Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey mad.. :D

rot voor evi en dr krampjes... :(
    maar gelukkig gaat het moederen goed :D
    en het bv geven ook... zal wel heel erg wennen zijn, opeens een babietje... maar ook vertrouwd :D
    vind het zo leuk, dat we opeens straks allemaal mama's zijn :De en dan onze ervaringen straks delen...

nou doe lekker rustig aan... en we horen hopelijk gauw weer van je :D

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja... dat heb ik ook beneden, maar eigenlijk al een tijdje :oops: daardoor is de gemeenschap ook niet echt fijn meer.. !!!

maar heb idd ook gehoord, dat de slijmprop weer "aangroeid" maar als je hem helemaal bent verloren inc. met bloed enzo... dat hij dan niet meer terug komt.. en dat de bevalling er dan toch wel aan zit te komen...

ik heb besloten toch maar wel mee te gaan met manlief naar de C1000.. ik probeerde hem uit te leggen over die coolsticks.. en wist weer niet wat ik bedoelde... toen wist ie opeens wat ik bedoelde...
    maar nu vertrouw ik het niet meer.. dan komt ie zeker weten thuis met: ze hadden het niet meer ( wat dus eigenlijk betekend, kon het niet vinden)

nou ben benieuwd hoe het met christel was... bij de dokter...

p.s. inschallah natuurlijk ook voor jou sweetangel..
    voor iedereen hier... !!! :D

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahahaha Saraah... Precies mijn man!!!... Je moet zeggen dat ze in Limburg naast de appelsientje liggen :)
    1 voordeel: in de supermarkt is het nu lekker koel! :)

Kan best dat de prop alleen aangroeid als je m niet helemaal verloren bent! Mijn schoonzusje had m wel vroeg verloren in de zwangerschap en die heeft toch zeker nog anderhalve of 2 weken niks gehad. Daarna braken 'sochtens haar vliezen en begon het...

4. sweetangel100

De voortekenen van een bevalling

Je verliest een slijmprop
    Een slijmprop sluit tijdens je zwangerschap de baarmoedermond af. Het verliezen van deze slijmprop houdt niet automatisch in dat de bevalling spoedig wordt ingezet. De slijmprop kan namelijk ook twee weken voor de bevalling naar buiten komen. Dit is wel een teken dat het eind van de zwangerschap nadert. De slijmprop is ongeveer anderhalf à twee centimeter groot. Bij sommigen komt de prop er pas bij het persen eruit. Bij anderen komt de prop soms helemaal niet.

http://www.babypret.net/bevalvoorteken.htm

Helaas Marijke :(

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja er zijn ook mensen die hun prop verliezen en gelijk die avond nog een kindje in hun armen hebben, en mensen die hun prop verliezen en nog doodleuk 4 weken rondlopen met een buik en moeten worden ingeleid.. !!!

6. Niet meer actief

inshalah.. :) We zijn er bijna nog een paar daagjes he... Enne heb je al een naam? vast wel...vertel ;)

7. Niet meer actief

ja bij mij is de prop helemaal niet gekomen bij mn eerste zwangerschap van mn zoontje. En bij deze verwacht ik het ook niet.. :) [/u][/b]

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha....
    jij bent er eerder als ik, maar jij denkt dat we samen op dezelfde dag zullen bevallen...
    welke dag had jij in gedachte dan? ;)

ik heb zeker een naam..
    maar das nog een secret ;)

wat krijg je eigenlijk?...( de foto in je album was een beetje onduidelijk kon het niet zien :) )
    en dit is je tweede kindje, wat is je eerste?

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    aha... daar is dus mn antwoord...!!
    je erste is een zoontje..
    en je tweede denk ik een meisje...
    zo aan je roze banner te zien :)

een konings wens !!! ;)

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    meiden.. ik ga nu dus naar de dokter.... heb net een lange douche genomen dus ik laat jullie het weten over ongeveer 1 a 2 uurtjes als het goed is... anders weten jullie waar ik ben....

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou toi toi christel...
    we horen 't gauw van je hoe het was gegaan.. :D

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heel veel succes bij de dokter Cristel!! ;)

13. sweetangel100

Succes Cristel!!!

Een overbodig vraag, maar wat gaan jullie eten?:(

14. Niet meer actief

ja ik denk zaterdag 29juli...das mn einddatum ook gelijk om ingeleid te worden. Ik hoef nu niet meer bij de verloskunige te komen meer..as maandag word ik gebeld hoe laat ik dinsdag bij het ziekenhuis moet zijn, voor een echo en hartfilmpje enzo...Dat word ook herhaald op donderdag...en uiteindelijk als ie nog niet komt ben ik zaterdag aan de beurt voor inleiding. Gisteren was ik nl voor het laats bij de verloskundige en ze ging kijken of mn baarmoedermond al rijp was..zacht was..zoja, dan zou ze me kunnen strippen.. Maar nee hoor, die was nog helemaal heel. Net als bij mn eerste zoontje. Dus ik denk echt dat word ingeleid. Ik heb al een zoontje van 5 jaar ja...ik was 20jaar toen ik zwanger was van hem. ;) Ik ben nu zwanger van een meisje. Jij ook toch?

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmmm....

de 29e... ik denk de 28e ;)
    ligt niet ver van elkaar verwijderd...
    wie o wie heeft er gelijk :)

voor jou wel verveledn hoor.. dan ben je toch echt helemaal op je eind. !!!

maar de 29e duurt ii neit langer dan 10 dagen meer :)

maar goed ik ga nu ff mee ijs halen...
    ik smel namelijk...

en wat wij eten weetik niet, manlief heeft gezegt vandaag het eten klaar te maken, dus ben heeeeeel erg benieuwd... hahahaha.. hij heeft nog nooit eerder gekookt... :)

16. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Haha Saraah, dat ken ik. Vraag je je lief iets vd supermarkt te halen, komt ie thuis met wat anders, want dat andere was op....in het echie kon ie het natuurlijk niet vinden ;)
    Dat gevoelige beneden heb ik sinds gisteren...heel maf voelt het, een beetje beurs...voelt niet echt fijn....heb ook nog steeds af en toe wat steken beneden (nog meer indalen?). Pff...haal me dan weer dingen in het hoofd, zoiets van, zou het nu dan toch? Zal wel niet, blablabla ;)
    @Youdia; jij weet dus eigenlijk precies waar je aan toe bent qua strippen en inleiden. Heb je tenminste ook data om naar te streven :)
    Ik eet vanavond alleen; eet de koude pastasalade die liefje gisteravond voor me gemaakt heeft en hij gaat uit eten met collega's. Zijn mobiele staat standby, want je weet het niet :)

17. Niet meer actief

ja dat wel..ik weet hoe het is om ingeleid te worden..eerlijk gezegt beviel het me de eerste keer wel... Ik moest om 08.00u in het ziekenhuis zijn...voelde me nog kiplekker....alles ingepakt, lege maxi cosi meegenomen...en binnen 4 uurtjes was die kleine er..Volgende dag neem je je kleine weer mee naar huis in die maxi cosi.. :) Hoop dat het deze keer ook zo snel en makkelijk gaat.. Is dit je eerste zwangerschap?

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben er weer...
    kom net terug van de dokter... hij kon het hoofdje wel voelen maar ik was nog niet aan het openen maar dta kn adus nu wel ieder moment gebeuren.. hij stond er alleen versteld van dat het zo langzaam gaat omdat normaal al wel wat geopend is als het hoofdje beneden is en hij kan het voelen.. nou ja we zien maar weer... in ieder geval hij zei(we moeten nog zien) hooguit een week... dus afwachten maar.. en hoe is het met jullie???

sweetangel ik weet nog niet wat ik ga eten... mn schoonmoeder kookt.... maar heb niet echt honger.. maar ja mexicaans voor mij dus

19. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Youdia; dit wordt mijn eerste kindje, dus erg spannend allemaal! Jij bent al ervaren ;) in het een en ander, scheelt dat een beetje?

Ik ga zo echt eten, vriendjelief was even thuis om om te kleden en is nu weer weg. Is wel bezorgd om mij, ik moest bellen als er wat aan de hand is en hij belt me sowieso nog 1 keer vanavond, de schat :)

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wow christel... freaky.. dat hij het hoofdje heeft gevoeld.. maar dus nog steeds geen ontsluiting..
    hoop voor je dat die gauw gaat komen.. zodat je je kleintje in je armen kan houden...

nou lise... eet smakelijk. hahaha je man is natuurlijk wel bezorgd... je loopt ookal overtijd ;)...wel lief hoor....
    mijn manlief gaat uitjes bakken, met champignonetjes en paprika...
    met vlees en rijst.. nou klinkt lekker !! hahaha !!!
    en we hebben heeeeeeeeeeeeel veeel ijsjes gehaald hahahaha !!! :oops: echt heel erg belachelijk veel... ik pakjte voor de grap 3 pakken perenijsjes, en toen pakte remy er nog eens 3 bij ( ook voor de grap) maar toen hebben we ze uiteindelijk toch meegenomen, nu hebben we 6 perenijsjes pakken meegenomen... 12 per pak
    12x6 = 72 ... hihhi :) wat errggg...
    we hebben de pakken ook gewoon leeggegooid in de vriezer... want met pak en al paste het niet..

de coolsticks waren allemaal op :( ... stommerds had me er echt op verheugd... maja dan hadden we waarschijnlijk ook niet zoveel perenijsjes aangeschaft :)

Deel Deze Pagina