Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Wij gaan eerst maar zien hoe het met 1 kindje zal zijn....over een evt. tweede denk ik nu nog niet (echt) na, verheug me teveel op onze eerste ;)

2. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Wij hebben het er eigenlijk nog niet over gehad hoeveel we er willen. Ik ben eigenlijk heel mn zwangerschap bang geweest dat er nog iets mis zou gaan. Nou ja bang is een groot woord maar we hebben van heel dichtbij een aantal keren meegemaakt dat het niet goed is afgelopen. Ik had ook al een miskraam achter de rug en het is voor mij moeilijk om zwanger te raken. We zijn dus heel erg met deze zwangerschap bezig geweest en hebben er eigenlijk nog niet ogver nagedacht. Ben ook erg benieuwd hoe ik de bevalling zal beleven.

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ja gaat echt snel af en toe hier he op het forum! Ik schrik er ook iedere keer weer van :rolleyes:

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Heee Jenny hoe voel je je nu eigenlijk? Heb je nog veel zware weeën erbij?

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    klopt gaat hier heel snel op het forum.. en ja vond mn figuur wel ok voor de zwangerschap.. maar nu.. maar ja dat hebben de meeste denk ik... dat ze zich zelf nu niet de mooiste vinden ;)

ja mijn man is een familie man.. hij houd niet echt van uitgaan enzo.. i sliever thuis en bbq graag buiten en dat soort dingen(wat wel goed is al je een kindje hebt/verwacht) dus ja die is al bezig over een 2e.. ik zei al we zien wel....

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    't lijkt trouwens opeens of iedereen moet bevallen...
    en dat ik straks alleen overblijf... ik wil ook, ben jaloers.. :(

en jenny hoe zit het met je weeen komen ze nog steeds om de zoveel minuten?

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nee saraah j eblijft niet alleen over.. ik heb wel weeen telkens maar bij mij zet het niet goed door.. dus ik dnek dat ik met je over blijf of ik alleen over blijf.... en saraah sommige voelen helemaal niks en in 1 keer krijgen ze weeen en paar uur later is de kleine er

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik blijf trouwens slijm verliezen :oops: Ik weet niet of dat normaal is... :rolleyes:

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ach... ik maak me eigenlijk niet heeel druk over mn figuur... dat komt straks allemaal wel goed..

je kan er voor werken, mocht het niet helemaal goed komen... lekker sporten enzo..

maar idd, ik zie er nu echt niet uit... plof zowat uit elkaar, en dat heeft niks met de ijsjes te maken... :)

10. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Heb er nu weer een. Ze komen niet echt heel regelmatig,maar heb het idee dat het wel door zou kunnen gaan zetten. Het strippen heeft ms toch zijn werk gedaan. Ik heb zoiets laat het nu maar doorzetten.

Ik ga jullie even verlaten, want ik ga nog even naar mn paardje. Zal ms wel voor het laatst zijn.
    Ik probeer jullie op de hoogte te houden mocht het echt doorzetten. En dan wens ik jullie veel succes en sterkte; dat er maar veel gezonden kindjes geboren mogen gaan worden.

Liefs Jenny

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hmmmm... nou volgens mij is dat wel normaal hoor.. als je eenmaal slijm verliest, maar niet je gehele slijmprop, maakt ie zichzelf weer aan, en dat kan dan weer naar buiten komen.. tot ie er een keer helemaal uit komt... want dan wordt er geen nieuwe meer aangemaakt..

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Jaaaa ik plof ook uit elkaar hihi

Ik verlang soms wel weer een beetje terug naar me ouwe figuur hoor vooral als ik foto's zie met me platte buik... Ik hoop dat er overal een beetje vet blijft zitten alleen me buik mag wel weer helemaal plat worden.

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    misschien als je meer ijsjes eet helpt dat ;)

marijke: ik heb dat ook heel veel slijm volgens mijn dokter hoort dat zo.. sommige hebben heel veel ander eheel weinig.. het is allemaal van de baarmoeder mond... en betekent dus dat het aan het werken is dat het aan het openen is/gaat

14. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Heel veel succes jenny!! En geef je paardje maar een knuffel van mij ;)

15. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Hmmm me mop gaat weer lekker stappen vanavond... Daar verlang ik ook wel weer een keertje naar :rolleyes:

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja mn buik verlang ik ook terug zeg... heb wel wat striemen :( maar ja dat hoort er nu eenmaal bij en mn boven benen mogen wel wat dunner... maar komt allemaal goed.. dnekik nu effe niet aan.. werk ik ewl aan als de bevalling achter de rug is.... gelijk de dag erna gezonde dingetjes eten enzo....

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ik heb helemaal geen behoefte aan uitgaan eigenlijk.... maar ik heb wel heel veel zin in vakantie.... heb nu helemaal niet het idee dat ik vakantie heb gehad...ookal doe ik geen reet..

goh ja die striemen, die heb ik al sinds week 26...
    en ja ze zitten op de onderkant van mn buik... en dat is niet anders..
    maar ik wil wel weer een platte buik idd...
    ik kan me niet eens meer herrineren hoe die eruit zag... ben zo gewend nu aan die inmens grote buik...

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja ben ik ook aan gewend maar als ik fotos terug kijk wet ik dus wel hoe het eruit zeg en dan denk ik ho ekrijg ik dat in hemels naam terug mar ja erzit nu wel een baby in van 8 pond dus ja komt wel goed...

ik heb ook zin in vakantie met mn man en mn meisje.... hopelijk in dec :)

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja... precies als ik fotos zie van eerst...
    denk ik... hoe kan mijn buik terugveren naar die staat.. :|

ja wij gaan ook in okt.. naar Egypte toe als het goed is... maja ik heb er nu best wel behoefte aan..

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    wij gaan als het goed is naar nederland op vakantie lol

Share This Page