Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zo bericht nr 3.. ja ben vergeet achtig.... taxi bedrijf zal ook wel lekker lopen.. leuk joh

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Als alle juli-mama's bevallen zijn moeten we eigenlijk gewoon doorkletsen, net als mad en flappie :)
    T zal in t begin wel wat minder zijn, maar als je je draai gevonden hebt dan heb je ook weer meer tijd :)
    Ik ben in elk geval van plan om hier gewoon te blijven posten als ik de kleine dalijk heb :D
    Denk alleen niet dat mijn mannetje hier komt updaten (of op mijn site) als de kleine er is en ik nog in het ZH lig :) hahaha

Taxibedrijf loopt goed ja, TE goed, wordt gek van die telefoon soms haha
    Zijn broer doet de boekhouding en alles, mijn man kan er niks van :)

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ja gelukkig dat er iemand is die de boekhouding dan wel kan doen.... zal best ja dat je gek wordt van telefoon soms zou ik ook worden hoor...

maar ja een paar maanden na de geboorte waar mmoet je dan in hemelsnaam posten:S ik heb geen idee daar hebben ze niet echt een speciale plek voor :(
    mijn man post hier dus ook niks als ik in het zh ligt want hij kan geen nederlands hahaha

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    trouwens ik dnek dat jenny ookal bevallen is of aan het bevallen is.. die had gisteren toch zon last van weeen... misschien heeft ze haar beeb al

5. sweetangel100

Eigenlijk bij mei/juni/juli mamas bij geboorte :)

Oeps ik bedoel bij baby en dreumes!!

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    oohja had ik nog helemaal niet gezien.. lekker slim hoor!! maar ja blond he....

wat zijn in nederland trouewns de populairste winkels om kleding voor je baby te kopen?

7. sweetangel100

Uhm ik denk toch wel H&M en de Hema... Tenminste voor mij :)

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja dat dacht ik ookal.. voordat ik weg ging vond ik hema, h&m en c&a(soms) het leukste prenetal vind ik soms een beetj etruttig mar ja dat vind ik dan....

stomme vraag misschien maar wat kost een shirtje, broekje en rompertje nu gemiddeld bij hema en h&m?

9. sweetangel100

Uhm... t pakje wat ik mee neem naar het ZH koste 12,50 bij de h&m. (pakje = broek en vestje) Rompertjes gemiddeld een euro of 4, maar ik heb er zoveel gekregen dat ze nooit allemaal aan kan haha...
    Shirtje voor eronder kostte 6 euro.

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ni hao...

mijn mannetje heeft ook zn eigen bedrijfje :)
    hij verkoopt kleding.... hij staat op beverwijk(zwarte markt )

ja straks meoten we wel gewoon doorgaan met berichten hoor.. zou echt jammer zijn.. als we niks meer zouden posten... zoveel meegemaakt met elkaar die maanden ervoor...

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh da valt best wel mee... ik vraag dat dus omdat mn familie vroeg waar het goedkoper is in nederland of hier... ja dat wist ik dus niet.... maar dan is het gelijk.. alleen het leuke is hier duurder... dus ik zeg wat dat ze wat vandaar moeten opsturen;)

wat voor een soor pakje neem je mee?? welke kleur???

12. sweetangel100

Roze :D hihihi
    Natuurlijk hahaha

Maar zal ze in de couveuse wel niet aanmogen en is misschien beetje groot, is maat 56... maar dan rollen we maar he ;)
    Mijn moeder gaat een pakje in de goede maat kopen bij prenatal (kleine maten) als ze er is :D

Saraah: wij gaan in het najaar naar de zwarte markt!! wat toevallig!!! hahaha... Mijn man is er vorig jaar ook geweest met mijn schoonmoeder, toen kon ik niet mee... Nu ga ik mee!

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja precies saraah.. oo h dus iedereen hier eigen bedrijfje.. lol.. wat voor een kleding verkoopt je mannetje???

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben er nog nooit geweest zwarte markt :S
    moetik toch eens toen als ikop vakantie ben...

ooh ja roze natuurlijk.. ik ook hoo rmaar heb er een paar bij ik kan geen keuze maken.. nog niet ;)

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja rompertjes zijn zo'n 3/4 euro...
    broekjes zijn zo'n 10 euro ( H&M)
    shirtjes 7 euro( H&M)

het pakje wat ik meeneem naar het ziekenhuis was 14.95... bij prenatal gekocht..
    is roze met een beertje erop.. en mutsje van nijntje.. ook roze...ook van prenatal..
    zater ook sokjes bij... dat was bij elkaar geloof ik ook 10 euro...

hahaha.. nou wij zitten in hal 1 ( we hebben 3 kramen... ) we verkopen merk-kleding... maar ook merkloos hoor... maar we verkopen ook buiten beverwijk hoor, want dat is alleen in het weekend.
    maar tis een goed lopende zaak :)

16. sweetangel100

Nou ik zal eens komen kijken :)

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ikke pas in dec maar ik om kijken....
    geen kraam met baby kleertjes :p

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ok... wel doen he( ik ben zelf eigenlijk nooit mee... ja voordat ik zwanger was wel.. )
    maja dat moet je dan tegen die tijd dan maar zeggen, dan ga ik natuurlijk mee ;)

19. sweetangel100

Ja zeker is goed!!
    Wat leuk, een juli-mama meeting :)
    Mijn schoonmoeder koopt daar natuurlijk allemaal die dingen voor in huis, goude lampen en zo haha

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hhahaha die heb je daar wel hoor...
    maar vind die kleertjes neit zo leuk :)

hahahaha... ja standaard, vroeger gingen ik en mn vader altijd heen... allemaal troep mee natuurlijk...
    maar wij zitten wel in de betaalde hal (1,50).. meeste mensen gaan alleen naar de oosterse markt...( gratis)

Deel Deze Pagina