oohja das idd minder.. nou ja succes alvast... mijn gyn was op vakantie en moest toen naar een andere die zei weer heel andere dingen dan de mijne dus ja nu weet ik dus niet wie ik moet geloven.. mijne zegt dat ik een grote baby krijg de andere zegt dus weer een kleine... maar ja ik hou het dan maar op een normale
Hahaha de ene een grote, de andere een kleine, gemiddelde is een normale Toen ik afgelopen week in het ZH was was ik ook bij een andere gyn (mijne had geen dienst) die was het met mijn gyn eens dat ze klein is. Jou kleintje zal niet TE klein zijn, anders deden ze toch zeker een groeiecho maken? Daarom krijg ik die echo, om te bepalen of ze erg klein is of te klein. Het is 1 van die 2 zei de gyn... We zullen zien. Tot 28 weken lag ze voor met groeien en nu opeens achter
nou ja zolang het gezond is.... ja anders deden ze wel een groeiecho maken neem ik aan.. maar ja mijn gyn zegt dus dat het een 8/9 ponder wordt dus gaan we maar vanuit dan... ik ga zelf uit van 7.5 moet jij trouwens ook in het zh bevallen?
tegen mij zeiden ze ook dat de baby iets verder is, bij een echo...en schatten ze dat ik 28juni zou gaan bevallen... Nou het komt juist een maand later... :x
Ja sinds ik met weeen in het ZH heb gelegen en toen ook nog bleek dat ik een tussenschotje heb moest ik bij de gyn blijven en heb ik een medische indicatie. Van te voren wilde ik ook in ZH bevallen, maar dan zonder indicatie! Jij?
ja hier moet dat wel.. ik vind het niet erg om in het ziekenhuis te bevallen maar dat blijven in het ziekenhuis na de bavalling vind ik niks... ik vind 1 dag wel genoeg en nee hier moet dat weer 2 maar als alles goed is met mij en de baby ga ik mooi naar huis na 1 dag hoor...
Meen je dat? Moet je dus eigenlijk 2 dagen daar blijven? Pff nee als alles goed is zou ik dat ook niet willen hoor! Ik hoop dezelfde dag nog naar huis te mogen, maar als alles goed gaat zal dat ook moeten Moet in USA iedereen in het ZH bevallen? Dus jullie hebben ook niet zoiets als VK's?
nee ja mensen die veel te veel geld hebben kunnen dat misschien wel doen dat weet ik niet maar zelfs celebrities bevallen hier in het zieknhuis nou ja prive kliniek... je mag wel naar huis na een dag maar dan moet je een formulier ondertekenen dat het op je eigen verantwoording is... maar ja als ik bijv op saterdag ochtend beval... dan heb ik echt geen zin om tot maandag middag te blijven of nog erger al sje op sa avond bevalt dan moet je waarschijnlijk tot di blijven
Bah nee dat kan ik me voorstellen... Hier is het inderdaad wel zo dat als je 'snachts bevalt dat je dan blijft tot de morgen erna. Er staat in de folder dat je dan MAG blijven tot de morgen erna, maar ik heb al gehoord dat het bv ook er aan ligt of het je eerste kindje is... Je mag dan 's morgens gelijk naar huis, en dan is de kraamzorg er ook gelijk Kraamzorg, kennen ze dat daar wel?
jezus.. ben ff weg hoor.. 5 pagina's bijlezen !!1 hahaha maar youdia.. das echt lekker, maakt mn vaders vrouw ook altijd.. die conrflakes dingen( ik eet ze altijd op ) is idd wel een goed idee voor de geboorte ... en die pasta salade zag er ook lekker uit... ( inc. me marokkaanse schaal ) nou sweetangel ben idd wel benieuwd naar je echo van morgen hoor... echt spannend... wil wel alles horen hoor... ik ga trouwens na de bevalling ook gelijk aan de slag met afvallen.. ( ik weet niet wat er no aan me zit na de bevalling natuurlijk) maar wil wel weer terug in mn bikini ...
Hai Saraah... Ik had je al bespeurd als meelezer Ik wil ook weer terug in bikini haha, ook qua bovenstukje
hahah ja saraah ik wil terug in mn bikini maar dat gaat ons wel lukken sweetangel nee kraamzorg kennen ze niet misschien als je veel betaald mensen met vel geld.. mar verder niet... ach ja ik heb mn schoonmoeder om alles schoon te maken op te ruimen en te koken( klinkt gemeen maar dat is normaal in mexico) verder moet je de 4e of 5e dag terug naar je gyn en kinderdokter en die checkt dan alles
ja hier ook... als je in de avond aankomt... mag je tot de ochtend blijven.. zodat wanneer je tuis komt de kraamzorg er ook is... is wel beter, maar aan de andere kant wil je dan mischien ook wel gelijk naar huis... !!! hahaha ja... idd dat bovenstukje ... maar vooral dat onderstukje.. geen hangende buik.. ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet straks... de huis is wel iets raars eigenlijk... dat dat zomaar terugveert hehehe
Ja inderdaad... Nu lijkt t of we huid teveel hebben haha... Lekker rekbaar Vreemd daar in Amerika.. Alles is anders!! Ja van de ene kant wil je denk ik zo snel mogelijk naar huis, maar van de andere kant zou je je misschien met een 1e kleintje ook wel hulpeloos voelen de eerste uren gelijk alleen... (heb ik dan als ik erover nadenk...)
mn moeder heeft me al opgegeven voor de sportschool.. we gaan namelijk samen sporten straks... en idd gelijk onder die zonnebank.. ik ben namelijk nog nooit zo wit geweest volgens mij
De zonnebank die mis ik echt... Als ik foto's van Marijke zie ben ik jaloers!! Zij is helemaal niet zo wit en ik ben net een pak melk
ik ga wel gewoon in de tuin liggen genoeg zon hier ja je klientje mag je gelijk meenemen als je het ziekenhuis uit gaat maar ja thuis gewoon lekker rustig met mn man... en als ik wat nodig heb dan bel ik zn tante van beneden die is dokter handiger kan niet
ja ik ook hoor... dan heb je toch liever dat er iemand is met verstand.. je bent dan sowieso niet helemaal jezelf(beetje labiel ) volgens mij.. en dan met zo'n kleintje erbij, alles nieuw en anders... maja als ik in de middag beval.. dan moet ik wel gewoon 's avonds naar huis, en komt de kraamzorg ook pas de volgende ochtend.. maja dan komt mama maar ff mee...
zon is trouwens niet zo goed als je zwanger bent dus het is voor een goed doel... mn benen en armen zijn niet zo bruin als normaal maar echt wit gelukkig ook niet mn gezicht wel bah
saraah: daarom moet je hier ook minimaal een dag blijven omdat ze geen kraamzorg kennen.. en je kindje aan jouw kan wennen en andersom