Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    heeey iedereen

hey marijke..
    ik hoop dat alles goed is gegaan met devon en zn prikjes...
    noa krijgt aanstaande dindsdag haar prikjes.

oh en saona.. als jij ook gaat kunnen we misschien samen...of ga jij met de auto?

nou noa is haar fase nu een beetje uit hoor.. ze is veel vrolijker... en huilt veeeel minder... thanks god.
    zal na dinsdag wel weer adners zijn, na haar prikjes... morgen is ze ook 2 maandjes :D

hey mad..
    ik hb ook nog steeds allemaal pukkels...terwijl ik nooitlast heb gehad van pukkeltjes in mn leven...
    tis echt erg nu...
    watvor lotion heb je gekregen...?
    ik was van plan clerasil te kopen.. en toch maar ff aan de diane pil te gaan... dies speciaal voor pukkeltjes...

leuk je haar lise :D
    ik wil nog ff wachten om naar de kapepr te gaan... mn haar is te kort... en ze knippen er altijd stukken vanaf... en dat vind ik nu zonde :p

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goeiie Middag

Hier ben ik weer!

Ik heb heeeeeeeele leuke nike's gekocht voor Iman, roze met paars, maar wel pas voor over een jaar of zo maar wat zijn ze leuk :D
    En 2 truitjes voor haar bij Villa Happ.
    Zweetbandjes voor mijn man als hij gaat tennissen en een asbak voor mijn moeder voor haar verjaardag alvast.
    Nou, ik vind dat ik me aardig ingehouden heb, niet?

Mijn moeder is Iman nu de fles aan het geven en dan vertrek ik zo dadelijk naar mijn schoonmoeder toe, lekker eten want ik heb honger!

Saona, natuuuuuurlijk mag je ook komen!
    (even een bloempje erbij halen :) )
    In Nijmegen, ergens in December!

Lise, leuk je haar hoor! Lekker is dat he, mijn schoonzusje heeft mij ook pas geknipt en geverfd, HEERLIJK!

Gerdien, heb je de test gedaan?

Trouwens ik wil ook een slaapzakje gaan kopen voor Iman, ik heb er 1 maar dat is maat 68 en de KV zei dat het levensgevaarlijk is als je er 1 aandoet die niet de goeie maat is, omdat ze dan de armpjes erin kunnen trekken en dan helemaal in die zak kunnen verdwijnen :confused:
    Als ik een slaapzak heb wil ik het inbakeren eens gaan proberen te laten...
    Maar merk nu nog dat Iman dat inbakeren echt fijn vindt, dus voorlopig nog even niet.

Morgen gaat mijn paardje verhuizen, ik hoop zo dat hij het kan vinden met die nieuwe paarden! We zullen zien....

Tot straks xxxx

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey meiden!

Thanks voor de complimenten voor mijn haar ;) Het voelt ook veel beter nu! En Mad, ik had mijn haar ietsje langer dan hiervoor, maar ook in laagjes. En het is maar goed dat je inderdaad naar de ha bent geweest, kun je alle medicijnen direct inzetten op de pijntjes! Oh, en wat betreft de sollicitaties, dat gaat best goed! Ik heb deze dinsdag een sollicitatiegesprek en woensdag ook; die van woensdag is naast een soll. gesprek ook een inschrijving bij een detacheringsbureau, dus mocht het niks worden bij hen, kunnen ze voor de nabije toekomst ook nog voor me op zoek. Daarnaast heb ik nog diverse sollicitaties lopen, dus ik ben (hopelijk) op de goede weg!
    Ik heb gelukkig geen last van pukkeltjes, eigenlijk is het alleen maar gunstig geweest dat ik zwanger was en bevallen, want mijn huid is toch wat gladder dan voorheen.
    En Linda; je paardje vindt het vast geweldig bij soortgenootjes! Lekker 'paarderavotten', haha!

Jullie nog plannen voor het weekend?
    Wij hebben hier zondag in Groningen koopzondag en mijn schoonouders komen dan hier, mijn schoonvader gaat buiten bij ons verven en mijn schoonmoeder past op Tijmen. Ze laat, zodra het kan, geen mogelijkheid onbenut om op hem te passen. Volgende week, als ik op sollicitatie ga, past ze ook al een ochtend op, ze is helemaal verzot op hem :) En zondag kunnen mijn vriend en ik dus met z'n 2en shoppen, dat is ook al eeuwen geleden! Is volgens mij wel eens goed, met z'n 2en even erop uit. Maar zul je zien hoor, dan hebben we het toch veelal over ons kleine mannetje :)

4. sweetangel100

Hallo hier ben ik weer...

Eindelijk thuis!
    Morgen ga ik nog bij mijn schoonmoeder eten omdat haar broer op bezoek komt en die hebben Iman nog niet gezien en zondag blijf ik lekker de hele dag thuis. Ik merk dat Iman overprikkeld raakt van dat gepoengel van hier naar daar... Nu ben ik thuis en daar was ze de hele tijd aan het huilen en nu ligt ze te lachen in de box... Ze weet echt wanneer ze lekker thuis is.

Zijn er trouwens nog meer juli-mama's die naar de meeting willen komen??
    Pluk? Gerdien? Lilith? (Lilith waar ben je trouwens?)
    Nog iemand vergeten? :oops:

Mad, PSP je nog?
    Je bent toegelaten zag ik op het forum he :)
    En ja ik heb sommige lesjes wel gedaan, maar sommige lesjes pas ik toe op eigen foto's en dan plaats ik die niet op de site, maar die lesjes zijn wel handig om handigheid in het PSPen te krijgen!

Bohh ik ben kapot moe verschrikkelijk!
    Ik ga nog even bankhangen en de pyama aan doen, Iman laatste flesje geven en dan kom ik hier nog wel even langs voordat ik onder de wol ga :D

Doeii xxxxx

5. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey Linda! Ga maar lekker onder de wol joh, als je moe bent! Ik ga nu ook met vriendje lief tv kijken, lekker hangen en niet al te laat naar bed! Trusten voor iedereen straks!

XX

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey hey ben ik ook weer.. bij jullie is het nu zaterdag en bij mij nog vrijdag :) vaag he.. maarja internet deed het sinds gister middag niet meer het doet het pas weer sinds vandaag in demiddag maar ik was er toen niet.. was met mn papieren bezig... ooh en dames heb bij de dokter een test gedaan maar ben nog niks wijzer eigenlijk.. het was negatief maar hij zei omdat we niet weten wannneer de ei sprong was en het dus nog niet 6 weken terug was konden ze niet 100 % zeker zeggen datik niet zwanger was.. moet over 4 weken terug komen...
    maar ik ben er morgen vroeg wer .. ga naar bedje ...

tot morgen

7. sweetangel100

Goeiemorgen dames!

Ik ben nog steeds moe... K ben moe naar bed gegaan en moe weer opgestaan... Gelijk na de laatste fles van Iman ben ik het bed ingedoken... Helaas kwam ze om 5 uur alweer voor een fles :(
    Ben erna wel weer terug naar bed gegaan, maar dan is je nacht toch gebroken,

Nu was Iman net weer aan het huilen in bed, sta ik op, is ze weer stil haha...

Och ja, lang zal het toch wel niet meer duren!

xxx

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Goedemorgen!

@ Lise: Die mobiel heeft Joey ook! En wat een hit, hij heeft hele gesprekken met zijn konijntjes :)

:confused:

Ow weet ik niet meid, maakt mij niet uit hoor, ging jij met de trein? Als ik met de auto ga kan kunnen we toch evengoed wel samen gaan? Past makkelijk, 2 maxi cosi's en twee mama's :D

Gezellie, maarre... bloemetje? Op welke pagina's kan ik dat lezen?

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goedemorgen...

ben gaar.. noa slaapt dan wel tot 7 uur.. maar daarna ook niet meer... ik ben dan nog echht dood...maargoed,

ooh ja saona.. dat zou ook kunnen natuurlijk.. :D
    das ook een stuk relaxer.

oh christel...naja je geeft natuurlijk borstvoeding.. en dan wordt je vaak niet ongesteld... dus misschien is er echt niks...

ik zit trouwens een beetje in een depressie...
    ik voel me ssuper slecht over mezelf...
    qua uiterlijk, maar ook qua persoon.. alsof ik geen identiteit meer heb... en dan die fijne ruzies met remy.... maar ben wel optimistisch hoor voor de toekomst :p

ik heb trouwens iets heerlijks ondekt...(voor de lijn)
    als je lekkere trek hebt... een appel in 4 partjes snijden.. strooi er wat kaneel en zoetstof op.. ff in de magnetron... heerlijk.. net appeltaart.. en super gezond.., :D

10. sweetangel100

Lieve Saraah,
    Als je je zo down blijft voelen moet je beter even langs de huisarts...
    De rest hebben we al besproken he ;)
    Als je me nodig hebt weet je me te vinden :)
    You know....

@ Saona: tsja dat staat een paar blz terug :)
    Ik heb hele leuke bloemen die Iman heel leuk vindt en ik heb voor iedereen die naar de meeting komt ook 1 gekocht, maar nu haal ik er nog 1 bij :D

Liefs

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    volgens mij.. stond het nog in het oude topic lin... :p

12. sweetangel100

Ohw ja dat kan ook.... Bij bevallingsforum... Even zoeken Saona ;)

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hoi meiden..

Pff vannacht was weer een feestje..
    Ze heeft de hele nacht niet geslapen..steeds sliep ze bij mij maar zodra ik haar in bed legde begon ze te jammeren en te zuchten en te bewegen..maar huilen deed ze niet..snap niet wat er aan de hand kan zijn..misschien krampjes ofzo..
    Nu ligt ze eindelijk te slapen..maar weet niet voor hoelang..net werd ze ook al wakker..

Ik ben echt kapoettt zo moe en hoofdpijn pfff

Mijn schoonouders gaan vandaag weg (stiekeme YEAH) kan weer lekker overal borstvoeding geven en lekker met mijn man alleen zijn en luieren op de bank..

Als ik in Nederland zou wonen zou ik ook graag komen met Eslem naar jullie meeting hehe..maar ik denk dat het een beetje te ver is :p
    Maar ik nodig jullie allemaal van harte uit om eens bij ons op bezoek te komen hihihi :D

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja inderdaad, ik zal proberen de auto te reserveren voor dan... voordat mijn wederhelft plannen maakt :D

Oh gut meisje toch.. Ik heb er ook wel eens last van, maar gelukkig niet heel erg. Over mijn uiterlijk voel ik me ook niet zo best, zeker niet over mijn gewicht. Ik heb geen weegschaal thuis, maar mijn schoonouders hier wel... ging er net even opstaan. Dacht dat ik na de bevalling toch wel zo'n 20 van de 35 kilo die ik aangekomen was kwijt was.. maar wat een tegenvaller :( , ik ben pas 10 kilo kwijt... dat betekent dat er nog 25 kilo aanzitten :(

Als je je echt rot voelt over jezelf en zeker als je het gevoel hebt je identiteit een beetje kwijt te zijn, is het misschien verstandig om sowieso eens met de dokter te gaan praten... Sterkte meis ;)

Ik lust geen appeltaart... :(

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik ga maar even zoeken dan... dan ben ik wel even een uurtje zoet denk ik met dat gekwek van jullie in dat topic :p :)

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Dat doet Kylian ook hoor als je hem in bed legt (niet altijd) zolang hij niet huilt laat ik hem lekker liggen, meestal kreunt,zucht en beweegt hij zichzelf wel in slaap..
    Maar de eerst 3 weken nam ik hem lekker bij mij, hij lag dan op het voedingskussen, tot hij in slaap was en hevelde hem dan over naar zijn eigen bedje zodat hij wel daarin wakker werd.
    Nu brengen we hem tegen 20 uur naar bed, meestal zie je hem nog een 15 minuten bewegen en geluidjes maken maar daarna is hij ook wel vertrokken.

Groetjes Anita

17. sweetangel100

Precies Pluk, Iman doet dat ook...
    De eerste 2 weken of zo viel ze vanzelf gelijk na de fles in slaap dus dan legde ik haar in bed, nu leg ik haar wakker in bed en ligt ze ook nog wat te kreunen en te steunen, zuchten en rondkijken haha... soms zelfs wel 3 kwartier... Als ze niet huilt Gulay; laten liggen! Als ze krampjes had dan huilde ze trouwens wel hoor!

Saona, gevonden? ;)

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Neej nog niet, ik zit weer eerst in allemaal andere topics te beppen :rolleyes:

19. sweetangel100

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ok als ze weer zo doet laat ik haar liggen..maar ik kon er echt niet door slapen..aan de ene kant zij aan de andere kant een snurkende man grrrrrr

Deel Deze Pagina