Hallo, Hahaha linda je l*lt tegen je zelf, ik check altijd het forum en soms reagere ik niet omdat ik moe ben. Onwijs goed dat het stap voor stap gaat het niet inbakeren. Ik doe Yassir snachts wel inbakeren anders ben ik de hele nacht heen en weer aan het lopen. Lin@ wannneer krijg je uitslag van het bloedonderzoek?Laat je het ons weten? Mad@ hoe heb jij Evi getest op koemelkallergie? En na hoeveel dagen is uitslag terug gekomen? Lilith onwijs leuke fotos, ik zal ook eens een foto van mezelf plaatsen. Ik moet nog eerst een leuke maken . Ohja ik ga morgenochtend met Yassir zwemmen vor het eerst . Ik hoop dat ik niks vergeet en dat het goed gaat. Tot morgen dames!
daar ben ik weer... nou mat cailynn is alles goed.. slapen hier alle babys nog in een inbakerdoek? cailynn heeft misschien 3 dagen in gebakert gelegen maar ze haat het.. dus ja hebben we na 3 dagen niet meer gedaan... als ik smorgens wakker wordt nadat ze 5 uur fles heeft gehad.. legt ze omgekeerd in bed.. heel raar.. maarja... schijnt fijn te zijn.. maarja het is ook zo heet hier dat ze niet echt met dekbedje wil slapen... tis 32 graden... verder drinkt cailynn nu al 3.5 weken nutrix door de fles.. niet veel maar een beetje en ze vind ht heerlijk.. ook lacht ze nu echt met geluid.. soms dan komt ze niet meer bij... zoo ga friends kijken
Goodmorning Ladys, Hee Cristel dat is een tijd geleden. Heb Yassir net flesje gegeven, en ben weer niet meer weg te krijgen achter het forum. Ik ga maar even spulletjes inpakken voor het zwemmen. Groetjes Hanan
ha iedereen daar ben ik weer een keer.heb het erg druk ben weer aan het werk voor 32 uur en heb wisselende diensten dus niet veel tijd meer. Hier is alles goed. Mad ik baker Anne niet meer in en het gaat prima ze slaapt snachts 12 uur achter elkaar overdag slaapt ze niet zo veel maar ik denk dat ze die slaap niet nodig heeft want ze is niet moe overdag. Ik ben al met de fruit hapjes begonnen en Anne vind het echt heerlijk het is altijd huilen als het op is. Anne moet volgende week weer haar prikjes voorlopig de laatste (en ik ben er helemaal niet bij want ik moet werken)Anne is niet zo lang nog ze is ongeveen 58 cm het blijft vast een klein meisje. ze kan nogsteeds maat 56 aan maar meestal heeft ze 62 aan want ik vind het zonder om nog maat 56 te kopen. Anne ligt niet meer in de kinderwagen bak dat was namelijk een ramp ze huilde altijd als ze er in lag nu hebben we hem omgebouwd tot wandelwagen en dat gaat prima wat dekentjes rond om haar zodat ze er goed in past.Mvr kan nu lekker om zich heen kijken. Ik ga zo maar weer aan de slag moet vanavond werken tot kwart over11 en ben dan pas tegen 12 uur thuis snachts het is wel zwaar hoor,als je er dan smorgens weer om 7 uur uit moet,maar ach het gaat wel. groetejes gerdien
Goeiemorgen! Allereerst: Gerdien wat leuk om iets van je te horen! Hoe voel je je? Is het wel een beetje te doen; een drukke baan, Anne en zwanger? Dan dames: WIE HEEFT ER VANNACHT DE HELE NACHT DOORGESLAPEN ZONDER INBAKERDOEK? ja ja ja ja... Ik ben helemaal trots op haar! Ik ging de hele tijd kijken hoe lief te lag te slapen met haar armpjes naar boven hihi.... Cristel wat leuk dat je terugbent! Hanan, lekker zwemmen met Yassir! Ik ben ook begonnen met babyzwemmen met Iman toen ze 6 weken was, maar omdat ik nu smorgens altijd zoveel pijn heb kan ik niet meer gaan Mijn man heeft wel beloofd om binnenkort eens samen met ons te gaan Hebben jullie nog plannen vandaag? Mijn moeder komt strakjes oppassen want ik moet naar de nagelstyliste! xxxx
Hey goedemorgen ladies! Iedereen is weer present zie ik, Cristel, Gerdien, ook leuk dat we jullie weer zien! En Linda, ben supertrots op jou en je kleine meid! Wat geweldig zeg, dat Iman zonder inbakerdoek de nacht heeft doorgeslapen! Nou, dan zal dat vast voor herhaling vatbaar zijn hoor! En wat lijkt dat dan lief he, die armpjes omhoog, doet Tijmen ook, weliswaar in zijn slaapzakje of onder zijn dekentjes, hihi! Ben ook trots op Tijmen na vannacht, want hij heeft van half twaalf gisteravond tot 6.45 uur vanochtend geslapen. Dat was de nacht ervoor wel anders! Eigenlijk best maf, de ene dag is de andere dag niet, maar ik hoop nu dat het heertje elke dag zo braaf doorslaapt By the way; ik heb gisteravond nog een telefoontje gekregen over 1 sollicitatie; ze zijn er nog niet uit! Ik hoor de uitslag ergens deze week (weer wachten!). Van die andere heb ik nog steeds niks gehoord...! En ik had gisteren om 17 uur nog een soll.gesprek. Nou, wat een akelige man zeg, wou er al helemaal niet meer werken, hij begon direct dat ik overgekwalificeerd ben...ja, hallo, ik solliciteer ook op andere banen als communicatiebanen omdat er hier in het Noorden niet heel veel communicatiebanen zijn! Hij vond het zonde van mijn achtergrond qua opleiding dat ik solliciteerde op deze functie van secretaresse. Nou, had me dan niet uitgenodigd! Dat dacht ik dus weer achteraf. Maar goed, hij zoekt verder naar een andere kandidaat. Ik was gisteren dus ook aardig aangedraaid en mijn vriend en ik zijn nog tot bijna 21 uur bezig geweest om Tijmen in slaap te krijgen. Heb gelukkig nog wel het meeste meegekregen van CSI, hihi! Ach, nieuwe dag weer vandaag en gelukkig maar, dat de ene dag de andere dag soms niet is! XXX
Goede morgen! hi hi die Hanan! ik had t nog niet eens gezien! Cristel gezellig dat je er weer bent! Evi slaapt niet meer ingebakerd en t gaat heeeel goed! ik doe ook s` avonds nutrix in de fles! moet wel want anders is ze ook steeds wakker! Nou dames t lijkt wel alsof we allemaal goed hebben geslapen! zou er iets met de maan zijn! ha ha Evi sliep ook tot 7 uur! heerlijk. daarna tot 9 uur en zijn we gaan ontbijten en gaan douchen samen! heerlijk dat getut. en van tutten wordt ze moet want nu ligt ze alweer in bed gerdien heb je al een echo gehad? en krijg je al een dikke buik? jeetje Anne al in de zitzak van de wagen! leuk hoor! ik denk dat Evi er ook heeel snel in gaat want ze past in de lengte echt nauwlijks meer in de bak..... Lise echt balen van die man! idd waarom laten ze je dan komen?! grr nou hopen maar dat die andere baan wat gaat worden! En 3 keer hoera voor Iman! knap kind zonder baker doek! en nog wel een hele nacht ook Vanmiddag komt m vader langs! hopelijk neemt ie zn fototoestel weer mee (hij is fotograaf) kunnen we weer leuke kiekjes maken! verder geen plannen voor vandaag! tja t huishouden roept me heeeel hard maar ik hou m oren dicht ik ga alleen de trap ff stofzuigen want die is geverfd en je ziet overal van die stofpluizen liggen xx
Hier ging het slapen wat minder vannacht, ben er een paar keer uitgeweest want Kylian is snipper snot verkouden. Tja toen zaterdag de kleine van mijn nichtje verkouden binnen kwam (ze is 2) en daarna ook nog eens lekker over het hoofd van Kylian nieste was ik er al bang voor. Maar goed even snotzuigen en neusspray in daarna de fles en dan gaat het ademen al een stuk makkelijker. Hij blijft er trouwens wel heel vrolijk onder hoor. En na de fles van 5.30 uur hebben we met zijn tweeën tot 9.30 uur doorgeslapen. Groetjes Anita
Zo heb net op de site van Kruidvat een kalender gemaakt voor detta voor sinterklaas, wist anders ook niet hoor wat je een man van 89 kunt geven voor sinterklaas. Suiker mag hij niet dus snoep is ook al afgeschreven. Dus dan maar een kalender voor 2007 met elke maand een foto van Kylian (is een keer wat anders dan een foto in een lijstje) Groetjes anita
Hallo dames, Heel rustig weer vandaag. Niet lachen! . Ik zou vandaag gaan zwemmen met Yassir. Yassir werd om 6:45 wakker flesje gegeven, verschoond en huppekee weer in bed. Zo kon ik me dingetjes nog rustig doen. Ik had alles ingepakt en heb me bikini aagedaan. Manlief wakker gemaakt. We gingen netjes op tijd en waren er om 8:55 en om 9:00 zou babyzwemmen beginnen. Stond ik daar bij de kassa , en ik geef aan de dame aan de receptie aan dat we voor Jips babyzwemmen kwamen. Zegt ie mevr. doodleuk dat is pas woensdag! HUH? . Op het internet stond dinsdags! Die dame zegt weer sorry morgen mag u terug komen. Ik kon haar wel killen (natuurlijk doen we dat niet) en gedraag ik me en geef aan of ze het op de site willen corrigeren omdat de dag niet klopt! Ik ben toen maar naar de kruidvat geweest en heb daar spulletjes van Winnie de pooh gekocht (zie krantje). Is het allemaal toch niet voor niets geweest.
hey.. nou wat cailynn vandaag heeft huilen en huilen in de auto en daarna nog 10 min na huilen... ik weet dat ze de auto niet echt leuk vind maarja dit heft ze nog nooit gehad.. ze heeft nog nooit zo gehuild op 1 keer na bij de dokter met de spuitjes... en ze had ook geen honger ze had net gegeten en heb geprobeerd maar ze wilde niet meer... nou voorlopig ga ik mar niet meer alleen met dr in de auto weg.. ze was helemaal overstuur omdat ze me niet zag... op het moment heeft ze toch al mamacitus.... ze lacht naar iedereen maar zolang ze haar maar niet vasthouden want dan begint het drama... zoo heb lekker alle rekeningen betaald en ik wil verhuizen bah
Goedenmorgen dames Tja Hanan sta je dan met je goede gedrag , wel lullig zeg dat ze het op de website niet goed hebben vermeld, ga je vandaag weer? Cristel wat zielig dat ze zo overstuur raakt in de auto, kun je haar niet met het stoeltje op de bijrijders stoel zetten (dan moet je wel je airbag uitschakelen)? Dan ziet ze je tenminste nog. Kylian is vannacht 1 keer wakker geweest, hij huilde, heb hem gestroost en toen is hij weer in slaap gevallen. Net om 6 uur zijn flesje gegeven en meneer ligt nu weer lekker te slapen in zijn bedje terwijl mama er maar uitgebleven is omdat ze vandaag voor haar werk naar een lezing moet (verplicht). Dus om 8 uur komen opa en oma om op te passen. Wel vreemd hoor iedereen moet dus naar een lezing over kleinschalig wonen terwijl dat op onze lokatie helemaal niet van toepassing is (werk in een verzorgingshuis en dit gaat over verpleeghuizen). En daarbij fuseren ze zichzelf alleen maar groter. Eerst fuseren ze met reggeland, die gaat binnenkort fuseren met Carint en geloof het of niet ze zijn alweer in onderhandeling met Asito om dan daar ook nog mee te fuseren. Ja ja en dan een lezing geven over Kleinschalig wonen. Man waar blijf je als individu in zo'n groot bedrijf? Maar goed we gaan maar netjes want anders krijg je een aantekening in je personeelsdossier (oooh nu worden we bang). Want de eerste keer was ik niet op komen dagen (nee raar he lag in het ziekenhuis met een keizersnee!) Als ze wat kleinschaliger waren dan hadden ze dat waarschijnlijk wel geweten :c: Groetjes Anita
hanan... aaaaaaaaah! Thanks voor de tip Heb meteen mijn moeder gemst hehe..ik wil ook hebben hebben hebben
Goedemorgen! Het spijt me dat ik zo weinig (voor mijn doen ) aanwezig ben hier, maar ik lees wel mee maar heb zoveel pijn in mijn handen dat ik bijna niet kan typen Hopelijk gaat het snel beter! Iman heeft weer de hele nacht lekker geslapen zonder inbakerdoek! Ze kwam om 2 uur, maar dat was ik zelf schuld, omdat ik al om half 10 naar bed gegaan was en haar geen fles meer gegeven had Nu werd ze net wakker en heb ik haar een flesje gegeven, maar ze zag er nog erg moe uit dus ik heb haar nog even teruggelegd in bed. Hanan, fijn zeg dat het vermeld stond op hun site Ik had de folder van kruidvat al gezien online en ga vandaag ook even langs Anita, ik begrijp ook niet waarom je de vorige keer niet op bent komen dagen Raap je bij elkaar en ga gewoon 8) Wat stelt een keizersnede nu voor Gekke mensen daar op jou werk... ](*,) Trouwens ik heb voor mijn moeder ook een verjaardagskalender gemaakt voor sinterklaas met foto's van Iman! Cristel, wat rot dat Cailynn zo erg moest huilen, Iman wil mij ook altijd kunnen zien in de auto, daarom hebben wij de airbag uitgeschakeld, want achterin was verschrikkelijk, ik kon dan bv ook haar speentje niet aangeven! Waarom wil je verhuizen? Mad, we hadden het gister over het afbouwen van inbakeren op MSN he... Wat moet ik doen als Iman zich begint te verzetten tegen het inbakeren overdag?... Ze doet dit nog niet, maar ze slaapt wel opeens heel kort en onrustig in de inbakerdoek, terwijl ze zonder heel lang slaapt... Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat ze zich gaat verzetten ertegen... Nou ik ga ook nog een uurtje naar bed nu Iman erin ligt xxxx
linda, baker je haar nu alleen snachts niet meer in? of de hele dag niet meer? Eslem ligt nu ook overdag in haar slaapzakje hihi..met speentje..alleen het speentje is een beetje problematisch soms..dat ding valt er steeds uit..heb er nu een doekje doorheen..en dan een paar naast als bergje eromheen gebouwd zodat dat ding er niet zo snel uitvalt..maar toch presteert ze het.. En ze begon net zeurderig te huilen..ook toen de speen in de mond zat..heb haar opgepakt en aand e borst gelegd en nu valt ze wel in slaap..ja super fout eigenlijk maarja.. Leg haar straks zonder speentje erin.. ze moet gewoon nog leren het speentje goed vast te houden.. vanaf wanneer kunnen jullie kleintjes de speen echt vasthouden zonder dat dat ding er steeds uit valt?
Goedemorgen! Balen Hanan, die mensen van babyzwemmen moeten het gewoon goed op hun website zetten, grrr! Pluk, je hebt gelijk, wat een geneuzel zeg daar! En nu verplicht aanwezig zijn bij zo'n bijeenkomst, want anders zwaait er wat, pfff! Linda; meid, als jij last hebt, begrijpen wat dat heus wel! En je leest mee immers Nou, Tijmen wou al om 4 uur vannacht eten, net als eergisteren....en gisteren was het 7 uur! Dus nu zit ik in spanning wanneer hij weer wil eten, ik hoop zo laat mogelijk, zodat het voedingsritme een beetje in tact blijft... Ik zit ook wat trillerig achter de pc, want heb vannacht geslapen van 12 tot 4, toen 1 uur wakker geweest door het heertje en toen weer geslapen van 5 tot 7.30 uur. Dus heb weer weinig slaap gehad...! Nou ja, maar rustig aan doen. Vanmiddag moet ik nog wel de deur uit, langs de apotheek voor mijn eigen pil en natuurlijk stemmen! Heb gisteren nog een stuk van het einddebat gezien, dat ging er heftig aan toe! Zo, ga nog even verder op het forum kijken! XXX
Hoi Gulay, Als je het inbakeren wil afbouwen moet je beginnen met het slaapje waar de beeb het vast slaapt. Bij Iman is die 's nachts, dus ik baker haar sinds 2 nachten 'snachts niet meer in. Overdag wel nog! Het speentje vasthouden.... Ik moet zeggen dat het steeds beter gaat, vooral als ze zit, maar liggend valt ie er nog steeds vaak uit! Ik ben maar niet meer naar bed gegaan, Iman had zich bedacht en ligt nu in de box tegen de mobile te kraaien
Oeh Lise, heb je ook het debat gezien? Ik ook, tot half 10 dan, toen kon ik mijn ogen niet meer open houden... Spannend was het he... En lachwekkend af en toe ook, wat een kleine kinderen af en toe Ik moet vanmiddag ook gaan stemmen. Op wie gaan jullie stemmen? Ik stem SP....