Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Daarom ben ik overgegaan op de coolsticks... Stel je je portemonee eens voor als ik in dit tempo magnums weg zou werken hahaha...

Mijn man gaat vanavond koken, macaroni, dus ik hoef lekker niets te doen :D
    Alleen de afwas ben ik bang :)

2. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Wij eten worstjes, ook sla en gebakken aardappeltjes. En aardbeien of chocoladeijs toe (ja ja, hebben 2 bakken gekocht :)

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    oooh het is aan het regenen... en best hard ook..
    windvlagen... enzo... zo zo.. !!!
    wat leuk.. maar ik zie ook dat het een graden is toegenomen hier in hius.... :( pfff
    't zal zo wel weer super benauwd zijn.. als het is gestopt...(over 2 min. :) )

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo....

nou hier iedereen dus ook niet goed geslapen... ach ja geloof me je went eraan.. zoo gisteren hoofdpijn niet t egeloven mijnman het ziekenhuis gebeld en als het 2 uur later niet over was moest ik daar heen.. het was 2 uur later niet over maar ik wild eniet dus ik zei maar dat het over was.. het is nu weg dus dat scheelt ik voel nog wel een betje in mn hoofd mmaar niet echt meer...

ooh ja wat zit er in bitterlemon dat de bevalling op gang zou brengen?? ze hebben dat hier niet dus moet iets vergelijkbaarszoeken;)

ooh en ik ga waarschijnlijk vandaag bbq..

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    aaaaaaaaah..
    alles is nat... heb ik net alles gezogen en gedweild, alles natgergend, en zand naar binnen gewaaid :(
    #@%@#$@#$@%%@#%@!.... nu ben ik echt heeeeel pissed.. !!! want het is alweer gestopt.. en super benauwd....

en dan komt piet paulusma weer ff door met zn: het tropische weer blijft aanhouden :evil:

6. sweetangel100

Hier heeft het ook 3 druppels geregend en nu is het stikbenauwd... Niet om blij van te worden en de wind van vanmorgen is ook weg...

Kinine zit in bitterlemon!

7. sweetangel100

Ahhh Saraah dat is goed balen... Daar kan ik ook niet tegen!!
    Ik haat sowieso alle weermensen momenteel :)

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ohhh heeft mijn regendans niet geholpen :(
    nou hopelijk komen er nog meer buien... hoeveel graden zou het vandaag zijn???

wat is kinine zit dat in meer drankjes zover jullie weten??

9. sweetangel100

Haha je regendans heeft niet geholpen, dans maar door ;)
    30 graden denk ik of hoger...

Ik weet niet wat kinine is en volgens mij zit het niet in andere drankjes :)

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ach ja google wle effe wat kinine is en waar het inzit ;)

nou ok dans maar weer door dan wordt wel moe van al dat dansen...

btw hoe is het nu sweetangel?

11. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Nou hier ben ik weer. Dacht gister even naar de verloskundige te gaan voor controle. Mn bloeddruk was weer te hoog en ze wilde me voor controle vandaag even naar het ziekenhuis hebben. Mn vriend moest werken en voor een controle, ach ons mam ging mee. Wij naar het ziekenhuis. Mn bloeddruk was dus echt veel te hoog. Ik mag nu zo ie zo niet meer thuis bevallen. Ik mog nog net naar huis maar als ik veranderingen merk moet ik gelijk naa het ziekenhuis. Er waren ook eiwitten gevonden in mn urine (niet veel). Gister bij de vk was mn urine nog mooi schoon.
    De ctg was goed, dus da was wel fijn.
    Daarna kreeg ik nog een echo. Het vruchtwater was minimaal. Ik moet nu maandag terugkomen. Is het dan nog minder dan wordt ik gelijk ingeleid. Is het nog goed en mn bloeddruk ook weer dan wordt ik as woensdag ingeleid.
    Nou ik kon dus weer naar huis. Wilde we net gaan kwam de gyn. er weer aan. Hij zei dat hij eraan dacht om me te gaan strippen. Dit in verband met mn bloeddruk. Het strippen zou eventueel de bevalling opwekken. Nou dat deed dus echt oneglooflijk zeer. Echt niet meer normaal. Gelukkig duurt het niet lang en is het daardoor nog wel uit te houden. Bleek dat ik al twee centimeter ontsluiting heb. Nu wordt het echt spannend, het kan dus elk moment gaan beginnen. We krijgen dus een Tilburgse. Van het strippen heb ik wel veel krampen. Ik ben dus erg benieuwd.
    Zo dat was mn verhaal, zie dat jullie veel gekletst hebben dus ik ga nu even bijlezen. Hopelijk gaat bij jullie alles oke.
    Liefs Jenny

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    even over kinine dames!!!

Gebruik dit middel NIET als u zwanger bent of wilt worden. Het kan schadelijk zijn voor het kind. Meld het in ieder geval aan uw arts zodra u zwanger bent of binnenkort wilt worden.

was aan het googlenen en vond it s=dus

13. sweetangel100

Ja maar dat geldt niet voor de minimale hoeveelheden in Bitter lemon hoor!

Kinine werkt vruchtafdrijvend, dus misschien dat het in het begin kwaad zou kunnen (weet ik niet eens), maar nu zorgt het voor samentrekkingen van de baarmoeder... Zoals Marijke, die er krampen van krijgt... Soms beginnen de weeen dan.

Voordat het slecht voor je baby is moet je wel HEEL veel flessen drinken!

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh schrok al.. ik denk van iedereen is bitter lemon aan het drinken maar schijnt niet goed te zijn... maar ok... nou ja ze hebben hier geen bitterlemon dus ik moet maar gewoon wachten :(

15. sweetangel100

Wat jij zei geldt denk ik voor Kinine in pure vorm!

Wat raar dat ze bij jullie geen biiterlemon hebben... Raar daar in amerika ;)
    Och het is ook niet bewezen dat het werkt hoor! Wacht maar rustig af (ik heb makkelijk praten nu he haha)

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh jenny ik had het helemaal niet gelzen sorry!!! nou hopelijk gaat het nu dan beginnen.. en 2cm is beter dan niets!!! hoop voor je dat je een snelle bevalling hebt dat wil iedereen namelijk wel denk ik... nou veel sterkte!!! en jij bent dus denk ik de volgende juli mama :)

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahahaha ja dat wachten dat hoort erbij he... maar vind het wel vervelend....
    en die amerikanen die zijn raar ;)

weet je wat ook stom is... ze kennen hier geen paprika en bolognese chips... of hamkaas....

maar dat ze paprika niet kennen vond ik wel zoo raar...

18. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Sterkte Jenny!!!! En dan met dit weer.. :cry: Ik ga nooooooooit meer zeuren over dat het zulk slecht weer is in Nederland ;)
    Heb ff foto van mij met Stijn onder de douche in mijn album gezet, dat vindt ie zoooo lekker!

XXX

19. sweetangel100

Och jij... Nee dat is inderdaad raar!!!
    Mis je dat dan nooit?
    En wat raar dat ze al die soorten chips niet kennen... Je zou toch net zeggen dat je in Amerika alle soorten van de wereld krijgt?

Jenny!!!!!! Ik lees het nu pas nu ik bij Cristel lees dat je wat getypt had... Sorry het gaat hier ook zo snel... :oops:
    Heel veel succes ermee, 2 cm is toch een begin!
    Hopelijk begint het vanzelf en hoef je niet tot maandag te wachten!
    Hou ons op de hoogte!!

20. sweetangel100

Daar dan toch de eerst foto van flappie als mama :)
    Super zeg, wat een leuke foto! Echt heerlijk met die kleine zo onder de douche!

Share This Page