Ik hoop (weet) ook wel dat alles helemaal goed komt... Ik wil dat het snel maandag is en dat de knoop doorgehakt kan worden... Jaahh hahaha mijn schoonmoeder vraagt ook altijd: alles goed vader moeder? Hahaha... We willen haar altijd nederlands leren en dan zegt mijn schoonbroer of man tegen haar: zeg het zelf maar tegen linda. En dan komt er een zin uit, die niemand begrijpt haha... Ze heeft wel NL les gevolgd, maar dat is ze weer ver vergeten de laatste jaren... Toen waren we foto's aan het kijken van de inburgeringscursus en daar had ze een diploma van en toen zei ze: ik bijna piloot hahaha... Dat de vrouw van je vader aan jou vraagt hoe het met je vader gaat dat vind ik echt grappig hahaha Mijn schoonzusje is inderdaad ook Nederlands!
hahahaha.... bijna piloot hahaha !!! die is echt leuk , wel een sense of humor mijn vaders vrouw heeft ook NL-les gehad hoor, maar daar leerder voornamelijk tellen, klok kijken en schrijven, ze was namelijk analfabeet... ook heel goed natuurlijk... maar ze is een boel weer vergeten, sinds ze haar kindjes heeft gaat ze niet meer, maar ze moet in september weer beginnen... verplicht... ik hoop dat het dan wat beter gaat, want haar zoontje van 6, praat eigenlijk nog alleen maar Nederlands Aha... je heet dus linda sweetangel is zooo lang... al dat getyp elke keer
hallo.... nou sweetangel volgende wek heb je je kindje...en het zal(hoop ik) allemaal wel meevallen dokters kunnen of alles opblazen of alles zo zien dat het niks is... en saraah ik beval dus ook in het ziekenhuis heb geen andere keus he maar ja kan pas naar het ziekenhuis wanneer ik elke 3/5 minuten weeen krijg van 30 sec of langer is dat bij jou ook zo???
nee.. ik mag de Vk pas bellen, als ik om de 3/4 minuten weeen heb die op hun beurt weer 1 minuut aanhouden... en dit 2 uur lang. dan komt ze langs...en pas als ik 6 cm ontsluiting heb, mag ik pas naar het ZH...
zoo dan pas.. nou ja ik ganiet direct naar het zh ben liever thuis ga wel wanneer ik denk dat het nodig is... is niemand hier zenuwachtig.. aks ik er zo over na denk.. nu zijn we nog met zn 2e en misschien overmorgen of volgende week in 1 keer iemand erbij is toch wel een rare gedachten
Ze willen nu toch de inburgeringscursus verplicht gaan stellen ook voor mensen die al langer hier zijn he... Mijn man is bang dat zijn moeder dat ook moet gaan doen... En zij is al 28 jaar hier!... Ik hoop dat ze het moet gaan doen en dat ze een beetje NL gaat leren haha. Zij heeft die inburgering natuurlijk gehad toen ze hier kwam en dat is al heel lang geleden... Het stelde toen volgens mij niet zoveel voor en haar man leefde toen nog en ze kwam dus eigenlijk niet buitenshuis en in huis werd alleen Marokkaans gesproken... Tsja en dan verleer je de taal he! Zo heet ik inderdaad haha... Wist je niet? Is korter he
hahahaha... ja ben wel nieuwsgierig naar de volgende.. ben er alleen wel heel zeker van dat ik dat niet ben... voel namelijk helemaal niks...( wat ik overigens wel jammer vind ) zit er voor mij iig nog niet in.... not anytime soon... jij eerder dan ik denk ik... hahah
hehehehe... hmmm nou vooruit !!! omdat jij het bent.. !!! maar uh.. nee wist ik niet nee, hoe moet ik dat weten, kan het toch niet ruiken, tis niet dat je nou onder je berichten zet: linda ... ja mijn naam raden is neit zo moeilijk net zoals die van christel, marijke, lise alleen pluk weet ik dus ook niet... en van mad ook niet.. ( flappie is eigenlijk hester.. wist ik ook pas, toen ik het las bij geboren ) ja die intergratie is trouwens belachelijk hoor... vragen slaan echt nergen op... zelfs nederlanders zakken ervoor.. mijn vader woont hier denk ik zo'n 32 jaar.. en heeft nooit een inburgerings cursus gehad.. maja hij spreekt verder top nederlands.. heeft hier ook zijn HBO-maatschappelijk werk behaald...
Oh ja dat is ook zo hahaha... Stom eigenlijk die nep-namen Kan me wel voorstellen dat sommige anoniem willen blijven, maar als je bv op het WWW knopje duwt komt je op mijn site en daar staat het op hahaha... Erg zinvol dus, die nepnaam van me Flappie wist ik inderdaad ook pas toen ik het zag bij geboren haha... Bah bah het is weer ernstig benauwd hier... Vanavond maar weer lekker op de bank slapen, slaap ik nog beter dan in bed... Dat leer van de bank wordt lekker koel en in bed is het zo warm Ik heb alweer de 5e coolstick op vandaag, zo schiet het wel op met die 8 pakken Super van je vader hoor!! Wat betreft het leren van de taal denk ik ook dat het er een groot stuk aan ligt hoe gemotiveerd je bent om de taal te leren... Mijn schoonbroer is bv heel streng voor zijn moeder; Nee zeg het maar zelf in het NL. Mijn man heeft de neiging om haar verhaal over te nemen en daar maakt zij dan dankbaar gebruik van, maar ja zo leer je het natuurlijk niet!
hahaha.... hey... je zou me een pak opsturen ik zit nu in de huiskamer.. en ik smelt.. ik hoop dat de slaapkamer iets koeler is... en ik doe net als vanochtend lekker het raam rond een uur of half 5 open.. en de balkondeur ook... kan het een beetje luchten.. ik ben eigenlijk best moe, maar manlief is aan het voetballen.. en ik kan dan niet slapen...
Stuur me je adres maar dan stuur ik je een pak... Hahaha je zou raar opkijken als de PTT echt een pakje komt brengen hahaha Ik kan ook slecht slapen als mijn man weg is... Maar het went wel een beetje, elke vrijdag en zaterdagnacht is hij de hele nacht werken, dus dan moet ik wel...
ik weet die van mad wel en van pluk weet ik niet... en nu van LINDA dus en van flappie ook pas bij de geboorte... ben nu trouwens deuce bigalow going europe aan het kijken is wel leuk.. heb ik wel al 3 keer gezien maarja... koelt het savonds niet af dan?? das balen... weetje wat trouwens helpt gewoon met je voeten in een bak koud water zitten en ijsblokjes erin gooien.. koelt serieus je lichaam af..
hahahaha.... ja, das toch anders.. als hij vaker 's nachts weg zou zijn, wen je er denk ik aan... oooh manlief is thuis jippie a jeeh... wow nee echt ik ga nu dus officieel dood van de hitte... niet normaal, heb ook het gevoel dat vanny hete lucht blaast.. hmmm ja christel.. ik douche altijd voor ik ga slapen... lekker ff koel... en hier koelt idd niks af... stom huis...
Het koelt wel wat af, maar maar tot een graad of 22 en de warmte die zich al dagen in huis bevindt, die gaat er niet mee weg... T lekkerst vind ik t smorgens vroeg als ik wakker wordt (heb de hele nacht de deur openstaan)... Heerlijk!! Hoe heet Mad dan in het echt Cristel? Nu ben ik nieuwsgierig haha T is trouwens ook echt rustig op het forum, er worden weinig nieuwe topics geopend enz, volgens mij heeft iedereen last van de warmte...
die opvliegers zijn erg he Saraah... Wordt er ook gek van Dan weet je helemaal niet meer waar je het moet zoeken van de warmte! Ik vind de vooruitzichten echt erg, in elk geval nog tot woensdag boven de 32 graden Dan ben ik NIET blij dat ik in Limburg woon....
ja echt he... niemand heeft zin, iedereen is chagrijnig.. als je sommige antwoorden leest, vet geirriteerd, en das gevaarlijk zo met zwangere vrouwen maja.. ik ga naar bed.. ou dit niet meer uit.!! zie jullie morgen.. kus kus
Slaap lekker Saraah! Hoop dat je kan slapen zonder uit bed te drijven van de hitte! Tot morgen doeii xx
slaap lekker saraah.. en mad heet volgens mij madelon ik heb een keer gechat met haar op msn vandaar.. was reuze gezellig trouens en een dag later beviel ze echt grappig was dat.... ja ik woon dicht bij het strand dus hier savonds staat er een lekker windje... dus lekker buiten zitten