Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ziet er wel heel lekker uit zeg, vooral die dingetjes met chocola, goed idee ipv beschuit met muisjes... mmm gelukkig heeft me moeder dit ook gezien :)

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja lise dat klopt dan schijnt het weer meer te vallen ze zijnook niet heel erg lang of groot maar ik zie ze zitten nouja al sik in de spiegel kijk ;P

youdia ik woon in de usa in long beach vlak bij LA vandaar... en waarom mexicaans mijn man is mexicaans
    dus ik heb bijna altijd warm weer ;)

3. Niet meer actief

thanx ;) Ik ben zelf in totaal 7kilo aangekomen..Valt eigenlijk erg mee...bij mn eerste kwam ik 13 kilo aan...Maar die raak je heel snel kwijt hoor...gelijk als je bevalt val je zon 5kilo af al. Ik was binnen drie weken al op mn oude gewicht..

4. Niet meer actief

goh..lekker zeg..! Aha vandaar dus.....Is er een verschil kwa zwangerschap daar? ik bedoel, die controle steeds bij de verloskundige...kraamzorg...ziekenhuisbevalling etc , of is dat hetzelfde?

5. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Tjee Youdia! 7 kilo is al helemaal netjes :) Apart he, dat je na het bevallen ineens zoveel kilo kwijt bent, haha! Het gewicht is er natuurlijk ook gekomen, maar toch!

Cristel; woon je al lang in de USA? Hoeveel tijdsverschil zit er nu tussen jou en ons?

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja er is een heel groot verschil vind ik... je moet hier in het zh bevallen andere optie heb je niet.... dan je hebt hier geen vk maa je dokter(gynecholoog) die checkt je die doet eigenlijk alles.. ook heb jegeen kraamhulp hier maar ja ik heb mn schoonmoeder...
    verder, tenminste dat ervaar ik, als je iets vraagt of je zorgen maakt en je voor de zekerheid laat checken dat alles o is vinden ze dat raar of een zeur..(ben met 26 weken met mn buik op een punt van de tafel gevallen dus ben naar het ziekenhuis gegaan, huisarts kennen e ookal niet)

dat zijn de grootste verschillen een plus punt is.. je looopt nooit langer dan 40 weken misschien 3 dagen meer maar met 40 weken leiden ze je in

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ja cristel waar ik toch wel een beetje nieuwsgierig naar ben is hoe lang je hier in NL gewoont hebt en hoe je eigenlijk daar zo terecht gekomen bent... Enne mis je NL niet een beetje? Zoals eten, mensen en andere familie en vrienden... :rolleyes:

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    lise...

woon er nu anderhalf jaar pas maar lijkt veel langer om eerlijk te zijn.. ben gekomen in feb 2005 alles is toen snel gegaan ....

is 9 uur tijdsverschil.... dus 9 uur vroeger

9. Niet meer actief

ja het ligt ook aan de hoeveelheid vocht dat je vast houd...ik heb deze keer helemaal geen last van dikke voeten/handen. Dat had ik bij mn eerste wel. Ik heb ook maar een klein buikje nu..Bij mn eerste was het een hele toeter. Gelijk als de baby eruit is...zakt je buik ff...maar vooral als de placenta eruit is..(vind ik wel een eng iets dat) :)

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    marijke:

ik heb uhm heel mn leven in nederland geoont ben er geboren dus t/m mn 19.. nou ja was net 5 dagen 19 toen ik vertrok naar usa... ik was van plan om een vakantie te hebben van 3 maanden maarja ontmoete mn man en het was liefde op het eerste gezicht alles is wel heel snel gegaan maar we zijn super gelukkig we zijn in nov getrouwd en verwachten nu ons meisje( 3 dagen na onze bruiloft deed ik een positieve test)

ik mis nl niet echt.. eten net als de chinees en patatje ja dat wel... chinees hier is niet te eten.. gelukkig zit er een hollands winkelje dichtbij dus kan wel wat producten verkrijgen ook een hollandse bakerij maar ja die hebben niet alles...
    en mis mn vader en familie.. mn vrienden zijn me nu al 2 keer komen opzoeken...

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat vind je eng dat je buik in 1 keer een stuk kleiner is youdia???

12. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Youdia; dan zakt je buik dus in en na de placenta helemaal? Is het dan een soort van plumpudding?(sorry, ben benieuwd...)

13. Niet meer actief

o dan vind ik het wel meevallen hoor, das wel een pluspunt ja..dat ze je met 40 weken gaan inleiden ;) Want ik snap niet waarom ze het hier langer laten..de baby is helemaal compleet. Op die foto ben jij die blonde meid toch?

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Die salade ziet er heerlijk uit Youdia!!

Cristel, krijg je daar geen patatjes? :(

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha ja die andere is de vrouw van mn mans neef die was ook zwanger maar die is inmiddels bevallen...
    heb een ongelovelijk opgeblazen hoofd maar dat kun je op die foto wel zien;)

16. sweetangel100

Dat heb ik me ook altijd afgevraagd... Lijkt me toch raar dat onze buik dan opeens 'leeg' is...

17. Niet meer actief

nee de placenta..hoe die eruitziet...Want ze trekken het via de navelstreng eruit

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh hoe die eruit ziet bah... nou dat hoef ik niet te zien ;) ik denkt dat ik daar niet eens bij na denk om tevragen hoe die eruit ziet

19. Niet meer actief

ja dat is zo... :D Maar je krijgt van de kraamzorg een boekje met wat buikspieroefeningen die je gewoon in bed kan doen...elke dag een beetje..en dan spant je buik zo weer aan hoor. Bij de ene sneller dan bij de andere. ik raad je ook aan zon strakke herstelslip aan te doen de eerste dagen, voor extra steun voor je buik...hij is wel wat duur..maar werkt goed! Geven jullie trouwens borst of flesvoeding?

20. sweetangel100

Ik wil de placenta wel zien!! Is toch 9 maanden het 'huisje' van je kind geweest :D

Die buikspieroefeningen zijn een goeie, daar had ik nog niet eens aan gedacht haha... Hopelijk spant mijn buik snel weer, want ik had altijd hele strakke buikspieren...

Ik ga flesvoeding geven. Jij Youdia?

Share This Page