ja maar wie weet hier wel wat ze moeten verwachten van een bevalling.. ik hoop gewoon dat de mijne er zo snel mogelijk uitkomt maar hoe rustiger en hoe meer ontspannen je bent hoe makkelijker het gaat(heb ik gehoord) dus wees niet nerveus denk aan je kleintje dan komt alle sgoed
ja... ben wel heel erg beniwud ook naar wat ze je morgen gaan vertellen... en ja vreemd is het natuurlijk wel.. je hebt natuurlijk geen idee wat er allemaal gebeuren gaat.... maja dat komt allemaal wel goed....
De vrouwen die al kinderen hebben, die weten zo ongeveer wat hun te wachten staat Ik ga ook tegen de gyn zeggen dat ik best met zijn onderzoek mee wil doen, maar alleen als ik bij de ingeleidde vrouwen behoor en niet bij de vrouwen die moeten afwachten haha... Denk niet dat het zo werkt haha, maar toch
hahaha.. ja maar hoeveel juli mamas zijn al zwanger geweest?? volgens mij niet 1.. of wel 1??? nou ja de meeste niet
hehehe ik verveelde me.. dus ik ging op het internet ff zo'n neppe magic 8 ball, de vraag stellen of vanavond de bevalling zou beginnen... hij zei: YES toen ging ik naar een andere site.. daar vroeg ik hetzelfde zei dat ding: don't count on it... maar daar was ik niet zo blij mee, dus vroeg ik, of zijn antwoorden wel eerlijk waren... hahaha zegt dat zing: don't count on it .. hahahaha !!!! naja ik vertrouw die andere site dat vanavond mn bevalling begint
Hahahahaha Saraah!!! Gewoon geloven in wat jou het beste uitkomt, doe ik ook altijd Cristel, pas om half 2, CTG en Echo en erna na de gyn! We moeten wel om half 12 naar de tandarts... halfjaarlijkse controle en mijn man moet een gaatje vullen
hahaha ik ben met een tandarts dag en nacht nou ja tandarts in opleiding eigenlijk nog erger kaakchirurg in opleiding.. sadist he ooh dan heb je nog de hele morgen om lekker wat relax te doen en alles op een rijtje te zetten
Als we bij de tandarts zijn geweest gaan we naar mijn paard die ik een maand niet gezien heb Zijn broer is terug he, dus we kunnen eindelijk weer wat doen!
ooh das ook leuk naar je paard... zal vast ook wel wat aangekomen zijn en wat ik bedoelde met dat ik dag en nacht bij een tandarts ben.. mijn man studeert er voor(ik dnek ik leg het even uit)
ja dat doet ie welles zijn oom heeft een tandartspraktijk daar werkt ie welles en dan ben ik proef konijn.. gaatje svullen enzo doet ie og niet maar wel fots maken(toen ik nog niet zwangerwas) en controle en polijsten.... hij is met de gehele opleiding omdat ie kaakchirurg ook erbij doet over 6 jaar pas klaar :S maar hij heeft ook een eigen business gelukkig... voor het inkomen..
maakt niet uit mag je best vragen ik ben ook altijd nieuwsgierig hij heeft een laser machine en geloof dat ie een machine gaat kopen om kleding te printen( tshirts enz) met de laser machine maakt ie awards en fotos en glas/cristal eigenlijk bijna alles.... ja bemoei me er niet zo veel mee met het maken dan ik doe gewoon de administratie en kijk waar ze mee bezig zijn en ofze het niet te goedkoop weg geven.. ik ben van de cijfers dat is alles nou heb ik ook een vraagje heeft jouw man een iegen taxibedrijf of werkt ie voor iemand??
Hahaha jij bent van het geld, dat zijn de beste Mijn man heeft een eigen taxibedrijf samen met zijn broer!
trouwens weet je wat best jammer is... je bent nu bijna de hele of halve zwangerschap met elkaar aan het praten en na de bevalling of na een maand na de bevalling spreek je elkaar waarschijnlijk niet meer
ja het geld.. mijn man is niet zo slim met dat die haalt ookaltijd de hele administrtie lekker door elkaar.. haat dat.... en die gooit overal maar papieren neer en schrijft alles maar snel op een post-it en dan raakt ie het kwijt.... dus ik moet de boel in de gaten houden...