je vermaken daar maar dat zal wel Ik heb gewerkt vanaf gister 18:00 tot net! dus ben ook wel aardig moe! ga lekker hangen vandaag! vanmiddag nog een kinder verjaardag maar heb er eigenlijk niet zoveel zin in..... Heb t koud! Lin hoe is het nu met je gewrichten etc? t is nog steeds koud en heb je nog niet op t forum gezien dus ben bang dat je nog steeds last hebt Ben ook benieuwd naar jullie trouwfoto`s.. wij zijn niet getrouwd dus kan ook niets laten zien! hi hi Heb gister middag een muurtje aubergine paars/ grijs geschilderd! al het lime groen gaat m huis uit! ben t zat na 3 jaar! ik ga weer back to basic met natuur tinten! vind ik ook mooier voor de winter! zal straks ff een foto maken van m schilderkunst! er gaat ook nog een glans/ glitter laag overheen.... dat is nieuw van flexa geloof ik. eerst dacht ik neeee dat is niets maar ik ga t gewoon doen! jullie nog plannen? x
Hoi meiden, Nog steeds last ja Mad... Ik was wel al komen lezen hier, maar had nog niets getypt. Leuk trouwens, aubergine is een mooie kleur! Ben vanmorgen bij mijn schoonmoeder geweest en ben nu weer lekker bij mijn mama... Iman ligt boven in bedje en zo kan ik dus even achter de PC Mijn man ligt ziek in bed, hij belde net dat hij niet gaat voetballen omdat hij ziek is... Ik dacht t al want ik zag vanmorgen de hoestdrank en de pilletjes tegen keelpijn op het aanrecht staan... En jullie weten he, als een man ziek is.... Voor de rest geen plannen, het is vies en guur weer, echt herfst xxx
Nou Kylian had het doorslapen wel erg doorgevoerd gisteren Hij had tot 9 uur geslapen en dus 1 fles gewoon gemist. s'morgens ging het best goed maar 's middags brak de elende los, slapen wilde hij niet, spelen wilde hij niet luier was verschoont, meneertje had een niet te stillende honger (tja toch die gemiste fles dus) En daarna was hij zo moe dat hij wel heel graag wilde gaan slapen (om 18.15 uur) maar ja om 19 uur moest hij nog een fles en ik wilde hem niet in bed leggen want dan zou hij nog een fles gaan missen die dag. Dus dat werd weer gillen en bleren. Dus heb ik vanmorgen mijn wekkertje maar gezet om 6 uur en ben eruit gegaan om hem zijn 1ste flesje te geven. Ik ga er liever dan een keertje uit dan dat ik gisteren op herhaling krijg. En ondanks dat was gisteren toch een hele leuke dat want terwijl mama op de wc zat besloot Kylian dat papa (die met de vitaminepillenpot aan het schudden was) zo lachwekkend was dat hij luid ging schaterlachen.! Ik kon hem op de wc horen, moest het geluid wel eerst even plaatsen en toen snel mijn broek ophijsen en naar mijn mannetjes toe. Groetjes Anita
Hallo, Hier ben ik weer. Nou Jasper heeft gister voor het eerst een goede dag gehad sinds hij terug is uit het ziekenhuis. Ik baal, de medicijnen die zo goed werkten voor zijn darmen, die werken nu ineens niet meer! Hij kan dus bijna niet meer poepen. Gelukkig morgen weer terug naar het ziekenhuis. IK WIL EEN OPlOSSING!
hoi hoi Fijn Jenny dat Jasper een goede dag had maar wel balen dat hij nu niet goed meer kan poepen! Hoe lang gebruiken jullie nu al die Nutramigen? In het begin kon Evi daar ook heel slecht van poepen! Nu krijgt ze het 2 weken en gaat het al stukken beter! maar met de Pepti was het nog beter! Kan me voorstellen dat jullie een oplossing willen! pffff vermoeiend is het ook he? Wij moeten morgen ook naar de kinderarts... ben heeel benieuwd! Lin balen voor je man! heeft ie griep? t heerst he?! Jeeee Anita wat is Kylian een hongerlap he! hi hi. Geef je hem al voeding voor hongerige babies? Cristel waar ben je? Je bent al zo`n poos niet meer geweest! Hoop dat alles goed met jullie is..... xxx
Mad; Jasper krijgt het al een week of zes, zeven. De medicatie werkte super, tot gisteren! Jasper heeft zon zuigbehoefte, maar alleen op zijn hand. Hij heeft nu heel het vel van zijn duim, wijs- en middelvinger er helemaal afliggen. Het zijn nu gewoon diepe ontstoken wonden. Zal ook wel zeer doen. Hij heeft er nu een sok om maar dat helpt niet veel. Zalven en drogen helpen ook niet. Wanneer moeten jullie naar de kinderarts?Ja is echt wel spannend. ben ook heel benieuwd. De vorige keer hielden ze hem gelijk en nu is het eigenlijk alleen maar erger.