Mad ik weet niet waar je woont maar toevallig in Twente (met veel salmonella besmettingen)? Kylian lijkt weer zijn oude ik te zijn (behalve dan voor het slapen gaan maar dat zal ook wel weer goed komen). Hij doet nu zelfs pogingen om te draaien en komt daar al heel ver mee. Op de buik liggen vind hij geweldig en houd dit toch al wel 10 minuutjes vol (volgens meneer zelf veel te kort) voordat hij face down gaat. Hij kijkt dan echt in het rond naar wat er allemaal om hem heen ligt. Vanmorgen even naar de stad geweest (alleen) om cadeautjes voor papa te halen want die is morgen jarig. Van mij krijgt hij een nieuw spel voor de ps2 en van Kylian een doosje met snoep waarop staat voor de liefste papa. Heb stiekem voor de heren ook nog wat voor in de schoen gehaald, papa krijgt het spel de dukes of hazard voor de ps2 (was lekker in de aanbieding) en voor Kylian heb ik een soort van rammelaar gehaald dat is opgebouwd uit 5 bollen en in elke bol zit weer wat anders waar balletjes door kunnen. Dus er komt lawaai uit en je ziet dingen bewegen (altijd goed dacht ik). Ga natuurlijk zondag morgen de schoenen van de heren vullen dat snappen jullie wel Groetjes Anita
Haha Anita wat grappig, iets voor in de schoen Dat wat je voor Kylian gehaald hebt heeft Iman trouwens ook! Mad woont in Alphen aan de Rijn trouwens... Iman is vanmorgen naar de osteopaat geweest, ze schreeuwde weer moord en brand, maar het was dus wel duidelijk weer nodig, hij is wel een half uur met haar bezig geweest en erna was ze helemaal K.O... Ze heeft de hele middag geslapen, net anderhalf uurtje op en nu weer doodmoe in bed. Ze heeft trouwens ook koorts, behalve heel erg verkouden, misschien dat manlief haar heeft aangestoken met de griep? xxx
Hallo, Mad; jouw verhaal komt me zo bekent voor. Wij zijn gisteren ook bij de kinderarts geweest. Er is een heupfoto gemaakt van de heupen van Jasper. vrijdag krijgen we daar de uitslag van. Voor zijn damen kunnen we de medicatie verhogen van 3 ml naar 5ml. Voor zijn maagje willen ze een ph meting gaan doen. Omdat ze dat hier in de buurt niet doen, moeten we naar Utrecht. We gaan nu dan helemaal over naar dat ziekenhuis. Op zich wel fijn, denk dat ze daar gespeciliseerder zijn, alleen nu is het weer wachten op een afspraak. Zon ph meting is best wel heel wat maar goed we weten dan wel of hij last heeft van zijn maag. Hij heeft het vandaag weer super gedaan. We zijn zelfs even naar de stad geweest. Dat is zo fijn! Liliht, hoe gaat het nu met de kleine? Is niet niks he als ze in het ziekenhuis liggen. Pluk, leuk he die cadeautjes kopen. Wij krijgen er ook echt geen genoeg van. Het liefst kopen we vanalles voor Jasper. Onszelf veregeten we een beetje.
Haha Pluk, wat leuk zeg, iets voor in de schoen! Je brengt me op een idee @Lin; wel zielig voor Iman, dat ze zo moest huilen, maar als ze er baat bij heeft is dat alleen maar goed, toch! Ik ben trouwens erg blij vandaag; het een en ander is nu goed geregeld bij het UWV, eindelijk maar toch. En ik mag vrijdag op sollicitatiegesprek! Een communicatiefunctie voor een half jaar! Spannend! En op donderdag heb ik ook een sollicitatiegesprek, een pr/marketing functie. Ik hoop dat 1 van beide functies positief uitpakt! Maar dat blijft weer afwachten! Oh ja, wij hebben vandaag de 52 euro van de overheid gekregen, de tegemoetkoming in de energiekosten! Altijd mooi meegenomen! Tijmen pit vandaag erg veel! Tja, als hij er behoefte aan heeft, dan vind ik het niet erg! Ik herken al precies wanneer hij moet wordt en wat hij dan doet! Wat een verschil met een tijd terug; dan zat ik me wel eens af te vragen of hij huilde om eten, een vieze broek, aandacht, noem maar op! Nu ken ik hem op mijn duimpje XX
He Lise, spannend hor, veel succes vd week. Linda, das toevallig zeg wat jij schreef. Wij hebben een bruine labrador, dus toch een verschil. hoe is het met je paard?Al weer fanatiek aan het rijden?
hai hai, de ziekenboeg wisselt elkaar hier af Hans ligt nu plat en gaat ook ieder moment over zn nekkie! Gelukkig is Evi net heeel zoet gaan slapen dus ik kan ook nog ff rusten! pffff heb nog zo`n buikpijn! Nee Anita woon niet in Twente maar moest er idd wel aan denken toen ik dat zo hoorde op t nieuws! maar heb ook geen boeren kaas gegeten! Jenny waarom is er een heupfoto gemaakt? ben jij trouwens al eens bij de Osteopaat geweest? Lin gaat er naar toe met Iman en ik ben ook al 2 keer met Evi geweest. goede ervaringen mee! zag dat je ook had gereageerd op t allergie plein! raar he om te lezen? net idd of t over onze beebs gaat.... he en over dat jasper op zn handje kluift... kan t zo zijn dat hij tanden krijgt? ik denk bij evi namelijk ook dat ze ze krijgt,,, ik zie nog niets maar ze heeft rode wangen en knaagt ook op dr handen... ik geef nu maar regelmatig die druppels van vsm ervoor.... volgens mij helpt dat wel... en dan houden ze ook langer de speen vast waardoor ze minder op de handen zuigen.... ze vinden die druppels nl erg lekker pakt jasper de speen helemaal niet? Lise EINDELIJK is t dan geregeld met t UWV! ze hadden zeker een goede dag vandaag! nou meis ik ben blij voor je hoor! t heeft al veeeel te lang geduurd! en ik ga voor je duimen donderdag en vrijdag! leuke functies! x
Zie trouwens aan m banner dat Evi precies 4 maanden is die banner herinnert me er altijd aan handig! pffff leek wel als de dag van gister m bevalling! wat gaat t toch snel allemaal! niet normaal hoe snel de tijd voorbij vliegt! Normaal gesproken zouden we nu gaan beginnen met hapjes geven etc. best jammer dat we nog zo`n tijd moeten wachten... maar ach t is wel beter voor haar natuurlijk! Trouwens is dat geen optie voor Kylian, Anita? aangezien hij zo`n trek heeft altijd... ik zou t gewoon eens met t cb overleggen...
@Lise, wat goed om te horen, spannend hoor! @Mad, wat balen dat jullie ziek zijn. Dan kom je er achter dat je eigenlijk niet ziek kunt zijn met een kind he... @Jenny; nee het is echt rot als je kind in t ziekenhuis ligt, jij weet ervan he. Girls, heb vandaag gewerkt, en weet je, mijn werk is echt heel leuk, maar sinds ik part time terug ben heb ik een beetje het gevoel dat ik een 'buitenbeentje' ben zeg maar, tja, ook omdat ik nu niet overal bij betrokken ben, dat is ook logisch. Maar toch vind ik het wel lastig. Mijn baas lijkt me ook niet bij de dingen te betrekken als ik er gewoon ben. Nou ja, ik kijk het voorlopig maar aan en dan kan ik het altijd nog zeggen. Maar dat vind ik altijd supermoeilijk... ben niet op mijn mondje gevallen maar bij zulke dingen moet ik altijd uitkijken dat ik niet ga janken (van de zenuwen). Morgen weer werken, heb ik natuurlijk ff geen zin in, maar ach. Sarah is vandaag weer naar het kinderdagverblijf geweest en dat ging gelukkig goed. Haar hum is weer beter gelukkig... vanmorgen had ze nog zo'n last van die prikjes... maar de kinderarts zei dat ze van de 1e keer vaak meer last hebben.
Hello hello, Iman is heerlijk relaxed nu ze weer bij de osteopaat is geweest. De laatste dagen had ze weer veel last van krampjes en huilbuien, daarom had ik hem gebeld of ik eerder kon komen... Ben superblij dat ik gegaan ben ondanks dat Iman ziekjes was... Ze is nu weer heerlijk ontspannen! Lise, succes met de sollicitatie's! Trouwens, dat heb ik ook precies, ik weet onmiddelijk wat er is met Iman als ze haar mond opentrekt haha... Mad, veel beterschap met Hans! Jullie steken elkaar om de beurt aan! En gefeliciteerd met Evi's 4 maanden! Ik zou ook over 2 weken met hapjes mogen beginnen, maar doe het ook niet. Ten eerste vanwege ecxeem en astma in de familie's (Iman heeft ook al ecxeem achter haar oren ) en ten tweede omdat Iman er volgens mij nog lang niet aan toe is. Ze is nog echt baby, tegenover heel veel andere kinderen van haar leeftijd! Lilith, ik zou het gewoon bespreken! anders ga je je strakjes nog met tegenzin naar je werk! Jenny, mijn paard doet het goed... Ik ben wel weer aan het rijden, maar niet veel hoor... Kom er gewoon niet aan toe en nu wordt het zo'n slecht weer Zo dames ik ga douchen en lekker naar bed! xxx
Mad; er is een heupfoto gemaakt omdat ik geboren ben met een ernstige heupafwijking. De kans dat Jasper dat heeft is klein maar zeker wel aanwezig. Ik wil het uit kunnen sluiten of juist niet. Ja, we zijn een aantal keren bij een osteopaat geweest, helaas zonder enig resultaat. ik wilde in eerste instantie naar een anderen, maar dat hebben ze ons afgeraden omdat we al met zoveel bezig zijn. We hebben wel een fysio aan huis gehad. Ja Jasper kluift echt erg op zijn handen. ZO erg dat heel zijn vel tot zijn ringvinger eraf is. Het is een en al ontsteking. En hij blijft maar zuigen, het zijn echt diepe wonden geworden. De kinderarts heeft er gister naar gekeken en we hebben nu zalf. Maar dat van die tandjes kan wel kloppen. Jasper speekselt ook veel en heeft ook rode wangen. Ik zal dat spul ook eens gaan halen. Wel even vragen of dat geen kwaad kan naast zijn anderen medicijnen. Jasper pakt de speen bijna niet. Hij floept er hem steeds uit en heeft liever zijn hand. Ik voel nog wel geen tandjes, maar hij is overal snel mee. Hij heeft een supermotoriek zeiden de kinderartsen. Vandaf dag een kon hij zich al op zijn buik rollen. Hij komt nu al bijna zelf omhoog en staat ook al met hulp. Doen jullie kindjes dat ook al?
hallo Ladys, Lise@ fijn dat het weer geregeld is met het UWV, ikhoop dat ik dit binnenkort mag ook blij mag zijn. Ik heb as vrijdag afspraak met de UWV arts. Ik baal ontzettend aan hem/haar mmoet ik mijn verhaal doen? WAAR MOET IK BEGINNEN? Ik ben door me HA doorverwezen naar een psycholoog ivm postnatale depressie maar de praktijk heeft een wachtlijst van 3 wkn. Wat moet ik tot die tijd doen. Ik wil mediciijnen om me beter te voelen, volgens assistente van psycholoog kan dit niet. Ze gaan eerst kijken wat er precies aan de hand is en daar als het nodig is medicijnen voor schrijven. Even iets leuks.. vandaag zouden me mannetje en ik met Yassir gaan zwemmen. 3 x raden wat ik vergeten ben te kopen... zwembroekie voor Yassir. Me man is zo bang dat Yassir gaat poepen in het zwembad hihihihi . Mad@ heel veel beterschap meid. Ik zie veel overeenkomsten tussen Evi en Yassir. Zoals je wellicht weet wordt Yassir getest op koemelkallergie we as donderdag afspraak bij de kinderarts. Ik moet zeggen dat zijn uitslag bijna helemaal weg is. Beetje in zijn nekje en achter zijn oortjes. Ik ben benieuwd komt het door de zalfjes of door de Pepti??? Yassir heeft medicijnen gekregen tegen het spugen ondanks de Nutriton blijft hij spugen en soms met boogjes. Yassir heeft van de HA Motilium gekregen en dan doe ik 1ml met een spuitje in zijn mondje spuiten. Ik moet zeggen dat het soms echt goed werkt en soms helemaal niet. Ik kan al wkn niet wachten wanneer het de 16e november is om naar de kinderarts te gaan. Hoop dat het gauw goed komt met onze kindjes.
He Hanan, wij waren vandaag op zoek naar zwemluiers, kon alleen nergens de goede maat vinden. Ik zat vanavond met Jasper in bad en ja hor...Hij begon te poepen. Bah, maar ja hij poept iig weer. Hanan, ook ik zie overeenkomsten tussen Yassir en Jasper. We gebruiken ook nutriton, maar eigenlijk zonder resultaat. Jasper krijgt Losec, maar ook dat helpt niet. Ben benieuwd wat er uit de test komt. Zielig is dat he die test. Gelukkig hebben wij die niet hoeven doen, de arts heeft zo de verklaring getekent omdat het al zo slecht ging met Jasper. Hopelijk krijgen jullie het ook snel vergoed. Ik probeer die Nutriton ook te verhalen op de verzekering, doen jullie dat ook?
Bah dames... hebben jullie dit gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=9150 Geschreven door Door... Ik ben er echt helemaal stil van
Goede morgen, Pffff ben er helemaal stil van van t verhaal van Door! Dit is zooo verschrikkelijk! bah. - Nutriton wordt bij Z&Z niet vergoed misschien bij andere verzekeringen wel.... - Jenny, Evi wou tot een week of 2 geleden ook geen speen en floepte hem er constant uit... ik ben toen begonnen met oefenen iedere keer weer terug stoppen en verschillende speentejs proberen... de I love mama speen doet het t best! ik zou als ik jou was ook gaan oefenen! beetje van die VSM druppels erop doet echt wonderen! dat is homeopatisch dus volgens mij kan dat geen kwaad! maar je kunt t vragen bij de apotheek! het is echt oefenen oefenen en door blijven gaan met die speen maar geloof me het is al je energie waard! - Hanan en Jenny; als jullie Nutriton in de fles doen, hoeveel schepjes doen jullie er dan in en hoeveel spuugt jullie beeb dan nog? Ik doe 2 volle scheppen erin en Evi geeft dan iedere keer mondjes terug... soms huilen soms niet.... maar blijft spuug uit dr mondje lopen tot de volgende fles. - lillith ik zou het ook gewoon zeggen op je werk... niet boos ofzo maar zo van goh t is echt zo anders nu allemaal geworden.... misschien dat ze dan meer rekening met je houden. pffff evi was er weer om 5 uur hoor t is nu iedere dag zo!
Goodmornin' mad, ik had je al gespot Dat verhaal van Door is zo verschrikkrlijk... Iman kwam vannacht om 3 uur Wat haar opeens ingevallen is... haha Daarna om half 8. Ik weet echt niet meer wat ik met mijn man moet... Zo is hij zo lief en het andere moment slaat hij om... Het is al sinds we samenwonen zo dat ik allebei onze pinpassen heb... Als hij geld nodig heeft pakt hij dat gewoon uit mijn beurs, alle automatische dingen zoals Essent, huur enz gaan van mijn rekening af, en boodschappen en benzine enz betaal ik dan van zijn rekening... Ik trek dat altijd een beetje recht... Maar ja, gisteravond zegt hij opeens: o ja en mijn pinpas wil ik ook terug. Dus ik zeg huh hoezo dat? Zegt hij: ik had je die nooit moeten geven op de eerste plaats. Dus ik begreep het niet, want als ik nu allemaalgeld uitgaf aan zinloze dingen, dan ok, maar het enige waar ik geld aan uitgeef is aan Iman en dan vraagt hij ook nog bv wat heb je nu weer voor 20 euro bij kruidvat gekocht... JA LEUK LUIERS VOOR IMAN, feest he?... Nou in elk geval hij wil zijn pas terug... En hij maakt me elke maand de huur en Essent over en de rest moet ik gaan betalen van mijn loon ... Dus mijn paard, spullen voor Iman, benzine, boodschappen, internet enz moet ik allemaal gaan betalen... Op een gegeven moment zegt hij: ik ben toch zeker een vent? Toen viel bij mij het kwartje waarom hij zijn pas terugwil... Zijn broertje en zijn vrouw hebben het ook zo geregeld... Maar zijn broertje betaald wel ALLE vaste lasten, zoals ziekenfonds van hun allebei, internet, telefoonrekeningen enz... Zoals mijn man het bedacht heeft betaald hij dus alleen de huur en essent (450 en 150 euro) en ik dus de rest... Hij wil zich gewoon groot houden voor zijn broertje, maar ik kan hier dus echt niet tegen... Mijn schoonzusje die moet op het einde van de maand haar man soms om geld vragen omdat ze geen geld meer heeft om boodschappen te doen, ja sorry maar dat gaat mij tever... Wie vreet de meeste boodschappen op? Ik of hij? ... En dan zie ik me op het eind van de maand al als een afhankelijk vrouwtje bij hem komen om te vragen of ik aub wat geld kan hebben voor boodschappen... NO WAY! En alles voor Iman kan ik dus ook nu gaan betalen... Als ik alles bij elkaar optel hou ik dus elke maand niks over... We zijn hier nog niet over uitgepraat hoor, want dit slaat nergens op... Als ik nu misbruik van het geld gemaakt had of wat dan ook... Maar dat heb ik never gedaan... Maar als hij het zo wil, kan hij het zo krijgen... Ik snoep bv bijna niet en drink geen frisdrank. Mijnheer wil altijd Lays chips en echte Fanta enz... Dat is dus dan ook verleden tijd als ik het moet betalen... Ik weet het gewoon ook niet wat ik moet doen... Ik voel me op deze manier net een onderdanig huisvrouwtje en dat wil ik niet... Ik word echt ongelukkig zo... Net zoals dat hij nooit een poot uitsteekt in huis Sorry voor mijn gezeur zo vroeg, maar ik moest het gewoon even echt kwijt... xxxx
Linda, het is absurd wat hij doet..hij is toch zeker weten een moslim man..waar is zijn eer en trots zeg door zijn vrouw te laten betalen.. Om het nog beter te stellen..hij is VERPLICHT alle kosten te betalen..het geld dat jij verdient is JOUW geld en daar mag hij NIET aankomen en dat mag zeker niet tegen jou wil in gebruikt worden voor vasten lasten. (zo zijn de regels in de islam) Ik zou hem daar maar even op wijzen..en als hij er nog niet door om is..zou ik hem adviseren bij een imam te informeren over dit onderwerp.. Dit is natuurlijk het eerste punt..qua rechten en plichten in de Islam. Buiten dat vind ik het in en in triest en niet passen bij een marokkaanse man om zich zo te gedragen..ze zijn toch altijd zo trots en erg op hun eer (net als turken overigens hoor) Ik vind dit watjes gedrag..
jeee Lin wat vervelend zeg! Ik begrijp t wel een beetje als ik heel eerlijk ben t is nutuurlijk zooo niet mannelijk om je pinpas af te staan! maar ik begrijp jou ook want dit is geen oplossing zo! hij kiest de makkelijkste weg! je kunt ook allebei je pas houden en een gezamelijke rekening aan maken waar all vaste lasten af gaan is makkelijk uit te rekenen en op die rekening storten jullie dan iedere maand een x bedrag en zo kom je ook uit en behouden jullie allebei je pas! En anders maak je voor je man een andere rekening aan waar iedere maand zakgeld op gestort wordt! ik zou t gewoon nog een keertje rustig bespreken want zo kom je niet verder en dat moet hij toch ook zien! ja toch?! x