ja mn oma heeft wel meer van die dingen... maar kerst ja idd ook leuk.. ik kom hopelijk naar nederland met de kerst... en kadotjes kopen doeik altijd in okt al.. want rond eind nov/dec is het hartstikke duur.... ik moet over anderhalf uur bij de gyn zijn... dus heb nog geen plannen gemaakt ja een familie diner.. misschien ligt eraan wat ie zegt
ik ben een wrak.. we zijn nog niet thuis hoor, maar kijk ff hoe het hier gaat ( 't is echt een verslaving) ik heb 't warm,alles plakt.. en mn buik voelt als een zware ton.. echt lise petje af, met je 41 weken.. ik wil echt niet nog 2 weken zwanger zijn... en natuurlijk word ik weer overmatig gebeld.. en ge-smt... terwijl ik al eeuwen niks gehoord heb van sommigen... ( valt me nog mee dat ze zich herrineren dat vandaag mn uitgerekende datum is.) marijke .. fijn dat alles goed was bij de VK.. en das een mooi gewicht.. en gelukkig zijn die kamers ook mooi
Nou, Saraah, jij zit nu ook op 40 weken hoor, we schelen een week, dus voor jou zal het ook niet meevallen! Ik zit steeds aan donderdag te denken, als ik naar de VK ga; zal ze iets gaan doen of laten ze me nog weer verder lopen?
ik denk dat ze in iedergeval het oer het indleiden moet gaan hebben, als ze er zelf niet over begint moet jij dat zeker doen... je kan ook eventueel vragen of ze je ilt strippen..( als je dat zelf wilt ) daar heb je volgens mij recht op als je in je 41e week loopt
Wat gaan jullie snel Vandaag nog lekker een keer gaan zwemmen MET mijn mannetje ZONDER taxi-telefoon Daarna naar mijn schoonzus gegaan, haar dochtertje is vandaag al 1 geworden!! We hadden haar een ballenbak gekocht, leuk voor haar, minder voor haar ouders als die ballen overal liggen, maar ja: wie is er jarig???? Morgen word het echt heel warm vooral hier in Limburg Maar zit nu ook te zweten hoor achter de laptop... Vind t maar niks, dat weer....
nou ik krijg hier dus echt de schijt van!!! sorry hoor kom net terug van de dokter.. ja ben wel 40 weken zaterdag maar volgens de echo is het hoofdje of wat dan ook in iedergeval iets vam de baby is de kleiner.. het heeft de maat van 38 weken en niet 40 of dat wat uitmaakt.. du sde dokter wil wel een weeen opwekker geven zaterdag maar dat mg dus weer niet van het ziekenhuis omdat die van de echo uitgaan... sorry ben zoo pissed nu.... ik ga even lekker een koude douche nemen..
Hee linda heel veel succes morgen! Moet je nou eigenlijk ook blijven als het inleiden snel toeslaat? ik zal in ieder geval ff aan je denken (als ik wakker ben want volgens mij zij je dat je heel vroeg moest) Nou das ook niet leuk cristel, dus dat betekent dat ze je nu mischien nog wel 2 weken laten wachten? Ik hoop het in ieder geval niet voor je meis, denk je een klein mazzeltje te hebben dat je in de VS woont, mag je alsnog 2 weken wachten Ja heb ik net een heel berichtje getypt, houd de muis ermee op, dus naar oude andere muis gezocht gelukkig nog gevonden moest ik eerst de computer uitzetten dus nu maar weer ff nieuw berichtje typen. En ik mis me scroller :x ik moet nu iedere keer aan die schuifdingen, ben ik echt niet meer gewent... Ik ga zo lekker op me bedje liggen ik heb nu 2 heerlijke venny's op me kamer staan, dus het is nu wel te doen op me zolder Mischien nog tot straks! xxx Marijke
Dat is zoooooooo vervelend als je een muis met scroller gewend bent he Marijke!!! Ze brengen morgenvroeg gel in, morgenmiddag weer en dan kijken of de baarmoedermond rijp genoeg is. Slaat het niet aan, mag ik naar huis en donderdag weer terug... Heb vandaag nog even met mijn VK gebeld, ik hou haar op de hoogte, en zij zei: ga r maar vanuit dat t snel gaat... Ik weet niet of ik zelf daar moet/mag blijven, de baby in elk geval wel (ga ik vanuit, dan valt het altijd mee ) Youdia, PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk is het voorspoedig gegaan!
youdia gefeliciteerd he..wat leuk zeg!!! en lind aheel veel succes he.. hopelijk verloopt alles voorspoedig!!!! ik ben al weer wat afgekoelt lol....we wachten dan mar he.. in iedergeval kan nog wel wat leuke dingen doen nu denk ik
Youdia, van harte gefeliciteerd met je kleintje, wat mooi! Hoop dat alles goed is en nu genieten meis! @Sweetangel; heel veel succes morgen!! Ik duim voor je mee!
zo youdia gefeliciteerd ik zei toch dat het een meisje zou worden lina echt een leuke naam ( en toch niet gelijk bevallen ) linda, ik wens je alvast heeeeeel veeeeel succes voor morgen, ben benieuwd of je naar huis mag, of dat je idd daar moet blijven... wel spannend hoor allemaal !!! klote zeg christel.. vind het een beetje raar dat ze van de echo uitgaan... de grootte van je kind is toch niet meer aan weken verbonden als je 36 weken bent... ( tenzij netals in linda's geval het kindje meer dan 10% te klein is.. ) stommerds... lekker hoor marijke twee vanny's op je kamer !! ben jaloers... kan er niet bij dat ik morgen nog erger ga smelten als vandaag... kutzooi ( sorry) ik heb het echt gehad met dit weer...
@Cristel; wat raar zeg, heel vaag van die dokter! Misschien kan je nog even bellen over hoe en wat? Voor je eigen gemoedsrust? Hier is het iets aan het afkoelen, gelukkig. Straks ff douchen en fris het bedje in (en plakkerig weer opstaan )
Ik spiek soms eens mee op jullie forum... Hopelijk is de hitte echt snel afgelopen en gaan jullie spoedig bevallen. Nog heel eventjes en het is voorbij en jullie mogen je beeb in je armen sluiten, fijn idee hoor! Ik wil Linda heel erg veel succes wensen morgen en natuurlijk de dagen daarna! Zet 'm op! Hopelijk een spoedige bevalling! Het komt vast allemaal goed!! groetjes mirjam
Goeieavond!! Zo... De laatste klusjes in huis gedaan... Was opruimen enzo... Ook de afwas, maar t lijkt wel alsof er ALTIJD weer nieuwe afwas is Maar ja, kan mijn mannetje slechts verbieden om een glas drinken te pakken Ik heb mijn mannetje gevraagd maar hij wil niet op het forum komen updaten Als iemand een idee heeft, roep maar!! Want ik wil jullie zo graag op de hoogte houden Ik ga jullie wel missen, zal raar zijn zolang zonder jullie!! Maar ja, als het niet aanslaat dan ben ik er morgenavond weer!! Misschien kom ik morgenvroeg nog even langswippen, maar dan is het zoooo vroeg, kan t niet beloven! Als er nog iemand van plan is om te gaan bevallen de komende dagen EEN HELE VOORSPOEDIGE BEVALLING GEWENST en wel allemaal hier weer terugkomen he, na de bevalling Heeeeeeeeel veel liefs (K)
Goeiemorgen allemaal, Net naar de verloskamer gebeld en er is plaats, dus ik moet zodadelijk ECHT gaan... Nog even ontbijten, douchen en dan gaan we maar... (als manlief eens uit bed komt ) Tot snel xxxx
ooh linda veel succes... en je hebt je kleintje bijna.... en gewoon relaxen he das het beste maak je niet druk en ben niet nerveus.. ik leef met je mee..... ooh en ik heb het met mnman er over gehad als volgende week nog niks is laat ik me de weeen opwekker geven want mi jn schoonmoeder moet de 20e alweer aan het werk en aangezien ze hier geen kraamhulp hebben.. heb ik haar dus wel nodig.. en ook mn man zn vakantie op school en werk... is de 14e afgelopen.... ik denk ik hou julli eop de hoogte jij nogmaals succes linda!!!!