Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ikke borst voeding...als dat mogelijk is je weet natuurlijk nooit of je ge noeg voedingstoffen hebt en of je wel bv kan geven

ik had ook altijd strakke buikspieren maar dat komt ewl goed... mn schoonmoeder heeft al van alles gehaald om mn buik en mn taille plat te krijgen( nou ja met een soort dieetje gewoon gezonde voeding dus) en dan de pieren zijn voor mezelf he

2. Niet meer actief

ja ze lieten het mij gewoon zien, van ja hier heeft de baby al die tijd gezeten etc... ik vond het wel eng uitzien..lijkt net een orgaan..iets buitenaards.. :)

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha ja kan me voorstellen.... ik heb het gezien op een video band van de zwangerschaps klas.... leek net een lever ofzo..

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahahaha ik ben eens beneiuwd naar de placenta...

Die van mijn schoonzus heb ik op de foto gezien, inderdaad net een orgaan!!

We komen aan het sporten Cristel ;) :)

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja klopt sporten sporten en nog eens sporten.... maar met gezond eten en sporten moet het erzo af zijn en bij jouw helemaal sweetangel je bent pas 8 of 10 kilo aan gekomen toch.... dat is er bij jouw gelijk af... gewoon je spieren opnieuw trainen en jij bent klaar ;)

6. sweetangel100

Ik hoop het, ik ga ervoor... ;)

Mijn paard heeft ook al een paar maanden vakantie dus bij hem kunnen er ook wel wat kilotjes af... :)
    Kunnen we samen trainen ;)

7. Niet meer actief

ik ga deze keer gewoon flesvoeding geven...Bij mn eerste was ik van plan borstvoeding te geven..maar ik werd erg ziek na de bevalling..vanaf de 3de dag..ik had hoge koors en griep erbij... niemand kon er wat aan doen en ik stond er al1 voor... toen ik mn kleine borstvoeding gaf , DACHT ik dat ie dronk...nou nee hoor, ik had veel te weinig melk! hij huilde iedere dag, wat er met m was wist ik niet, ik huilde maar mee...hij had 3 dagen bijna niks binnen gekregen...Totdat ik tegen mn man zei dat ie opvolgmelk moest gaan kopen..pas dan werd hij eindelijk rustig...hij sliep lekker door. ik ook. Ik was nog jong en onervaren. Als je borstvoeding kan geven is het natuurlijk goed, maar in mijn geval niet dus. Ik ga ook gelijk na de bevalling dat pilletje slikken..

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha.... das waar ben je toch niet alleen.. ik kan samen met mn man trainen die ete meer als mij nu... ik weet niet wie er meer angekomen is hij of ik lol.... nee zo erg is het niet...

9. sweetangel100

@ Youdia: bah wat vervelend dat je zo ziek bent geweest toen! Kan me voorstellen dat je er een beetje wanhopig van wordt als je kindje huilt en je weet niet wat er is :(
    Ik krijg in het ZH ook zo'n pilletje zei de gyn, zodat de BV niet op gang komt he?

Hahaha Cristel!! Mijn man is ook dikker geworden, maar dat komt volgens mij door dat taxi-rijden, veel zitten weinig bewegen.... Sporten doet hij genoeg, voetballen, dus dat kan het niet zijn...
    Kan niet wachten om weer op mijn paard te klimmen, of in elk geval om er weer eens zelf met de auto naar toe te gaan... :(

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    kan me voorstellen.... maar nog een een maandje of 2 en je kan weer naatr je paard oe of niet??
    mijn man eet gewoon alle dat los en vast zit

11. sweetangel100

Ja ik hoop eerder ...
    Ik heb de illusie nog dat ik ga bevallen en week later erop klim :)
    Nee maar zo gauw ik van die BI af ben kan ik wel weer auto rijden, dus dan ben ik niet meer zo afhankelijk...
    Maar de broer van mijn man komt zondag terug, dus mijn man heeft me beloofd om maandag naar de stal te gaan dus dan zie k m tenminste!
    En hij wordt heeel goed verzorgd, dat scheelt ook he!

Volgens de gyn kan ik het beste naar de fysio toe na de bevalling, dus hoop dat ik er dan snel vanaf ben :D

12. Niet meer actief

Dostinex ja. Ik heb het van mn huisarts gekregen, 2 piepkleine tabletjes.

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja dat is wel beter... is het ver van jou vandaan dan het paard.... zal je kindje ook leuke vindne over 2 jaar ofzo een paard:p

hoe vinden de nieuwe papas het trouwens de laatste dagen/weekjes... de mijne is erg ongeduldig;)

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik ga borstvoeding geven, hopelijk lukt dat allemaal :)

Mijn lief is nu af en toe wel wat zenuwachtig; als ik met een nieuw klachtje kom, denkt ie direct dat de bevalling begonnen is, de ziel!

15. sweetangel100

Heet dat Dostinex? Geen idee, ik krijg die na de bevalling in het ZH!

De stal is ongeveer een kwartier met de auto.
    Hopelijk gaat de kleine het leuk vinden :)

De mijne is niet ongeduldig geloof ik.
    De gyn was aan het vertellen over dat als vrijdag blijkt dat de kleine niet meer kan groeien dat ik dan ingeleidt zou worden, vraagt hij: kan dat dan niet een week wachten, dan is mijn broertje terug :) hahahaha
    Ik zeg tegen hem: niks meer een week wachten maf dat je bent!

16. Niet meer actief

je kan het altijd proberen, wil het niet zo lukken kun je nog altijd overgaan naar extra flesvoeding ;)

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha een week wachten... hij maakt wel leuke grapjes ;)

ach ik ben zelf wel ongeduldig maar probeer er zo weinig mogelijk aan te denken nou ja is niet echt mogelijk met die weeen maargoed

18. sweetangel100

Ik ben ook ongeduldig,vooral omdat de gyn overtuigd was van een vroeggeboorte...
    Dan stel je je daar toch een beetje op in... En nu nog niks..

Ik vond ook al dat hij leuke grapjes maakt, die gek... Dan zet ie die telefoon van de taxi maar uit, dat moest zijn broertje ook doen toen zijn vrouw ging bevallen haha.

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha ja ik snap als je je erop insteld dat het dan nog langer duurt....
    iedereen zei tegen mij in juni ooh bijna kan het zien.. nou dat is een maand geleden en nog niks.... dokter verwacht het deze week maar ja eerst zien dan geloven...

20. sweetangel100

Juist, we wachten maar af... Kunnen toch niks anders doen!
    Morgen om 12 u heb ik de groeiecho en om 14 u moet ik bij de gyn zijn. Ben wel eens benieuwd...
    Daarna gaat mijn gyn op vakantie :( Moet ik bij een ander, dat vind ik minder leuk... Maar ja de kans dat hij de bevalling kon doen was toch klein...

Deel Deze Pagina