schandalig dat die man jullie niet wou trouwen zeg..slaat nergens op waar haalt hij die regel nou vandaan :-S
Uhm.... geen seks voor het huwelijk En hij moest dus zeker weten dat ik niet zwanger zou zijn als hij ons trouwde Maar die regel is dus een beetje overtreden
ja ik baker haar nog steeds in ben zo blij dat ik hier mee begonnen ben gaat zo goed ze slaapt nu gewoon de hele middag wel 5 uur achter elkaar. hoe lang slapen jullie kleintjes overdag trouwens achterelkaar door
Linda, die man heeft onjuist gehandeld. Natuurlijk mag je geen sex voor het huwelijk, dit is een grote zonde in de Islam. maar wanneer jij aangeeft dat je wilt trouwen gaat het die imam niets aan of jij al eerder sex hebt gehad..of dat je zwanger bent ja of nee. Door zijn schuld (omdat hij jullie niet heeft getrouwd toen jullie kwamen) is jullie kindje dus alsnog ongehuwd verwekt en dit had hij kunnen voorkomen. Zo'n regel als hij aangaf (eerst ongesteld worden etc.) slaat nergens op en heb daar nog nooit van gehoord.
ja goed zeg gerdien dat Anne zo vooruit is gegaan! en tja t blijft misschien wel een structuur baby Evi zal ook echt niet ergens anders in slaap vallen dan in haar bed, ook niet in de wandelwagen... ja 10 minuten ofzo! Evi wordt om 06:00 meestal wakker voor de 1e fles en slaapt tot 9:30 om 11:00 ongeveer gaat ze weer naar bed tot een uur of 13:30 dan weer een fles en ff spelen. dan rond 15:00 weer naar bed tot 16:00 en dan is ze wakker tot 19:00 en gaat ze voor de nacht naar bed. ik geef haar laatste fles boven rond 22:30. 5 voedingen van 180 cc maar ze laat vaak 30cc staan! Ik baker trouwens Evi helemaal niet meer in. na de prikken ben ik er eigenlijk langzaam mee gestopt! eerst s`nachts want dan slaapt ze altijd eigenlijk goed en langzaam aan ook overdag. ze huilt wel heel hard 10 minuten maar dan slaapt ze! Linda ik moet 17 oktober nog een keer naar de osteopaat! je krijgt t terug van de verzekering trouwens, wist je dat al? ik heb weer een klein beetje stem maar vanavond zal t wel weer minder worden
Mad, gelukkig dat je weer wat stem hebt! Als dat eenmaal zo is, ben je weer iets aan de betere hand Ik word een kleintje beetje moe hier; Tijmen heeft vanmiddag weinig geslapen en gooit steeds zijn speen uit, dus tja, huilen geblazen. En dat terwijl ie vanochtend zo lang heeft uitgeslapen (misschien wil ie daarom nu niet). Hij heeft eigenlijk altijd al dat ie van de moeheid af en toe niet wil of kan slapen. Maar volgens mij haalt hij dat 's avonds en 's nachts weer in, gelukkig maar! Tijmen zit ook op 5 voedingen, van 165 cc per keer en die gaan schoon op, altijd! Ik heb hem vandaag even gewogen en hij zit rond de 4800 gram! Tjeetje, wat gaat dat snel zeg! Maar het betekent ook dat ie goed groeit en dat willen we hebben, he!
hey ben ik ook even snel want cailynn ligt op mn schoot.. bnou cailynn is 10 nov verwekt dat weet ik dus ook precies... leuk is dat om te weten... heb ok 3 testen gedaab want ten eerste wild eik het niet gloven en ten 2e de eerste 2 streepjes waren er wel maar wel vaag.. nee lin ik heb nu nog geen test gedaan ben zo huiverig ervoor.. want ben kots misselijk heb koppijn en van die rare krampjes in mn buik.. maarja we zien wel... maar mn meisje wil weer aandacht.. ik kom later terug... ik heb geen plannen ja wassen en was opvouwen.. lijk wel en wasvrouw
Sarah slaapt vaak overdag wel 2-3 uur achter elkaar. Ben al vroeg begonnen met regelmaat en haar steeds op haar eigen bedje leggen (lukte dus eerst echt voor geen meter) en nu gaat dat super! Als ik haar soms na een uur alweer wakker hoor worden, knuffel ik haar even en leg haar weer terug, dan gaat ze weer even spelen en valt ze weer in slaap. Ze heeft ook weleens van die dagen dat ze natuurlijk van geen meter slaapt maar dat hoort er bij. Het grappige is dat ze nu dus het liefst in haar eigen bed wil slapen. Mij hoor je niet klagen
wow vanaf wanneer deed je dat? even knuffelen en dan terug leggen? eslem zou dat niet pikken dan blijft ze huilen..
Hello hello... Ik zou het niet weten Gulay... Volgens mij man heeft hij goed gehandeld, ik heb het net even gevraagd... Mad, ik wist het ook al ja dat je het terugkrijgt... Maar de eerste behandeling krijg ik maar de helft terug, maar beter dan niks he! Iman is bij mijn ouders lekker weer op het badmatrasje geweest. Nu is ze doodmoe, ze ligt te pitten in de box en achter 2 uurtjes maak ik haar wakker voor de laatste fles. Ik ben ook kapot moe, dalijk even douchen en na de laatste fles duik ik er ook in! Cristel, doe in hemelsnaam een test, je houd jezelf en ons allemaal in spanning Liefs
Ja Cristel, we branden van nieuwsgierigheid! Ik wil van het weekend eigenlijk het ledikantje in elkaar gaan zetten. Tijmen slaapt nog in een wiegje, maar het ledikantje hebben wij al wel gekocht, bij Prenatal. Nu zag ik dat ze bij Prenatal de matrassen in de aanbieding hebben, das wel heel toevallig. Bijv. afgeprijsd van 169 euro naar 89 euro. Nou, het scheelt dus zo de helft en dan heb je een prima matras. Ik had ook al 2 hoeslakens en 2 lakens, een molton en een deken, is dat genoeg of moet er nog een setje (hoes)lakens bij? Ik zit ook te denken om geen bedzeiltje aan te schaffen...wat hebben jullie?
Nou inderdaad! ik ben zoooo vreselijk nieuwschierig Christel! je houdt ons ook in grote spanning ik zou echt al 100 testen hebben gedaan! Hans stond in een vreselijke file van bijna 2 uur door een weg afzetting door een ernstig ongeval en was pas 19:00 thuis en moest om 19:30 weer weg en hij komt pas rond middernacht thuis en ik voel me al zo beroerd! Ben net in bad geweest en ga zo heerlijk slapen! ik moet volgende week alweer gaan vergaderen 5 oktober! en evi gaat 4 & 5 oktober naar het kinderdagverblijf om te wennen! en 18 oktober ga ik weer aan de slag.... het komt nu zooo dicht bij allemaal... ik krijg t er benauwd van en kan wel janken als ik er aan denk! bah. ga maar snel m bedje in en nog ff tv kijken dan denk ik er niet zooo aan! weltrusten allemaal! x
Ik zou geen bedzeiltje doen lise! dat raden ze af omdat t plastic is etc. ivm wiegendood etc. ik heb op evi dr matras een molton en daarover een hoeslaken en onder haar hoofd een hydrofiele luier in punt vorm die ik elke dag verschoon en ze slaap in een slaapzak met een lakentje erover of onder een lakentje en een dekentje. ik denk dat t voldoende is hoor wat jij hebt! slapen al jullie kindjes nog in een wiegje? evi sliep met 4 weken al in dr eigen bed... maar dat was omdat ze zo onrustig sliep etc.
Ik heb 3 hoeslakens, 3 lakentjes, 6 moltons, heel veel hydrofiele luiers en 2 dekentjes. 1 molton heb je niet genoeg aan meid, of je moet die al direct weer wassen, drogen en opleggen. Verder heb ik geen bedzeiltje, dat raden ze af ivm wiegendood.
Mad, Iman heeft vanaf dag 1 in haar eigen bedje geslapen. Of ja als ze niet aan het koala spelen was bij mama (pfff als ik eraan terugdenk ) Ik heb 2 moltons op het matras, zodat het hele matras bedekt is met moltons, daarover een hoeslaken, onder haar hoofd een hydrofiele luier in een punt en ze slaapt onder een dekentje met lakentje.
Ik heb trouwens nog wel een zeiltje hoor in het bedje..alleen ze slaapt niet in haar bedje Ik heb onder Eslem haar hoofdje twee gevouwen flannelen luiers..omdat ze katoenen luiers draagt ligt ze wat beter in verhouding als ze een hoofd ondersteuning heeft zeg maar.. Linda, ik ben er bijna van overtuigd dat die imam echt fout gehandeld heeft..mijn man heeft de islam gestudeerd en is islamitisch leraar (zelfde richting opleiding als de imams in turkije volgen) ..ik zal het eens aan hem vragen..maar weet het bijna zeker..maar goed..kan het fout hebben hoor
vanavond zij we bij mijn ouders in bad geweest met anne heerlijk vond ze adt(en papa en mama natuurlijk ook) Daarna hebben we haar daar op bedje gelegt om 9 uur slapend uit bedje gehaalt en we konden haar hier thuis gewoon weer slapend in bedje leggen. Heerlijk kunne nu echt weer wt meer nu anne wat makkelijker wordt. Als jullie kleintjes lang achter elkaar wakker zijn (meer dan 2 uur) worden ze dan ook zo huilerig Of blijven ze dan gewoon wakeer en kan je ze dan gewoon even in debox leggen. Morgen gaat mijn man weer een zwangerschaps test kopen voor me hoop zo dat hij neg is ben na 4 weken na de bevalling(keizersnee) weer ongersteld geworden. En dat ben ik nu nog steeds niet meer ook ben ik weer misselijk en rik ik weer gekke geurtjes (had ik heel veel last van tijdens de zwangerschap) ik hoop echt niet dat ik weer zwanger ben is gevaarlijk zo snel naar een keizersnee en we wouden eignlijk maar 1 kindje Het zal wel niet we hebben het maat 1 keer onveilig gedaan na ongeveer 4 en een halve week. ga nu lekker slapen
jas okee dames zal morgen ofzo die test wel halen maar de laatste keer dat ik zwanger was werkte de eertse 2 testen ook niet echt daarom wacght ik gewoon even...maar ok zal dit weekend wel testen.. ik heb trouwens voor cailynn een baby kussentje. is een kussen speciaal voor babys... en heb verschillende dekentjes en lakentjes.. jullie plannen dit weekend? en mad ik weet hoe je je voelt nou ja ik denk dat te weten.. ik zou het ook niks vinden om mn kindje een dag t emoeten missen.. gelukkig heb ik geen werk ja ana huis maar ik bedoel dat ik weg moet.. ik zou dat echt niet kunnen.. nou sterkte meid.. maar komt wel goed.. hopelijk gaat het 4 okt goed