Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hey hebben jullie die serie ook in nederland?
    ghost whisperer?
    hehe wij ook..

Eslem is nu (zelf opgemeten) ong 59 cm..
    Ik ben aan het kijken op marktplaats enzo voor tweedehands kleertjes..om een zooitje in te kopen aangezien het hier in turkije allemaal zo lelijk is en slechte kwaliteit..maar vind het moeilijk wat voor maten ik in moet kopen..

2. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Thanks meiden, ik ga echt weer mijn best doen morgen, tijdens mijn sollicitatie!
    @Lin; ik ga Tijmen nu in ieder geval 1 slaapje overdag in zijn bed laten doen en als het bevalt misschien wel vaker :)

Ja, de maten van kleding gaan op met de lengte; Tijmen is nu 63 cm en past soms 62 (als het groot valt) en vaak ook 68. Ik heb een tijdje terug kleertjes gekregen in maat 80; in het label stond voor kindjes tussen de 9-12 maanden! Dus meneertje moet nog even geduld hebben, haha!

Zo, ga nu echt zitten, ben de hele dag al in touw, geen rust in de kont etc. ;) Moet morgen wel fris zijn (als Tijmen dat toestaat, hihi).

Tot morgen, XXX

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoi,

Jenny Heeel veel plezier op vakantie! lekker wandelen en genieten meis! vaak als die kleintjes in een andere omgeving zijn kan t hartstikke goed gaan! en die buitenlucht zal jasper ook goed doen!

Tja Anita ik denk ook dat je maar moet accepteren met Kylian! t is ff niet anders meid! ik denk dat alle beebs wel zo`n huil moment hebben en voor sommige is t inderdaad een manier om in slaap te vallen, al is dat voor ons moeders niet zo leuk :rolleyes:

Gulay volgens mij hebben kids van 1 jaar maat 80-86. En wat wordt Eslem al groot! jeeetje! mooi meisje hoor! en zo mooi ook om te zien dat ze zo groot is geworden alleen maar doordat jij haar borstvoeding geeft! vind het toch zo`n mooi iets! ik denk dat als ik een 2e krijg ik t ook een tijd wil vol proberen te houden!

Evi heeft nu maat 68! de mouwtjes zijn nog iets te lang alleen! Evi is alweer 7080 gram en 66 cm! verbaas me nog over gewicht en lengte :confused: ze wordt ook al zo zwaar in de draagzak! Ja ik ben ook begonnen met de Nutrix.. ik ben t zooo zat om iedere nacht m bed uit te moeten! Evi krijgt nu 2 theelepeltjes door de laatste fles! maar dan is t al zo dik dat t heel moeilijk door die speen gaat! ik moet ff zo`n pap speen gaan kopen... want die 1,2,3 speen (ik heb de smalle fles/ versie) die werkt ook niet zo best!

Ben net bij Intratuin geweest! oooh zo leuk met al die kerst dingen weer! maar ik kwam natuurlijk voor een kado... heb een voederhuisje voor de birdies voor m schoonvader gekocht en wat zaden en noten etc. etc. en voormezelf... een paar kaarsjes... kon me inhouden! oja en nog 2 oase blokken alvast om wat leuks voor de kerst te maken! ik had vandaag al genoeg geld uitgegeven! kapper was ook 68 euro! alleen wassen high lights en knippen! en heb een nieuwe slaapzak voor evi moeten kopen want die van 70 cm was duidelijk te krap! en ik had een nieuwe mascara nodig en een nieuwe agenda.... pffff ben nu blut!

Lin wat houdt t precies in wat die dokter zei? weet niet eens meer hoe t heet t was een moeilijke naam! kom je er nog vanaf of krijg je medicijnen? wel tot in elk geval!

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ok dan kijk ik gewoon tot maatje 86 want ik ga van de zomer toch weer naar nederland toe (tenminste dat is de bedoeling)
    hihi ja ze groeit als kool he..zou dat echt door de bv komen..hihi..het gaat zo snel joh jeminee ze is vandaag 2 maandjes oud..het gaat echt gewoon snel..maar het wordt wel steeds leuker..ze slaapt beter..en kan zichzelf al beter bezig houden etc.

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goodevening,

Ik ben vandaag met Yassir naar de kinderarts geweest. Ik kan wel janken! Ik moet Yassir zijn voormalige voeding geven(Friso Comfort).
    Kijken hoe hij hier op reageert, krijgt hij uitslag dan is er bewezen dat Yassir koemelkallergie heeft. Met Friso Comfort spuugt Yassir weinig, met de Pepti spuugt Yassir erg veel. Ik word gek ](*,) .

Gelukkig is zijn gewicht toegenomen en het groeien gaat :thumup: .

Morgen nog naar de Arts van Uwv en dan is het weekend! :whistle:

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hello hello...

Spannend was GTST he Jenny!

Mad, fibromyalgie heet het... En er is niks aan te doen, behalve pijnstilling en je leven erop aanpassen :(
    Vandaag had ik redelijk weinig pijn met ibuprofen 600, maar ik krijg zo'n buikpijn van die zakjes... Maandag moet ik weer naar de HA, eens vragen of er iets anders te krijgen is...

Hanan, ik begrijp dat je gek wordt van die voedingen :(
    Arme Yassir...
    Succes morgen bij de UWV-arts! Laat je me weten hoe het ging?

Kindjes van 1 jaar hebben 'normaal' 80/86, maar het ligt idd aan de lengte, dus is een beetje moeilijk om zo te zeggen...
    Iman was 3 weken geleden 58 cm en woog 5050 gram. Volgende week donderdag krijgt ze weer prikjes :( en dan weet ik ook hoeveel ze nu weegt en meet ;)
    Ze heeft nu maat 56 in de truitjes als ze groot vallen, anders 62. Broekjes 62 als ze klein vallen en anders 56, ze heeft een smalle taille hihi...

Morgenvroeg om 9:45 uur naar de therapeute, ben ns benieuwd...

xxx

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hi Lin

Therapeute voor jou of Iman?

Lin je kan toch niet je leven lang pijnstilling slikken?

Mad@ gaat het nu weer goed met Evi? is ze helemaal vrij van eczeem?

Jenny@ Geniet van je vakantie en Jasper gaat vast en zeker heel goed doen? Zo sneu zulke kleintjes die dan van alles hebben.

Gulay@ Maten verschillen enorm, per winkel en per kind. Maat 68 van C&A is groot voor Yassir en 68 van de H&M is net iets te klein. Dit verschilt enorm.

lis@ heel veel succes tijdens je sollicitatie ;)

Ik heb ook gtst gekeken en ik word ](*,)

Dames IK BEN ECHT AAN VAKANTIE TOE! ik ga gauw eens wat(betaalbaars) zoeken!

Groet

hanan

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heeeeee dag dames!

Alles goed hier met jullie en de beebs? Bij mij wel! Alleen Devon is best huilerig de laatste tijd maar volgens de dokter is er niks met hem aan de hand :( Het is nog steeds heerlijk wonen in Amstelveen. Echt lekker ons eigen plekkie :)

Ik ga weer moet zo voeden en daarna naar het CWI.

xxx Marijke

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemiddag!

Hey Marijke, leuk dat je even langskomt! :)

Pff, ben kapot. Vannacht kwam Tijmen om half 6, ok, geen 4 uur, maar toch...en ik moest me voorbereiden op het sollicitatiegesprek van 10 uur!
    Ging best goed, maar dat heb ik vaker na een sollicitatiegesprek. Ik zeg maar niet te veel, want misschien word ik het deze keer weer niet...ik wacht af, zucht. Werd net nog gebeld, ben weer uitgenodigd voor een gesprek, aanstaande maandag! Ik heb aan de lopende band gesprekken! Goed natuurlijk! Als de sollicitaties van gisteren en vandaag niks worden ga ik naar die van maandag! Dat is een baan voor secretaresse.

Met Tijmen is alles goed, mijn vriend heeft hem om half 12 in bed gelegd en sinds die tijd slaapt hij :confused: Ik denk dat hij zo wel zal komen voor zijn hapje, maar vind het knap dat hij al zo lang slaapt, enne...in zijn bed in plaats van in de box :)

Morgen gaan wij met Tijmen naar vrienden in Schagen. Is ongeveer 1,5 uur rijden, dus we stoppen wel een paar keer. Desnoods ga ik bij hem achterin zitten, zodat hij niet steeds naar de achterbank hoeft te staren, haha! Nou ja, hij krijgt natuurlijk wel zijn lievelingsknuffeltje mee en zijn favo rammelring, hihi! Jullie nog plannen voor het weekend?

XX

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Helaas zijn er ziektes waarbij dit het enige is wat ze voor je kunnen doen. :(
    Fybromyalgie is trouwens (als ik me het goed herinner) weke-delen- reuma.

Kylian heeft gisteren goed geslapen is niet eens na een half uur weer wakker geworden dus nu hopen dat het vanavond weer goed gaat.

Net belde de arbeidsdeskundige van het UWV met de uitslag van mijn herkeuring.
    Ik ben weer voor 80 tot 100 % afgekeurd maar omdat ik nog 6 uur werk wordt ik (op papier) voor 65 tot 80 % afgekeurd.
    Daarbij zat wel de volgende kanttekening.
    Ik zit bij de grens dus als ik meer ga verdienen om welke reden dan ook (bv we krijgen er 1% bij via de cao) moet ik dit onmiddelijk aan hun doorgeven want dan kom ik boven de grens uit en moeten ze mijn uitkering weer aanpassen (dan komt de afkeuring op 35 tot 65%)
    Het eindresultaat (maandloon) blijft wel hetzelfde want wat ik nu verdien wordt gewoon van de totale uitkering (80 tot 100 %) afgetrokken en wat ik dan mis wordt uitbetaald door de uwv.
    Als ik die 6 uur ook niet meer volhoud krijg ik na 4 weken ziek zijn weer de volledige uitkering en moet ik weer herkeurd worden omdat er op papier moet komen te staan waarom ik die 6 uur niet meer vol kan houden.
    Ik wordt hier zo tureleurs van he. krijg bijna de neiging om niet meer te gaan werken maar ja dat is ook geen optie want dan mis ik het loon van die 6 uur helemaal omdat ik dan niet vanwege ziekte stop met werken maar omdat ik liever thuis bij Kylian ben.

Ach ik ga maar eens even richting brievenbus een kaartje posten.

Groetjes Anita

11. sweetangel100

Hallo meiden

Vanmorgen ben ik bij de paranormaal therapeute geweest. Het was echt geweldig! Zij heeft mij gemagnetiseerd en ik was erna helemaal moe. Heb ook de hele middag geslapen bij mijn moeder thuis, en mijn moeder heeft voor Iman gezorgd.
    Ze vertelde zoveel dingen over mij, bv dat ik een gevoelige vrouw ben, dat ik erg reageer op sfeer om me heen enz... T klopte gewoon allemaal!
    Tot nu toe voelt het heel goed, dus volgende week weer!

Zo Lise, je gaat lekker zeg met je gesprekken!
    Daar moet binnenkort wel iets uitkomen!

Sorry meiden, ik ga nu naar bed morgen reageer ik verder... Ik ben nog steeds dood en doodmoe!

O ja HANAN HOE WAS HET BIJ HET UWV?

xxxxx

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo dames,

Het was vandaag een drukke dag, ben vanochtend naar Amsterdam geweest. Yassir was de hele ochtend lekker bij papa in bed.

Lin@Fijn dat het goed is gegaan bij de paranormaal therapeute. Heb je nog wat nieuws gehoord, iets wat je nog niet wist?

Lief dat je het nog weet dat ik vandaag naar het UWV moest.
    Ik heb me verhaal gedaan, en weet je wat die medew van UWV zegt: wat zou je evt. als passend werk kunnen doen?Ik dacht ](*,) . Ik krijg nu nog gewoon 70% en ik moet volgende week weer terug komen. Dan is er een afspraak met een arts. Ik vind het gesprek van vandaag onnodig, volgende week krijg ik bericht met een uitnodiging. Afwachten dus.

Ik ben moe en wil eigenlijk meer typen maar kan het niet.

Groetjes Hanan

13. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Hanan; UWV $@#%@#!$%$#^$#%^#

Zooo, lekker geslapen. Ik geef Sarah nu steeds vaker een fles van 200 en hij gaat bijna altijd op, en met die standenspeen in minder dan 10 minuten....wat een heerlijkheid zeg!

Wanneer mag je papflessen gaan geven, weten jullie dat?

14. sweetangel100

Goedemorgen!

Lilith: vanaf 4 maanden mag je NUTRIX door de fles doen!

Hanan: ben eens benieuwd dan volgende week! En nee, op die manier is ze niet paranormaal, ze voelt bv alleen dingen die ik al weet, maar niet uitspreek hihi... Weet je wat ze ook zei: "ben je wel eens onzeker of je een goede moeder voor Iman bent? Dat hoeft niet, want je bent precies de moeder die ze nodig heeft" Lief he!

ff fles geven xxx

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goodmorning Ladys,

Het doorslapen van Yassir gaat gelukkig heel goed. Yassir krijgt nu zijn vorige voeding(Friso Comfort) het gaat gelukkig nog steeds goed. Hij krijgt het nu al 3 dgn en ik zie geen uitslag \:D/ . Misschien juich ik te vroeg. Wanneer zou je evt. kunnen zien wanneer hij echt allergisch is voor koemelk allergie?. Yassir spuugt ook heel weinig en echt mondjes. Eerst ging het echt met bogen eruit. Ik kreeg van de dokter medicijnen en die gebruik ik niet meer sinds ik Comfort gebruik. Stiekem denk ik dat hij niet allergisch is voor koemelk.

Lin@ ik hou je op de hoogte als ik bij de arts ben geweest. Twijfel je soms of je een goede moeder bent voor Iman? Ik ken je alleen van het forum en ik weet zeker dat ze NIET beter kon treffen. Ik lees je verhalen, je bezorgdheid, je bent ook heel goed op de hoogte van vele ontwikkelingen die een baby doormaakt. Dus ik vind jou een :thumup: moeder.

Groet

Hanan

16. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Helemaal mee eens, dus daar hoef je niet meer over te twijfelen =D>

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Daar ben ik weer. Ik wilde me pc afsluiten en kan het weer niet laten om een berichtje te tikken.

Ik gaf yassir net een flesje en zag dat hij ontzettend rode puntjes op zijn gezichtje heeft. Zijn hoofdje is vuurrrood. Ik ben bang dat hij toch koemelkallergie heeft. ik kan wel janken!.
    Ik hou hem goed in de gaten. Hij huilt niet veel, hij is nog steeds vrolijk. Zal ik toch doorgaan met de Friso om het zeker te weten?

Groetjes

Hanan

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hey Hanan,

Wat rot joh...! Ik zou als ik jou was toch even doorgaan omdat de arts dat heeft gezegd, maar ik snap dat het echt NIET LEUK is... kop op he!

Liefs Lith

19. sweetangel100

Goedemiddag dames...

Allereerst Hanan en Lilith dank jullie wel :oops:
    Ik word er verlegen van :)

Hanan, ik zou toch even volhouden, als hij echt koemelkallergie heeft dan moet er dalijk toch meer komen dan alleen uitslag... De uitslag kan ook toeval zijn... Zou wel shit zijn zeg, vooral omdat hij het voor de rest zo goed doet op friso comfort!

Ik wil jullie allereerst even vertellen over een mijlpaal in Iman's leven: mevrouw heeft vanmiddag ZONDER inbakerzak geslapen :D Ik weet niet hoelang, want ik moest haar op een gegeven moment wakker maken omdat we weg moesten :( .
    Nu zijn we net thuis, heb ik haar weer zonder inbakerzak in bed gelegd en na een huilpartij slaapt ze weer :D
    Eens kijken hoelang ze het volhoudt, maar ik ben heel trots op haar!

Ik ben net met mijn man en Iman naar de stad geweest, de eerste keer na Iman's geboorte dat we iets gezelligs met z'n 3en zijn gaan doen!
    Ik heb een superleuke mobiel voor Iman gekocht (ze heeft er pas 2 :oops: ). Dit is m: http://www.tomy.co.uk/products/winnie-t ... ot-mobile/
    Hij was nu 10 euro afgeprijsd en ik had ook nog een bon van 10 euro, anders was ie me veel te duur, ik vond m nu al heel duur :rolleyes:
    Ik ga m dalijk als ze weer wakker is boven haar bedje hangen en die wat nu boven haar bedje hangt kan dan bij mijn moeder boven haar bedje!
    Verder had ik geld gekregen van mijn schoonzus om iets voor Iman te kopen, dus hebben we hele leuke puma-schoentjes gekocht, maatje 17 hihi en is nog veel te groot. deze: http://www.zappos.com/n/p/dp/16427091.html
    Mijn man heeft scheenplaten gekocht, alhoewel ik niet snap wat hij daar mee moet, terwijl hij altijd op de bank zit :)
    We hebben nog lekker oliebollen met krenten gekocht bij zo'n kraampje en samen koffie gedronken.
    Het was heeeeel gezellig!
    Hij is nu weer naar zijn moeder maar dat kan me niet zoveel schelen, omdat we de hele dag weg geweest zijn, heerlijk!

Zo dames ik ga het gekochte goed eens opruimen en dan koken voor mijn man...

Hopelijk hebben jullie ook een gezellige dag gehad allemaal?

xxxx

20. sweetangel100

Nou ik had Iman na een half uurtje toch maar ingebakerd want ze was alweer wakker :(

Waar is vandaag iedereen?

Deel Deze Pagina