Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goeiemorgen...
    hier is het lekker een beetje afgekoeld...
    Piet Paulusma zei gister ook dat we vandaag een beetje kunnen afkoelen want het wordt (in limburg) 'MAAR' 29 graden haha...

Mijn schoonmoeder en zo komt zo terug, om 13uur landen ze in Brussel. Mijn mannetje gaat hun halen, dus die zal ik zo maar eens wakker maken :)

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    goede morgen...

nou ik hoop voor je christel, dat je een beetje nacht hebt gehad...

en fijn dat je schoonouders weer terug zijn gekomen linda :D

ja tis hier idd ook koeler... heerlijk hoor..
    maar ja koeler is nou niet gelijk genieten, het blijft warm... kmoet zeggen dat ik voor mijn doen lekker heb uitgeslapen tot kwart over 10 :D

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Goede morgen dames...

Ik heb ook heerlijk uitgeslapen... ben net een kwartiertje wakker, de computer stond toch aan dus ik denk, ik post gelijk ff-ies :rolleyes: Ik zit alleen nog wel met slaap in me ogen zeg :(

Ben blij dat het weer wat afgekoelt is alleen vind ik het nog steeds erg warm.. Zo maar ff een lekkere koele douch nemen en lekker ontbijten want daardoor ben ik wakker geworden; een lege maag :(

tot straks, als ik nog achter de computer kom

xxx Marijke

4. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemiddag (net!)

Zo, wel redelijk geslapen, wel veel wakker geweest, maar het was wat koeler dan eerder!
    Inmiddels al ontbeten en gedoucht, maar doordat ik de was heb opgehangen, heb ik het zweet toch alweer op mijn voorhoofd staan...
    Hebben jullie plannen voor vandaag? Wij (nog) niet; in feite voelt elke dag voor mij een beetje hetzelfde. Vriendjelief verveelt zich een beetje, nou, moet je nagaan, als ie net als een zwangere al weken vrij is geweest, zou niks voor hem zijn, hahah! Met 1 dagje vrij weet hij al haast niet wat ie moet doen, en is het soms beter dat hij gewoon aan het werk is :) Ik al zeggen: wacht maar af tot de kleine er is, dan verveel je je ook niet, ook niet op een zondag ;)

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaha...

nou wij gaan vandaag naar smterdam..
    ff de stad in, manlief hoort vandaag eigenlijk te werken, maar hij heeft vrij genomen... vond ik wel heel lief..

ik ga me dus ff fatsoeneren... :)
    tot later :D ( zal zeker weer een paar blz. moeten bijlezen :) )

6. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hai,

ja christel zeker een mooie buik meid! en je ziet helemaal niet dat je vocht vashoudt of iets, en dat daar met die hitte! knap hoor.

voor ik t vergeet; een tijd geleden hadden we t hier over voedings bh`s.... toen zou ik geen bv geven dus had me er niet in verdiept maar ik heb er gisteren 1 gekocht bij Hans textiel voor 7,-! en hij zit perfect. die tip wou ik jullie natuurlijk niet onthouden!

Flappie; stijn had zeker z`n regeldag? evi had dat ook op dag 6 en op dag 7 had ik ineens veeeel meer borstvoeding!
    ik kan nu al 140 kolven om de 3 uur! pfff lijk wel een koe af en toe!

ben wel benieuwd of t ooit nog goed komt met m figuur..... voel me nog steeds zoooo dik! echt niet normaal.... maar als ik naar m poppie kijk ben ik t ook snel weer vergeten.

en ja bevallen met 30 graden, laat ik t zo zeggen bij ons was t snachts 29 graden toen ik aan t bevallen was en fanny boy stond op volle toeren maar als je eenmaal bezig bent voel je niet meer of t 15 of 40 graden is! toen ik bevallen was lag ik ook helemaal te trillen en had het zelfs koud! schijnt ook normaal te zijn. er is dan net ff zoveel adrealine door je lijf gepompt!

en ik moest trouwens ook wel lachen om flappie dr qoute; al had ik de hele boel ondergescheten tijdens de bevalling het maakte allemaal niet uit! nou dat was bij mij ook zo...... er kwam een heeel klein beetje uit maar ik heb t niet eens door gehad! misschien ook een gerust stelling voor jullie want ik zag daar ook van te voren tegen op!

oke, miepie wordt wakker! ga voeden.

ik zweet ook nog aan alle kanten met dit weer! en heb echt 0.0 conditie!

doei.

7. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Leuk Saraah, naar A'dam! Is het koopzondag daar?

@Mad; goede tip van Hans textiel; ik heb 2 weekjes geleden 2 voedingsbh's bij Livera gekocht, waren 17,95 per stuk en dat vond ik al niet duur...maar 7 euro is niks! K'wou dat ik ook ging bevallen, wil mijn jochie ook wel eens zien!

Heb net nog maar weer even het kraamzorgplan gelezen, over wat de kraamverzorgende gaat doen en wat je kunt verwachten. Ik kan niet wachten tot het zover is.....trouwens, als mijn kleintje vanaf vandaag wordt geboren is ie Leeuw van sterrenbeeld. Geldt natuurlijk ook voor jullie kleintjes, maar vind het wel grappig om te weten!

Verder weinig voortekenen hier, af en toe wat harde buiken en een voet in mijn linker zij, maar verder....en we wachten weer af ;)

8. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    Nou hier is er ook nog niets aan de hand.

Had het gisteren even helemaal gehad met het warme weer en heb veel geslapen.
    Tegen half 4 begon het te onweren en hebben we een paar fikse buien gehad waardoor het buiten lekker afkoelde, binnen ging het helaas niet zo hard en nu is het alweer net zo benauwd en warm als eerst.

Groetjes

9. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    hihi mad een koe... :)

Ik heb trouwens ook wel weer een keer zin om Amsterdam in te gaan, mischien ff van de week doen ga ik meteen langs me oude werk. Ik werkte in een hotel en daar zijn ze al een dik half jaar bezig met verbouwen. Het schijnt bijna af te zijn dus ik ben echt benieuwd! :rolleyes: En ik had ze nog een keer beloofd om met me dikke buik langs te gaan, ze kennen me alleen Super-slank...

O lise, Amsterdam is elke dag open ;)

xxx Marijke

10. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ach, is ook zo! A'dam leeft dag en nacht, he! :)

11. Niet meer actief

hoi meiden, kwil ff zeggen dat ik vandaag 08.30u mn slijmprop ben verloren :D ....wat bloederig slijm...Ik had heel de nacht al wat buikpijn, maar ik dacht dat het de kou was ofzo...omdat ik de hele nacht met de ventilator aan sliep..Nu heb ik steeds van die lichte voorweeen, die komen en gaan....en steeds wat bruinverlies. Ik hoop dat het snel doorzet...... ;)

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Youdia,

Spannend het is begonnen dus bij jou.
    Ik hoop voor je dat het allemaal goed doorzet en goed en spoedig zal verlopen!
    Succes!

Groetjes, Mirre

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo...

ik kom net mn bed uit... nou het is me hier toch raar weer nu wirdt het vandaag weer hartstikke heet EN benauwd zeggen ze.. met onweersbuien(benk niet zo gek op bliksem).... 35 graden kan ik nog wel aan mar warmer op dit moment echt niet en zeker niet al het benauwd is.... maar ja het moet he...worden weer liters water en 1000 keren naar de wc....

iedereen gaat hier lekker weg... hoop dat jullie veel plezier hebben/gehad... ik blijf dus denk ik lekker thius het is veel t eheet.. ooh ja en nog zo iets ze waarschuwde dat de stroom door de hitte uit kon vallen als dat gebeurd wordt ik knetter gek dat betekent geen airco of waaier/van.... maar ja we zien wel

14. Niet meer actief

Dank je... ;) Ik hoop het...

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Youdia,

;)
    Maarre ik zag staan evt 25 juli strippen & 29 juli inleiden...
    Wat is strippen?? (weeen opwekken ofzo..)

16. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Jeetje cristel en dan zeuren wij hier met onze 30 graden... Maar hier in NL is de hitte wel heel anders alds daar natuurlijk...

Spannend Youdia hopelijk zet het door! Ik verlies trouwens ook al vanaf woensdag slijm, iedere dag nog best veel trouwens... Maar verder niet echt weeën :( Ja vanacht had ik er geloof ik 2 maar toen was het weer over... Heel veel sterkte in ieder geval toegewest! ;)

Ik heb vandaag ook weer een goede daad voor me moeder verricht; de hele was is er doorheen :) Alleen strijken doe ik liever niet, dat kan ik echt niet :rolleyes:

Mirre; volgens mij doen ze met strippen iets pijnlijks bij je baarmoedermond...

xxx Marijke

17. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Spannend Youdia, nu mag het wel komen! De eerste stap is er, nu de rest, hoop het echt voor je!

Het volgende vond ik over strippen op internet: "Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn en het geeft absoluut geen garantie tot bevallen."

Hier is het trouwens vreemd weer, veel bewolking, drupje regen en raar benauwd...

Ik ben vandaag al 3 keer gebeld of de bevalling er al aankomt! Bah! K'wou dat ik kon zeggen dat ik er middenin zat ;) , maar nee....

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha.. ja marijke normaal is de hitte anders maar nu is het benauwd lijkt wel of we midden in de jungle zitten bah!!! maar het zou einde van de week(wat veel te lang duurt) minder worden... dus terug naar de 32 ;)

verder strijken zou ik ook niet doen met dit weer of je het nu kan of niet... is veel te warm!!!

niemand verder begonnen aan de bevalling?? ik wou dat ik dat wel kon zeggen maar ja geduld, geduld en nog eens geduld....

19. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Hee gek zeg Lise, hier schijnt het zonnetje vollop!! Alleen toen ik vanmorgen nog een keer wakker werd was het bewolkt...

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ben ik weer...

Youdia, succes!! Hopelijk verloopt alles voorspoedig!

Mijn schoonfamilie is terug gekomen van Marokko vandaag... Dus de hele middag daar geweest...

Warm warm en ik word helemaal gek van dit weer!!

Share This Page