Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ben nu ff aan het kokenn... maakt het extra warm... maar tis wel 2 fraden koeler.. tis nu 30 graden in huis :)

de ananas wel ja... ga remy zo nog ff sturen voor de bitterlemon, hij heeft wat goed te maken .. ;)
    komen straks vrienden hier... dus allen een beetje op orde brengen... zij hebben 4 maanden geleden een kindje gehad... en de avond dat haar weeen begonnen, zijn wij bij hun thuis geweest.. en nu is het dus andersom... ik hoop dus dat wanneer zij weggaan mijn weeen ook gaan beginnen :)
    zou wel leuk zijn... dan beval ik op mn uitgerekende datum ;)

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    pfffffftt hebben jullie dat ook dat je denkt waar maken sommige mensen zich nu druk over.

Omdat wij dus een hond hebben en ja omdat ik toch in het ziekenhuis moet bevallen ik het fijn vind om iemand achter de hand te hebben om eventueel de hond uit te laten had ik dit dus maar geregeld.
    Dus mijn schoonzus (woont bij ons in de straat) opgebeld en de situatie verteld. Joh wij moeten in het zh bevallen, als het zover is mogen wij jullie dan bellen dat jullie voor de hond zorgen (uitlaten eventueel eten enz).
    Ja dat is geen probleem, goed maar zouden jullie dat zo vriendelijk willen zijn dit niet door te vertellen dus ook niet aan mijn schoonmoeder.
    Nee geen probleem ze zouden het gewoon stil houden (dat vertrouwen heb ik ook in ze anders had ik hun natuurlijk niet gebeld).
    Dit is omdat wij geen zenuwende ouders in het zh willen hebben, wij willen ze bellen als de kleine er is en wij allemaal schoon zijn en weer op adem.

Bel ik net mijn zus op (amerika) en vertel haar wat er allemaal gebeurt is vandaag en ook dat ik dus al wat voor de hond geregeld had.
    Zegt ze in 1 keer.
    Nou dan hoop ik maar dat je schoonzus het stil houdt en het niet aan je schoonmoeder verteld, want als pa en ma erachter komen dat die het dus eerder wist dan hun dan heb je stront aan de knikker.
    Nou ja zeg waar maken mensen zich druk om, heb een niet zo leuke mededeling maar ik kan maar 1 persoon tegelijk bellen dus er zal er altijd 1 zijn die het eerder weet dan een ander. :rolleyes:

En dan nog dan kan ik er toch niets aan doen!

Heb nu de hele tijd het liedje in mijn kop zitten van This is my life and I don't give a d**8.

Groetjes

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    kunje ook niks aan doen pluk...

en saraah nou zou wel leuk zijn als je nu zou gaan bevallen dan hoor jij bij de 4% van de vrouwen die op de uitgerekende datum bevalt...

ik heb geloof ik al 4 keer de kleertjes van mn baby verplaats net weer ik heb te veel dus moet ruimte maken maar nu ligt het allemaal goed denk ik

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja cristel maar ik denk ook dat je het stiekem ook wel een beetje leuk vind hoor steeds die kleertjes ff bekijken... Doe ik ook ;)

Zo net weer lekker gegeten, eigenlijk meer salade als bbq maar dat maakt niet uit :)

Wat een bevalling trouwens van Chrisje! Wel fijn dat alles nog helemaal goed op z'n pootjes terecht gekomen is :rolleyes:

xxx Marijke

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    bbq... ik zou wel zon bbq stick lusten met kip paprika en ui... zal mn mannetje eens lief aan kijken kunnen we vanmiddag mooi bbq....
    dankejwel voor het idee marijke ;)

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja is goed hoor meis... Eet smakelijk alvast :)

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik had weinig zin in koken, wel gedaan, dan is het maagje ook weer gevuld ;)
    Straks om half tien lekker weer een nieuwe afl. van CSI kijken, spannend! En dan is de dag weer voorbij. De laatste dagen hoop ik maar dat alles snel gaat, nu ik zo overtijd loop...ik hoor mezelf zeuren, sorry, maar weet af en toe even niet wat ik met de tijd moet. Nog even genieten? Tja, met dat warme weer is dat af en toe wat lastig. Klusjes? Meeste is al gedaan dus zoek ik af en toe maar wat op ;)
    Vriendjelief gaat donderdag mee naar de VK; aangezien ik toch wel verwacht dat ze me nu duidelijkheid gaan geven, vind ik dat hij er ook bij moet zijn....

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    lise ik vind het nu al genoeg en jij bent verder als mij je mag best zeuren dar is het forum ook voor ik luister wel ;)

ik ga ook effe lekker zeuren over mn man... wordt ik vanmorgen wakker overal papier en cataloges van zn zaak... gister was ie dus de hele avond aan het playstationen nou ja toen we terug kwamen van het ziekenhuis.... dus ik zeg net kun/kon je dat niet effe doen.. zegt ie geen tijd voor.. dus ik zeg maar je had wle tijd om die stomme spelletjes te spelen.. zeg ie ja ok heb ik geen zin in doe ik wel strax als ik er zin in heb.. dus ik zeg ja hallo lekker makkelijk ik heb ook welles geen zin en dan moet het ook..zegt i zoals wat.. ik zeg ik heb ook weles geen zin om jou troep op te ruimen en ja ik moet wel want anders gebeurt er niks... zegt ie ja ok en verder niks... nu heb ik het als nog zelf opgeruimd he...

mannen af en toe.....

9. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    oooo pluk dat is echt zo vreslijk he met al die mensen die maar willen weten wanneer je gaat bevallen! net alof je ze moet bellen allemaal wanneer je weeen beginnen!

Nou Linda; het eind is in zicht meid! fijn dat alles goed was met je beeb! het klinkt heel stom hoor uit mijn mond want ik heb echt niet genoten van mijn laatste zwangere dagen maar probeer het wel te doen! want je gaat het echt missen! ik kon me dat echt niet voorstellen maar t is echt zo!

pffff vanmiddag had Evi weer krampjes, en daar loop je dan te troosten en te wiegen met t zweet op haar en mijn hoofd! ik hoop zo dat t wat koeler wordt want voor die kleintjes is dit echt niets! Nu ligt ze lekker te tukken in dr wiegje en ik ga ook zo lekker naar bed :) als ze dan vanacht wakker is ben ik tenminste niet zo moe! maar over t algemeen slaapt ze bijna helemaal door op de nachtvoeding na dan....... even afkloppen en hopen dat t zo blijft!

marijke pas je wel op met de wonderolie! ik heb gehoord dat babys het benauwd ervan kunnen krijgen..... wil je niet bang maken ofzo maar het klonk nogal eng. ik zou eerder ananas en bitterlemon nemen!
    bitterlemon werkte bij mij wel.... denk ik.... heb een middag dat gedronken en om 18:00 begonnen de weeen!

bleee ben helemaal nat van t zweet!
    ga douchen en naar bed!

doeiiiiiiiiiiiii

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hello, ben ikweer...

Heb de hele tijd in de tuin gezeten bij mijn schoonmoeder. Lekker koel!
    Cristel, we gaan morgen nog lekker zwemmen even en savonds ook nog wat gezelligs, maar niet tot te laat, om 6u moeten we woensdag op, om half 8 in het ZH melden!!

Saraah zijn de weeen al begonnen of is het bezoek er nog?
    Ik hoop voor je dat het begint!!

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goeiemorgen ladys...

Ben vandaag officieel de vroegste :)
    Ben al een dik half uur klaarwakker en kan de slaap niet meer vatten...
    Goeie oefening voor de rest van de week, met vroeg opstaan :)

Saraah is ook niet meer online geweest zie ik, misschien (HOPELIJK) zijn de weeen echt begonnen na het bezoek!

Ik heb de hele avond en nacht last gehad van krampen en pijnlijk harde buiken, denk dat dat komt door het inwendig onderzoek van de gyn...

Zooo... Ik hoor in de verte de eerste trein langskomen haha... Ik wil de droger aanzetten, afwassen en douchen, maar denk niet dat manlief daar zo blij mee is ;)
    In plaats daarvan ga ik zo maar handdoeken vouwen, voor woensdag wil ik wel het huis aan de kant hebben, denk dat ik na lange dagen in het ZH daar geen energie meer voor heb...

Trouwens, misschien dat ik manlief zo ver gekregen heb om hier te posten als ik bevallen ben... Hij zei gisteravond: raar eigenlijk dat jullie zo veel delen he...
    Dus misschien krijg ik hem zo ver als het zo ver is :) want ik geloof dat ik 7 dagen in het ZH mag blijven als de baby ook daar moet blijven en dan zou het wel heeeeeeel lang duren voordat jullie wat horen :(
    Tegen die tijd hoop ik toch dat jullie ook allemaal bevallen zijn!! :D

Ik ga maar ontbijten en aan de was beginnen!
    We gaan vanmiddag zwemmen, maar ik verwacht een nieuwe gsm met de post, dus daar wil ik op wachten! Tot straks!

O ja, buikfoto's nieuwe in mijn album gezet.. De laatste denk ik :)... Let niet op mijn huiskleding :)

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Goede morgen....

Zo hee jij was vroeg vanochtend, Linda! Ik lag tegen die tijd ook nog wakker in me bed maar heb wel geprobeerd om weer in slaap te komen en gelukkig is dat me ook nog ff gelukt... Moet er niet aan denken zo vroeg op te zijn want dan duurd me dag al helemaal lang!

Ja ben ook wel benieuwd naar Saraah! Had ze gister voorweeën dan?

Vanmiddag mag ik weer naar de VK, ik hoop ook dat dat de laatste keer zal zijn... Heb ook de hele tijd harde buiken, van die irritante ongi-rugpijn, en begin nu zelfs bloederig slijmverlies te verliezen! :oops: :(

Zo ik ga lekker ontbijten en me dan ff lekker opfrissen, me hele bed voelde plakkerig aan :(

xxx Marijke

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Mooi buikje heb je trouwens hoor, Linda! Ik ga zo denk ik ook ff een buikfoto maken :)

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goede morgen iedereen...

't bezoek heeft niets geholpen :)
    maar ze gingen pas om half 1 weg... dus ik had geen puf meer om nog ff online te komen...

overigens heb ik heel goed geslapen.. en helemaal nergens last van.. en dat op mn uitgerekende datum... had het wel leuk gevonden hoor, als het vandaag was gebeurt... naja dan maar de 28e.

en mooie buik hoor linda, ik snap niet waarom jij hem klein vind, ik vind het een behoorlijke toeter..

15. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    hmmm jammer dat het niks geholpen heeft Saraah... Wel fijn dat je nu op je uitgerekende datum zit!! Ik nog 3 dagen :D

Ik heb weer een nieuwe buikfoto er in gezet... Volgens mij is ie niet echt gegroeid...

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wel hoor... je buik is wel gegroeid... en hij is ook gezakt, als je m vergelijkt met die van 36 weken...

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen!

Ben ik ook weer! Mooi buikjes hoor! Ik heb voor de gelegenheid ook maar weer een nieuwe in mijn album gezet, van vandaag, met 41 weken! Nooit gedacht dat ik zo lang zou doorlopen....tis niet anders.

Ik ga zo ff door de hitte buiten naar de Jumbo voor wat boodschappen, lijkt wel gek, maar kan er niet tegen als ik voor de komende dagen geen eten heb ;)

18. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Wat een prachtige buik, Lise! Hopelijk mag je nu snel bevallen!

XXX

19. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

mooie bui hoor marijke! en ik zie ook duidelijk dat ie is gegroeid!

ja ja en voor linda is t misschien wel de laatste buik foto! maar dan krijgen we toch wel een foto van je beeb te zien toch?

sarah jij moet eigenlijk ook nog een foto van je buikie nemen nu met 40 weken! ben benieuwd of ie nog groter is geworden.

ik ga ff wandelen met Evi en de hond! evi wil niet slapen! dus misschien wel in de wagen......

jullie nog plannen voor vandaag?

20. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb net ff bij de winkel 2 flessen bitter lemon en een ananas gehaald... Idd als wonderolie me kindje benauwd kan maken gebruik ik het liever niet!

Straks heb ik om 10 voor 4 weer een afspraak bij de VK, hopelijk de laatste... O ja ik had net ff gebeld om te vragen of ik een kamer mag zien van het geboortehotel, gelukkig kon dat, dus ik ben benieuwd!!

xxx Marijke

Deel Deze Pagina