Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja dat zou inderdaad wel kunnen....
    Dan moet ik dat met pijn in mijn hart aan mijn man overlaten om dat te veranderen :)
    Als het zo is verander ik gewoon op de proefdruk hoe ik t bedoel en dat geef ik hem dan mee!

Welterusten Lise!!

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja precies..
    alles netjes en goed opschrijven..
    zodat hij niet veel hoeft te doen :)
    ik heb ook alle nummers naast de telefoon gezet enzo... remy is zo'n ei.. die dan weer niet kan vinden waar en hoe etc... :)

3. sweetangel100

Hahahaha
    Ik ken t probleem precies...
    Hier nog zo een ;)

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    maja. ik ga ook ff douchen...
    en dan naar bed, ben kapot...

weltrsute..
    en linda.. als ik je morgen ochtend niet meer spreek
    ik wens je echt SUPER veel succes voor morgen...
    en laat ons weten hoe het was gegaan...
    kus kus

5. sweetangel100

Ik wilde ook net zeggen dat ik ga douchen haha

Dank je wel!! Ik laat gelijk wat weten als ik thuis ben :)

Welterusten, slaap lekker! Xx

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja linda veel succes.. misschien dat ik je morgen vroeg nog zie.. anders veel succes en we horen het dan wel...
    doe nog wat lueks voor jezelf zou ik zeggen...

ik ga boodschappen doen en effe lekker naar het strand om af te koelen staat namelijk een lekker briesje...

7. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    sweetangel heeeeeel veeeeeel sterkte vandaag meid,je zal best nerveus zijn ,maar alles komt goed.veel liefs jacky

8. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Nou dat klinkt niet echt alsof je zin hebt in (kraam) visite....

Ik snap je gevoel heel goed, sweetangel. Ik zou er wat voor doen om kraamvisite te kunen ontvangen! Het is echt niet leuk om je kraamtijd maar gewoon over te moeten slaan, omdat je kleintje nog niet naar huis mag, en jijzelf al wel :cry: . Ik wil niet zeuren hoor, maar jouw stukje Christel, schiet bij mij echt ff verkeerd. Vooral de woorden 'dan zijn we er gelijk vanaf'. Ik zou echt niets liever willen dan dat ik ons meisje aan de hele wereld kan laten zien. Echt werkelijk alles is anders gelopen aan het eind van mijn zwangerschap dan verwacht, en ik kan het prima begrijpen als iemand besluit om voor de rust ipv kraamvisite een kraamfeest te organiseren, maar de manier waarop jij het schrijft in jouw stukje vind ik erg negatief...

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen dames!

Sweetangel; ik wens je heel veel succes vandaag! Het komt allemaal goed en hopelijk horen we je nog over hoe het gegaan is...

Ben ik echt de eerste, zo rond half elf op maandagochtend ;)
    Heb eigenlijk best redelijk geslapen, wel veel last van mijn rug en buik, maar what's new.
    Ik heb zin in het einde vd week, want vanaf ongeveer vrijdag wordt het koeler, zo rond de 25 graden, zou het dan toch echt!? Dus we moeten nog 4 dagen in hitte overleven; op 1 of andere manier raak ik nu ook gewend aan de warmte, maar heb liever wat temperaturen dat je ook nog iets kan doen zonder direct emmers te zweten, haha!

10. sweetangel100

Goeiemorgen allemaal!

Dank jullie wel voor al jullie berichtjes :D

We moesten eigenlijk om half 12 naar de tandarts, belt de tandarts net op of we direct konden komen... Uhmmm nee manlief slaapt nog.. Nu is de afspraak verzet naar volgende week, er was iets tussengekomen...

Och ja, zo lekker douchen en dan naar de stal met mijn man voordat we naar het ZH gaan.

Ik laat jullie zeker wat weten als we terug zijn!!!

Liefs

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goede mrogen... :D

nou linda.. veel succes bij de gyn... :D
    en heel veel plezier bij je paardje :D

ik hewb best lekker geslapen moet ik zeggen...
    ben er alleen ff uit geweest om de boel open te zetten.. en was gelijk weer weg...
    pas om half 11 wakken :D ...

en idd, ben eigenlijk ook een beetje aan het weer gewend geraakt, maar tis eignelijk voor mn gevoel ook iets koeler dan een paar dagen geleden..
    maar ik kijk wel uit naar de koelere dagen die eraan zitten te komen... :D

maja ik ga ff douchen.. en een wasje doen..

12. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    zo, anderhalf uur verder, maar heb alles weer bijgelezen (sinds gistermiddag) haha, maar goed, sweetangel, heel veel suc-6 vandaag in het ziekenhuis, en waarschijnlijk krijg je dan vandaag al te horen, wanneer je mama zult worden, spannend allemaal!

voor de rest ook heel veel suc-6 met dit warme weer, en hopelijk mogen jullie snel bevallen!!!

liefs...

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hehehehe... :)
    ja erg he al die pagina's ik geloof dat we in twee weken meer dan 100 pagina's hebben volgescherven :oops:

14. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    haai,

grrrr had een stuk getypd valt m pc uit! kan ik weer overnieuw beginnen!
    maar helaas heb ik daar geen tijd meer voor want ik moet kolven!

Linda; ik denk aan je en heeel veel suc 6 vandaag! en dat je maar snel je beeb gezond en wel in je armen hebt!

sarah; leuk zeg dat je mannetje op beverwijk staat! ga er soms wel eens heen! gezllig altijd.

o ja ; ff nog een tip; meiden haal genoeg van die kraamverbanden nog in huis! ik heb een pak of 4 bijgehaald want het is echt zo op! (als je hygienisch jezelf vaak verschoond dan) ik had er de eerste dagen echt wel 2 tegelijk nodig!

en als wij ooit nog een beeb krijgen doen we een kraamfeest! ik ben zooo van slag iedere keer door die drukte! maar dat is bij iedereen anders natuurlijk. eerst was ik erg tegen een kraamfeest. vond t maar onzin maar ik zie nu duidelijk de voordelen er ook van in!

o ja ; hoera ik heb ook ruzie met het uwv! heb ook m loon niet gehad!
    bij wie gaat het eigenlijk wel goed? grrrrrrr

fijne dag vandaag.

x

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja ja zometeen halen wij de juni mama`s nog in !
    vond al dat hun toen zoooo veeel hadden getypd maar wij kunnen er ook wat van! ha ha ha

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    haaai mad :D

ja tis dat iedereen nu op vakantie is, maar anders had ik denk ik ook een kramfeest gehouden, de gedachte dat er de heletijd mensen voor de =deur staan wordt ik al helemaal naar van binnen...

zij bedoelen het natuurlijk alleen maar goed, en willen je kleine hummel zien... maar die komen dan zonder te bellen enzo...

hahah iedereen heeft hier ruzie met het UWV...
    gelukkig heb ik niks met ze te schaften...

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Zat ik laatst ook naar te kijken, dat de juni-mama's zo ontzettend veel pagina's hadden volgetypt en kijkend naar de onze, was dat minder. Maar we gaan dus wel die kant op, elke dag wel een pagina of 5 voltypen en lukt ons ook!

@Mad; dus meer kraamverbanden! Ik heb nu 2 pakken, met elk 12 stuks erin....en ik heb 1 pak inlegverband, voor net na de bevalling (15 stuks).
    En wat betreft UWV; iedereen heeft ruzie met ze; je moet ze tig keer bellen, wil het goed komen!

Ik hoop dat alles goed gaat bij Linda...!

18. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    heeee goede middag alweer!

Zo ik had me gisteravond toch een voorweeën, ze duurde echt 4 uur en ze kwamen nog best regelmatig ook, zo om de 7 minuten... Heb ze nu ook nog heel af en toe, maar heb er meer rugpijn aan overgehouden :(

Leuk zeg dat je man op Beverwijk staat, Saraah, daar kwam ik nog wel eens om een beetje te shoppen ;) Is ook niet zo heel ver van mij vandaan. En ik vind dat ook gen geld hoor, 1.50 om naar binnen te komen.

Hee Mad, ik bel nu dus al zo'n paar weken iedere werkdag, vorige week nog gebeld en gezegt dat ze het verkeerde rekeningnr. hadden genoteerd, en dat ze het daar dus VOORAL NIET op moeten storten en wat denk je??? Vandaag hebben ze het op dat verkeerde rekeningnr. gestort! Echt het wordt tijd voor een grote reorganisatie daar want ze bakken er met ze allen niks van!! Nou die vrouw heeft me nu weer verteld dat ze het zo snel mogelijk terug gaan storten en ze heeft erbij gezet dat ik me goede giro-nr. al schriftelijk heb bevestigt en opgestuurd.
    Ik hoop maar dat het aan het eind van de week op staat, want dan ben ik verdorie uitgerekent!

Heee Linda heeeeeel veel succes bij de gynocoloog!!

xxx Marijke

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou marijke...
    misschien begint het wel binnenkort met je voorweeen... :D
    ben wel jaloers hoor... hier is helemaal niks te bespeuren van enig weeen-activiteit...
    ik wil bevallen... :(

:)

20. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja maar het was aan 1 kant wel irritant, want ik heb tot 3uur niet goed geslapen, werd daarna nog enkele keren wakker van en heb nu alleen nog rugpijn! :(

Ik was net trouwens naar de kruidvat om te kijken of ze daar wonderolie hebben, is het uit het assortiment gehaald :x , moet ik anders van de week maar weer de stad in.

O ja vraag ik in de winkel om die wonderolie, schreeuwt die cassiérre naar de andere kant van de winkel om te vragen of ze het nog hebben, dus iedereen mij aan kijken :(

Deel Deze Pagina