Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Sweetangel, ik lees net pas wat je allemaal hebt getypt. Dat is niet niks dat ze de keuze bij jullie laten. Hopelijk kom je er een beetje uit en kun je wat rust vinden. ben je er al uit of niet?

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wow jenny was een verhaal...
    nou hopleijk zetten die 2 cm door naar 10, nu je bent gestript...( iemand vertelde mij al, dat dat strippen niet fijn voelde)
    en hoef je in iedergeval niet tot woensdag te wachten... en dat de natuurlijk lekker zn werk gaat doen...

aaaw flappie.. wat een kleine dreumes.. :D
    zooo schattig.. :D, ik wil oook hahaha !!

nee he christel, ze hebben niet eens paprika chips..
    maar wel heel veel ander soorte rare soorten chips... echt als je daar in een supermarkt loopt en je gaat naar de chips schappen.. :| pfffff

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja we gaan maandag vragen om in te leiden.
    We zouden het ons zelf nooit vergeven als er iets mis zou gaan in die weken dat we zouden afwachten en de kans is minimaal dat de kleine nog groeit in mijn buik...
    Dus dat lijkt ons het beste...
    En hoe en wat na de geboorte dat zien we dan wel... Ze is natuurlijk niet absurd klein en wie weet mag ze al heel snel naar huis :)
    Als ze eruit is kunnen ze haar in elk geval bijvoeden en alles goed in de gaten houden.
    Nu zouden ze ook om de dag een CTG maken, maar ja, dat is zo'n moment opname, in die uren dat je niet aan de CTG ligt kan er nog een heleboel gebeuren...

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh wat lief flappie.. ben jaloers ;)

nee hebben ze dus niet!!! maar heb mn vrienden wel mee laten brengen is al wel op hoor... en allemaal van die andere rare smaken id maar is wle goed voor de lijn ;)

trouwens heb nieuwe foto in mn album van mn buik.... vreselijk lijk kei dik....

5. sweetangel100

Het is inderdaad goed voor de lijn als je geen lekkere chips krijgt haha :)

Nou, Cristel, valt toch wel mee dat je erg dik lijkt?
    Je buik ja, maar dat is alleen maar goed ;)

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey christel...
    vind juist dat je een mooie buik hebt... je lijkt helemaal neit dik... je moet mij niet zien hooor
    hahaha die flessen drinken.. was ff vergeten dat alles daar zo extreem groot is altijd.. ( inc. de mensen :) .. ik weet zeker dat jij daar slank bent, ondanks je zwangere buik ;) )

nou vind het een goede keuze hoor sweetangel...
    ik zou dat denk ik ook hebben gedaan....

7. sweetangel100

Hahaha die flessen drinken vallen me nu pas op... Inderdaad: alles groot en veel ;)

Hopelijk is het de goede keus, maar voor ons voelt het aan als de beste keuze... Wat ECHT het beste is kunnen zelfs de artsen ons niet zeggen, dus hoe moeten wij het dan weten?...

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ja die flessen drinken was ik even vergeten hoe ze in nederland waren.... ja ik ben idd hier nou niet echt dik klopt.. maar ik zag die foto net en ik schrok ik dacht echt van wow... hoe moet dat er in hemelsnaam allemaal uitkomen met de bevalling ;)

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat het beste is kun je bijna nooit zeggen pas achteraf.. maar ik denk dat je moedergevoel weet/zegt wat het beste is.. en zo extreem klein is ze toch ook niet.. zijn er genoeg die kinderen baren als die pas 27 weken zijn en die overleven het ook en zijn gezond... dus ik denk ook dat dat de goede keus is.. ik persoonlijk zou het zelfde hebben gedaan...

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja precies.. als de artsen het al neit weten, moet je je gevoel volgen...

hahaha, ja gister zijn er ook fotos gemaakt van mij.. ik heb ze gelijk van de digitale camera gewist...ik vond het zoooo erg... ik lijk niet meer op mezelf... alles is dik... zelfs mn oorlellen...

11. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Fijn dat jullie een keuze hebben kunnen maken. Ik denk dat het wel een goede keuze is. Zou je wachten dan blijf je in de onzekerheid zitten.

Ben benieuwd hoeveel julibabys er nog geboren gaan worden.

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja ik ook hoor jenny.. juli duurt nog maar 9 dagen... (ex. vandaag) moeten we dus met zn alle opschieten... jij bent in iedergeval voor de volle 100% een juli mama

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou saraah het zal bij jou ook best meevallen alleen voel je jezelf veel dikker denk ik dan je eigenlijk bent omdat je het niet gewend bent tenminste dat denk ik...
    en alles is nu ook meer opgezet met het warme weer hoor... mijn handen voeten en onderbenen zitten vol met vocht.... en mn hoofd is ook opgeblazen maar ja ze zeggen dat hoort erbij als je een meisje krijgt ;)

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Jenny, tjee zeg, wat een ontwikkeling! Dus of het gaat zo gebeuren en anders maandag/woensdag. Pluspunt is dus dat je enigszins weet waar je aan toe bent en aan je banner te zien mag het nu ook wel, want je bent immers al 10 dagen overtijd!

Flappie; wat een mooie foto en wat lief zeg zo, met je Stijn! Zucht....

Hier is het donker meiden, met wat druppels regen en benauwd! Heel raar. De regen zet jammer genoeg niet door!

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey ja nog maar 9 dagen :s

nou het kanin een paar uur gebeurt zijn!!!!

16. sweetangel100

Nou, hier staat de zon hoog aan de hemel... :(

Wie had ooit gedacht dat ik om regen zou smeken? :)

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    en dat voor iemand die in nederland woont.....;)

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja paar uur, maar dan moet het zich wel aandingen..

hah... het ad hier 2 min. geregend, ondertussen staat de zon weer hoog, en lekker naar binnen te stralen... fijn !!!

ja echt... ik heb zelfs gesmeekt om hagel..
    en ik heb overwogen een echte afrikaanse regendans te doen... maar ik kwam op google niet ver genoeg om deze uitgelegt te krijgen..
    ook werkt hij niet als je in je 1tje bent... was toch leuk geweest als het was gelukt :)

19. sweetangel100

Dat bedoel ik :)

Volgens mij hebben we allang niet meer zo'n warme droge zomer gehad... Kan t me tenminste niet herinneren...

20. sweetangel100

Ja dan was het in Afrika gaan regenen na de Afrikaanse regendans :) :)

1 ding weet ik zeker: hier gaat het NOOOOOOOOOIT meer regenen hahaha

Deel Deze Pagina