Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Hmm lekker pastasalade, ik heb tegen me moeder gezegt dat ik daar morgen ook wel trek in heb, heb alleen niet een recept ervoor... Jij mischien, Lise?

Net me vriend er op uitgestuurd om ijsjes te halen, lekker een bak slagroom ijs en perenijsjes, mmmmm ik kan weer ff voort :D

Zo ik spring weer lekker onder de douch, lekker opfrissen ;)

xxx Marijke

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    woooow Saraah 12 pakken??!! :confused: wel lekker, eet smakelijk ;)

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    mmmm ijsjes zou ik nou ook wel lusten... ik had wel waterijsjes gekocht van de week wil ik er net 1 pakken raad eens waren ze dus al gesmolten geweest in de supermarkt... nou lekker dus kan ik ok weg gooien.. ga maar weer nieuwe halen...

en dat rijst met vlees etc.. klinkt heerlijk kun je niet een bordje erbij zetten voor me...

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahah tuurlijk christel...
    zal mn mannetje zeggen er 1 voor je bij te zetten ;)

hahaha nee marijke.. 6 pakken, maar er zitten 12 in een pak... !! :) ook erg evengoed... maar 12 zou wel eeeeeel erg zijn geweest..!!

en idd lise.. wat is het recept voor die pasta salade klinkt lekker... :D

p.s. er komen heeeeeeeeeeeeeeeerlijke geuren uit de keuken...
    heb er honger van gekregen....

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    O ja stom van me jullie hadden er allebei 3 gepakt dus das 6 tuurlijk :rolleyes:

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    heeeeeeeeeerlijk gegeten !!!
    mag manlief vaker doen hahaha !!! :)

hahah marijke.. gekkie.. t zijn de zwangerschaps hormonen :)

er is trouwens geen HOL op de tv...

7. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Zo, lekker gegeten en hier komt het recept voor 2 personen op jullie verzoek :) :
    - half pak macaroni (vorm maakt weinig uit)
    - selderij
    - klein blikje tonijnsalade of zalmsalade
    - 3 of meer appels (ik heb altijd golden delicious)

Kook de macaroni en de selderij (kleine stukjes)
    Laat de boel afkoelen. Snijd de appels in kleine stukjes (liefst zonder schil). Als de macaroni en selderij afgekoeld zijn, de appelstukjes erbij en de tonijn, even mengen en klaar! Meestal doen we er ook stokbrood met paturain bij en ijs toe, heerlijk, makkelijk en van te voren klaar te maken (je doet het gewoon in de koelkast, blijft een paar daagjes goed :) Proberen maar!

Ik zit nog even te kijken wat ik vanavond op tv zal gaan zien, een film of toch maar zappen, jullie een ideetje of tip?

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    dankje lise..

klinkt heerlijk :D
    weer wat nieuws om uit te proberen, want dat koken doe ik nog niet zo lang :)

zucht ja, ik weet echt niet wat ik moet kijken hoor, ik zap altijd... blijf hangen.. is het reclame zap ik weer... :)

oh ja...soms vraag ik me wel eens af, wat mensen bezielen...
    zo waren manlief en ik dus net boodschappen doen...
    remy was iets pakken.. en ik ook ergens anders.. komt er zo'n vent: hey schatje...( dus ik kijk naar mn buik) hij: ooh wat schattig... maar meisje, je bent lekker hoor...
    nou ik wist niet hoe snel ik weg moest lopen.. roepend naar remy.. !!!

zie ik hem later weer.. en remy liep iets voor me uit.. ik alweer roepen REMY.. REMY... maja hij was druk bezig met zoeken... die gast SCHAAMTELOOS tegen me zeggen dat hij me geil vond... :confused:
    riep nog eens hard REMY... en ben snel naar m toegelopen... ( durfte alleen niks tegen remy te zeggen, die zou dan weer boos worden... en zou er misschien ruzie komen..) heb t pas thuis verteld..

maar ik snap die mensen niet.. je ziet toch dat ik een reuzenbuik heb...
    ben dus DUIDELIJK al bezet...en ben zwanger :|
    en tis respectloos, naar mij en mn man toe !!! pffff !! ( en snap niet, wat die gast in me zag.. met zon' buik...das toch niet sexy..??? gekke mensen heb je toch)

9. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Nee, inderdaad Saraah, wat een rare vent. Als mijn vriend zoiets van mij zou horen, gaat ie denk ik wel verhaal halen! Mijn vriend kan heeel boos kijken, dat schrikt direct af ;) Nee, serieus, kan me voorstellen dat je je raar behandeld voelt, want het slaat nergens op; je bent hoogzwanger en zo'n man meent jou te moeten aanspreken, seksueel getint nog wel! Nou, gewoon vergeten die man hoor!

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja mijn man dus ook..
    als ik het daar had verteld, was er echt ruzie gekomen, toen ik het thuis vertelde ( uhm niet verteld dat hij zei dat hij me geil vond) werd ie al helemaal gek, en wilde alweer terug gaan :)

ach ja.. vergeten doe ik het wel, maar ik snap zulke mensen niet...

heb trouwens hele erge steken in mn buik...
    maar niks hards... weeen zijn toch hevige harde buiken?...

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Hmm dank je Lise, ik ga morgen dit recept aan me moeder laten zien :D klinkt lekker!!

Hahaha Saraah, had ik laatst ook nog, stonden er 2 jongens van ong mijn leeftijd aan de andere kant van de straat me ook de hele tijd aan te gapen, dus ik pist terug kijken, van wat nou, zegt die ene hee laat 'r met rust je kan toch zien dat ze al een man heb, zegt die ander tegen me, maar je mag er nog wel steeds wezen hoor!! :rolleyes: Ik vatte het maar op als een complimentje ;) Maar idd, zwaar irritant soms.

Ik ga maar lekker op me bedje liggen, heb de hele tijd harde buiken en beetje rugpijn :( Spreek jullie morgen wel weer, wel te rusten alvast

xxx Marijke

12. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Trusten Marijke en succes met het recept!

Ik ga nu ook ff op de bank liggen/zitten, want mijn rug speelt ook alweer op en vannyboy staat tegenover de bank en niet richting laptop :)
    Misschien nog tot straks!

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou marijke doe rustig aan...
    alsvast weltruste... en succes met de harde buiken enzo..

nou jij ook prettige avond lise :D

morgen komt trouwens city of angels op net 5
    is 1 van mn favo films ever... wel lekker janken aan het eind hahaha !! maar ooooh zo mooi !!

14. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Zooooo, kan het niet laten! Effe het forum checken. Stijn ligt nu lekker te slapen en ik ga ff lekker douchen! Ik ben zoooooooo verliefd op hem ;al het andere valt in het niet. Ook de borstvoeding gaat best goed, vind het alleen zo zielig als hij huilt en niets helpt, maar dat leren we vanzelf. heb 'm vannacht lekker op het aankleedkussen naast me in bed gehad en zijn zo samen in slaap gevallen. Sorry voor dit gewauwel, maar kan de hele dag wel doorgaan......Hij is zo lief!!!!
    Spannend Cristel, maar wel vervelend dat je er zo lang inzit! En zo vreemd dat hij wel het hoofdje kan voelen, maar dat je geen ontsluiting hebt?! :(
    Hebben jullie verder nog nieuwtjes ( dat er niet iemand van jullie ligt te bevallen ofzo :) )

XXX

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bohh ik weet ook niet wat ik moet kijken... Er is niks op tv :(

Verveel me dood en heb het zoooo warm... Heb kippenragout gegeten, eindelijk nog eens wat warms, kreeg geen warm eten af de laatste dagen, maar hier had ik wel zin in...

Voor de verandering is mijn man weer weg, bah ik wou dat ik kon auto rijden, dan ging ik naar mijn paardje (die ik al een maand niet gezien heb :( )

Onrespectloos die man in de winkel Saraah, ik zou t ook pas thuis gezegd hebben, was ook niks voor mijn mannetje.
    Marijke, succes als er actie zou komen vannacht he :) Ik duim voor je!

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hey flappie :D

leuk je weer te zien...
    lijkt me zo geweldig mama te zijn !!! :D
    en niks gewauwel.. tis toch ook gewoon fantastisch?.. je kleine man...
    wel allemaal ff wennen natuurlijk.. voor het eerst mama, maar straks weet je alles en dan is moeder zijn het meest logische dat er is...

nou niemand hier voor de rest aan het bevallen volgens mij !!! wij zijn allen jaloers op jou en mad hoor !!! .. wij willen ook onze babies... :D

17. sweetangel100

Als je dat maar weet Flappie, we zijn allemaal jaloers!!!
    En idd niks gewauwel, ik vind het super dat je nog zo vaak komt posten over je kleine man!!

18. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    En nog ff twee foto's, zwijmel zwijmel.....

XXX

19. sweetangel100

Die met papa is lief!!!
    Wanneer komt er een foto van jou met Stijn? :)

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    wow flappie... die lipjes zijn echt mooi.. volle lipsjes
    en de ogen heeft ie van mama :D !!! wat een schatje zeg :D

nu ben ik zoooo benieuwd ook naar mijn kleine hummel;llll

Share This Page