Ahh Cristel dat is heerlijk, dat briesje dat altijd op het strand hangt... Ben jaloers Ik ga ook dalijk even buiten zitten op het balkon, heb ik gister ook gedaan, heerlijk even afkoelen! Alleen als je dan naar binnen komt weer... Pfff alsof je in de sauna terechtkomt!
ja klopt.. is hier ook het app is zooo.. heet daarom ook airco aanstaan savonds... niet dat ie heel goed werkt maar ja het is iets.... de zon staat zeker bij jullie ook savonds op het huis/app hier wel daarom is het zo heet... heb je nog plannen vor morgen??
Bij ons staat 'smiddags de zon erop, dus echt in de warmste uren Nee geen plannen voor morgen, mannetje moet gewoon werken he, dus ik kan nergens heen... Maar ja nog 2 dagen en dan is zijn broertje terug en kunnen we eindelijk weer wat gaan doen!! Jij plannen?
mmm nou als de baby niet geboren wordt gaan we geloof ik bbq bij mijn mans oom en tante.. is wel 45 min rijden... maarja... verder niet echt... hopelijk bevallen... vanavond denk ik even wat lopen.. krijg een platte kont van dat zitte en ligge
tot morgen en weltrusten.... en hopelijk slaap je goed..... ik ga nog maar even surfen op internet.. mn schoonmoeder is weer lekker aan het koken.. lijkt wel of ik en maid heb hier.... hoef niks te doen.. doe wel een swat hoor maar ja toch wel makkelijk en ze bemoeit zich gelukkig niet zomaar overal mee
Goeiemorgen dames... Daar ben ik alweer... Is het echt 7:20 uur?? ... Pfff ik kan de slaap niet vinden... Vandaag lijkt het wel of de deur open ook niet helpt, het is benauwd gebleven de hele nacht... Ook was ik er uiteraard de hele tijd op aan het letten of ik haar nog voel... Nou, op dit moment voel ik haar TE goed hahaha, dus dat scheelt... Mijn mannetje had t ook gehad want hij was om kwart over 3 al thuis van zijn werk vannacht, normaal minimaal 5 uur... Hopelijk slapen jullie beter allemaal! Ik kom later weer kijken als jullie uit bed gerold zijn
goede morgen... nou niet zo heel lekker gelapen, maar weer vanaf half 5 de ramen open gezet... en dan is het toch wel lekker.. beetje last van mn buik gehad, alsof ze zich uit mn buik wilde duwen.. lekker vroeg hoor sweetangel verrot he dit weer, dit breeks ons toch gewoon helemaal op?.. lekkere voorbereiding op de bevalling zo... we zijn al helemaal brak en op, al we nog moeten beginnen...
Hallo dames! Ben ik ook weer! Gisteren die film gezien, was leuk en romantisch! Ben eigenlijk vergeten hoe ie afliep, niet goed volgens mij... Vannacht niet heel erg lekker geslapen; ik sliep wel in, maar kreeg heel erg buikpijn en rugpijn en heb een uur wakker gelegen daarvan, voordat ik weer in slaap viel. Wij zijn om 8 uur opgestaan, omdat mijn schoonvader weer gaat verven, op zich heel lief, maar ik voel me dan toch gehaast; snel ontbijten en douchen voordat hij er is (half 10) en lievie is 'm gesmeerd naar de sportschool...dus ben ik nu alleen met mijn schoonvader. Geen ramp, maar toch.... Verder wordt het hier alweer warmer, heb nu alles nog open staan, maar straks doe ik het wat dichter, anders ben ik alleen maar warme lucht aan het binnenhalen Wat grappig met onze namen! Maar ik moet jullie bekennen, ik heet in het echt niet Lise....als mijn naam hier bekend wordt en er is iemand die mij kent...nee serieus, mijn naam komt haast niet voor, dus zou het te veel opvallen vind ik....dus ik blijf maar Lise hier
Hahaha maakt niets uit, maar DAT vind ik nu wel grappig... Kijk, bij mij weet iedereen wel dat dat niet mijn echte naam is, maar bij jou zal iedereen wel gedacht hebben van wel denk ik haha
ik vole me by the way helemaal niet lekker vandaag.. en ik vind dat mn buik best wel rommelt de laatste paar dagen... maja die kleine daarentegen is erg druk... en die worden als het eraan zit te komen juist rustig.. ( had ik begrepen) .... zo maar ff de afwas doen... zuigen en een was joepieee...
Zoo zeg ff flink bijlezen... Jeetje het is vandaag echt benauwd, wordt je gewoon echt niet vrolijk van he... Gister een hele fles bitter lemon leeggedronken maar heeft helaas niks geholpen Alleen wat steken daaronder... Gaan jullie verder nog iets doen vandaag? Ik denk dat ik vandaag maar weer lekker rustig binnen blijf en zo min mogelijk ga doen... xxx Marijke
Hier ook geen verdere plannen. Mijn ouders waren net hier, zijn nu weer naar huis. Hier ook flink benauwd, vanmorgen waaide het heel hard, echt lekker, toen 3 druppels regen en nu weer zon, dus heel erg benauwd na die regen... De wind is ook weer weg.... Ben het weer echt zat! Ah Saraah, kan ook door de warmte komen dat je je niet lekker voelt... Kwerd vanmiddag ook overvallen door misselijkheid... Je weet ook niet meer waar je koelte kunt vinden...
Tis niet druk vandaag, bij ons juli-mama's Zal wel door de hitte komen. Wij hebben maar even de grote boodschappen bij de Jumbo gedaan en zitten nu wat aan te lummelen in en om huis, nou ja, meer in huis, haha! Het schilderen door mijn schoonvader heeft vanochtend niet lang geduurd; de verf droogde veel te snel en dan krijg je strepen, dus hij komt nog weer een keer langs als het wat koeler is (tja, wanneer is het koeler, nog lange niet ;( ) Verder heb ik niet veel; buik voelt zwaar, rug doet af en toe zeer en ukkie beweegt zo nu en dan. Laat 'm maar lekker slapen, hahah
nou.... lekker heel het huis gedaan... inc. dweilen, ik was toch bezig.. dan kon ik gelijk het huis wel een dweil geven... had al zolang niks gedaan... en het huis is weer spick and span. was wel lekker helemaal bezweet... en voelde me helemaal niet goed... maar na een heerlijke douche ben ik weer een nieuw mens.. in een schoon huis al is het weer niet om uit te houden... ik weet niet eens meer hoe het hiervoor was... voor mn gevoel is het al zolang warm... en weetje wat het is met die ijsjes...als je er 1 neemt, koel je lekker af, maar het moment dat ie op is.. heb je het gelijk weer warm... dat verklaart waarschijnlijk waarom ik een ketting-ijseter ben..
Haha Saraah, die ijsjes vliegen natuurlijk de deur uit, omdat je het direct weer warm krijgt Handig bekeken van die ijsproducten en minder voor onze portemonnee
hahaha... zeker minder voor onze portomonee.. remy eet helemaal niet zoveel ijsjes... en schrikt zich altijd dood, als ie thuis komt en ziet dat de helft weer weg is ik heb trouwens lekker kersjes gegeten.. we gingen naar de C1000 en ik zag kersen... had er helemaal zin in, waren ze VIES en smerig.. en verrot.. dus is lief helemaal speciaal voor mij naar de AH gereden... en daar hadden ze lekkere wij gaan vanavond lekker makkelijk eten.. shoarma met pita broodjes.. en sla ... hoef ik me lekker niet uit te sloven.. en scheelt een hoop aan afwas..