heeey linda heel veel suc-6, wat je ook kan doen, is van iemand van hier het 06 nummer vragen, dan stuur je die smsje, en die kan dan de rest van de juli-mama's (en ook beetje augustus mama's) op de hoogte houden!!! is maar iddeetje... liefs..
Linda, heel veel succes en sterkte! Ik weet niet of je dit nog zult lezen, maar op afstand en in gedachten denk ik aan je! En Cristel; jij loopt natuurlijk niet langer door dan 40 weken in de US! Wel een geruststelling lijkt me Nou, hier nog steeds geen baby in zicht Heb vannacht redelijk beroerd geslapen; om 4 uur uur had ik zo'n last van mijn rug en buik dat ik een uur wakker heb gelegen en van ellende maar even naar beneden ben gegaan, op de bank naast de kat. Enfin, weer naar boven en uiteindelijk gelukkig nog in slaap gevallen, maar door mijn gestommel van lievie ook wakker geworden en uiteindelijk heeft hij zich verslapen. Hij was een uur te laat op zijn werk Tis niet anders. Straks als de kleine er is neemt hij zijn 3 weken vakantie op, echt heerlijk! Kan hij ook het prille begin meemaken en zullen we denk ik saampjes heel wat gebroken nachten hebben; blijkbaar wennen we er nu al aan
Wooow linda heel veel succes! Anders had je met 1 van ons een mobielnr uit moeten wisselen dat 1 van ons het zou updaten Ik heb me toch weer raar gedroomd vanacht... Echt ik deed alles wat niet mocht; sigaretten roken, drank drinken, rood vlees eten En ik zou in me droom ook nog op me neefje passen en die had ik ergens achter gelaten dus ik wist niet meer waar die was zo ik ga lekker ontbijten beneden, ik heb honger xxx Marijke
nou linda, heeeeel veel succes.. ik weet neit of je nog terug komt vanavond... maar zo niet... hoop ik dat alles helemaal goed komt.. en dat je lekker rustig aan doet, en lekker geniet van alles.. we gaan je wel missen hoor... haha marijke, dat is een droom van begeerte... of misschien zal je gauw bevallen, en mag je die dingen gauw weer doen? ( behalve dat met je neefje natuurlijk ) nou hier helemaal niks aan de hand, de bitterlemon heeft duidelijk zn werk niet gedaan
Marijke; ik ken dat, van die dromen en ze doen ook altijd levensecht aan, maar gelukkig word ik altijd wakker en denk; pff, het was maar een droom Saraah; dus ook nog geen tekenen van een bevalling? Je zal er wel, net als ik, helemaal moe van worden! Ik moet morgen weer naar de VK, benieuwd! Ben jij deze week al geweest of moet jij ook nog naar de VK?
hahaha nope..!! ja moe word ik er zeker van... heb het echt gehad... ben zooooo benieuwd.. ja en jij wacht al een week langer.... ik moet netals jij morgen weer naar de VK... maja bij mij zal het een normaal bezoek worden en pas volgende week zullen we het over inleiden enzo hebben... denk je dat je nog een juli mama wordt, als je zou moeten worden ingeleid? dan ben je wel precies 42 weken...
Het zal er om spannen, volgende week dinsdag zou ik precies op 42 weken zitten en dan is het inmiddels 1 augustus....het wordt dus echt nog kantje boord voor mij, wel of niet een juli-mama....pfff
hahaha... stom he... ik hoop het wel voor je, zou wel leuk zijn.. tenminste heb ik wel een echt gevoel voor een juli-mama .... maja agusutus is ook goed... alleen de gedachte dat ik nog zolang moet wachten ... overigens hou ik jullie op de hoogte van linda. ik kreeg net een smsje dat toen ze in het ZH kwam al 1 cm ontlsuiting bleek te hebben, ze hebben voor het gemak toch de gel aangebracht en de GYN hoopt vandaag nog de vliezen te kunnen breken... dus het kan allemaal snel gaan, ik hoop het voor dr...
o leuk sarah dat je ons dan op de hoogte houdt van Linda.... we leven allemaal zo met elkaar mee! ben toch wel heeeel nieuwschierig hoe t dr vergaat! duim voor dr dat alles snel en goed verloopt! hier alles oke! heb wel t gevoel dat t hier een zooi in huis is en dat ik me suf was! je houdt veeeel minder tijd over met die kleine! wandelen is helaas ook niet echt heel fijn buiten want je mag de kap van de wandelwagen niet omhoog doen omdat t er dan te heet onder wordt en die parasol moet je 400 keer verplaatsen omdat iedere keer die zon op dr bolletje staat! de maand juli wordt bijna een hele meiden maand! leuk zeg! juni was van de boys en in juli hebben we maar een paar jongetjes! grappig is dat! en nee hoor, alle juli mama`s bevallen gewoon in deze maand hoor! veel gezelliger! mmm lise, ik zou t nu ook over strippen hebben hoor bij de vk. je hebt lang genoeg gewacht meid!~ en balen christel! stomme dokter heb jij toch! zie m ook ook echt zo voor me als een nutty professor ofzo! en pluk; die ingevroren honden koekjes ga ik ook maar eens proberen! vindt t echt een grappig idee! Youdia; geweldig een dochter! van hart meid! hoop dat alles goed is gegaan. nou toedeloe, ik ga ruimen in huis! Evi ligt te tukken dus moet nu echt wat gaan doen! zal nog ff en leuke foto plaatsen x
och mad wat een popje... zooooo lief... je berijpot natuurlijk wel dat wij daar enorm jaloers van worden... en ja.. met een kleine in huis wordt idd het huishouden wat verslonsd, maar straks al je helemala in je ritme zit komt dat allemaal vast weeer goed.. en ik hoop natuurlijk ook dat alle juli-mama's ook echt juli-mama's worden..
dank je ben nu ook zoooo trots! als ik naar haar kijk kan ik alleen maar lachen en ben ik echt gelukkig! jullie ook nog heeeel even! de dagen vliegen gewoon voorbij niet normaal! ze is nu alweer bijna 2 weken! pffff wat gaat t hard. en ze wordt nu ook zoveel wijzer al! x
Oh, dat hoop ik ook voor Linda! Dan kan het nog wel eens snel voor haar gaan! Ik heb nog steeds buikpijn! Een soort van menstruatie-achtige pijn, die doortrekt naar mijn rug, wordt er moe van! Mijn moeder belde nog vanuit Hongarije (ze komen vrijdag terug, jippie!); ze had zo medelijden met me Ben wel blij dat ze waarschijnlijk het prille begin van de kleine zullen meemaken
Ik kan me voorstellen dat je trots bent mad! Ze is echt lief!!! Vervelend Lise die buikpijn... Maar mischien zet het wel door en heb je morgen je kleintje! Zelf heb ik nu al vanaf zondag rugpijn best pijnlijke dus wie weet mag ik ook 1 van deze dagen... Ik hoop het!!
ik hoop het zo voor jullie... hier helemaal niks.. alleen tijdens t slapen ontzettend buikpijn, alsof mn buik uitelkaar spat , maar geen harde buik ifzo.. die heb wel heeeel erg als ik onder de douche sta.. dan is t gewoon een steen, maar zodra ik eruit kom.... is het weer weg... heel vreemd. nog meer mensen last van bellende mensen... vragend of et er al is?... beetje moe word ik ervan... kan zelf nauwelijks meer wachten.. en dan van die opmerkingen als: ff tegen aan duwen, en zeggen" kom er nou uit" ( ja heel leuk, maar daar heb ik niks aan).
hey iedereen nieuws van linda. ze hebben net haar vliezen gebroken, ze wachten ong een haaluurtje, en dan sluiten ze haar aan aan het infuus aan.. ze denken dat ze er zo in de loop van de avond is... en jullie krijgen allemaal de groetjes van haar. dus das geweldig nieuws
Ja Saraah, ik word elke dag gebeld; standaard door mijn zus, schoonmoeder, vriendjelief, mijn moeder en wat vrienden. Zit ik net of wil het even rustig aan doen, gaat de telefoon neer. Maar ach, ik bedenk maar zo, ze bedoelen het goed. Als ze niet zouden bellen, zou ik het ook niet leuk vinden Verder is het hier warm!!! En ik heb nog steeds lasten, net ook maar weer naar de wc geweest, ahum...alles zit een beetje in de knel daar beneden... Hebben jullie nog plannen voor vanmiddag/vanavond?
... ik moet ook vaker naar de toilet hoor ja we zitten eraan te denken naar fashion center te gaan... maar eigenlijk heb ik niet zo'n zinn.. ben ene beetje moe.. en met dit weer is het dnek ik niet zo lekker !!! jij plannen?...
hallo allemaal, Zo te lezen hebben we er dus al een juli baby weer bij en is er nu dus 1 onderweg. Hier is er nog niets aan de hand, geen voorweeën, geen zere rug, geen harde buiken helemaal niets alleen een druk kindje in mijn buik Vanmorgen vroeg toch maar weer even naar de drukker geweest om de tekst iets aan te laten passen, was er achter gekomen dat we vergeten waren te melden of het nou om een zoon of dochter zou gaan (hihihihihi). Daarna snel een paar boodschappen gehaald, vroeg me toch sterk af of meneer Dirk vd broek het erg zou vinden als ik in zijn koeling kwam wonen. We hebben vandaag maar pizza gegeten en voor morgen hebben we patat met wat erbij op het menu staan, het is hier gewoon niet te houden in de keuken. Je houdt ook gewoon niet op met zweten en als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan dat klam zijn wat je nu bent, bleeeeeehhhh. De hond heeft vanmorgen gal opgegeven, op zich niet zo erg want we hebben laminaat maar laat hij het nu net op dat ene kleedje doen wat we onder tafel hebben liggen, dus kon ik ook nog eens op mijn knieën om dat op te ruimen en schoon te maken ach de arme ziel weet ook niet meer waar die blijven moet met dit weer. Bij mijn zus (san fransisco) was het kwik gestegen tot 50 graden, mijn neefje wilde natuurlijk lekker zwemmen maar mijn zus heeft haar voet gebroken en kan dus niet in het zwembad. Maar ernaast zitten, ook al zit je in de schaduw is dus bijna niet te doen en na 15 minuten moet hij dus weer mee naar binnen (airco). Daar is meneer het dus niet mee eens en hij wil helemaal alleen blijven in het zwembad (achter het huis) maar daar wil mijn zus dus niets van weten want dan kan ze hem niet in de gaten houden en dus niet op tijd ingrijpen mocht er wat mis gaan. Dus die heeft een chagerijnige zoon nu groetjes