Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    oooo lekker saraah dat je al een vakantie in het vooruit zicht hebt... Als me mop en ik ook van de winter geld teveel hebben gaan we mischien ook op vakantie... Heb ik ook echt wel zin in :)

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dat is het handige voor ons.. als we naar mexico gaan dan betalen mn schoon ouders de ticket of we gaan met de auto.. en naar nederland mn pa.... en verder moeten we natuurlijk wel zelf betalen maar mn man is een zaak begonnen en moeten we ook af en ergens heen hier in de usa.. dus kunnenwe een paar dagen aan vast plakken :)

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai

nou die platte buik heb je zo weer terug maar dan de rest nog!

ik was 25 kilo aangekomen en er is nu 11 vanaf! nog 14 te gaan! ik pas niet eens mijn zwangerschaps broeken van het begin!

als het zo slechter weer gaat worden heb ik geen een broek om aan te doen...... en nu ik bv geef mag ik ook niet lijnen......

zal jenny dan toch de volgende zijn...... suc 6 meid! hoop ook dat t beter gaat met je paardje trouwens.....

aaaah hesther wat een leuke foto zo onder de douche zeg! evi vindt douchen ook helemaal geweldig! de tummy tub vindt ze niets....

ze heeft nog steeds krampjes..... s`nachts slaapt ze goed alleen s morgens en aan t eind van de middag begin avond heeft ze kramp! ik ga echt overal aan twijfelen.... voeding..... ze krijgt afgekolfde melk en heel af en toe een flesje kunstvoeding (hypo allergeen omdat deze beter aansluit bij bv)
    het wordt wel wat minder gelukkig maar het is zoo hart verscheurend als ze zo huilt! en dan als de poep er een maal uit is kijkt ze zo blij en opgelucht..... arm kind. het enige wat wij kunnen doen is rustig blijven en troosten...
    maar goed, er zijn ook veel meer leuke dingen dan alleen die stomme krampjes... ik kus evi de hele dag! het is zo`n poppie en ik ben helemaal gek op dr. m vriend wou morgen alleen een rondje met haar lopen (omdat ik nog niet echt ver kan) maar ik moer er niet aan denken dat ze uit m zicht is...... dat wordt nog wat over een paar weken ofzo! grappig ook dat iedereen zn eigen baby zo knap en mooi vindt. ik vind dat ook.... het is echt de mooiste baby die ik ooit heb gezien! zwijmel zwijmel....

kom ook nergens aan toe! m was etc. het kan me allemaal gestolen worden.....
    er bellen ook veel mesnen die op visite willen komen maar ik wimpel eigenlijk iedereen ff af..... heb er zooo geen zin in al die mensen over de vloer terwijl zij zo huilt!

voordat ik was bevallen zat ik weet ik hoelang hier op de pc gezellig mee te kletsen.... nu mag ik blij zijn als ik snel 1 pagina kan lezen en ff wat kan typen....

nou ik ga zo maar weer ff een flesje warmen, truusje mag om 21:30 weer! en dan gaat de familie plat! hi hi

oja; over die forum namen..... ik heet natuurlijk ook geen mad.... maar madelon. vriendinnen noemen me vaak made of lon.

hoop dat t snel allemaal wat rustiger is en ik weer volop mee kan kletsen! want ik vond/ vind t altijd erg gezellig hier! en ik denk veel aan jullie hoor! moet verplicht iedere dag vanmezelf ff kijken of 1 van jullie al is bevallen!

tot snel.

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee mad fijn dat alles nog steeds goed gaat bij jou... Ik zat net ff in je album te spieken, en wat een leuke foto's zeg... zwijmel, zwijmel :)

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja md wat een schatje.. ik kan iet meer wachten!!! gelukkig dta het wel wat beter gaat.... en ik dnek dat ik dat ook heb hoor dat ik haar niet uit het oog wil verliezen... en visite is leuk maar niet elke dag en contstant....

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey mad :D

fijn dat alles goed is.. met jullie :D
    wat een super schatje is het.. als je dat zo ziet, ben ik echt jaloers...
    en gelukkig worden de krampjes al minder....
    en doe lekker wat jij denkt dat goed voor je is..
    als jij geen visite wilt.. dan niet..
    als ik geen behoefte heb aan mensen, zeg ik dat ook gewoon eerlijk... :D

heeel veel plezier... en alvast weltruste natuurlijk :D

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    He Mad, leuk dat je ook nog meeleest en kan me voorstellen dat je daar nu veel minder tijd voor hebt. Je Evi is toch het belangrijkst nu en visite, de was e.d., ach, bijzaken!

Het heeft toch lang geregend hier, eerst stopte het en daarna nog wel wat uurtjes, heerlijk. Het is wat afgekoeld, maar de hitte in huis wil eigenlijk niet echt weg.
    Wij zijn hier maar aan het zappen, nog wel een oude afl. van CSI gezien, was spannend! Ik zal zometeen maar eens gaan douchen, ben helemaal plakkerig vd hele dag ;)

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Lise, weet jij wanneer de nieuwe afleveringen van CSI nu op tv komen? Er komen zoveel soorten en van al die soorten ook weer herhalingen en ik wil eigenlijk alleen de orginele CSI volgen en dan de nieuwe afleveringen...

Ik moet ook gaan douchen, plak ook helemaal haha...

Mad, echt super dat je nog zo actief bent hier en ons toch telkens op de hoogte houdt!!
    Hopelijk kan ik dat ook na mijn bevalling!

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja precies.. dat als we straks mammies zijn, we hier nog steeds kunnen reageren...

heb vandaag ook CSI gekeken, ik weert ook iet wanneer de nieuwe afleveringen komen...

ook Ik zal straks een heerlijke douche nemen... dan slaap je ook gewoon lekkerder... :D

10. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ja, de nieuwste afl. van CSI (die in Las Vegas, de originele) zijn altijd maandagavond om half 10, ik dacht op RTL4. Verder is er op dinsdag ook CSI, dan Miami (meestal herhaling) en zaterdags zijn ook herhalingen, dan van Las Vegas. Soms heb ik geluk, en heb ik ze nog niet gezien!

11. sweetangel100

Dan slaap je inderdaad lekkerder... Maar je moet wel na zo'n plakdag als vandaag bah bah...

Dank je wel Lise! De meeste herhalingen van de orginele heb ik al gezien, maar ik kijk eigenlijk alleen de orginele. Niet Miami en wat heb je nog? New York?
    Als ik die allemaal moet kijken loopt me alles door elkaar haha

12. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ja inderdaad, de originele is het leukst en was ook het eerst op tv. Op zich vind ik CSI Miami (met Horatio) ook wel leuk. New York zie ik de laatste tijd wat minder vaak voorbij komen!

13. sweetangel100

Tsja als ze overal 5 verschillende van gaan maken, sterven er natuurlijk ook weer uit he... :)

Denk dat New york net 1 CSI teveel op de buis was...

Ik vind Grissom nog steeds de enige echte :)

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha ja ik ook..
    grissom is voor mij de only one..
    al wil ik Miami ook nog wel kijken hoor..

new york vind ik idd ook minder...
    nergens goed voor.. zoveel verschillende CSI's

15. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Christel, je hebt een prachtige buik, je bent helemaal niet opgeblazen ofzo!
    Ik ben benieuwd hoe het gaat, Jenny en naar de rest van jullie want het kan voor jullie elk moment gebeuren.
    Ik ben ook heel nieuwsgierig naar jullie baby's en hoe jullie de bevalling ervaren! ;)

Nou, ik ga nu lekker slapen, Stijn is de hele dag aan het jammeren geweest en hij wilde wel elke anderhalf uur aan de borst ( au ;) )
    Succes alvast allemaal!

XXX

16. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Slaap lekker Flappie!

Ik ga nu toch echt douchen en lekker nog in bed tv kijken en een blaadje lezen.

Slaap lekker meiden en tot morgen maar weer :) Nieuwe dag, nieuwe kansen!

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha flappie... je kleine hummel heeft trek.. :D
    of hij wilt lekker dicht bij mama zijn :D

ja ik ben ook erg benieuwd naar mijn kleine, en naar hoe ik de bevalling ervaar... toch wel spannend :D

jij ook alvast weltruste :D...
    en echt leuk dat jullie hier nog reageren zo vaak...

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha... echt he.. nieuwe dag nieuwe kansen, ik ben altijd blij als het zo'n 23:00 uur is... dan kan ik wer op naar de volgende dag... :)

nou weltruste... :D

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo..

dankjewel flappie...
    nou weeen duren iets langer enzo maar ga toch maar naar de familie bbq.. wie weet komt ze dan :)

oohja en csi miami?? je bedoelt csi long beach.. hahah het meeste is namelijk hier op genomen.. je ziet vaak een park en zo en een glazen gebouw.. nou dat is dus in long beach.... wel grappig... sommige scenes zijn geloof ik wel in miami opgenomen maa rhet meeste hier in long beach of rond om...
    (grote fan van csi miami... september weer nieuwe afleveringen)

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goedemorgen voor jullie.. ik moet nog naar bed tis nu 22.40 en het is gewoon 36 graden buiten man ik dnek niet dat ik kan slapen vandaag het is vandaag dus een record kwa warmte..... vanmiddag was het 44 graden ofzo.... nou ik ben blij dat ik nog niet ben bevallen want dat was geen doen geweest...

ho eis het met jullie??? iemand al weeen??

Deel Deze Pagina