Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedenavond!

Beetje aan de late kant, maar hier ben ik! (@Lin; tis inderdaad rustig hier vandaag, weekend, daar komt het van vermoed ik).
    Vandaag zijn wij de hele dag naar vrienden in Schagen geweest (over de afsluitdijk en niet ver van Hoorn). Heel gezellig, alleen wilde Tijmen niet echt slapen daar. Zelfs niet in het nieuwe campingbedje (wij dachten, laten we dat ding eens testen, nou dat werd dus maar een kwartiertje en toen brulde meneer al ;) ). In de auto terug heeft Tijmen flink liggen pitten, dus dat is goed gekomen gelukkig! Zometeen maar lekker slapen en morgen een beetje het huis op orde maken, want morgen krijgen we visite van de neef van mijn vriend, zijn vrouw en zoontje van 7, gezellig!

@Hanan; die UWV, praat me er niet van! En arme Yassir, ik weet niet of je verder moet gaan met Friso. Heb je toevallig een tel.nr. van een advieslijn; ik bel wel eens het CB en die geven soms goede adviezen!

Zo, ga nog even zitten en dan slapen!
    Welterusten en tot morgen meiden!

XXX

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Het is werkelijk dood hier, denk idd door het weekend haha...
    Vreemd eigenlijk dat we door de week meer actief zijn dan in het weekend :)

Maar Hanan, Mad, Lilith, Pluk, waar zijn jullie toch de hele dag :(

Ik heel enthousiast vertellen, is er niemand online :)

Tot morgen dames! xxx

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    :D Linda.... dat had ik nou gisterenmorgen ook....hihi.

Wij hadden een optreden met de band dus dan moeten we er altijd bijtijds zijn. Vandaar dat ik niet meer op het forum was. Was supergaaf trouwens.

Sarah was bij mijn ouders en daar had ze het goed naar haar zin gehad. Ik merkte gisteren dat ze het echt wel doorheeft nu dat als ze gaat huilen ik haar weer pak... dus dat ga ik mezelf nu afleren. Ik ben namelijk tot nu toe altijd gewend geweest dat ze alleen huilt als ze gaat slapen en als ze honger heeft.... haha... het is ook zo'n moppie!

Liefs

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo Dames,

Daar ben ik weer. Ik was gisteren de stad in en daarna ben ik bij een kennis couscous gaan eten heeeerrrllliiiijjjk!.

Me zusje paste op Yassir. die was in goede handen en kon ik op me gemak bij die mensen zitten, alhoewel ik wel een aantal keer heb gebeld.
    Hij moet nu flesje krijgen en vergeet hem niet te boeren, weer vraag ik slaapt Yassir, hij huilt toch niet? Heeft hij meer uistslag gekregen?

Ik moet zeggen dat zijn gezichtje er weer goed uitziet. De ene moment is ie hartstikke rood en andere moment is ie normaal.

Ik blijf nog doorgaan met Friso, kinderarst belt mij woensdag. Als het voor woensdag niet goed zou gaan, dan moest ik weer terug naar de Pepti.

Lin@ onwijs mooie gympen voor Iman echte meisjes kleur.

Dames tot vanavond!

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dames waar zijn jullie

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    he hello!

inderdaad t is weekend en ik heb t rasend druk gehad ;) pfff kon me de tijd nog wel herinneren dat ik dagen achtereen hier op t forum gezellig zat! waar is die rustige tijd toch gebleven! ha ha
    gister overdag had ik t druk met boodschappen en verjaardag en vandaag had ik een afspraak met de meiden van de gym club! was heeel gezellig en vanmiddag kreeg ik kraamvisite! ha ha ha! onwijs gaaf pakje gekregen van ducky beay en sokjes met een rammelaar van bam bam! wel in maat 68 gelukkig! ook verzorg ik de katten van de buren die 2 wkn op vak. zijn! heee over vakantie gesproken... zou sarah niet dit weekend terug komen?

En Hanan hoe is het nu met Yassir? ik ben zooo benieuwd of zn uitslag nou wel/ niet terug komt! hoop echt van niet voor je!

knap hoor lin dat Iman al met een slaapje de bakerdoek niet nodig had! je moet het echt weer af gaan bouwen he?! heb ik toen ook gedaan inderdaad. ben benieuwd of Gerdien ook nog steeds inbakerd? toevallig heb ik mijn zakje net aan een vriendin gegeven! haar baby van 3 weken wil overdag niet in bed slapen en huilt dan heel veel... ik zei.. ik kom m doek wel ff brengen! ha ha hoop dat t werkt voor dr.

lin die mobiel en schoentjes zijn echt zooo lief! Iman is weer verwent door paps en mams! en leuk ook dat je zo n fijne dag met je man had!

zo lekker naar t blok kijken! nou ik ben nog steeds fan van die meiden hoor! ik vind dat ze t er goed vanaf brengen! girl power!

7. sweetangel100

Hoi hoi,

Ja Mad, weet je nog toen we zwanger waren kwam er geen eind aan het kletsen hier :)

Sarah komt volgens mij de 24e terug... Ik heb nog met haar gesmst, maar nu is haar beltegoed op en ze had me nog gesms't met de gsm van Remy, maar die zal daar ook wel niet zo happy van worden :)

Grappig dat je nu nog kraamvisite krijgt Mad :)

Lekker Hanan, gister wat tijd voor jezelf! En fijn dat je dan gerust kan zijn dat Yassir in goede handen is! Hopelijk blijft de uitslag weg en kan hij gewoon Comfort blijven drinken, omdat hij het daar zo goed op doet!

Lilith, gehaaid zijn die meiden van ons he hihi... Iman weet haar zielige gezichtjes en huiltjes ook al goed te ge(mis)bruiken :)

Zo meiden ik ga op de bank met manlief filmpje kijken!

xxxx

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo, ben ik ook weer! Had veel eerder iets willen posten, maar internet lag er de hele dag uit, grrr!
    Maar tis rustig hier. Nou ja, ik post toch wel, ook al is het rustig, hihi!
    Vandaag was, eigenlijk net als gisteren, een goede dag voor Tijmen. Hij slaapt steeds vaker in zijn eigen bedje overdag, soms wel 2 tot 3 uur achter elkaar! Ben echt trots! Zo krijgt hij een lekker ritme (tot het volgende sprongetje ;) ).
    We hadden visite vanmiddag, toen wilde Tijmen net slapen. Maar hij huilde niet toen hij allerlei gezichten boven zich in de box te zien kreeg, haha. Hij ging zelfs lachen, gekkie!
    Verder weinig nieuws, even buis hangen (Het Blok!)
    XXX
    Lise

PS Lin, echt gave schoentjes voor Iman, heel snoezig!

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Mogu,

En weer een nieuwe week begonnen. Ben zo blij dat ik nooit meer op maandag hoef te werken, op een of andere manier vond ik dat vreselijk. Sinds Sarah er is heb ik geen hekel meer aan de maandag. :)

Hanan, fijn dat Yassirs gezichtje er wat beter uitziet nu.

Tot straks

10. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen dames!

Ben eens wat vroeger hier ;)
    Het was me wat vannacht; Tijmen huilde om half 4 en een kwartier later moest ie toch echt eten :confused: En dat terwijl hij om 23 uur zijn laatste fles had gehad en normaliter tot 6 uur slaapt! Van het snelle opstaan vannacht en met mijn duffe kop voeden werd ik misselijk en kreeg ontzettende buikpijn, kon wel janken! Tijmen werd zostraks om 8.15 uur wakker en heeft om 9 uur weer een fles gehad. Dus het mooie ritme van het weekend is met het begin van de nieuwe week weer ver te zoeken ;)
    Maar goed, ik heb hem een badje gegeven en nu zit ie in zijn oogjes te wrijven, dan wordt hij dus moe. Kan ik als hij slaapt ook eens douchen, haha!
    Ik had vandaag naar de supermarkt gewild, maar het is koud, nat en winderig, brrr! Baal wel, want zo komt Tijmen minder buiten als dat ik zou willen...

Zo, ga even kijken of ik al onder de douche kan, hihi!
    XX

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    goodmorning ladys,

Bedankt voor jullie steun. Gelukkig gaat het nog steeds goed met Yassir, geen uitslag. Als hij koemelk allergie zou hebben, dan zou hij toch allang er last van hebben? Hij krijgt de voeding nu 3,5 dag.

Ik ga zo naar de tandarts bleeehhh!

Tot strax!

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hoihoi,

Heb 2 nieuwe fotoos in mijn album gezet. Zien jullie ook eens tegen wie jullie praten... :)

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    aaah wat een mooie oogjes ! (sarah :p jij ook hoor hihi)

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Lilith; wat een poepie is Sarah! En inderdaad, nu zien we jou ook, hihi!

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

leuk lillith jij en sarah samen!~ :D leuk dat roze t shirtje van sarah! evi had die ook in mt 62 maar die past ze nu helaas niet meer! was m favo. t shirtje! hi hi :)

Ja Hanan ik hoop t ook echt voor jullie dat t geen koemelkal. is!

evi zit op schoot, net bij cb geweest, alles oke 66.5 cm 7120 gram :confused: vorge week vrijdag nog 7080als ze zo blijft groeien kan ik dr straks niet meer tillen :) net dus de derde sessie prikken gehad :cry: vreselijk! maar we zijn er nu tot 11 maanden vanaf \:D/ ze zit nu op schoot de zielepoot! net een zitpil gehad en hopelijk gaat ze zo lekker slapen.... net was t alleen maar huilen... nu ook weer! ze gaat lekker naar bed!

hopelijk tot straks!

xx

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    pffffffffff ben nu echt uitgeteld (en dat donkere weer helpt ook niet echt mee)

Eergisteren de verjaardag van mijn man gevierd, was gezellig hoor daar niet van maar het loopt de hele dag maar door, geen rustpunt te vinden dus.
    Kylian gedroeg zich voorbeeldig, is even naar bed geweest maar had zijn slaap na 3 kwartier toch echt uit .
    Volgens mijn moeder was ik precies het zelfde, overdag hooguit 2 x een half uurtje slapen en dan was het goed.

Sinds 2 dagen wil hij trouwens heel erg graag omrollen naar zijn buik, hij red het nog niet maar ik denk dat het niet lang meer duurd.
    Mijn man maakt zich hier wel zorgen over want die is bang dat als hij zich kan omrollen hij zijn hoofd niet lang genoeg omhoog kan houden en dan dus stikt.
    Maar goed voor als nog moet hij zich eerst maar eens omrollen :)

Gisteren nog even naar de intratuin geweest, kijken bij de kerststal ;) Niet dat Kylian veel gezien heeft, er waren wat volwassenen die vonden het nodig om voor hem te gaan staan.
    Ach Kylian vond de lichtjes toch veel mooier \:D/

Zo ga nu snel even wat nieuwe foto's plaatsen.

Groetjes Anita

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Wat een mooie foto's Pluk, van Kylian! En hij kijkt ook al zo gericht!

Ik heb net Tijmen weer in zijn bedje gedaan, kan ik hier in de huiskamer ook het een en ander doen.
    Ik zit me trouwens op te vreten, want (als ik het goed heb begrepen) zou ik vandaag gebeld worden over de uitslag van mijn 2 sollicitaties...nou, ben nog steeds niet gebeld...heb ik weer...ik hou me maar voor dat als het allemaal niks wordt, ik gewoon weer fris vooruit ga (wat moet ik anders ;) En ik heb vanmiddag dus nog een sollicitatiegesprek om 17 uur, lekkere tijd, maar niet heus! Vanavond lig ik op apegapen, haha!

18. sweetangel100

Hallo meiden,

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Hij laat nog wat bloedonderzoeken doen, maar hij denkt echt dat het fybromyalgie is... Lekker dus, dan heb ik overal reuma... Maar ja... Verder heeft hij me doorverwezen naar een psycholoog en is de medicatie wat verhoogd.
    Verder heeft hij me aangeraden om voorlopig niet te gaan werken en ik heb me er nu zelf ook bij neergelegd... Ik heb lang genoeg over mezelf heen gelopen zeg maar en nu eerst maar eens aan mezelf werken, ook al kom ik dan eerst in de ziektewet... Als ik nu niet naar mijn lichaam luister dan komt het er later toch uit, dus het is alleen maar uitstel.

Hanan hoe was het bij de tandarts?
    Lise hoe ging de sollicitatie? En hoe bevalt het om Tijmen overdag in bed te laten slapen? Heerlijk is dat he?
    Pluk leuke foto's! Hij is al echt baby-af zeg maar he hij is al zo groot en handig overal mee... Iman is nog echt een minibaby haha
    Lilith, leuk die foto's! Het is altijd leuk om een gezicht bij een naam te hebben!

Iman was net onder de fles in slaap gevallen, dus heb ik haar ZONDER inbakerdoek in bed overgeheveld en na wat huiltjes en geluidjes is ze nu al weer een tijdje stil... En zo komen we elke dag een stapje verder :)

xxx

19. sweetangel100

O ja, Iman is zoooo verkouden :(
    Vannacht kwam ze zelfs om 3 uur voor een fles :confused: en ze dronk m ook nog bijna helemaal leeg! Ik denk dat dat kwam omdat ze door haar mond ademt omdat haar neus dicht zit en dan heeft ze natuurlijk veel dorst.
    Gelukkig was mijn man net thuis van de nachtdienst, want t lukte me niet om mijn lichaam uit bed te smijten :)

En niet dat jullie denken dat ik niet op Mad reageer :) Maar die had ik al op MSN gesproken ;)

Ik hoop trouwens dat Jenny het fijn heeft op vakantie!

20. sweetangel100

Dames ik wil niet te hard roepen.... Maarre Iman ligt al vanaf 20 uur in bed te slapen ZONDER inbakerdoek! :D :D :D
    Ik had een vrouw-tot-vrouw gesprek met haar gehad en heb haar verteld dat grote meisjes niet in een inbakerzak slapen, maar in een slaapzak :)
    Tot nu toe heeft het gesprek dus geholpen ;)
    Ben wel benieuwd of het strakjes na de laatste fles ook zo makkelijk gaat... Zo niet, dan baker ik haar weer in heb ik besloten... Mijn nachtrust is me iets te veel waard :)

Is er hier trouwens voor de rest nog leven? Of zit ik hier gewoon tegen mezelf te l*llen :)
    En nee, nu kunnen jullie niet het weekend-excuus gebruiken haha

Deel Deze Pagina