Gekkie, je hoeft ze niet te kopen, ik stuur ze je zo op, hier liggen ze toch maar in de kast! Trouwens Jenny, mijn ouders hebben ook een hond en die heet ook Sam en die heeft ook een hernia en daar hebben ze ook een paranormaal therapeute voor laten komen en daar heeft het ook voor geholpen Het is toch niet toevallig ook een Jack Russel terrier he, want dan vind ik het eng Gulay, zullen we het daar maar bij laten en gewoon allebei onze eigen invulling geven aan het geloof Lise, hier is het ook echt herfst en zoooo kil, zelfs met de verwarming aan! Ik hou me ook niet aan vaste voedingstijden hoor, voedt op verzoek, en honger is idd honger Mijn man heeft de griep, maar hij is toch gaan werken Hij zag er echt ziek uit en was de hele nacht aan het klagen dat hij het koud had... Ik vroeg hem of hij vandaag niet beter vanuit thuis zou werken, maar nee.... Wat een DIEHARD, ben k niet gewend van hem Zo ladys ik ga me eens wassen en aankleden, zit nog in de pyama en ga om 2 uur met Iman op bezoek bij mijn vriendin/collega met de reuzebaby (weten jullie nog wel? hihi)... Heb haar lang niet meer gezien en er echt zin in! Heb de therapeute trouwens gebeld en kan er vrijdag al terecht omdat iemand afgezegd had... Heb ook de osteopaat teruggebeld, want Iman moet eigenlijk volgende week woensdag weer (ik dacht nu woensdag), maar ik wil eerder, want ze huilt weer best veel en heeft ook weer vaker krampjes na de fles... Maar heb ingesproken op zijn antwoordapparaat, dus maar even afwachten! Tot straks meiden!
Haaaaai Hanan Met PSP, weet je nog, dat andere forum wat ik je toen gegeven heb Ik wil wel 1 voor je maken hoor, als je me de foto's mailt! Nou ik zou dus om 14 uur op bezoek gaan maar Iman is met 10 scheepstoeters niet wakker te krijgen, dus we wachten maar nog even haha
ja ik vind het super leuk die collage..wil je me die link eens geven? Mijn zusje is heel goed in dat soort dingen die knutselt dan wel even wat in elkaar voor me hoop ik hihi
goedenmiddag dames Nou Kylian lijkt zijn eigen zelf weer te zijn (op naar de volgende sprong). Ik heb het speeltje voor aan zijn wandelwagen van de wagen afgehaald en aan de box gehangen, tot groot plezier van zoonlief want het is uiters interessant om met het ding (knop voor muziek en een paar sleutelachtige dingen hangen eraan) te spelen en ermee langs de spijlen te rammen. Hij vind het nu ook heel leuk om op je knieën te zitten en paard te rijden (zal die wel van mijn ene opa hebben die was vroeger ruiter ) Wel snap ik mijn schoonmoeder niet helemaal. Gisteren waren we bij Detta en toen kwamen hun ook, gezellig dus. Vragen ze in eens wat doen we met Sinterklaas? Ja goh zeg het maar! (de voorgaande jaren deden we altijd cadeautjes waarbij mijn schoonmoeder echt vanalles inpakte om de stapel zo groot mogelijk te maken, we kregen dan echt onzin dingen waar je helemaal niets meer mee doet zoals een piratenvlaggetje maar ook dingen waar je echt wat aan hebt zoals nieuwe dekbedovertrekken) Zeggen ze in 1 keer ja wij willen uit eten met sinterklaas! Dus wij meteen ja eh dat wordt wel een beetje moeilijk want wij zien ons nog niet met de kleine uit eten gaan! Toen vroegen ze dus of mijn ouders dan niet wilden oppassen, normaal heb ik hier niet zo'n problemen mee maar wij hadden juist aan mijn ouders gevraagd of ze het erg vonden dit jaar nog 1 x kerst te vieren ipv sinterklaas omdat Kylian het nu toch nog niet zo meekrijgt en dit was weer omdat mijn schoonouders perse sinterklaas wilden vieren. En dan zou ik ze opbellen om te vragen of ze met sinterklaas willen oppassen omdat we uit eten gaan, de volgende dag zouden ze dan weer op moeten passen omdat mijn zwager dan jarig is en ik het niet zo zie zitten de kleine met zijn campingbedje daar boven neer te zetten (tussen 6 katten en 2 honden). Had dan van te voren gezegd dat je uit eten wilde dan hadden we alles om kunnen draaien en sinterklaas bij mijn ouders gevierd en met de kerst met hun uit eten gegaan. Maar goed wat ze nu willen is mij nog onduidelijk maar ze maakten wel duidelijk dat ze alleen cadeautjes deden voor Kylian en niet meer voor ons. Prima! (ik ga toch stiekem chocolade letters voor iedereen halen en gedichtjes maken ) Bel ik haar net (mijn schoonmoeder dus) op om te vragen of ze de 22ste op wil passen omdat ik iets heb van mijn werk, reageert ze heel lauw. Ja ik geloof wel dat ik dan kan. Dus ik wijs haar erop dat ik het zeker moet weten, dat als ze niet kan of wil ze dit gerust mag zeggen en dat ik dan verder ga zoeken (schoonzus). Nee dat hoefde niet ze kon dan wel, ze zei ajuus en hing op. Ze vroeg niet eens hoe laat Ik snap er werkelijk waar niets meer van, mijn ouders zijn erg enthousiast, willen het liefst dat de kleine al bij hun komt logeren voor een week (mama is daar nog lang niet aan toe ) En zij reageert altijd heel erg lauw en toch zie je wel dat ze heel veel van hem houdt, net alsof ze het zelf niet goed weet hoe ze ermee om moet gaan. Sorry voor mijn geklaag maar het moest er even uit. Oja iemand vroeg mij of ik al voeding voor hongerige baby's gebruikte. Dit hadden wij dus in het begin maar daar krijgt Kylian erge verstoppingen van (heeft mijn darmen geërft) en nu ben ik dus erg huiverig om (weer) over te stappen naar andere voeding (hij eet nu friso comfort) dus nu krijgt hij 240 cc met een schep nutrix rijstebloem en zowaar 1x per dag drinkt hij niet de hele fles leeg. Groetjes anita
@Jenny; Sarah heeft in het ZH gelegen omdat ze al weken verkouden was en ontzettend hoestte (ze stikte bijna). Een antibiotica kuur sloeg niet aan. Toen ging ze steeds minder drinken en diarree dus vandaar. Ze dachten dat ze het RS virus had of een ander gevaarlijk virus en ze zou een maagsonde moeten. Maar op dat moment begon ze weer een beetje te drinken en uit de tests bleek dat ze geen gevaarlijk virus had gelukkig. Nu gaat het steeds beter.
Trouwens daarnet bij het CB geweest voor de prikjes..... aaaah het was weer heel zielig natuurlijk... maar de kinderarts vond dat ze er goed uitziet dus daar ben ik na al die rotweken heel blij mee! Ze groeit enorm goed. Hij vroeg hoe lang mijn man en ik zijn. Nou ik ben maar 1.60 lang maar mijn man is 1.94 lang. Hij zei dat als ze zo door blijft groeien ze zeker 1.80 wordt... haha. Dus ik zei: Zo, dat is lang! Hij: Nee joh dat is prachtig, echt een modellenlengte. Dat is natuurlijk ook zo, maar voor mij is dat lang omdat ik maar klein ben. Ze weegt nu iets meer dan 6 kilo en is 63 cm lang. Toen ze geboren werd was ze 49 cm lang..... wat een verschil hee!
Even snel: @ Gulay, je moet er een programma voor hebben meid, Corel Paint shop pro photo! Op dat forum kun je lessen volgen hoe je dat moet doen, Hanan had zich daar al eens aangemeld hihi... www.pspforum.nl
Zo nu heb ik wat meer tijd hihi Iman is onder zeil Ik heb nieuwe foto's van vandaag in mijn album staan... De baby naast iman is 3 weken jonger dan Iman! Uhm dat was het eigenlijk, heb meer even niet te melden... Mad, waar ben je? xxx
Ik zit nu dus naar het gebrul van mijn zoon te luisteren. Het is de laatste week echt een gevecht om hem in slaap te krijgen, als hij eenmaal slaapt is er niets meer aan de hand. Ook als hij wakker wordt gemaakt voor een fles en daarna weer terug gelegd wordt is er niets aan de hand. Alleen dus op het moment dat hij 'moet' gaan slapen is het krijsen en brullen. pfff vinden jullie een kwartier dan ook zolang duren? Volg wel stee vast het zelfde ritueeltje maar zodra ik aan het einde hiervan ben begint hij maar vast te brullen, hij heeft dus wel donders goed in de gaten waar dit ritueeltje toe leidt De afgelopen dagen was het zo erg dat ik na een kwartier echt naar boven moest om hem te troosten. Heb hem hiervoor echter niet uit bed gehaald (want ik heb het idee dat dat zijn doel is) maar gewoon even hand op zijn hoofd en ssshhhht zeggen (meer ook niet want dat begint meneer gewoon terug te brabbelen) en dan sliep hij meestal binnen 5 minuten. oohhh mag niet te vroeg juichen maar hij is gestopt met brullen Groetjes anita
Oh Anita, ja ik ken het... Dan pas weet je hoelang een kwartier duurt... Daarom is het ook zo belangrijk op de klok te kijken wanneer het brullen begint... Want als er 5 minuten om zijn, lijkt het voor je gevoel wel een kwartier!
Ik weet het, en het is alof meneertje het in de gaten heeft dat mama en papa hier slecht tegen kunnenb Maar goed hij is nog steeds stil dus dat geeft hoop. Ga nu maar eens afsluiten en een boterhammetje smeren. Groetjes Anita
Hai lin@ Ja ik heb me daar ook aangemeld, het is zoveel leeswerk. Ik dacht ooh dat doe ik wel even, MOOI NIET! Ik maak hier wel een middagje voor vrij. Volgens mij zit Yassir in zijn sprongetje, hij was aan het huilen en kon maar niet in slaap komen. Ik weet het niet, ik wacht af. Mad@ meis waar ben je? Pluk@wat ik weleens doe is Yassir in me armen in slaapwiegen dat helpt soms. Lilith@ zielig he die kleintjes als ze geprikt worden, ik haal altijd paracetamol zetpillen in huis. Wat ik ook doe is tempratuur goed in de gaten houden. Nou tot strax misschien(vast wel, want ik ben verslaafd )
Goodmornin' Hanan, het psp is idd niet niks haha... Maar het is wel leuk om te doen, ik was toen zo verslaafd dat ik alle opdrachten achter elkaar deed haha Iman is een beetje ziekjes... Haar neus zit dicht en ze hoest de hele tijd... Ze heeft me vannacht wat gemaakt zeg... Ze kwam om 9 uur, om 12 uur, om 6 uur en toen weer om 8 uur... Maar om 9 uur was mijn schuld, ik dacht dat ze honger had, maar ze huilde achteraf gezien denk ik omdat haar armpje klem zat in de inbakerdoek, want ze dronk bijna niks... En ik had haar geen fles gegeven om half 11 dus daarom kwam ze natuurlijk om 12 uur hihi... Ze is wel vrolijk ondanks dat ze ziekjes is... Dalijk even zoutoplossing maken en strakjes naar de ostheopaat. Ze ligt nu in de box te schreeuwen. Ze ontdekt nu echt haar eigen stem en probeert steeds harder te schreeuwen haha... Ik heb Mad nog gesms't maar niks gehoord En Cristel gemaild... Waar hangt toch iedereen uit meiden? Had gister nog met Saraah gesmst... Noa doet het heel goed op vakantie! Fijn he! xxx
Goedemiddag! Tis inderdaad rustig hier Lin! Maakt niet uit @Mad; veel beterschap meid! Warme melk/thee of een bouillon kan misschien helpen! En dikke sokken aan Ben net even de stad in geweest met Tijmen. Even langs de Hennes voor sokjes. Verder heb ik me kunnen beheersen, want er hangt toch leuk spul! Ben wel moe, maar dat komt omdat Tijmen gisterochtend en vandaag al om half 6 zijn eerste flesje wilde hebben! Het lijkt wel of het steeds vroeger wordt! Nou ja, we bikkelen lekker door! Kunnen jullie beebs ook op de buik liggen? Tijmen wel, maar echt nog niet lang. Hij houdt zijn hoofd goed recht en omhoog, maar na een paar minuten is hij er weer zat van, jammer! Ik probeer hem elke dag even op zijn buik te leggen voor de training van zijn nekspieren (krijgt hij misschien ook geen continue nekpijn, zoals zijn mama ). Ik ga even wat in huis doen, moet (helaas) ook gebeuren! XX Lise
morning, ik hou net aan een kopje water binnen ](*,) ik haat ziek zijn! kan niet eens voor evi zorgen die is nu bij de oppas tante van Hans! Gister naar kinderarts geweest! zat ik daar met een kotsbakje gelukkig vond die dokter t niet zo erg! tja ik vond de afspraak belangrijker dan hoe ik me voelde! t komt erop neer dat het momenteel vrij goed gaat met evi... ze doet het goed op de nutramigen en ze is een kind wat veel spuugt maar goed aankomt... ze blijft onder controle maar ze gaan er nu niets aan doen omdat hun vinden dat de medicijnen op dit moment erger zijn dan de kwaal! tja ben t er niet helemaal mee eens maar mocht er iets zijn kunnen we meteen langs gaan! en hij zei ook dat zolang ze t goed blijft doen op de Johannes broodpit meel we dit mogen blijven geven.... weinig keus dacht ik zo! hij had t erover dat ze dan een progessieve spuger is (ze komt wel goed aan) en bij haar is het dus een combi van last hebben van maag/ darm (allergie) en van de reflux.... ik m angst uitgesproken over een beschadiging aan de slokdarm etc. maar hij zegt dat dit nu niet kan doordat de slokdarm nog groeit etc.... nou ik had hele andere dingen gelezen..... dus dit ga ik maar goed in de gaten houden! meiden ik ga m bedje weer in.... tot snel x