Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    tjee christel.. ben echt benieuwd...

nou lin...
    dat die imam zo gehandeld eeft vind ik ook raar... toen wij trouwde was ik ook al 13 weken zwanger... hij heeft ons niets gevraagd...!
    hij trouwde ons gewoon.

ik weet ook nog heel goed dat ik de 22e van november niet ongesteld werd en ik pas 4 dec eb gestest...ik was namelijk niet geplaned zwanger... en vond t toch wel vreemd dat ik zolang niet ongesteld was geworden.... was wel ff schrikken.. maar als k er nu aan terug denk... heerlijk
    tis alweer bijna een jaar geleden....
    stel dat je weer rond die datum zwanger wordt...
    dan schelen je kindjes precies een jaar... hehehe...

nou mad, ik hoop dat je je snel beter voelt.. kan me nog goed herinnerem dat ik toen koorts had... en je voelt je echt klote.. vooral omdat je toch voor je kleine moet zorgen...

oooh erdien.. hoop het ook niet voor je zo snel...na een keizersnee.
    en je weet dat je vruchtbaar ben ong. 10 dagen na je ongesyteldheid... kan je zelf ff terug rekenen.

noa slaapt lekker.. kga dr zo haar laatste flesje geven.. en dan duik ik er ook in... ben kapot...

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mmmm... Dan weet ik het ook niet... Mijn man vond dat normaal, maar ja wat weet hij er nu werkelijk van vraag ik me wel eens af...
    Och het maakt ook niets meer uit, het is gebeurd en we zijn toch getrouwd :D

Zo ik ga douchen en naar bed, ik ben ook kapot.

Tot morgen!

3. sweetangel100

Goodmurning dames!

Mad, als jij naar de osteopaat bent geweest merk je dan ook echt verschil aan Evi?
    Iman slaapt dan zooooo goed.

Ze heeft vannacht geslapen van half 11 tot kwart over 6 en nu is het 9 uur geweest en hoor ik haar wel geluidjes maken, maar ze ligt dus wel nog lekker in bedje... HEERLIJK!

Ik ga vandaag met mijn nichtje en Iman shoppen in Roermond, daar is een designer outlet centre en daar ben ik nog nooit geweest, dus eens even checken ;)

Oei nu begint ze te huilen, tot straks dames!

xxxx

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian was vanmorgen om half 4 weer wakker, heb het tot 5 uur kunnen rekken maar toen was zijn geduld toch echt op, gelukkig viel hij na zijn fles weer heerlijk in slaap tot 7.30 uur en heeft daarna nog 1,5 uur naast mij gelegen even spelen en toen was hij weer in slaap gevallen.
    Tja wat wil je als je papa's kant helemaal voor jezelf hebt.
    Hij was zelfs zo geduldig dat hij zonder schreeuwen in zijn bedje lag terwijl ik de was ging ophangen.

Nu zit hij in zijn domoo zak (sinds hij verkouden is wil hij niet in de box liggen) en heeft de ster van de mobiele in de houtgreep :D De zon en de wolk krijgen af en toe ook een mep en meneer maan is zo verstandig geweest om buiten zijn bereik te hangen. :)

Ik ben nog steeds niet weer ongesteld geweest maar ik ben ook pas een week geleden echt gestopt met vloeien (tot dan nog steeds oud bloedverlies gehad). Volgens mij heb ik afgelopen maandag mijn eisprong gehad, tenminste dat vermoed ik dus als het dan goed is wordt ik zo over 1,5 week ongi.

Groetjes Anita

5. sweetangel100

Nou Pluk, dan bereid je maar voor; de eerste ongi na de bevalling is niet niks... Ik verloor meer bloed dan na de bevalling :)
    Je baarmoeder gaat zich helemaal reinigen...
    Voor het idee: ik moest me elk uur verschonen de eerste 3 dagen! :(

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

ja inderdaad! de eerste ongi is heftig! ik ben al bijna 10 dagen ongi en de eerste 5 dagen verloor ik ook meer bloed dan na m bevalling! vreselijk.

Ik heb voor vanmiddag een afspraak bij de dokter... vannacht bijna niet geslapen van de pijn en had t ook benauwd. vanmorgen ging t wel weer en twijfelde om een afspraak te maken, maar ik heb t nu al 1 week en vanmorgen was m stem weer bijna weg en had ik koorts! maar nu gaat ie wel weer en kan weer wat praten! zul je altijd zien...... na ja ik ga maar gewoon vanmiddag en hoor wel wat ie zegt! kan ik in elk geval ook vragen of t geen kwaad kan voor Evi etc.

Joh meiden! 2 die er misschien zwanger zijn.... wow!
    Mijn broertje en ik schelen 11 maanden! best leuk hoor! iedereen dacht ook altijd dat we tweeling waren :) later trokken we ook veel aan elkaars haren etc. maar t is echt wel leuk zo dicht opelkaar!
    Nou suc6 meiden en we wachten met spanning de uitslag af!

x

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    linda; Evi was ook echt een stuk rustiger en relaxter toen ik bij de Osteopaat vandaan kwam! en ze sliep ook heel goed.

Gerdien; na 2 uur wakker zijn is Evi het ook heel zat en dan is niets meer goed! geen wipper en geen box! soms huilt ze dan heel hard in bed maar dan slaapt ze daarna wel! anders blijft ze zichzelf wakker houden en huilen!
    ja soms als ze echt over de rooie gaat zeg maar leg ik haar in de wandel wagen en ga even naar buiten een rondje lopen met de hond! heel bijzonder want als ik haar in de wagen leg en ze is buiten is ze stil! ze gaat dan niet echt slapen maar ze is wel stil ;)

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Goed dames is zal me hierop voorbereiden, ben trouwens benieuwd of dit ook zo is als je een keizersnee hebt gehad?

Kylian is nu lekker onder zeil in de box lekker slapen met een muziekje op de achtergrond :) . Misschien heeft hij dat van mij gekregen, toen ik zwanger was en tussen de middag even mijn bed in kroop dan had ik ook altijd de radio aan.

Groetjes Anita

9. Isis

Isis Lid

26 sep 2006
    24
    0
    0
    Bloemist
    Almere
    Ik ben nu 10 weken verder en heb sinds gisteren steeds een heel klein beetje bloed maar niet zoveel dat het op ongi lijkt, ik zit er ook niet op te wachten hoor ik heb het al die maanden echt niet gemist.
    Ik wil wel weer aan de pil beginnen, maar dat kan pas op de eerste dag van je mensruatie en ik weet niet of ik nu kan beginnen omdat het maar heel weinig bloed is, weet iemand van jullie dat?

Liefs,

10. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo dames!

Nou, als ik het zo hoor, koop ik nog wel een setje beddengoed ;) Mijn vriend wil het ledikantje nog niet opzetten, want mijn schoonouders hebben veel werk gehad van het opknappen van het wiegje. Dus tja, om hem dan nu al de deur uit te doen, vond hij zonde. En Tijmen pas nog steeds in de wieg, dus ik moet denk ik maar even geduld hebben, haha!

Ik heb mijn eerste ongi ook al gehad, duurde ook zo'n 8 a 9 dagen en was behoorlijk erg, dacht dat ik leegliep ;) Nog 3 dagen ga ik de minipil slikken, totdat die op is en mag dan direct aan de 3 fasen pil (staat op de bijsluiter). Ben benieuwd hoe die aanslaat, want de laatste tijd heb ik regelmatig buikpijn en of dat nu aan die minipil ligt...?
    @Pluk; ik weet niet hoe jouw ongi zal zijn na je keizersnede. Misschien wel net zoals ons.

Ik kom net terug van de kapper! Tijmen was gewoon mee en de kapster deed steeds zijn speen in als hij dreigde te gaan huilen :) Wat een heerlijkheid zeg, ik was 3 maanden niet naar de kapper geweest en voel me weer helemaal nieuw, een echte aanrader dus!

Vannacht kon ik er om 5 uur uit, net als de nacht ervoor. Maar goed, Tijmen had zijn laatste flesje om 23.30 uur gehad, dus op zich is het prima! Het kost me wel weer een uur bijelkaar, van voeden, verschonen tot in slaap vallen. Hoe lang duurt dat bij jullie, ben erg benieuwd of ik er nu zo lang over doe?

Hey Mad; naast Cristel, wie kan er nog meer zwanger zijn dan? Volgens mij heb ik dat gemist...

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Inbreker alert... Neej ik wilde alleen even zeggen dat ik Joey in een slaapzak heb liggen sinds een weekje, en het bevalt eigenlijk heel lekker! Hij is heel druk met trappelen met zijn beentjes enzo, ook in zijn slaap. Hij is net zo'n woelwater als zijn vader, die pakt ook altijd alle dekens van mij af :rolleyes: ... Maargoed, daardoor lag hij steeds met blote beentjes in zijn bedje en daar werd hij weer wakker van. Nu heb ik hem in een slaapzak en hij slaapt voortreffelijk! Hij blijft lekker warm en hij kan woelen wattie wil :D

12. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Hier nog een (niet zo actieve) juli-mama!
    Wat leuk om al jullie stories weer eens te lezen!

Sibel is ondertussen 12 weken en 1 dag oud! Ze was 2070 gram nij de geboorte en woog gisteren 4240 gram, dus ze heeft zich verdubbeld! Ook is ze 8 cm gegroeid en meet nu 55 cm. Nog steeds een klein ukje dus, maar wel heel erg bij de hand!
    Ondanks haar vroege geboorte en lage gewicht, kon ze meteen haar hoofdje goed optillen als ze op haar buik lag. Nu kan ze hem ook goed rechtop houden, en momenteel is van de ene kant naar de andere kant draaien erg populair als we ze op de arm heben. Flink rondkijken, want ze is zo nieuwsgierig! Verder kletst ze wat af, en doet erg haar best steeds weer andere geluidjes te produceren! Klinkt erg gezellig! Ook speelt ze al echt (flink meppen tegen vanalles en nog wat (mobiles ed), en kan zich echt al een hele poos vermaken in de box!
    We zijn met haar op vakantie geweest naar Turkije (schoonfamilie) toen ze 9 weken was, en dat is allemaal goed gegaan! Het vliegen en reizen was geen probleem, ze kreeg een eigen stoel en sliep overal doorheen! De vakantie zelf was best vermoeiend voor d'r, al die aandacht! Maar wel heel leuk...
    Terug thuis moeten we echt weer even helemaal terug naar rust en regelmaat, want ze raakt een beetje overprikkeld.
    Gelukkig begint ze nu ook echt nachten door te slapen, dus dat vind deze mama ook wel fijn!

Grappig dat jullie weten wanneer de kids verwekt zijn! Ik weet het ook: 6 november 2005, op mijn (29e) verjaardag. En op 6 juli werd ze geboren... 6-7-06. Best grappig eigenlijk!

13. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Saona, ik heb ook een slaapzakje, waar ik Tijmen 2 weekjes in heb laten slapen. Kan ik eigenlijk ook wel weer doen, want als ik 's ochtends boven zijn bedje hang, ligt hij meestal met zijn hoofd bijna tegen de bovenrand aan door het getrappel ;)

Kiz; wat leuk zeg, dat jullie vakantie zo goed is gegaan met Sibel! En dat je kleintje op je verjaardag is verwekt, geeft toch een extra tintje aan alles :)

14. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Lise, misschien is Gerdien zwanger... moet je ff terug lezen op de vorge pagina......
    en een nieuwe coupe, heerlijk meid! dat soort dingen doen je altijd goed he?! krijgen we nog een foto te zien van je nieuwe coupe? :D en hoe is het met de sollicitaties?

oooo ik moet om 15:30 bij de dokter zijn maar eigenlijk voel ik me steeds beter en fitter worden :( die man zal ook wel denken... ik ben al niet zo`n snel loper voor de dokter.....

o ja Isis, over die pil.... eerlijk gezegd zou ik t echt niet weten..... ik slik geen pil, misschien moet je ff je huisarts bellen om het te vragen?

x

15. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ik heb een nichtje er bij ze is geboren om 12 uur vanmiddag ze heet vera leuk he zo dicht op anne scheelt maar 10 weekjes In december is mijn andere schoonzusje uitgerekent we waren allemaal tegelijk zwanger mijn moeder is dan in eens binnen een jaar oma van 3 kleinkinderen we gaan er om 5 uur heen kan haast niet wachten we moeten wel anderhalf uur reiden maar dat geeft niet anne vind het altijd heerlijk om in de auto te zitten
    groetjes gerdien

16. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Dag dames... Daar ben ik weer ff....

Ik moet zo naar het consultatiebureau, hij krijgt z'n eerste prikjes. Vind het wel zielig hoor... Maar ja het is toch belangrijk!

Ik wou dat ik wat vaker gezellig mee kon kletsen, mis jullie echt allemaal! En ik wil zeker op de meeting komen! Lijkt me echt heel leuk om jullie allemaal een keer te ontmoeten. Nou ik moet gaan... :( Al wil ik niet...

xxx Marijke

17. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Gerdien, gefeliciteerd met je nichtje! zeker leuk dat de leeftijd niet zo veel scheelt! zo dat wordt straks echt schrikken van het verschil in lengte en gewicht als je zo op kraamvisite gaat! dat had ik ook bij die kleine van m vriendin!
    veel plezier vanmiddag!

Heeee Marijke!
    We missen jou gezelligheid hier ook meid! veel suc6 op het CB~! en hopelijk vallen de prikjes mee!

Linda hoe was het winkelen in Roermond? leuke dingen gekocht?

x

18. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oeps Mad, dat is ook zo. Nou Gerdien, ik ben heel benieuwd wat de uitslag van de test zal zijn. En gefeliciteerd met je nichtje!
    Mad, ik heb net een foto gemaakt van mezelf, zie mijn album. Ben ik dus ook niet meer anoniem, maar kunnen jullie wel mijn kapseltje zien! Enne...je kan op de foto wel zien waar Tijmen fan van is...Nijntje!

Hey Marijke! Wat jammer zeg, dat je niet vaker kan komen! Succes bij de CB, komt helemaal goed!

19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Is dat echt alleen voor juli-mama's :pale: ?

20. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    O cool Lise..... maarrre ik weet natuurlijk niet hoe je haar zat voordat je naar de kapper ging :) maar t is een vlotte coupe geworden zo te zien! leuk.

nee hoop saona ik denk dat jij ook wel welkom bent op de meeting :D t is wel in nijmwegen...... juist hartstikke gezellig nog iemand erbij :D

Nou t is maar goed dat ik ff naar de dokter ben geweest. ik heb holte ontstekingen her en der in m hoofd :confused: en m keel is opgezet en daardoor heb ik t benauwd.... heb druppels mee gekregen en zakjes om mee te spoelen.... hopelijk gaat t snel weg....

ik zit ook nog steeds onder de pukkels in m gezicht en op m borst zeg maar... heb daar nu ook een lotion voor gekregen.....
    kom ik net thuis... ligt hans in zn bed en zegt ie... roep me ff als we gaan eten :evil: ik ben toch ziek tegen m/! ja zegt ie sorry en hij slaapt gewoon verder! nou dat eten stopt ie maar ergens waar het heel donker is want dit vind ik niet leuk :( ik kook niet :evil:
    zo ik ga lekker met een dekentje op de bank ATWT kijken!

Deel Deze Pagina